آموزش قسمت‌های مختلف سایت کریپتومتر (Cryptometer)

کریپتومتر

شناخت پول هوشمند در بازار به‌راحتی می‌تواند نشانه‌ خوبی برای شناخت موقعیت مناسب در بازار ارزهای دیجیتال باشد. البته، ناگفته نماند که نقش ابزارهایی که در این مسیر به شما کمک می‌کنند، بسیار مهم است. یکی از این ابزار‌ها، وب‌سایت کریپتومتر است.

آیا با وب‌سایت CRYPTOMETER آشنا هستید؟ برای آشنایی بیشتر با این ابزار کاربردی بازار کریپتوکارنسی، تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

آموزش کریپتومتر

به‌جرئت می‌توان گفت که یکی از مهم‌ترین مشکلاتی که برای سرمایه‌گذاران در دنیای کریپتو وجود دارد، این است که نمی‌دانند چه چیزی تِرند بازار است. پول به چه سمتی حرکت می‌کند یا از چه ارزی خارج و به چه ارزی وارد می‌شود؟

عناوین مطلب:

علاوه بر این، داشتن اطلاعات درباره اینکه مقدار خروجی و ورودی هر صرافی یا والت چه مقدار است هم می‌تواند وسیله خوبی برای استفاده از موقعیت‌های عالی بازار باشد.

با استفاده از این اطلاعات، تحلیل‌گران می‌توانند ورود و خروج پول به بازار را تشخیص داده و فرصت‌های مناسب برای کسب سود در بازار را دریافت کنند.

سایت کریپتومتر در واقع با هدف نشان‌دادن جهت حرکت سرمایه مالی افراد در بازار طراحی شده است. همان‌طور که می‌دانید، ابزارهای زیادی برای تعیین مسیر بازار و شرایط آن فراهم شده است.

این ابزارها کمک می‌کنند تا تمام معامله‌گران بتوانند طبق استراتژی‌های معاملاتی خود و با کمترین ضرر، تحلیل‌های خود از بازار را عملی کرده و سود بیشتری کسب کنند. با درک ورود و خروج جریان‌های پولی به کریپتوها، این شرایط آسان‌تر می‌شود.

بیشتر بخوانید: معرفی استراتژی‌های معاملاتی ارز دیجیتال

اینجاست که کریپتومتر (Cryptometer) به درد شما می‌خورد و یکی از ابزار‌هایی محسوب می‌شود که باید حتما بشناسید.

ثبت‌نام در کریپتومتر

این نرم‌افزار دارای دو نسخه رایگان و اشتراکی است.

با خرید اشتراک آن می‌توانید از امکانات و اطلاعات بیشتری استفاده کنید. البته نسخه رایگان آن هم برای استفاده از شرایط بازار کاربرد‌های خوبی دارد.

برای مثال، نسخه رایگان امکان استفاده از داده در تایم‌ فریم‌های روزانه و یک‌ساعته را امکان‌پذیر کرده است. برای استفاده از تایم فریم‌های کوتاه‌تر باید سراغ نسخه اشتراکی این نرم‌افزار بروید.

برای شروع استفاده از کریپتومتر، کافی است وارد وبسایت cryptometer.io شوید.

با ورود به صفحه اول، در قسمت Login باید ایمیل و پسوردی که قبلا در سایت وارد کرده‌اید را مجدد ثبت کنید. اگر برای اولین‌بار است که از این حساب استفاده می‌کنید، در همان پنجره ورود، قسمت پایین، سمت راست، گزینه Create account دیده می‌شود.

با کلیک روی این گزینه، اکانت خود را بسازید. در نظر داشته باشید که ساخت اکانت در وب‌سایت کاملا رایگان است و هیچ هزینه‌ای برای شما نخواهد داشت. البته، برای استفاده از بعضی قسمت‌های سایت، باید حتما اکانت شما به اکانت پریمیوم ارتقا پیدا کرده باشد و هزینه اشتراک استفاده از سایت را پرداخت کنید.

اگر پیش‌ازاین در سایت حساب کاربری ساخته باشید، در قسمت View Profile می‌توانید پروفایل خود را مشاهده کنید.

در صفحه اصلی، قسمت سمت راست بالا، برای ثبت‌نام قسمت لاگین وجود دارد و از همان قسمت، ذره‌بینی خواهید دید که به شما کمک می‌کند تا ارز یا صرافی موردنظرتان را از طریق کریپتومتر جست‌وجو کنید.

