‌راهنمای کامل سایت دکس اسکرینر (DEX Screener)

دکس اسکرینر

با وجود تعداد بسیار زیاد ارزهای دیجیتال، تصمیم‌گیری در مورد اینکه کدام یک ارزش وقت و پول شما را دارند می‌تواند مشکل باشد. اینجاست که دسترسی به داده‌های با کیفیت می‌تواند بسیار مهم باشد. به همین دلیل، بسیاری از معامله‌گران از ابزارهای آنلاین مانند دکس اسکرینر برای یافتن بهترین فرصت‌های سرمایه‌گذاری بر اساس پارامترهایی مانند قیمت، ارزش بازار، نوسانات و حجم معاملات استفاده می‌کنند.

دکس اسکرینر چیست؟

دکس اسکرینر (DEX Screener) ابزاری برای کاوش داده‌ها در صرافی‌های غیرمتمرکز است. استفاده از این پلتفرم رایگان است و دسترسی به اطلاعات موجود در تعداد زیادی از شبکه‌های بلاک‌چین را فراهم می‌کند. این امکانات، دکس اسکرینر را به یک پلتفرم عالی برای سرمایه‌گذاران مبتدی و پیشرفته تبدیل می‌کند.

بیشتر بخوانید: تفاوت صرافی‌ متمرکز و صرافی غیرمتمرکز

عناوین مطلب:

دکس اسکرینر یک ابزار تحلیلی قدرتمند برای آشنایی کامل با صرافی‌های غیرمتمرکز (DEX) است. همان‌طور که از نام آن پیداست، پلتفرم دکس اسکرینر، DEX‌های موجود در بلاک‌چین‌های مختلف را تحلیل می‌کند. سپس داده‌های مربوط به میزان تراکنش‌های روزانه و حجم کل شبکه را به صورت متمرکز به کاربر ارائه می‌کند. با فیلتر کردن نتایج می‌توان داده‌های مربوط به DEXها را به صورت جداگانه بررسی کرد.

اسکرینر ارز دیجیتال چیست؟

اسکرینر (معادل فارسی: غربالگر) ارزهای دیجیتال ابزاری است که داده‌های عمومی مربوط به توکن‌های کریپتو و بلاک‌چین را اسکن و تجزیه و تحلیل می‌کند. به کمک اسکرینر می‌توانید به سرعت و به راحتی ده‌ها یا صدها توکن و دارایی دیجیتال را برای یافتن فرصت‌های جدید سرمایه‌گذاری بررسی کنید.

یکی از بهترین ابزارهای اسکرینر ارزهای دیجیتال «دکس اسکرینر» است که یک ابزار تحلیل و غربالگری قدرتمند و رایگان است. به کمک این ابزار، سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتال می‌توانند دارایی‌های موجود در چندین صرافی غیرمتمرکز (DEX) و شبکه‌هایی مانند اتریوم، اسمارت چین بایننس (BSC)، پالیگان (Polygon)، آوالانچ (Avalanche)، فانتوم (Fantom)، هارمونی (Harmony) و غیره را تحلیل کنند.

این پلتفرم اطلاعات دقیقی در مورد بیش از 1200 توکن و کوین، از جمله قیمت، ارزش بازار، حجم معاملات 24 ساعت گذشته، عرضه در گردش و موارد دیگر ارائه می‌دهد. علاوه بر این، دکس اسکرینر دارای مجموعه‌ای از ابزارهای نموداری است که کاربران به کمک آن می‌توانند تصمیم‌گیری‌های آگاهانه‌تری در مورد سرمایه‌گذاری خود انجام دهند.

