ارز پیت بول (PitBull) چیست؟

ارز pitbull

در بین میم کوین‌های مطرح مانند دوج‌کوین، شیبا اینو و غیره، نام ارز PitBull نیز به چشم می‌خورد. 

توکن پیت بول (PitBull) که بسیاری آن را با نام ارز دیجیتال پیت بول با نماد PIT می‌شناسند، یکی از میم کوین‌های فعال در بازار ارزهای دیجیتال است.

این میم کوین سعی دارد قابلیت‌های کاربردی در اختیار کاربران خود قرار دهد. شما می‌توانید در سایت رسمی Pitbull.community تمام این قابلیت‌ها را مشاهده کنید.

عناوین مطلب:

در ادامه این مقاله به بررسی کامل ارز دیجیتال پیت بول (PitBull) و ویژگی‌های جالب آن خواهیم پرداخت. همچنین نحوه خرید ارز دیجیتال پیت بول (PitBull) نیز بررسی خواهد شد.

ارز پیت بول چیست؟

ارز دیجیتال پیت بول در 17 مارس سال 2022 پس از عرضه اولیه (Initial offering)، در پایان ماه در صرافی‌های ارز دیجیتال به صورت عمومی عرضه شد.

این پروژه اولین روز‌های معامله خود را با فشار خرید سنگین آغاز کرد که باعث افزایش قیمت چند صد درصدی آن شد البته این روند قیمتی تداوم چندانی نداشت. 

pitbull 2

ارز دیجیتال پیت بول با نماد PIT در واقع یک میم کوین است که اهداف بلند پروازانه‌ای را در وایت پیپر خود در نظر گرفته است. این توکن بر بستر شبکه بایننس یا همان BSC قرار دارد.

همچنین بخوانید: bnb smart chain چیست

در وایت پیپر ارز دیجیتال پیت بول این گونه آمده است که این پروژه برپایه انجمن و حمایت مخاطبان آن شکل گرفته است و کاملا براساس دلخواه اکثریت انجمن توسعه پیدا می‌کند. 

ناگفته نماند ارز پیت بول از نوع مالیاتی است و با هر تراکنش از شما مالیات دریافت می‌کند. این مالیات در ولت‌های مختلف تقسیم می‌شود که در بخش توکنومیک به آن می‌پردازیم.

با بررسی قرارداد هوشمند توکن شاهد دریافت گواهینامه‌های امنیتی (Audit) آن هستیم که نشان می‌دهد قرارداد هوشمند توکن هیچ باگی ندارد و ریسک امنیتی متوجه هولدر‌های آن نیست.

ادعا شده این توکن هیچ مالکی ندارد و توسعه دهندگان آن نیز کاملا داوطلبانه اقدام به ایجاد این توکن کرده‌اند. آن‌ها برای دستمزد خود به هیچ سازمان یا شخصی وابسته نیستند.

برای توصیف مالکیت توکن در وایت پیپر آن‌ها گفته شده است که ارز پیت بول یک توکن Self-Staking است که توسعه دهندگان آن پس از استقرار توکن بر روی بستر شبکه، مالکیت آن (Ownership) را از خود سلب (که به آن Renounced گفته می‌شود) کرده‌اند.

پیت بول ارز کاملا غیرمتمرکز است که کنترل آن به صورت 100% در اختیار انجمن آن قرار دارد. 

هولدر‌ها و کاربران این توکن از برنامه نویس، آرتیست، نویسنده تا بازی ساز گرفته به صورت روزانه به رشد و پیشرفت آن کمک می‌کنند.

جالب است بدانید از زمان آغاز به کار این توکن، همه متخصصان علاقمند و فعال در انجمن این توکن، به صورت داوطلبانه به رشد و پیشرفت ارز پیت بول کمک کرده‌اند.

اما نقطه تمایز ارز دیجیتال پیت بول چیست؟ بهتر است به انجمن فعال آن در رشد و توسعه پروژه توجه داشته باشیم.

این پروژه از نقطه نظر یک آزمایش اجتماعی خاص، توجه‌های زیادی را به خود جلب کرده است.