در صفحه اصلی سمت چپ بالا هم می‌توانید شبکه‌های اجتماعی را ببینید. بخش Language هم برای تغییر زبان سایت و راحتی استفاده کاربران طراحی شده است. البته لازم به ذکر است که جز 4 زبان رایج در دنیا، زبان دیگری برای سایت در نظر گرفته نشده (همچنین زبان فارسی هم در این گزینه‌ها نیست).

صفحه ورود به CRYPTOMETER
صفحه اصلی وبسایت کریپتومتر

آموزش استفاده از کریپتومتر

در ادامه کارکرد هر کدام از منوهای سایت را برای شما تشریح می‌کنیم: 

صفحه ورود

همان‌طور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، در نوار بالایی صفحه سایت، ابزار‌ها و گزینه‌های مختلفی وجود دارد.

در قسمت سمت چپ، در نواری افقی روی گزینه More کلیک کنید تا یک نوار عمودی را در صفحه ببینید. در این نوار قسمت‌های مهمی را مشاهده خواهید کرد که هرکدام از آنها، اطلاعات مهمی درباره کریپتوهای موجود در بازار و شرایط‌شان به شما می‌دهند.

این بخش از سایت رایگان است و اگر می‌خواهید با اکانت رایگان خود از امکانات این سایت استفاده کنید، امکانات و ابزار‌های این منو یکی از گزینه‌هایی است که باید سراغ آن بروید. 

در ادامه به بررسی تمام ابزارهایی که در این قسمت از سایت وجود دارد، خواهیم پرداخت:

Favorites

در این بخش می‌توانید ارزهای مورد مدنظر خود را در صرافی موردنظرتان انتخاب کنید.

این بخش اطلاعات خوبی درباره جزئیات کریپتو منتشر شده و وضعیت آن در صرافی به شما نشان خواهد دارد.

BTC/XTC monitor

این بخش به طور اختصاصی برای مانیتورینگ بیت‌کوین در نظر گرفته شده است. در نتیجه اگر به دنبال کسب اطلاعات تکمیلی درباره بیت‌کوین، از جمله لایو ترید بیت‌کوین هستید، با ورود به این قسمت، به اطلاعات موردنظرتان دسترسی پیدا می‌کنید.

Futures data

با ورود به قسمت Futures Data می‌توانید اطلاعاتی در مورد معاملات فیوچرز، پوزیشن‌های Long و Short در نماد‌ها و صرافی‌های مختلف مشاهده کنید. همچنین قسمت Open Internet هم مربوط به میزان سرمایه‌گذاری کریپتوها است.

اگر کمی تجربه از بازار ارزهای دیجیتال داشته باشید، می‌دانید که حجم معاملات Short یکی از اطلاعات مهمی است که برای انجام معاملات آینده خود در بازار، باید به آن توجه کنید. با استفاده از اطلاعات مربوط به این معاملات، می‌توانید حتی از ریزش بازار هم سود دریافت کنید.

همچنین با استفاده از اهرم‌های معاملاتی یا توکن‌های لوریج دار، به‌راحتی قادر خواهید بود سود معاملات خود را بیشتر کنید. برای استفاده از این‌چنین فرصتی، با ورود به سایت و دیدن گزینه منو، روی نوشته Futures Data بروید. سپس با تصویر زیر مواجه خواهید شد:

بخش مربوط به Futures data
اطلاعات مربوط به معاملات فیوچرز بیت‌کوین صرافی بیتمکس در کریپتومتر

می‌توانید صرافی موردنظر را در کادر اول از سمت چپ انتخاب کنید. همچنین در کادر وسط هم جفت ارزهای معاملاتی موردنظرتان قابل‌دسترس است. در کادر سوم و آخر هم حجم معاملاتی فیوچرز‌ها در دسترس است. با انتخاب این بخش، می‌توانید معاملات فیوچرزی که در این مدت اتفاق افتاده است را ببینید.

پس از اینکه سه کادر تصویر را باتوجه‌به اطلاعاتی که می‌خواهید به آنها دسترسی داشته باشید، پر کردید، دو نمودار در صفحه‌نمایش داده خواهد شد. نمودار اول حجم long (سود بیشتر توسط اهرم از صعود قیمت رمزارزها) و نمودار دوم Short (سود از ریزش بازار با استفاده از اهرم‌های معاملاتی) است.