نکات برجسته دکس اسکرینر

  • تعداد چشمگیر دارایی‌های دیجیتال: دارای کوین‌ها، بلاک‌چین‌ها و صرافی‌های غیرمتمرکز بیشتری نسبت به هر اسکرینر کریپتوی دیگر (بیش از 43 بلاک‌چین با بیش از 1200 کوین در دسترس و هزاران جفت توکن دیگر)
  • تحلیل آسان DEXها: دکس اسکرینر به شما این امکان را می‌دهد تا دارایی‌های کریپتو را بر اساس صرافی‌های غیرمتمرکز، شبکه/زنجیره، نقدینگی، FDV، قیمت، ارزش بازار، حجم، تراکنش‌ها و تغییرات قیمت فیلتر کنید. می‌توانید بر روی دارایی‌های دیجیتال در ده‌ها زنجیره سازگار با ماشین مجازی اتریوم (EVM) مانند اتریوم و پالیگان تحقیق کنید، آن‌ها را در فهرست‌های شخصی‌سازی‌شده ذخیره کنید، و حتی هشدارهای سفارشی را به صورت رایگان تنظیم کنید.
  • نمودار رایگان و تحلیل تکنیکال: به شما امکان دسترسی به نمودارها و اندیکاتورهایی را می‌دهد که می‌توانند به شما در شناسایی روندها و تصمیم‌گیری بهتر برای سرمایه‌گذاری کمک کنند.
  • داده‌های DEX و DeFi: می‌توانید حجم قابل توجهی از داده‌های عمومی را برای قرارداد توکن‌ها دریافت کرده و داده‌های مربوط به جفت ارزها را جمع‌آوری کنید.

مزایا و معایب دکس اسکرینر

مزایا

  • استفاده رایگان، بدون نیاز به ثبت نام، بدون نیاز به احراز هویت و بدون نیاز به ورود از طریق کیف پول
  • دارای بیشترین تعداد بلاک‌چین و جفت ارز در مقایسه با هر اسکرینر کریپتوی دیگری (بیش از 37 هزار جفت)
  • ابزارهای رایگان رسم نمودار رایگان از طریق پلتفرم تریدینگ ویو

معایب

  • تعداد بسیار زیاد کوین‌ها، جفت‌ ارزها و بلاک‌چین‌ها (همچنین یک مزیت!)
  • نداشتن اپلیکیشن موبایل؛ البته سایت آن بر روی موبایل عالی کار می‌کند.
  • رابط کاربری می‌توانست جذاب‌تر باشد

ویژگی‌ها‌ی دکس اسکرینر

دکس اسکرینر مجموعه‌ای از ابزارها و ویژگی‌ها را به کاربران ارائه می‌دهد که به آسان‌تر شدن تحلیل ارزهای دیجیتال در صرافی‌های غیرمتمرکز کمک می‌کنند.

از ویژگی‌های دکس اسکرینر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اطلاعات دقیق در مورد بیش از 1200 ارز دیجیتال
  • رابط کاربر پسند
  • مجموعه ابزارهای سرمایه‌گذاری
  • داده‌های زمان واقعی
  • پشتیبانی از چند زبان

آشنایی با بخش‌های دکس اسکرینر

در ادامه با بخش‌های متعدد دکس اسکرینر آشنا خواهید شد که از طریق آن‌ها می‌توانید اطلاعات کلی درباره همه جفت‌های معاملاتی موجود و تازه فهرست‌شده در بازار را دریافت کنید. کاربران می‌توانند با مراجعه به بخش «Trends» در مورد جفت‌های معاملاتی که در حال حاضر دارای روند (مثبت یا منفی) در بازار هستند مطلع شوند.

برای دسترسی به این پلتفرم، باید به وب سایت آن به نشانی dexscreener.com مراجعه کنید. با وارد کردن این نشانی یا کلیک بر روی آن صفحه زیر برایتان باز می‌شود:

حالا با هم هر کدام از ویژگی‌ها و بخش‌های مختلف این پلتفرم را بررسی خواهیم کرد:

Trends (روندها)

از زبانه Trends، می‌توانید جفت‌های معاملاتی مختلف را که به دلیل افزایش یا کاهش قیمت در بازار ارزهای دیجیتال دارای روند هستند، مشاهده کنید. همان‌طور که در تصویر زیر می‌بینید، این پلتفرم داده‌های کافی برای رفتن به شبکه منبع و پلتفرم اصلی جفت ارز برای تحلیل آن را در اختیار شما قرار می‌دهد.