در انجمن ارز پیت بول نه تنها سرمایه گذاران و خرده فروشان حضور دارند بلکه توسعه دهندگان زیادی به صورت کاملا داوطلبانه از آن حمایت می‌کنند. اگر شما برنامه نویس هستید، می‌توانید با ساخت یک بازی کریپتو و استفاده از ارز دیجیتال پیت بول، به جمع حامیان این پروژه بپیوندید!

در هنگام تحلیل ارز دیجیتال پیت بول، وقتی سرعت پیشرفت بالای این پروژه را با تاریخ عرضه آن مقایسه می‌کنیم، به قدرت غیرمتمرکز بودن و انجمن محور بودن آن پی می‌بریم.

لازم به ذکر است آینده ارز دیجیتال پیت بول کاملا به حمایت انجمن آن بستگی دارد. این توکن در مسیر پیشرفت خود به کمک تیم‌های برنامه نویسان داوطلب اقدام به ایجاد سرویس‌های متنوعی کرده است که در ادامه این مقاله به بررسی دقیق آن‌ها می‌پردازیم.

امنیت ارز پیت بول

قبل از پرداختن به زیرساخت این توکن و مسائل بنیادی، لازم است به امنیت این ارز بپردازیم.

طبق ادعای جامعه کاربران این ارز، از نظر طراحی توکن، ارز پیت بول از سطح ایمنی بالایی برخوردار است. 

از طرفی پس از عرضه آن، مالکیت آن نیز سلب شده است و با هر بار خرید و فروش، کاربران در استخر نقدینگی آن به صورت خودکار (که در قرارداد هوشمند تعبیه شده است) مشارکت خواهند داشت. 

pitbull 3

از آن‌جایی که در قرارداد هوشمند این توکن دسترسی هیچ مالکی تعریف نشده، دستکاری آن نیز ممکن نیست و نمی‌توان اقدام به کلاهبرداری Rug pull کرد.

مهم‌ترین ویژگی‌های امنیتی ارز پیت بول:

  • پس از عرضه ارز پیت بول، مالکیت آن به یک آدرس سوخته (Dead Address) انتقال پیدا کرد. تیم توسعه پشت این توکن از دل انجمن آن شکل گرفته است که آن‌ها نیز بر روی این توکن سرمایه گذاری کرده‌اند.
  • در ابتدای پروژه، نقدینگی اولیه و 50% کل توکن‌های آن به یک آدرس سوخته منتقل شده‌اند.

با حمایت مالی سرمایه گذاران، قرارداد هوشمند پیت بول به صورت حرفه‌ای توسط تیم TechRate مورد ارزیابی قرار گرفت که گزارش آن‌ها به شرح ذیل است:

  • هیچ مشکل امنیتی خطرناکی یافت نشد.
  • هیچ مشکل امنیتی متوسط یافت نشد.
  • هیچ مشکل امنیتی با درجه اهمیت پایین در آن وجود ندارد.
  • هیچ امتیازات مالکیتی در آن قرار ندارد.

برای مشاهده کل گزارش می‌توانید به صفحه Github آن‌ها به این آدرس مراجعه کنید.

در طرف دیگر شفافیت نیز یکی از اولویت‌های بالای تیم توسعه ارز دیجیتال پیت بول بوده است. انجمن پیت بول با رای گیری، دائما مسیر پروژه را هدایت می‌کند و عملکرد تیم توسعه کاملا تحت نظر انجمن آن قرار دارد. 

نکته: آدرس سوخته یا صفر، در واقع ولتی بر روی شبکه میزبان است که کسی مالک آن نیست و نمی‌توان دارایی‌های آن را خالی کرد. 

کیف پول انجمن ارز پیت بول

از آن‌جایی که ارز دیجیتال بیت پول یک توکن انجمن محور است، هیچ کیف پولی برای توسعه دهندگان آن وجود ندارد.

به جای آن، توسعه دهندگان این پروژه یک کیف پول اختصاصی برای انجمن این پروژه در نظر گرفته‌اند که در آن اعضای انجمن می‌توانند با اهدا کمک‌های مالی به پیشرفت بیشتر پروژه کمک کنند.

