سایت کریپتو فری (Cryptofree)، واقعیت یا دروغ؟!

سایت کریپتو فری

شاید نام کریپتو فری را شنیده باشید. از زمانی که ارزش بازار ارزهای دیجیتال روز‌به‌روز درحال افزایش و تعداد سرمایه‌گذاران آن درحال بیشتر شدن است، افراد زیادی سعی می‌کنند به روش‌های مختلفی کریپتو بدست آورند.

حتی برخی کاربران در پلتفرم‌های مختلف بازی‌های NFT فعالیت دارند تا ارز دیجیتال رایگان دریافت کنند. احتمالاً شما هم درباره دریافت بیت‌کوین رایگان از سایت کریپتو فری چیزهایی شنیده‌اید.

این قبیل سایت‌ها که وعده‌ دریافت بیت‌کوین رایگان را به مردم می‌دهند نیز زیاد هستند. اما آیا سایت کریپتو فری معتبر است و آیا چنین چیزی امکان‌پذیر دارد؟

عناوین مطلب:

در این مقاله بررسی میکنیم کریپتو فری چیست و چه واقعیت‌هایی درباره کلاهبردار بودن آن وجود دارد.

نکات کلیدی

  • سایت کریپتو فری مدعی است که به کاربران خود در ازای انجام یک سری فعالیت‌ها بیتکوین می‌دهد.
  • مالکان این وبسایت هویت مشخصی ندارند و ارتباط با آنها امکان‌پذیر نیست.
  • کریپتو‌فری یک وبسایت کلاهبرداری است که به نظر می‌رسد رسیدن به سطح برداشت در آن غیرممکن است.

سایت کریپتو فری (Cryptofree) چیست؟

در پایان سال 2019، سایت کریپتو فری در کشور پاناما که به بهشت پول‌ شویی معروف است، به ثبت رسید.

این سایت به کاربران خود چند روش برای دریافت بیت‌ کوین رایگان ارائه می‌دهد که کاربران باید با انجام آن‌ها، تا حد نصاب برداشت برسند و سپس پول خود را برداشت کنند.

البته هنوز هیچ‌کس نتوانسته از این سایت بیت‌ کوین برداشت کند و تمام کاربران به نوعی بازیچه این سایت شده‌اند!

در نگاه اول هویت توسعه‌دهندگان این سایت مجهول است و هیچ راه ارتباطی برای پرسیدن سوال یا مطرح کردن مشکلات در سایت وجود ندارد؛ همین موضوع زمینه‌ای ایجاد شک و تردید را فراهم می‌کند.

ثبت نام کریپتو فری نیز بدون هیچ رویه محکمی برای شناخت مشتری انجام می‌شود.

روش‌های دریافت بیت‌کوین رایگان در سایت کریپتوفری

دراین سایت، روش‌های مختلفی برای دریافت بیت‌کوین رایگان وجود دارد (البته که همه آن‌ها دروغین هستند) که در ادامه به بررسی هریک از این روش‌ها پرداخته‌ایم:

  • لاتاری (Lottery): این وب‌سایت هر نیم ساعت یک لاتاری برگزار می‌کند؛ به این صورت که هر کاربر 5 عدد را انتخاب کرده و اگر عدد انتخابی بین اعداد لاتاری باشد، تعدادی بیت‌کوین رایگان به حساب کاربری او اضافه می‌شود.
  • آنلاین شدن ساعتی (Free BTC): سایت Cryptofree هر ساعت مقدار مشخصی بیت‌کوین به صورت رندوم و کاملا شانسی به کاربران جایزه می‌دهد؛ برای این کار از منوی سمت چپ صفحه، گزینه Free BTC را بزنید و هر یک ساعت روی دکمه ROLL کلیک کنید. (فقط 7 بار در روز می توانید کلیک کنید.)
دریافت بیت‌کوین رایگان
  • بازی Black/Red: با انتخاب این گزینه و شرکت در بازی آنلاین، بیت‌کوین رایگان به شما تعلق می‌گیرد.
  • صندوقچه‌ها (Safes): در این بخش سه صندوقچه وجود دارد که شما با انتخاب یکی از آن‌ها و انتخاب گزینه BET، می‌توانید بیت‌کوین رایگان دریافت کنید.
  • تاس (Dice): در این قسمت دو تاس و دو جعبه وجود دارد. روی یکی از جعبه‌ها کلیک کنید؛ اگر جمع دوتاس با عددی که در جعبه انتخابی شماست یکی باشد، مقدار دارایی شما در اکانت کریپتو چند برابر خواهد شد.
کسب بیت‌کوین
  • ارسال کد دعوت (Referral): در آخر می‌توانید با ارسال کد شخصی خود برای دیگران، زیرمجموعه‌های خود را افزایش دهید و شانس بیشتری برای دریافت بیت‌کوین رایگان به دست‌ آورید.

نحوه برداشت پول از کریپتو فری چگونه است؟

شرط اول برای برداشت بیت‌کوین مجانی از کریپتوفری این است که حساب کاربری شما حداقل به 0.3 بیت‌کوین برسد.