به عنوان مثال، به دومین جفت معاملاتی دارای روند یعنی SOCA/WBNB در شبکه اسمارت چین بایننس (BSC) که در صرافی پنکیک سواپ فهرست شده است را نگاه کنید.

در زمان نوشتن این مقاله، قیمت این جفت در یک ساعت گذشته تقریباً 24 درصد افزایش یافته است. همین‌طور، می‌توانید جفت‌های معاملاتی دیگر دارای روندهای مثبت یا منفی قابل توجه در شبکه‌های مختلف را مشاهده کنید.

در بالای صفحه یک زبانه مربوط به فیلترها را مشاهده می‌کنید که می‌توانید از آن برای فیلتر کردن داده‌ها بر اساس پارامترهای زیر استفاده کنید:

  • نوع روند (تغییر قیمت، تغییر قیمت- افزایش، تغییر قیمت- کاهش، فهرست شده جدید، افزایش حجم، همه)
  • بر اساس پلتفرم (اتریوم، اسمارت چین بایننس، پالیگان، آوالانچ و غیره)
  • بر اساس تایم فریم (5 دقیقه، 1 ساعت، 6 ساعت، 24 ساعت)

تمام صفحات در پلتفرم دکس اسکرینر حاوی اطلاعات کلی بالا در مورد جفت‌های معاملاتی هستند. بنابراین، برای دریافت اطلاعات دقیق‌تر، می‌توانید روی هر روندی که می‌خواهید کلیک کنید تا اطلاعات بیشتری در مورد آن کسب کنید.

برای مثال، ما جفت ROC/WBNB را انتخاب کرده‌ایم که در صرافی غیرمتمرکز پنکیک سواپ (شبکه BSC) قابل دسترسی است.

از این زبانه، می‌توانید جزئیاتی مانند نمودار روند، ارزش کل بازار، قیمت، نقدینگی، حجم کل معاملات (زبانه خرید و فروش جداگانه) در 24 ساعت، تاریخ ایجاد جفت معاملاتی، درصد افزایش/افت قیمت (در 1 ساعت، 6 ساعت، 24 ساعت) و بسیاری از جزئیات مهم دیگر در مورد این جفت معاملاتی را بررسی کنید.

New Pairs (جفت‌های جدید)

با رفتن به بخش New Pairs می‌توانید جفت‌های معاملاتی جدیدی را که اخیراً در پلتفرم‌های مختلف لیست شده‌اند، بررسی کنید. از طریق ابزارهای موجود در بالای این صفحه می‌توانید داده‌های موجود را بر اساس شبکه فیلتر کنید.

از این زبانه، می‌توانید اطلاعات زیر را در مورد جفت‌هایی که اخیراً لیست شده‌اند دریافت کنید:

  • نام جفت ارز (شبکه و نماد پلتفرمی که در آن لیست شده است)
  • قیمت
  • قدمت
  • خرید
  • فروش
  • حجم معاملات
  • افزایش/کاهش قیمت (در تایم فریم 5 دقیقه، 1 ساعت، 6 ساعت، 24 ساعت)
  • نقدینگی
  • FDV (ارزش بازار کاملاً رقیق شده)

توجه: ممکن است متوجه شوید که اکثر این جفت‌های معاملاتی ظرف 24 ساعت گذشته ایجاد شده‌اند که در این صورت معامله روی آن‌ها شامل ریسک‌های مرتبط است. به شما توصیه می‌کنیم که قبل از انتخاب جفت‌های معاملاتی با پارامترهای ریسک مرتبط با آن‌ها آشنا شوید.

مجدداً لازم به ذکر است که در اینجا نیز می‌توانید با انتخاب هر جفت معاملاتی، اطلاعات دقیق‌تری در مورد آن به دست آورید.

Gainers And Losers (بیشترین رشد و افت)

در این بخش می‌توانید فهرست جفت‌های با بیشترین رشد یا افت را مشاهده کنید. شما همچنین می‌توانید با فیلتر کردن داده‌ها انتخاب کنید که فقط جفت‌های رشد کرده یا افت کرده را برای یک شبکه خاص ببینند.