این نمودار‌ها به شما کمک می‌کند تا به‌عنوان یک ترید یا معامله‌گر با استفاده از تحلیل‌های تکنیکال خود بتوانید نکات بیشتری به آنها اضافه کنید و ابزارهای تحلیل موردنظرتان را باتوجه‌به استراتژی‌های معاملاتی که برای فعالیت در بازار در نظر گرفته‌اید، به نمودار اضافه کنید.

نمودار دوم هم مربوط به یک نمودار خطی است که حجم ورود و مقدار پول وارد شده به رمزارز موردنظر را نشان می‌دهد.

Whales Trades

نهنگ‌ها سهم بزرگی در تعیین حرکت و سمت‌وسوی بازار دارند. درواقع می‌توان گفت که اگر قصد دارید یک استراتژی کارآمد در بازار داشته باشید، مهم‌ترین چیز این است که حرکت نهنگ‌ها را دنبال کنید و باتوجه‌به تحرکات و خرید‌های آنها، استراتژی‌ها و تحلیل‌های معاملاتی‌‌تان را به‌روز کنید!

این یک توصیه مهم است که در بازار‌های مالی، به‌خصوص بازارهای ارز دیجیتال باید به آن توجه کنید. با استفاده از این سایت، می‌توان متوجه شد نهنگ‌ها پول‌هایشان را به چه ارزی وارد می‌کنند و چه برنامه‌ای دارند. با درک این حرکات، مطمئناً تصمیم‌های بهتری خواهید گرفت؛ زیرا در بازار کریپتوکارنسی، پول‌های بزرگ حرف اول را می‌زنند!

با ورود به قسمت Whales Trades خواهید فهمید که چه رمزارزی با چه حجمی و در چه صرافی و پوزیشنی فروخته یا خریداری شده است.

در قسمت بالایی Futures Data این گزینه را خواهید دید. این گزینه همچون یک ردیاب به معاملات بزرگ وصل است و ردیابی خرید یا فروش ارقام بالا را شناسایی و در معرض نمایش می‌گذارد. همان‌طور که می‌دانید نهنگ‌ها با معاملات خود می‌توانند باعث تحرک بازار شوند یا حتی مسیر حرکت بازار را تغییر دهند.

پس از ورود به این صفحه، می‌توانید در دو کادر، ارز دیجیتال خود و تایم فریم آن را فیلتر کنید، البته این نکته را هم در نظر داشته باشید که برای استفاده از بعضی تایم فریم‌ها و ارزها نیاز به خرید اشتراک این وب‌سایت دارید.

VOLATILITY INDEX

تحلیل‌گران و معامله‌گران در قسمت Volatility Index می‌توانند جفت‌ارزهای مختلف را با یکدیگر مقایسه کنند. از این طریق می‌توانید بفهمید که ارز موردنظر شما در کدام جفت‌ارز رشد بیشتری را تجربه کرده و در نهایت سود بیشتری هم داشته است.

بخش مربوط VOLATILITY INDEX

Volume Flow

یکی دیگر از بخش‌های مهم این وب‌سایت، بخش Volume Flow است. این صفحه از سه بخش پرکاربرد تشکیل شده است. بخش اول آن Net Flow است.

در بخش Net flow ارزهای دیجیتالی که میزان خرید آنها بیش از فروش باشد در معرض نمایش قرار می‌گیرد و کاربران می‌توانند به اطلاعات آن دسترسی پیدا کنند.

در واقع، این بخش ارزهایی را به نمایش می‌گذارد که برآیند آنها مثبت بوده و به این معنی است که ورود پول در آن‌ها از خروج پول بیشتر بوده است.

NET FLLOW

سپس می‌توانید اتفاقی که بر سر این سرمایه آمده است را مشاهده کنید. همچنین کانال‌هایی که مسیر انتقال این دارایی را فراهم می‌کنند هم در دسترس هستند.

برای مثال در تصویر بالا، مقداری ارز فیات (دلار) وارد ارز دیجیتال AVAX یا مقداری دلار وارد ارز تتر شده است. بعد از ورود این پول‌ها به ارز‌های موردنظر، با این حجم از تتر (USDT) خرید‌های ارز دیجیتال دوج‌کوین (DOGE) و سولانا (SOL) … اتفاق افتاده است.