این کیف پول از یک سیستم محافظت چند امضایی (Multi-sig) بهره می‌برد که در آن برای انجام یک تراکنش، چندین نفر باید با کلید‌های خصوصی جداگانه آن را امضا کنند. 

pitbull 4

کیف پول انجمن ارز دیجیتال پیت بول در سرمایه گذاری بر روی پروژه‌های تحت این توکن موفقیت‌های زیادی کسب کرده‌ است.

برخی از این پروژه و اهداف آن‌ها به شرح زیر هستند:

  • جمع آوری 20,000$ برای WhiteBit
  • جمع آوری 7,000$ برای لیست شدن در CoinTiger و تبلیغ آن
  • جمع آوری 5,400$ برای لیست شدن توکن در Indoex
  • جمع آوری 3,250$ برای UniRocket و تبلیغ در PriceBot

علاوه‌بر آن، انجمن پیت بول کمک‌های مالی زیادی را برای یک انجمن غیرانتفاعی حامی سگ‌های بی‌خانمان با نام RoldaORG در رومانی جمع آوری کرده است. همچنان آن‌ها کمک‌های ویژه‌ای را برای نجات و دادن سرپناه به سگ‌های پیت بول در کانادا اهدا کرده‌اند.

توکنومیک ارز پیت بول

در ادامه باید به بررسی توکنومیک ارز دیجیتال پیت بول می‌پردازیم.

همان‌طور که گفته شد، انتقال یا خرید و فروش پیت بول، مالیات دارد. این توکن در کل 100 کوادریلیون سکه (عدد 100 به همراه 15 صفر) ضرب شده که 50% تعداد کل سکه‌های اولیه آن قبل از عرضه سوزانده شده است. 

لازم به ذکر است در هر معامله یا انتقال شما حداکثر می‌توانید 500,000,000,000,000 عدد پیت بول را جا‌به‌جا کنید. در کنار سقف جابه‌جایی توکن‌های PIT، شما باید 4% از آن را به عنوان مالیات پرداخت کنید. 2% از این مالیات به صورت خودکار در بین همه ولت‌های هولدر (شامل آدرس ولت سوخته) توزیع می‌شود. 

ارسال توکن‌های PIT در مکانیزم رفلکشن به آدرس سوخته اهمیت زیادی دارد. این موضوع باعث تبدیل شدن ارز پیت بول به یک توکن ضد تورمی می‌شود. ارز ضد تورمی ارز دیجیتالی است که در گذر زمان تعداد توکن‌های آن کاهش پیدا می‌کند. 

pitbull 5

2% دیگر از هر تراکنش پیت بول نیز به آدرس سوخته منتقل خواهد شد و در آن‌جا باقی می‌ماند.

در این حالت نیز فشار خرید بر روی آن افزایش پیدا می‌کند که نتیجه‌ای جز افزایش قیمت نخواهد داشت. البته مشخص نیست این مکانیزم سوزاندن توکن‌ها تا کجا ادامه پیدا کند اما اکنون فعال است. 

در زمان نوشتن این مقاله و براساس اطلاعات اکسپلورر شبکه بایننس (BSCscan)، بیش از 60% توکن‌های ارز پیت بول سوزانده شده است و فرآیند سوختن آن همچنان ادامه دارد. 

کسب سود خودکار با هولد کردن ارز پیت بول

در وایت پیپر ارز دیجیتال پیت بول، از مکانیزم رفلکشن با نام Passive Staking یا در جایی دیگر Self-Staking یاد شده است. در هر صورت منظور همه آن‌ها 2% مالیات از محل هر تراکنش است که با توجه به میزان هولدینگ هر ولت، در بین آن‌ها توزیع می‌شود. 

در این حالت، برای Claim پاداش‌ها نیازی به انجام هیچ تراکنش یا کار خاصی نیست، فقط با نگاه کردن به ولت خود متوجه افزایش توکن‌های خود خواهید شد.