همچنین، می‌توانید تایم فریم را به دلخواه (5 دقیقه، 1 ساعت، 6 ساعت یا 24 ساعت) تغییر دهید. کاربران می‌توانند با کلیک بر روی گزینه Rank & Filter، جستجوی خود را سفارشی کنند.

با انتخاب این گزینه می‌توانید داده‌ها را بر اساس پارامترهای زیر فیلتر کنید:

  • پلتفرم مورد نظر
  • رتبه‌بندی بر اساس تغییر قیمت در 24 ساعت گذشته، به ترتیب نزولی
  • نقدینگی (حداکثر و حداقل)
  • FDV (حداکثر و حداقل)
  • قدمت جفت (حداکثر و حداقل)
  • تراکنش، خرید، فروش، حجم، تغییر در 24 ساعت، 6 ساعت، 1 ساعت، یا 5 دقیقه.
رشدها و افت ها
فهرست ارزهای دارای بیشترین رشد و کاهش قیمت

MultiCharts (چند نموداری)

در این بخش از پلتفرم دکس اسکرینر می‌توانید نمودار جفت دارای روند را اضافه کنید. کاربران می‌توانند تا 16 نمودار را در اینجا اضافه کنند.

برای مثال اگر روی گزینه Add Suggested Charts (BTC, ETH, BNB, MATIC, AVAX, FTM) کلیک کنید، نمودارهای مربوط به این جفت‌ها برایتان به نمایش در خواهد آمد.

Ethereum (اتریوم)

در این بخش، کاربران می‌توانند زبانه‌های مربوط به شبکه‌های بلاک‌چین معروف را مشاهده کنند. برای دریافت اطلاعات مربوط به DEX‌های ساخته شده در هر شبکه می‌توانید روی زبانه مورد نظر کلیک کنید. حتی می‌توانید هر DEX خاصی را برای نمایش داده‌های دقیق‌تر انتخاب کنید.

در بالای صفحه، می‌توانید داده‌های متعلق به تمام صرافی‌های غیرمتمرکز در یک شبکه مانند حجم 24 ساعته، تراکنش‌ها در 24 ساعت، آخرین بلوک و غیره را بررسی کنید.

به همین ترتیب، می‌توانید زبانه‌های مربوط به شبکه‌های مختلف مانند اسمارت چین بایننس، پالیگان، آوالانچ و غیره را پیدا کنید. با رفتن به زبانه مربوط به شبکه‌های مختلف، اطلاعات و داده‌های مشابه آن‌ها را بررسی کنید. اگر می‌خواهید داده‌ها را در سطح DEX بررسی کنید، DEX مورد نظر را از بالا انتخاب کنید.

اضافه کردن جفت‌ها به واچ لیست

کاربران می‌توانند در صورت تمایل به زیر نظر گرفتن افزایش/کاهش قیمت جفت‌های معاملاتی، آن‌ها را به فهرست watchlist خود اضافه کنند.

برای افزودن هر جفت به فهرست واچ لیست یا دیده‌بان خود، ابتدا جفت معاملاتی را باز کنید. سپس، در این قسمت بر روی دکمه «Add to Watchlist» کلیک کنید و سپس Mainlist را انتخاب کنید.

واچ لیست
واچ لیست

این جفت حالا به زبانه Watchlist (Mainlist) شما اضافه خواهد شد.

اگر تمایلی به زیر نظر گرفتن جفت ارز ندارید و می‌خواهید آن را از واچ لیست خود حذف کنید کافی است جفت معاملاتی را باز کنید. اکنون می‌توانید گزینه Remove From Watchlist را مشاهده کرده و با کلیک روی آن جفت ارز را از فهرست واچ لیست حذف کنید.

تنظیم هشدارهای قیمت

کاربران می‌توانند هشدارهایی را برای انجام معامله جفت ارزها در قیمت‌های مشخص تنظیم کنند. در این صورت، پس از رسیدن قیمت به هدف تعیین شده توسط شما، پلتفرم به شما اطلاع خواهد داد.