بعداز آن، با انتخاب گزینه Withdrawal و وارد کردن آدرس کیف پول بیت‌کوین خود، سفارش شما ثبت می‌شود و به حالت Pending در‌می‌آید.

بعداز یک مدت زمان خاص، سایت کریپتو فری شما را به عنوان ربات شناسایی کرده و درخواست شما را برای برداشت رد می‌کند.

شما احتمالا فکر می‌کنید که این یک خطای متداول در سایت‌ها است و مجدد برای برداشت پول تلاش می‌کنید، اما بازهم با همان پیغام مواجه می‌شوید و با اعلام هر خطا، کریپتوفری اعتبار حساب شما را کم می‌کند.

بنابراین شما در پایان این تلاش، بیت‌کوینی دریافت نخواهید کرد!

سایت crypto free
داشبور سایت کریپتوفری

لازم به ذکر است که امروزه ارزش بیت‌کوین نسبت به سال‌های اولیه، بسیار بالاتر رفته است.

در سال‌های اول که بیت‌کوین به وجود آمده بود، به منظور تشویق مردم برای ورود به فضای کریپتو، اهدای بیت‌کوین رایگان متداول بود؛ اما اکنون هیچ‌کسی حاضر نیست که بیت‌ کوین رایگان در اختیار شما قرار دهد.

 آیا کریپتوفری کلاهبرداری است؟

اگر واژه Cryptofree را در گوگل جستجو کنید، نظرات بسیاری مبنی بر تقلبی بودن این وب‌سایت در فروم‌ها و شبکه‌های اجتماعی پیدا می‌کنید.

همچنین وب‌سایت‌های خارجی مانند Scamadviser نیز درباره کریپتو فری هشدار داده‌اند. البته به جز کریپتوفری سایت‌های دیگری با روش‌های یکسان، سعی در سوءاستفاده از کاربران ناآگاه دارند.

 در ادامه، معروف‌ترین سایت‌های مشابه کریپتوفری را معرفی می‌کنیم:

  • freebitco.in
  • jetmining.website
  • moondoge.co.in
  • betchain.com
  • bonusbitcoin.co
  • bitminer.io
  • gramfree.net

بیشتر بخوانید: دیفای گروپس

سخن پایانی

با افزایش ارزش کریپتو در دنیای ارزهای دیجیتال، افراد بسیاری تمایل به کسب درآمد از این حوزه دارند.

در این میان افراد ناآگاه بسیارند و سایت‌های کلاهبردار که قصد سوءاستفاده از این کاربران را دارند نیز در حال افزایش هستند. در این مقاله درباره یکی از این سایت‌ها به نام کریپتوفری صحبت کرده‌ایم.

قطعا این سایت با شرایطی که ایجاد کرده یک سایت اسکم است و اکثر کسانی که این سایت را معرفی می‌کنند، با هدف زیرمجموعه‌گیری این کار را انجام می‌دهند. ولی در حقیقت این افراد هم امکان برداشت بیت‌کوین را نخواهند داشت.

تاکنون هیچ کسی نتوانسته ادعای برداشت بیت‌کوین از این سایت را داشته باشد، پس توصیه می‌کنیم که وقتتان را تلف نکنید و گول سایت‌هایی که وعده بیت‌کوین رایگان می‌دهند را نخورید!

اگر شما هم تجریه فعالیت بیهوده در چنین سایت‌هایی را داشته‌اید، نظرات و تجارب خود را با ما در میان بگذارید. 

آیا این مطلب مفید بود؟
‌بله‌‌خیر‌

شما در بورس، علاوه بر خرید و فروش سهام:

  • می‌توانید در دارایی‌هایی مانند طلا و مسکن سرمایه‌گذاری کنید
  • در صندوق‌های سرمایه گذاری بدون ریسک، سود ثابت بگیرید

برای شروع سرمایه‌گذاری، افتتاح حساب رایگان را در یکی از کارگزاری‌ها انجام دهید:

نام شرکتویژگی‌هاامتیاز
کارگزاری آگاه
  • باشگاه مشتریان با جایزه
  • نرم‌افزار معاملاتی پیشرفته
  • دریافت اعتبار معاملاتی
  • خرید آنلاین صندوق‌ سرمایه‌گذاری
  • ثبت‌نام آنلاین برای کد بورسی
blankثبت نام در بورس

برای سرمایه‌گذاری و معامله موفق، نیاز به آموزش دارید. خدمات آموزشی زیر از طریق کارگزاری آگاه ارائه می‌شود:

نام خدماتویژگی‌ها
دوره‌های آموزش تحلیل تکنیکال
  • دوره‌های حضوری + غیرحضوری
  • شناخته‌شده‌ترین اساتید
  • در سطح مقدماتی، متوسط و پیشرفته
  • ارائه مدرک معتبر گذراندن دوره
blank

بیشتر بخوانید:

سایت‌های ارز دیجیتال

0 0 رای
به مطلب امتیاز دهید:
اشتراک
اطلاع از
guest

11 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی‌ترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
مشاهده همه دیدگاه‌ها
احمد