سرویس‌های ارز پیت بول

همانطور که گفته شد این ارز تنها توسط توسعه دهندگان آن مورد حمایت قرار می‌گیرد. از این رو خدمات و سرویس‌های زیادی تاکنون برای پیت بول به وجود آمده است که در ادامه به بررسی آن‌ها می‌پردازیم:

پیت لاتاری (Pit Lottery) و ارز پیت بول

با توجه به وایت پیپر این پروژه، آن‌ها پروژه‌های زیادی را توسعه داده‌اند یا در دست توسعه دارند، یکی از آن‌ها، یک سیستم لاتاری با ارز دیجیتال پیت بول است.

هولدرهای این ارز می‌توانند، وارد این لاتاری بلاک‌چینی شده و با خرید تیکت، در آن مشارکت کنند.

استخر جایزه آن‌ها در حال حاضر 1.2 میلیارد توکن PIT دارد. برای انجام قرعه کشی، تعداد کل توکن‌ها باید به 3 میلیارد واحد برسد.

pitbull 6

بازیکنان می‌توانند با خرید تعداد تیکت‌های نامحدود برای افزایش شانس برد، در آن شرکت کنند. برنده، 89% دارایی‌های داخل استخر را دریافت می‌کند. باقیمانده آن از روش‌های مختلف توزیع می‌شود که در این بین 4% آن برای همیشه سوزانده خواهد شد و ولت اعلام کننده 1% و ولت مالک 1% دریافت می‌کنند.

PitTracker و ارز دیجیتال پیت بول

یکی از ابزار‌های کاربردی برای دنبال کردن توکن‌های هولد شده و میزان پاداش‌های Auto-Staking آن. البته این ابزار در وضعیت بتا قرار دارد و در حالت عمومی و رسمی عرضه نشده است.

PitCharts

سرمایه گذاران می‌توانند به راحتی با استفاده از ابزار چارت این پروژه، همه توکن‌های بربستر شبکه بایننس اسمارت چین را تحلیل و ارزیابی کنند.

توسعه دهندگان و در پشت آن، انجمن این پروژه قصد دارد پس از عرضه این ابزار، برای استفاده از تبلیغات و قابلیت‌های پولی آن، از توکن‌های PIT استفاده کنند. این موضوع باعث سوختن هر چه بیشتر ارز دیجیتال پیت بول و سرمایه گذاری بر روی پروژه خواهد شد.

PitFarm

در سال‌های اخیر بازار توکن‌های NFT به شکل چشمگیری داغ شده است. بسیاری از سلبریتی‌ها و اینفلوئنسر‌ها وارد این حوزه شده‌اند و میلیون‌ها دلار برای خرید این توکن‌ها صرف کرده‌اند. 

به طور خلاصه، هولدر‌های «ارز دیجیتال پیت بول» می‌توانند از توکن‌های خود برای معامله NFT در بازار NFT پیت بول بهره ببرند. این بازارچه یک پلتفرم غیرمتمرکز خرید، فروش و سواپ توکن‌های NFT است.

به خاطر داشته باشید این توکن و پروژه‌های آن بربستر شبکه BSC قرار دارند، از این رو، توکن‌های NFT نیز بربستر این شبکه خواهند بود.

مزیت دیگری که سرمایه گذاران و هولدر‌های PIT می‌توانند در این بازارچه از آن بهره‌مند شود کسب امتیاز NFT است. 

کاربران امکان فارمینگ با توکن‌های PIT برای کسب NFT Point خواهند داشت. 

pitbull 7

قابلیت فارمینگ آن به این صورت است که کاربران با استیک جفت ارز PIT-BNB، می‌توانند امتیاز NFT دریافت کنند. از این امتیازات می‌توان برای خرید توکن‌های NFT استفاده شود.

سود ناشی از فروش توکن‌های NFT بعدا برای سرمایه گذاری در انجمن ارز دیجیتال پیت بول و آرتیست‌های آن به عنوان کارمزد Mint پرداخت می‌شود.

در انجمن این پروژه نیز سود‌ها در برای اهدافی مانند خیریه، توسعه پروژه و سوزاندن توکن‌های PIT به کار می‌رود.

به طور کلی نحوه تقسیم سود ناشی از فروش توکن‌های NFT‌ به شرح زیر است:

  • 15% برای بازاریابی پروژه 
  • 15% برای سازمان‌ها و انجمن‌های غیرانتفاعی پناه دادن به سگ‌ها
  • 60% برای استخر نقدینگی PIT
  • 10% برای فرایند طراحی و Mint کردن

این پروژه در حال حاضر در وضعیت بتا قرار دارد و در هنگام استفاده ممکن است با باگ‌هایی مواجه شوید.