اگر می‌خواهید از قابلیت تنظیم هشدار استفاده کنید، ابتدا باید اعلان مرورگر اینترنتتان را فعال کنید. برای فعال کردن اعلان‌ها برای این سایت، مانند تصویر زیر عمل کنید:

پس از انجام این کار، می‌توانید جفت معاملاتی مدنظرتان را باز کرده و روی گزینه Set Price Alerts کلیک کنید. با این کار صفحه زیر برایتان باز خواهد شد.

حالا می‌توانید قیمت هدف را وارد کرده و شرط فعال شدن هشدار را تعیین کنید؛ برای مثال بگویید وقتی قیمت جفت ارز از قیمت هدف تعیین شده بالاتر/پایین رفت، به من اطلاع بده. در نهایت روی Create Alert کلیک کنید تا هشدار ذخیره شود.

شما می‌توانید این کار را برای تنظیم هشدار برای هر جفت معاملاتی انجام دهید. به علاوه، شما می‌توانند لیست تمام هشدارها را از زبانه Alerts بررسی کنند.

برای غیرفعال کردن هشدارها کافی است به زبانه Alert بروید و هشدار مورد نظر را انتخاب کنید. در اینجا می‌توانید با کلیک بر روی گزینه Disable and Delete هشدار را غیرفعال و حذف کنید.

نحوه استفاده از دکس اسکرینر

برای استفاده از دکس اسکرینر، نیازی به ایجاد حساب کاربری یا ورود به سامانه نیست، کافی است به نشانی dexscreener.com بروید و زنجیره، DEX (صرافی غیرمتمرکز) یا توکن مورد نظر خود را برای تحلیل انتخاب کنید.

برای سرعت بیشتر می‌توانید از نوار جستجو یا انتخاب زنجیره مناسب در نوار ابزار سمت چپ استفاده کنید.

پس از آن‌که آنچه را که به دنبال آن هستید پیدا کردید، روی جفت معاملاتی مورد نظر کلیک کنید تا ابزارهای نموداری و اطلاعات مربوط به استخر جفت‌ها به شما نمایش داده شود.

از این بخش می‌توانید هشدارهای قیمتی را تنظیم کنید، واچ لیست خودتان را ایجاد کنید و اطلاعات بین توکن‌های مختلف را تحلیل کنید.

اگر نمی‌دانید کارتان را از کجا شروع کنید، در صفحه اصلی چند گزینه مفید را مشاهده خواهید کرد. برای مثال:

می‌توانید بخش ایندکس را بررسی کنید، که فهرستی از تمام جفت ارزهای برتر معاملاتی صرافی‌های غیرمتمرکز است. این می‌تواند به شما کمک کند فرصت‌های معاملاتی جدید را شناسایی کنید و همچنین کل بازار دکس را پیگیری کنید.

اگر به دنبال پیدا کردن یک کوین جدید برای سرمایه‌گذاری، یک کریپتوکارنسی آینده‌دار جدید یا حتی روند در حال تشکیل یک ارز دیجیتال هستید، می‌توانید به بخش Trends، بخش New Pairs یا قسمت Gainers and Losers مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید: بهترین ارزهای دیجیتال ارزان برای سرمایه‌گذاری در سال 2022!

نحوه معامله در دکس اسکرینر

خود دکس اسکرینر صرفاً محل جمع‌آوری داده‌های مربوط به توکن‌ها و قیمت ارزهای دیجیتال از صرافی‌های غیرمتمرکز است. معاملات واقعی در DEX انجام می‌شود.

صرافی‌های غیرمتمرکز (DEX) کمی متفاوت از صرافی‌های متمرکز (CEX) عمل می‌کنند که تحت مالکیت و اداره یک شرکت مشخص هستند. DEX‌ها معمولاً بازارسازان خودکار هستند، به این معنی که به صورت برنامه ریزی شده سفارشات خرید و فروش را از معامله‌گران ناشناس در سراسر جهان مدیریت و پردازش می‌کنند.