سلام.من با گوشی در سایت کریپتوفری دات وین به حد نصاب رسیدم و به کیف پول انتقال دادم،اما هنوز به کیف پول واریز نشده و تاریخچه واریز پاک شده. میشه بگید مشکل از کجاست؟

اکبر

سلام من سه سال این سایت زدم به اون عددرسیدم ولی اصلاچیزی به کیف پولم نیومدفکرنکنم کسی سه سال زده باشه پس بیخودی وقت باارزش خودتون لف نکنین باسپاس

خان

دوستان عزیز این وبسایت کاملاً جعلی و کلاهبرداری است لطفاً وقت خودتان را در این گونه وبسایت هدر ندهید من هم چنین تجربه ای داشتم و حتی سابقه برداشت هم را پاک کرده است و معلوم نیست که چی به چی است

سام

حدود ۹۰۰ روز آنلاین بودم و به حد نصاب رسیدم وبرداشت روزدم اول درحال بررسی و بعد صبر کردن و.. والانس حدود ۳ ماه گذشته و واریز نشده

محمد

بنام خدا با سلام 1-در این سایت ابتدا زبان سایت را به فارسی تنظیم کنید در این سایت زده حداقل واریز: “1 بیتکوین 2-درقسمت: Deposit MIN. DEPOSIT: 1.00000 BTC -دراین سایت زده حداقل برداشت:0.2بیتکوین Withdrawal MIN. WITHDRAW: 0.20000 BTC با این حساب باید حداقل 1.2 بیتکوین سرمایه داشته باشید تا بتوانید حداقل 0.2بیتکوین برداشت کنید و 1 بیتکوین در سایت برای همیشه باقی می ماندکه شما در سایت به این موضوع اشاره ای نکرده اید؟! البته این را هم بگویم من از این را فهمیدم و نظر شخصی من است ! اگر کسی با بودن بیشتر از 1.2BTC در حسابش در این سایت بیشتر از 0.2BTC برداشت داشته و من اشتباه متوجه شدم راهنمایی کنید! با تشکر

محمد

بنام خدا
با سلام
1-در این سایت ابتدا زبان سایت را به فارسی تنظیم کنید در این سایت زده حداقل واریز: “1 بیتکوین درقسمت:
Deposit
MIN. DEPOSIT: 1.00000 BTC
2-دراین سایت زده حداقل برداشت:0.2بیتکوین Withdrawal
MIN. WITHDRAW: 0.20000 BTC
با این حساب باید حداقل 1.2 بیتکوین سرمایه داشته باشید تا بتوانید حداقل 0.2بیتکوین برداشت کنید و 1 بیتکوین در سایت برای همیشه باقی می ماندکه شما در سایت به این موضوع اشاره ای نکرده اید؟!
البته این را هم بگویم من از این را فهمیدم و نظر شخصی من است !
اگر اشتباه متوجه شدم راهنمایی کنید!
با تشکر

محمد

باسلام وعرض ادب وبا تشکر از مطالب خوب وباارزش شما به استحضار میرساند که اینجانب حدود ۶۶۰ روز قبل در سایت کریپتوفری ثبت نام کردم که در این مدت حدود ۶۰۰ روز آنلاین بوده ورول زده ام تا اینکه به شرط اصلی آنها که ۰.۲ بیت کوین بود رسیدم و برداشت بدونه هیچ مشکلی صورت گرفت در پایان پیغام “تایید در حال بررسی ” زده که از آن زمان ۲ روز گذشته وهیچ خبی از تایید نهایی نیست لذا خواهشمندم کمکم کنید میخوام از این سایت شکایت کنم به چه طریقی اقدام کنم ممنونم

masoud

متاسفانه من هم به مشکل شما برخوردم ولی من بیش از چند ماه هست که واریزم در مرحله پندینگ مونده و طبق شنیده هام از کاربران غیر ایرانی این سایت ظاهرا اسکم شده و الان هم دامنه و آدرس هاش رو دوباره عوض کرده و به btcfree.win تغییر داده و دو پروژه جدی اتریوم و دوج هم راه انداخته که این خودش شک به متقلب بودنشون رو بیشتر می کنه

مسعود

با سلام
بعد 825 روز آنلاین بودن به حد نصاب تعیین شده که دو دهم می‌باشد رسیدم و عمل انتقال بیت کوین به‌کیف پول انجام دادم که و فعلا سه روز هست که در حالت در حال بررسی معلق مانده است

محمدرضا

سلام خسته نباشید
ببخشید کارتون انجام شد؟بیت کوین اومد به کیف پولتون؟

خان

هیچ گونه راه ارتباطی با این وبسایت وجود ندارد

مطالب مرتبط

blank

در بورسینس از 10 سال گذشته تاکنون، تلاش ما این بوده به شما کمک کنیم:

  • ترید و سرمایه‌گذاری اصولی را شروع کنید
  • ارزش پول‌تان را در برابر تـورم حفظ کنید
  • از سرمایه‌تان برای کسب سود بیشتر استفاده کنید
  • سرمایه‌گذاری موفق‌تری داشته باشید

درباره بورسینس بیشتر بخوانید 

blank
11
0
از دیدگاه‌ شما استقبال می‌کنیمx