PitSwap و پیت بول

یک ابزار بازار ساز خودکار (Automated Market Maker) که تجربه بهتری در سواپ و معاملات دارایی‌ها برای سرمایه گذاران جدید PIT فراهم می‌کند. با توجه به برنامه‌های آتی که برای این بخش در نظر گرفته شده است، توسعه دهندگان آن قصد دارند Pit Swap را به یک اکوسیستم بزرگ‌تر مانند PCS تبدیل کنند. 

pitbull 8

در یک اکوسیستم PCS، مردم می‌توانند توکن‌های جدیدی را ایجاد کنند که از طریقی برای PIT و استیکینگ آن مفید است. 

این سواپ در مرحله آلفا قرار دارد و به زودی در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

PitStore

در این فروشگاه طرفداران، هولدر‌ها و حتی مردم می‌توانند کالا‌های مرتبط با ارز دیجیتال پیت بول را خریداری کنند. البته ارز مورد استفاده در این فروشگاه USD است که تیم توسعه دهنده پروژه قصد دارد سیستم پرداخت PIT را به آن اضافه کند. 

درآمد‌های حاصل از این فروشگاه نیز برای توسعه پروژه، خیریه و توکن سوزی استفاده خواهد شد. 

پروژه PitStore در مرحله آلفا قرار دارد و به زودی در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

PitStop

این پروژه که در مرحله برنامه ریزی و توسعه قرار دارد، با هدف جمع آوری همه ابزار و امکانات ارز دیجیتال PIT در یک صفحه وب توسعه پیدا خواهد کرد. می‌توان گفت یک شبکه اجتماعی که توسط یک آدرس ولت می‌توان از همه قابلیت‌های آن استفاده کرد.

PitFund

یک پروژه دیگر در اکوسیستم PIT که فعلا در مرحله برنامه ریزی قرار دارد. در این پلتفرم مردم می‌توانند برای پروژه‌های خود به جذب و جمع آوری سرمایه بپردازند.

البته ارز رسمی این پلتفرم ارز پیت بول خواهد بود و در ازای خدمات ارائه شده نیز در هر حمایت مالی از پروژه بر بستر این پلتفرم، یک کارمزد کوچک به کیف پول انجمن واریز خواهد شد.

PitGames

این بخش نیز به شما اجازه می‌دهد تا در مرورگر وب به انجام بازی‌های مختلف بپردازید. بازی‌هایی مانند کارت یا بخت آزمایی‌ها از نمونه‌های آن است. البته هنوز راه اندازی نشده است ولی برنامه‌های برای توسعه آن در نظر گرفته‌اند.

بهترین کیف پول ارز پیت بول 

نوبت به انتخاب بهترین کیف پول برای هولد ارز پیت بول رسید.

از آن‌جایی که این توکن بربستر بلاک‌چین بایننس اسمارت چین قرار دارد، شما می‌توانید از متامسک برای هولد آن بهره بگیرید.

کیف پول تراست ولت (Trustwallet) نیز یکی از گزینه‌های مناسب برای هولد این توکن در پلتفرم موبایل به شمار می‌رود. با این حال، چه کیف پول متامسک و چه تراست ولت، با انجام هر تراکنش از شما 4% مالیات دریافت خواهد شد. 

همچمین بخوانید:

برای اضافه کردن این توکن به متامسک (MetaMask)، پس از افزودن زنجیره BSC، از اطلاعات زیر استفاده کنید:

  • آدرس قرارداد هوشمند: 0xA57ac35CE91Ee92CaEfAA8dc04140C8e232c2E50
  • نماد: PIT
  • تعدد رقم اعشار: 9

لازم به ذکر است این توکن تحت استاندارد BEP-20 عرضه شده است و برای انتقال آن، جدای از پرداخت مالیات خود توکن، نیاز به توکن‌های BNB برای پوشش کارمزد شبکه خواهید داشت.