زمانی که در صفحه باز شده، روی این کانال‌ها نگه دارید، به‌راحتی می‌توانید میزان پول ورودی به این ارزهای دیجیتال را مشاهده کنید. همچنین زمانی که حجم پول ورودی نسبت به بقیه بیشتر باشد، کانال بزرگ‌تر از بقیه است.

Buy Flow

بخش دومی که در این قسمت باید از آن صحبت کنیم، مربوط به گزینه Buy Flow است. این بخش هم مشابه قیمت Net flow طراحی شده است با این تفاوت که فقط ورودی پول به ارز موردنظر را تحت کنترل و بررسی قرار می‌دهد.

Buy Flow

به عنوان مثال، طبق تصویر بالا، دلار وارد شده و با آن تتر خریداری شده و سپس با تتر خریداری شده هم ارز دیجیتال سولانا را خریده‌اند. در نظر داشته باشید که در دو کادر بالا می‌توان تایم‌فریم و بستری که ارزهای دیجیتال روی آن هستند هم انتخاب کرد.

Sell Flow

تصویری که در زیر مشاهده می‌کنید، مربوط به بخش Sell Flow است.

بخش Sell Flow

در بخش سوم و بخش پایانی قسمت Volume Flow، بخشی برای Sell Flow در نظر گرفته شده است که به کاربران و معامله‌گران می‌گوید چه ارزهایی فروخته شده‌اند؛ از این رو می‌توانند با استفاده از این داده‌ها، وارد پوزیشن sell، یعنی فروش دارایی خود شوند.

با استفاده از این استراتژی، قبل از ریزش بازار، می‌توان بخشی یا تمام دارایی کریپتو موردنظر را فروخت و سود خوبی کسب کرد. این یکی از راه‌هایی است که می‌تواند کاربران را از ریزش بازار هم به سود برساند!

بیشتر بخوانید: 9 تکنیک کاربردی برای سرمایه گذاری در بازار نزولی

Rapid Movements

Rapid Movments به معنی حرکت سریع است. این بخش از سایت کریپتومتر مخصوص معامله‌گرانی است که استراتژی خود را برای بخش فیوچرز در نظر گرفته‌اند.

تریدرهای فیوچرز می‌توانند در این بخش حرکت شارپ ارزها را مشاهده کنند. علاوه بر این، درصد رشد یا افت هر رمزارز در صرافی مشخص شده لیست می‌شود و درعین‌حال می‌تواند سیگنال خوبی برای این گروه از معامله‌گران باشد.

در بخش‌های دیگری مثل crypto news ،exchanges ،pairs و large trades می‌توان به اطلاعات دیگری از این سایت دسترسی پیدا کرد که در ادامه بررسی می‌کنیم:

Crypto News

این بخش برای اطلاع از آخرین و مهم‌ترین اخبار منتشر شده در بازار کریپتو کاربرد دارد.

Exchanges

این بخش در واقع عملکرد صرافی‌ها را نشان می‌دهد. صرافی بایننس، کوکوین، بای بیت، پنکیک سواپ و …از جمله مهم‌ترین صرافی‌هایی هستند که در این بخش از سایت کریپتومتر می‌توانید پیدا کنید.

دو قسمت Pairs و Large Trades هم در بخش صرافی‌ها در دسترس است. اطلاعاتی که از این دو بخش می‌توانید به دست آورید به شرح زیر است:

Pairs

در این قسمت شما می‌توانید نام جفت ارزها، کمترین و بیشترین قیمت در 24 ساعت اخیر و درصد رشد و افت در تایم فریم‌های یک ساعت، چهار ساعت، یک هفته و ماهانه را مشاهده کنید.

با این قسمت می‌توانید جهت حرکت ارز دیجیتال را در زمان‌های مختلف بررسی کنید.

Large Trades

بخش large trades قسمتی است که در آن می‌توانید بیشترین حجم معاملات در یک ارز دیجیتال در صرافی انتخاب شده را کنترل کنید. همچنین امکان بررسی حجم بازار و پوزیشن‌های مربوط به آنها هم قابل‌دسترسی است.

