با میم‌کوین فلوکی (Floki Inu) آشنا شوید!

ارز دیجیتال فلوکی (Floki Inu) چیست؟

میم کوین‌ها (meme coin)‌ و خصوصاً ارز‌های دیجیتالی که مبتنی بر نام انواع مختلفی از سگ‌ها بودند (Dog coin) توانستند در سال 2021 سر و صدای زیادی به راه بیندازند و به دلایل مختلفی میان خریداران ارز‌های دیجیتال بسیار محبوب شدند.

ارز فلوکی یک Dog Coin جدید است که زیر مجموعه شیبا محسوب شده و به این دلیل سر و صدای زیادی به پا کرده که ایلان ماسک (Elon Musk) در یک توئیت با تصویر یک سگ، به نام Floki اشاره کرد.

همان طور که اشاره کردیم میم کوین‌ها توانستند سال گذشته به جایگاه ویژه‌ای برسند. در ابتدا با معرفی دوج کوین (DOGE) و رشد قیمتی قابل توجه آن بسیاری از خریداران به میم کوین‌ها علاقه‌مند شدند و پس از آن وقتی ارز دیجیتال شیبا (Shiba Inu) به بازار آمد که توانست از دوج سبقت گرفته و در لیست 10 ارز دیجیتال برتر دنیای کریپتو قرار گرفت.

عناوین مطلب:

در این مطلب با ما همراه باشید تا هر آن چه در مورد میم کوین فلوکی لازم است را به شما آموزش دهیم.

ارز فلوکی (FLOKI) یا همان Floki Inu چیست؟

فلوکی با سر و صدایی که به پا کرده توانسته به یکی از محبوب‌ترین میم کوین‌های حال حاضر بازار تبدیل شود.

میم کوینی که تحت حمایت غیر مستقیم و مرموز ایلان ماسک، ثروتمندترین فرد حال حاضر جهان قرار داشته و به نظر می‌رسد اهداف بلند پروازانه‌ای داشته باشد.

اعضای سازنده ارز دیجیتال فلوکی برای دستیابی به اهداف والای آن، اجتماع بزرگی به نام «وایکینگ‌های فلوکی» (Floki Vikings) تشکیل داده‌اند تا با همکاری یکدیگر به رشد فلوکی کمک کنند. داشتن حامیان قوی یکی از بزرگ‌ترین سرمایه‌های یک ارز دیجیتال است همان طور که ارز دیجیتال شیبا قسمت مهمی از رشد خود را مدیون حمایت‌های بسیار خوب طرفدارانش بود.

تاریخچه ارز دیجیتال فلوکی

اولین جرقه‌های عرضه ارز دیجیتال فلوکی در 25 ژوئن سال 2021 وقتی زده شد که ایلان ماسک در توییتی اعلام کرد که نام سگ جدید خود را که از نژاد Shiba Inu است، فلوکی گذاشته است.

توییت ایلان ماسک
توییت ایلان ماسک که در آن نام سگ جدید خود را اعلام کرد.

در آن زمان کسی نمی‌دانست که قرار است یک دوج کوین جدید به نام فلوکی به بازار عرضه شود. پس از پخش شدن این خبر، تیم سازنده فلوکی بلافاصله وارد عمل شده و از تأثیری که توییت ایلان ماسک روی بازار ارز‌های دیجیتال دارد به نحو احسن استفاده کردند.

ارز دیجیتال فلوکی پس از مدت کوتاهی به بازار وارد شد به نحوی که در 12 سپتامبر همان سال وقتی که ایلان ماسک اعلام کرد که سگی به نام فلوکی را به سرپرستی قبول کرده، ارز دیجیتال فلوکی در بازار در حال معامله شدن بود.

به گفته وب سایت رسمی فلوکی، این ارز دیجیتال تنها ارز دیجیتالی است که به صورت مستقیم و با همکاری برادر ایلان ماسک یعنی کیمبال ماسک، سعی در رفع کمبود غذا در اقصی‌ نقاط جهان دارد.

در عرض چند ماه میم کوین فلوکی توانست به رشد اعجاب انگیز 250 هزار درصدی دست یابد که در نوع خود بی نظیر است. قیمت این ارز دیجیتال توانست با حمایت‌هایی که از آن شد به رشد قابل توجهی برسد.

ارز فلوکی چه تفاوت‌هایی با شیبا و دوج دارد؟

فلوکی علی رغم تازه وارد بودن در بازار ارز‌های دیجیتال توانسته به موفقیت‌های خوبی دست یابد و به گفته سازندگان، دوج و شیبا را به زودی از صفحه رقابت حذف کرده و به لیست 10 ارز دیجیتال برتر بازار خواهد پیوست.

به نظر می‌رسد سازندگان فلوکی سعی در تغییر ذهنیت کلی در مورد میم کوین‌ها دارند و به این منظور اعلام کرده‌اند که فلوکی Marketplace یا همان بازار معاملاتی مخصوص به خود (با نام FlokiPlace) را خواهد داشت تا دارندگان این توکن بتوانند بهتر با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.

علاوه بر این عوامل این ارز دیجیتال اعلام کرده‌اند که تمرکز ویژه‌ای روی کارایی هر چه بهتر پلتفرم دارند تا علاوه بر عملکرد سریع و بی نقص، کاربران بتوانند با استیک کردن توکن‌های خود پاداش خوبی دریافت کنند.