DEX به طور خودکار معاملات را از طریق یک استخر نقدینگی مدیریت می‌کند و انسان‌ها نقشی در مدیریت آن‌ها ندارند.

اگر می‌خواهید روی ارزهای دیجیتالی که در دکس اسکرینر پیدا می‌کنید، سرمایه‌گذاری کنید، ابتدا باید مقداری ارز دیجیتال بخرید، آن را از طریق بلاک‌چین مربوط به کیف پول خود ارسال کنید و به صرافی غیرمتمرکزی که در آن کوین مورد نظر شما معامله می‌شود وارد شوید.

مراحل انجام این کار به صورت مرحله به مرحله به این صورت است:

1. یک کیف پول ارز دیجیتال تهیه کنید.

شما به کیف پولی نیاز دارید که بتواند ارز دیجیتالی را که می‌خواهید بخرید در خود ذخیره کند. رایج‌ترین کیف پول گرم (آنلاین) برای زنجیره‌های مبتنی بر اتریوم، متامسک (MetaMask) است، اما گزینه‌های دیگری نیز وجود دارد.

شما همچنین می‌توانید از کیف پول‌های سرد (سخت افزاری) مانند لجر (Ledger) یا ترزور (Trezor) استفاده کنید. برای اهداف امنیتی حتماً عبارت بازیابی (seed phrase) کیف پولتان را به همراه رمز عبور کیف پول به صورت آفلاین ذخیره کنید.

نکته مهم: به یاد داشته باشید که اگر عبارت بازیابی خود را گم کنید، موجودی کیف پولتان را برای همیشه از دست خواهید داد.

برای مشاهده لیست کیف پول‌های ارز دیجیتال کلیک کنید!

2. کیف پول خود را شارژ کنید.

مقداری ارز دیجیتال را از یکی از صرافی‌های متمرکز خریداری کنید سپس آن را به کیف پول خود انتقال دهید. ممکن است فرایند انتقال ارز کمی طول بکشد.

بیشتر بخوانید: راهنمای تصویری نوبیتکس: خرید و فروش ارز دیجیتال در صرافی ایرانی

اگر مبلغ انتقالی به کیف پولتان وارد نشده است، با استفاده از یک اکسپلورر بلاک مانند etherscan.io موجودی کیف پول خود را بررسی کنید و از ثبت شدن تراکنش مطمئن شوید.

3. به DEX متصل شوید.

سپس باید کیف پول خود را به DEX متصل کنید. این کار را باید از طریق چند مرحله و تأیید اطلاعات خواسته شده در کیف پول خود انجام دهید. گزینه «Connect Wallet» را پیدا کنید و دستورالعمل‌های خواسته شده را دنبال کنید تا زمانی که کیف پولتان متصل شود.

هشدار: قبل از متصل شدن به صرافی غیرمتمرکز مطمئن شوید که به آن اعتماد دارید!

4. یک مبادله انجام دهید و معامله کردن را شروع کنید.

حالا کافی است شروع به معامله کردن (یا به اصطلاح «سواپ» کردن) کنید. سواپ یک معامله خودکار است که در استخر نقدینگی انجام می‌شود.

 API دکس اسکرینر

در حال حاضر در نسخه بتا (در آگوست 2022)، API دکس اسکرینر مجموعه‌ای از دستورالعمل‌های برنامه نویسی است که به برنامه نویسان نرم افزار اجازه می‌دهد تا از طریق کدهای برنامه نویسی با وب سایت دکس اسکرینر و مجموعه داده آن تعامل داشته باشند. کاربران محدود به 100 درخواست API در دقیقه هستند.

از آنجایی که API دکس اسکرینر هنوز در مرحله بتا است، باید در ساخت برنامه‌ها با استفاده از داده‌های دکس اسکرینر مراقب باشید، زیرا ممکن است در آینده نقاط پایانی داده و انواع آن تغییر کند.