علاوه بر این، در این بخش می‌توانید درک بهتری از حجم معاملات داشته باشید؛ ارز دیجیتال را که در صرافی‌های دیگر قیمت پایین‌تری دارد بخرید و به صرافی بفرستید. این فرصتی است که کمک می‌کند ارز موردنظرتان را با قیمت بیشتری معامله کنید و بتوانید از این اختلاف قیمت سود ببرید.

بیشتر بخوانید: آربیتراژ چیست؟

Open Intrest

گزینه open intrest در سایت cryptometer بخشی است که طراحی شده تا معامله‌گران و تحلیل‌گران بتوانند تمایل خرید مردم در بازار را پیدا کنند.

برای مثال اطلاعات این بخش می‌تواند نشان دهد که کدام کریپتو در روزهای اخیر استقبال بیشتری را تجربه کرده است و بازار و معامله‌گران ترجیح داده‌اند سرمایه خود را وارد کدام یک از ارزهای بازار کنند.

این بخش در واقع نمای کلی از تغییر قیمت و حجم را برای یک ارز دیجیتال در صرافی‌های مختلف را نشان می‌دهد و به کاربران کمک می‌کند تا بتوانند به‌راحتی به اطلاعات کامل و دقیق مربوط به یک کریپتو در بخش‌های مختلف دسترسی داشته باشند.

Heatmap

در این قسمت وضعیت کلی بازار به‌صورت نقشه در اختیار کاربران قرار داده می‌شود.

نقشه کلی بازار

Market Pressure

بخش دیگر در سایت کریپتومتر وجود دارد که با عنوان Market Pressure مشخص شده است. در این بخش، می‌توان وضعیت کلی بازار را مشاهده کرد.

اطلاعاتی مثل حرکت بازار و پیش‌بینی این موضوع که در روزهای آتی معاملات، ارزهای دیجیتال مهم و به‌طورکلی، خود بازار به چه سمت‌وسویی حرکت می‌کنند، از جمله مهم‌ترین اطلاعاتی است که می‌توان از این بخش از سایت به داست آورد.

قسمت دیگری هم در همین صفحه وجود دارد که با عنوان CURRENT MARKET TREND مشخص شده است. این بخش از سایت روند کلی بازار را نشان می‌دهد که شامل سه حالت گاوی، رنج و خرسی است.

همه کاربران و معامله‌گران برای بهینه‌کردن معاملات خود و کسب سود بیشتر، نیاز به استفاده از این اطلاعات دارند. در نتیجه، می‌توان گفت این بخش از سایت، یکی از مهم‌ترین بخش‌های کریپتومتر محسوب می‌شود.

تحلیل OnChain با کریپتومتر

بررسی و تحلیل درون زنجیره‌ای یا به عبارتی تحلیل آن چین (onchain)، علمی نوین است که قابلیت بررسی و تحلیل عوامل تاثیر گذار روی قیمت و ارزش ارزهای دیجیتال را دارد.

تحلیل آن چین (On-chain analysis) یا تحلیل درون زنجیره‌ای باعث می‌شود تا داده‌های شفاف و غیر قابل مخدوش‌سازی مربوط به تراکنش‌ها در دسترس معامله‌گران باشد. این اطلاعات، منبعی بسیار مهم و کاربردی برای معامله‌گران است و به آنها کمک می‌کند تا بتوانند اتفاقات درون شبکه را تحلیل و بررسی کنند. این سبک از تحلیل با پیدایش ارزهای دیجیتال آغاز شد و قدمت زیادی در بین روش‌های مختلف تحلیل ندارد.

تحلیل آن‌چین با استفاده از اطلاعات بلاک‌چین انجام می‌شود که ابزار بسیار قدرتمند و کارایی برای بررسی و رصد فعالیت‌های صورت‌گرفته در شبکه محسوب می‌شود.

بسیاری از این معامله‌گران، از این روش به‌عنوان تنها روش معاملاتی یا حتی به‌صورت روش مکمل در کنار دیگر روش‌های تحلیلی استفاده می‌کنند. ابزارهای زیادی برای دسترسی به اطلاعات موردنیاز در این روش وجود دارد که یکی از این ابزار‌ها، وب‌سایت کریپتومتر است.

معمولا سرمایه‌گذاران و تحلیل‌گرانی که می‌خواهند اطلاعات مربوط به تحلیل آن چین را در برنامه معاملاتی خود قرار دهند، از این سایت و اطلاعاتی که در آن وجود دارد، برای صحت سنجی و کسب اطلاعات مربوط به آن استفاده می‌کنند.