پلتفرم فلوکی علاوه بر موارد گفته شده، اهداف بلند پروازانه‌ای دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به ساخت یک بازی کریپتویی، یک بازار برای خرید و فروش NFT و ایجاد یک بستر آموزشی نام برد.

بدین صورت FLOKI قصد دارد خیال سرمایه گذاران بلند مدت را نیز راحت کند. در ادامه به توضیح هرکدام از این سه قسمت خواهیم پرداخت:

سگ جدید ایلان ماسک
سگ جدید ایلان ماسک به نام فلوکی

بازی کریپتویی فلوکی به نام Valhalla

فلوکی در حال توسعه بازی کریپتویی مخصوص به خود است که اجزای آن در قالب NFT قابل خرید و فروش خواهد بود و متاورس بازی توسط اعضای شبکه فلوکی توسعه خواهد یافت.

بازی فلوکی که Valhalla نام دارد فعلاً در حال ساخت و توسعه است که به گفته عوامل سازنده در سال 2022 عرضه می‌شود و کاربرانی که به اجرای بازی می‌پردازند پاداشی در قالب فلوکی دریافت می‌کنند.

بازاری برای NFT ها؛ FlokiPlace

FlokiPlace بازاری برای خرید و فروش NFT و انواع آیتم‌های مختلف دیگر خواهد بود که باعث می‌شود کار خرید و فروش برای کاربران راحت‌تر بوده و هزینه کمتری داشته باشد.

پلتفرمی با ماهیت آموزشی؛ Floki Inuversity

عوامل مجموعه Floki Inu روی پلتفرمی آموزشی کار می‌کنند که به گفته خودشان یکی از بزرگ‌ترین منابع آموزشی موجود خواهد بود که مطالب آموزشی بسیاری را در مورد ارز‌های دیجیتال، بلاک‌چین و دنیای کریپتو در خود جای خواهد داد.

Floki Inuversity همچنین دارای سیستم پرداختی مبتنی بر ارز دیجیتال فلوکی خواهد بود.

سخن آخر

اگرچه فلوکی پتانسیل خوبی برای موفق شدن داشته و برنامه‌های تیم سازنده آن برای موفقیت به نظر کارساز می‌رسد اما برای این که بتواند میم کوین‌هایی مانند دوج و شیبا را از سر راه بردارد هنوز زود است.

از طرفی نیز نگرانی‌هایی در مورد ماهیت کلی میم کوین‌ها وجود دارد و در صورتی که آسیبی متوجه این دسته از ارزهای دیجیتال شود، FLOKI نیز از این آسیب در امان نخواهد بود.

سرمایه گذاری روی میم کوین‌ها ریسک بالایی دارد و تعداد بسیار کمی از آن‌ها توانسته‌اند رشد خوبی را تجربه کنند. آن چه FLOKI را خاص می‌کند برنامه‌های تیم سازنده آن و حمایت خوبی است که طرفداران از آن می‌کنند.

با این وجود پیشنهاد می‌کنیم محتاطانه قدم برداشته و در سرمایه گذاری‌هایی که انجام می‌دهید هیچ گاه بیش از حد توان خود دست به خرید نزنید.

آیا این مطلب مفید بود؟
‌بله‌‌خیر‌

شما در بورس، علاوه بر خرید و فروش سهام:

  • می‌توانید در دارایی‌هایی مانند طلا و مسکن سرمایه‌گذاری کنید
  • در صندوق‌های سرمایه گذاری بدون ریسک، سود ثابت بگیرید

برای شروع سرمایه‌گذاری، افتتاح حساب رایگان را در یکی از کارگزاری‌ها انجام دهید:

نام شرکتویژگی‌هاامتیاز
کارگزاری آگاه
  • باشگاه مشتریان با جایزه
  • نرم‌افزار معاملاتی پیشرفته
  • دریافت اعتبار معاملاتی
  • خرید آنلاین صندوق‌ سرمایه‌گذاری
  • ثبت‌نام آنلاین برای کد بورسی
blankثبت نام در بورس

برای سرمایه‌گذاری و معامله موفق، نیاز به آموزش دارید. خدمات آموزشی زیر از طریق کارگزاری آگاه ارائه می‌شود:

نام خدماتویژگی‌ها
دوره‌های آموزش تحلیل تکنیکال
  • دوره‌های حضوری + غیرحضوری
  • شناخته‌شده‌ترین اساتید
  • در سطح مقدماتی، متوسط و پیشرفته
  • ارائه مدرک معتبر گذراندن دوره
blank

بیشتر بخوانید:

میم‌کوین (Memecoin)

0 0 رای
به مطلب امتیاز دهید:
اشتراک
اطلاع از
guest

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
مشاهده همه دیدگاه‌ها

مطالب مرتبط

blank

در بورسینس از 10 سال گذشته تاکنون، تلاش ما این بوده به شما کمک کنیم:

  • ترید و سرمایه‌گذاری اصولی را شروع کنید
  • ارزش پول‌تان را در برابر تـورم حفظ کنید
  • از سرمایه‌تان برای کسب سود بیشتر استفاده کنید
  • سرمایه‌گذاری موفق‌تری داشته باشید

درباره بورسینس بیشتر بخوانید 

blank
0
از دیدگاه‌ شما استقبال می‌کنیمx