به کمک API دکس اسکرینر می‌توانید:

  • داده‌های یک یا چند جفت را بر اساس شبکه یا آدرس دریافت کنید
  • داده‌های مربوط به یک توکن یا یک جفت توکن را دریافت کنید
  • داده‌های جفت‌های دکس اسکرینر را جستجو کنید تا نمونه‌های مشابه را پیدا کنید

سؤالات متداول

دکس اسکرینر (DEX Screener) چگونه کار می‌کند؟

پلتفرم دکس اسکرینر از منابع داده مختلفی برای ارائه اطلاعات دقیق در مورد بیش از 1200 ارز دیجیتال به کاربران استفاده می‌کند. این منابع داده شامل صرافی‌های غیرمتمرکز، بلاک‌چین‌ها و ارائه دهندگان داده‌های بازار است.

آیا دکس اسکرینر اپلیکیشن موبایل دارد؟

خیر، دکس اسکرینر فاقد اپلیکیشن موبایل است. با این حال، این پلتفرم کاملاً سازگار با موبایل است و از هر دستگاهی می‌توان به سهولت از آن استفاده کرد.

آیا استفاده از دکس اسکرینر ایمن است؟

بله، دکس اسکرینر یک پلتفرم امن است. این پلتفرم هیچ وجهی از کاربر را در خود نگه نمی‌دارد و همه داده‌های آن رمزگذاری شده است. این پلتفرم روی یک سرور امن میزبانی می‌شود و صرفاً داده‌ها را از منابع دیگر جمع می‌کند.

سخن پایانی

دکس اسکرینر یک گزینه عالی برای تمام افرادی است که به دنبال یک پلتفرم رایگان و با کاربری آسان برای دسترسی به داده‌های شبکه‌های بلاک‌چین و ارزهای دیجیتال هستند. این پلتفرم در عین ارائه ویژگی‌های بصری و کاربردی متنوع، از امنیت بالایی برخوردار است و همین آن را به ابزاری عالی برای سرمایه‌گذاران مبتدی و پیشرفته تبدیل می‌کند.

مقالات مرتبط:

آیا این مطلب مفید بود؟
‌بله‌‌خیر‌

شما در بورس، علاوه بر خرید و فروش سهام:

  • می‌توانید در دارایی‌هایی مانند طلا و مسکن سرمایه‌گذاری کنید
  • در صندوق‌های سرمایه گذاری بدون ریسک، سود ثابت بگیرید

برای شروع سرمایه‌گذاری، افتتاح حساب رایگان را در یکی از کارگزاری‌ها انجام دهید:

نام شرکتویژگی‌هاامتیاز
کارگزاری آگاه
  • باشگاه مشتریان با جایزه
  • نرم‌افزار معاملاتی پیشرفته
  • دریافت اعتبار معاملاتی
  • خرید آنلاین صندوق‌ سرمایه‌گذاری
  • ثبت‌نام آنلاین برای کد بورسی
blankثبت نام در بورس

برای سرمایه‌گذاری و معامله موفق، نیاز به آموزش دارید. خدمات آموزشی زیر از طریق کارگزاری آگاه ارائه می‌شود:

نام خدماتویژگی‌ها
دوره‌های آموزش تحلیل تکنیکال
  • دوره‌های حضوری + غیرحضوری
  • شناخته‌شده‌ترین اساتید
  • در سطح مقدماتی، متوسط و پیشرفته
  • ارائه مدرک معتبر گذراندن دوره
blank

بیشتر بخوانید:

سایت‌های ارز دیجیتال

0 0 رای
به مطلب امتیاز دهید:
اشتراک
اطلاع از
guest

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
مشاهده همه دیدگاه‌ها

مطالب مرتبط

blank

در بورسینس از 10 سال گذشته تاکنون، تلاش ما این بوده به شما کمک کنیم:

  • ترید و سرمایه‌گذاری اصولی را شروع کنید
  • ارزش پول‌تان را در برابر تـورم حفظ کنید
  • از سرمایه‌تان برای کسب سود بیشتر استفاده کنید
  • سرمایه‌گذاری موفق‌تری داشته باشید

درباره بورسینس بیشتر بخوانید 

blank
0
از دیدگاه‌ شما استقبال می‌کنیمx