این وب‌سایت، جز گزینه‌هایی است که خدمات رایگان در حوزه داده‌های درون زنجیره‌ای دارد. همچنین برای 37 دارایی ارز دیجیتال قابل‌استفاده است و یکی از پیش‌گامان و سایت‌های بسیار کاربردی در زمینه آنچین محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: تحلیل قیمت بیت‌کوین با تحلیل 7 داده درون زنجیره‌ای (On-Chain)!

جمع‌بندی

‌در این مطلب از بورسینس درباره سایت cryptometer با شما صحبت کردیم. کریپتومتر یکی از وب‌سایت‌های کارآمدی است که با نمایش ورود و خروج پول‌ها در بازار کریپتوکارنسی اطلاعات مفیدی را به کاربران می‌دهد.

اطلاعات این سایت با کمک‌گرفتن از داده‌های سایر صرافی‌ها است و می‌تواند مرجع خوبی برای کاربرانی باشد که می‌خواهند از تمام فرصت‌های بازار ارزهای دیجیتال استفاده کنند.

جزئیات مربوط به این اطلاعات به‌قدری کاربردی است که حتی می‌توان از ریزش بازار در روزهای منفی هم سود کسب کرد. نکته مهم دیگری که باید درباره این سایت در نظر بگیرید این است که سایت کریپتومتر در دو نسخه رایگان و نسخه پریمیوم (پرداخت حق اشتراک) در دسترس است.

نسخه رایگان کریپتومتر شامل اطلاعات و ابزارهایی است که برای پیش‌بینی یک استراتژی نسبتا خوب و کاربردی می‌تواند مورداستفاده قرار بگیرد. البته این داده‌ها به‌تنهایی نمی‌تواند شما را در مسیر یک معامله موفق قرار دهد، چرا که تسلط به تحلیل تکنیکال برای یک تریدر بسیار واجب است. درنتیجه، همواره باید به دنبال کسب اطلاعات بیشتر و دانش کامل‌تر از بازار و اتفاق‌های جدید آن باشید.

آیا این مطلب مفید بود؟
‌بله‌‌خیر‌

شما در بورس، علاوه بر خرید و فروش سهام:

  • می‌توانید در دارایی‌هایی مانند طلا و مسکن سرمایه‌گذاری کنید
  • در صندوق‌های سرمایه گذاری بدون ریسک، سود ثابت بگیرید

برای شروع سرمایه‌گذاری، افتتاح حساب رایگان را در یکی از کارگزاری‌ها انجام دهید:

نام شرکتویژگی‌هاامتیاز
کارگزاری آگاه
  • باشگاه مشتریان با جایزه
  • نرم‌افزار معاملاتی پیشرفته
  • دریافت اعتبار معاملاتی
  • خرید آنلاین صندوق‌ سرمایه‌گذاری
  • ثبت‌نام آنلاین برای کد بورسی
blankثبت نام در بورس

برای سرمایه‌گذاری و معامله موفق، نیاز به آموزش دارید. خدمات آموزشی زیر از طریق کارگزاری آگاه ارائه می‌شود:

نام خدماتویژگی‌ها
دوره‌های آموزش تحلیل تکنیکال
  • دوره‌های حضوری + غیرحضوری
  • شناخته‌شده‌ترین اساتید
  • در سطح مقدماتی، متوسط و پیشرفته
  • ارائه مدرک معتبر گذراندن دوره
blank

بیشتر بخوانید:

سایت‌های ارز دیجیتال

0 0 رای
به مطلب امتیاز دهید:
اشتراک
اطلاع از
guest

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
مشاهده همه دیدگاه‌ها

مطالب مرتبط

blank

در بورسینس از 10 سال گذشته تاکنون، تلاش ما این بوده به شما کمک کنیم:

  • ترید و سرمایه‌گذاری اصولی را شروع کنید
  • ارزش پول‌تان را در برابر تـورم حفظ کنید
  • از سرمایه‌تان برای کسب سود بیشتر استفاده کنید
  • سرمایه‌گذاری موفق‌تری داشته باشید

درباره بورسینس بیشتر بخوانید 

blank
0
از دیدگاه‌ شما استقبال می‌کنیمx