ولت‌های سخت افزاری مانند Ledger و Trezor نیز از این توکن پشتیبانی می‌کنند که کارمزد و مالیات آن به همین شکل است.

بهترین صرافی برای خرید ارز دیجیتال پیت بول

به عنوان یک سرمایه گذار علاقمند، اکنون مهم‌ترین سوالی که مطرح می‌شود این است که ارز دیجیتال پیت بول در کدام صرافی است؟ بیشترین نقدینگی ارز دیجیتال پیت بول در کدام صرافی است و از کجا خرید کنیم؟

pitbull 9

برای خرید ارز دیجیتال پیت بول در بین صرافی‌های خارجی دو گزینه بزرگ در پیش روی شماست. گزینه اول انتخاب صرافی‌ غیرمتمرکز پنکیک سواپ که ارز دیجیتال بیت پول را در جفت ارز‌های PIT/BNB، PIT/USDT و PIT/CAKE ارائه کرده است. 

برای خرید ارز دیجیتال پیت بول از صرافی پنکیک سواپ شما می‌توانید با استفاده از کیف پول تراست ولت یا متامسک در مرورگر، به آن متصل شده و آن را بدون نیاز به احراز هویت در جفت ارز مورد نظر خریداری کنید.

اما در مورد صرافی‌های متمرکز در دسترس ایرانیان، صرافی MEXC و Coinex در بین کاربران ایرانی طرفداران بسیاری دارد.

پیشنهاد می‌کنیم خرید و فروش ارز دیجیتال پیت بول یا سایر ارزها را در صرافی MEXC انجام دهید.

تحلیل ارز پیت بول

ابتدا نگاهی به وضعیت ارز پیت بول در کوین مارکت کپ داشته باشیم.

تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال پیت بول صرفا تکیه به نمودار و اعداد و ارقام آن نیست بلکه، با توجه به انجمن محور بودن این میم کوین، باید به پروژه‌های آتی، میزان اتخاذ آن و سیگنال شبکه‌های اجتماعی توجه کنید.

بیش از 103,000 نفر این ارز را در واچ لیست خود دارند، این آمار فقط مختص کوین‌مارکت‌کپ است.

ارز دیجیتال پیت بول

سودآوری این پروژه به گذشت زمان، پشتکار انجمن و تیم توسعه دهندگان آن بستگی دارد. تقریبا همه پروژه‌های تحت این توکن در وضعیت بتا یا الفا قرار دارند و هنوز اپلیکیشن کاربردی قدرتمندی از آن منتشر نشده است.

این پروژه توانسته در توییتر خود بیش از 190,000 فالور را با خود همراه کند و در کانال تلگرام آن نیز، بیش از 30,000 نفر حضور دارند. با توجه به آمار اکسپلورر شبکه BSC، ارز Pitbull بیش از نیم میلیون هولدر دارد (آدرس ولت سوخته نیز شامل آن می‌شود).

آینده قیمت ارز پیت بول

پیت بول ارز ضد تورمی است از این رو، قیمت آن به شکل ویژه‌ای به عرضه و تقاضا بستگی دارد. هر چه توکن‌‌های در گردش آن به صورت دائمی کمتر شود، کف قیمتی آن افزایش پیدا می‌کند. 

سوالات متداول

ارز پیت بول چیست؟

ارز دیجیتال پیت بول در واقع یک توکن با نماد سگ و انجمن محور (community driven) است که در بستر شبکه بایننس اسمارت چین توسعه یافته است. این توکن کاربران خود را به مشارکت در فرآیند توسعه چه در بحث فنی و چه رای گیری دعوت می‌کند. ارز پیت بول در دسته میم کوین‌ها قرار می‌گیرد.

آیا ارز پیت بول یک توکن متاورسی است؟

در حال حاضر ارز دیجیتال پیت بول چند اپلیکیشن در دست ساخت در قالب اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز دارد. برخی از آن‌ها بازی‌های متاورسی هستند که از توکن‌های NFT بهره می‌برند. 

مالیات ارز پیت بول چقدر است؟

ارز پیت بول در هر تراکنش از شما 4% مالیات دریافت می‌کند. 2% از آن به عنوان پاداش در بین هولدر‌ها توزیع می‌شود و 2% دیگر نیز سوزانده خواهد شد. در حال حاضر حدود 60% کل توکن‌های این ارز سوخته‌اند.

بهترین کیف پول برای هولد ارز پیت بول چیست؟

در پلتفرم موبایل استفاده از کیف پول تراست ولت (TrustWallet) گزینه مناسبی است با این حال اگر از کیف پول متامسک (Metamask) استفاده می‌کنید، امکان import آن در شبکه BSC وجود دارد. کیف پول‌های سخت افزاری Ledger و Trezor نیز از این میم کوین پشتیبانی می‌کنند.

ارز دیجیتال پیت بول در کدام صرافی است؟

شما می‌توانید ارز Pitbull را از صرافی غیرمتمرکز پنکیک سواپ بدون نیاز به احراز هویت خریداری کنید. صرافی‌ MEXC نیز این ارز پشتیبانی می‌کنند. 

نتیجه گیری

ارز پیت بول یک میم کوین بربستر بلاک‌چین BSC است که به صورت کاملا غیرمتمرکز و انجمن محور مدیریت می‌شود.

توسعه دهندگان آن، مالکیت خود را از قرارداد هوشمند توکن سلب کرده‌اند و کسی نمی‌تواند آن را کنترل کند. ارز دیجیتال پیت بول یک توکن ضد تورمی است که با گذشت زمان و در هر تراکنش، 2% از توکن‌ها سوزانده خواهند شد. 2% نیز به عنوان سود هولدر‌ها توزیع می‌شود.

با توجه به پروژه‌های متعدد ارز دیجیتال پیت بول، به نظر می‌رسد آن‌ها قصد دارند در رقابت با سایر میم کوین‌ها از خلاقیت و نوآوری‌های جدیدی بهره بگیرند. در این مسیر، توسعه دهندگانی که در دل انجمن این ارز قرار دارند نیز به صورت داوطلبانه بر روی آن کار می‌کنند.

آیا این مطلب مفید بود؟
‌بله‌‌خیر‌

شما در بورس، علاوه بر خرید و فروش سهام:

  • می‌توانید در دارایی‌هایی مانند طلا و مسکن سرمایه‌گذاری کنید
  • در صندوق‌های سرمایه گذاری بدون ریسک، سود ثابت بگیرید

برای شروع سرمایه‌گذاری، افتتاح حساب رایگان را در یکی از کارگزاری‌ها انجام دهید:

نام شرکتویژگی‌هاامتیاز
کارگزاری آگاه
  • باشگاه مشتریان با جایزه
  • نرم‌افزار معاملاتی پیشرفته
  • دریافت اعتبار معاملاتی
  • خرید آنلاین صندوق‌ سرمایه‌گذاری
  • ثبت‌نام آنلاین برای کد بورسی
blankثبت نام در بورس

برای سرمایه‌گذاری و معامله موفق، نیاز به آموزش دارید. خدمات آموزشی زیر از طریق کارگزاری آگاه ارائه می‌شود:

نام خدماتویژگی‌ها
دوره‌های آموزش تحلیل تکنیکال
  • دوره‌های حضوری + غیرحضوری
  • شناخته‌شده‌ترین اساتید
  • در سطح مقدماتی، متوسط و پیشرفته
  • ارائه مدرک معتبر گذراندن دوره
blank

بیشتر بخوانید:

میم‌کوین (Memecoin)

0 0 رای
به مطلب امتیاز دهید:
اشتراک
اطلاع از
guest

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
مشاهده همه دیدگاه‌ها

مطالب مرتبط

blank

در بورسینس از 10 سال گذشته تاکنون، تلاش ما این بوده به شما کمک کنیم:

  • ترید و سرمایه‌گذاری اصولی را شروع کنید
  • ارزش پول‌تان را در برابر تـورم حفظ کنید
  • از سرمایه‌تان برای کسب سود بیشتر استفاده کنید
  • سرمایه‌گذاری موفق‌تری داشته باشید

درباره بورسینس بیشتر بخوانید 

blank
0
از دیدگاه‌ شما استقبال می‌کنیمx