بررسی جامع ارز دیجیتال یوشی (Yooshi)

ارز دیجیتال یوشی

ارز دیجیتال یوشی (Yooshi) توکن بومی پروژه‌ای بوده که بر اساس اکوسیستم دیفای طراحی شده است. این پروژه در واقع یک بازی کسب درآمد (p2e) است که در ازای بازی به کاربران توکن‌های NFT پاداش می‌دهد.

ارز یوشی در ابتدا به عنوان یک میم کوین در بایننس اسمارت چین راه اندازی شد اما بعد‌ها توسعه دهندگان آن تصمیم گرفتند که با ارائه ویژگی‌های جدید آن را به پروژه‌ای پر کاربرد و مفید تبدیل کنند. در ادامه این مطلب قصد داریم به طور مفصل به بررسی Yooshi و آینده ارز دیجیتال یوشی بپردازیم.

برای شروع در ارزهای دیجیتال این مطلب را از دست ندهید!

عناوین مطلب:

ارز دیجیتال یوشی چیست؟

ارز دیجیتال yooshi توکن بومی یک اکوسیستم بازی مبتنی بر دیفای یا امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) و همچنین یک بازی کسب درآمد مبتنی بر توکن‌های NFT است که در بلاک‌چین بایننس راه اندازی شده است.

یوشی در ابتدا به عنوان یک میم کوین (memecoin) شروع به کار کرد اما الآن به یک ارز دیجیتال متاورس (metaverse) با عملکرد‌های مختلف و مفید تبدیل شده است. علاوه بر این، ارز دیجیتال یوشی اولین پلتفرمی است که عرضه اولیه صرافی را در اکوسیستم خود ارائه می‌دهد.

نام ارز دیجیتال yooshi به نام «yoshi» باز می‌گردد که به شخصیت سبز دوست داشتنی سری بازی‌های سوپر ماریو (Super Mario) اشاره دارد. در واقع این بازی، الهام بخش این پروژه میم کوین بوده است. با این حال، ارز دیجیتال یوشی اگرچه یک پروژه میم کوین است اما خدمات و ویژگی‌هایی فراتر از یک میم کوین معمولی را به کاربران ارائه می‌دهد.

این پروژه به دنبال ساخت پروژه یوشی در متاورس است که در آن خدمات مختلفی را به کاربران دنیای متاورس ارائه خواهد داد که از جمله آن‌ها می‌توان به بازی یوشی اشاره کرد که یک بازی کسب درآمد از توکن‌های NFT است.

ارز یوشی
اکوسیستم یوشی

عملکرد یوشی چگونه است؟

اکوسیستم یوشی یک پلتفرم دیفای با ویژگی‌ها و قابلیت‌های مختلف است که توسط میم کوین بومی آن به نام YOOSHI مدیریت می‌شود. همچنین همان‌طور که در قبلاً اشاره کردیم، ارز دیجیتال یوشی در حال ساخت یک پلتفرم متاورس برای بازی و کسب درآمد از این پلتفرم است که در آن شرکت کنندگان می‌توانند هم‌زمان با بازی و سرگرمی، درآمد هم کسب کنند.

عملکرد اصلی پلتفرم یوشی را می‌توان به سه مفهوم اساسی زیر تقسیم کرد:

  • گیم پد یوشی (YooShi GamePad): گیم پد یوشی به عنوان یک مشوق و شتاب دهنده برای توسعه دهندگان بازی عمل می‌کند و به آن‌ها اجازه می‌دهد تا با پیش فروش دارایی‌های خود در بازی، درآمد خوبی کسب کنند.
  • یوشی لبز (YooShi Labs): یوشی لبز به توسعه دهندگان و پشتیبانی فنی بازی یوشی ابزار‌های لازم برای اجرای ایده‌ها را ارائه می‌دهد.
  • P2EGA: این مورد یکی از ابتکارات یوشی برای کسب درآمد است که به شرکت کنندگان اجازه می‌دهد به همراه بازی و سرگرمی درآمد خوبی هم از فعالیت خود در این بازی داشته باشند.

پلتفرم یوشی بازار NFT را به حراج این دست از توکن‌ها اختصاص داده است. این ارز دیجیتال همچنین خدمات دیفای را هم به کاربران خود ارائه می‌دهد؛ از جمله این خدمات می‌توان به مکانیسم خودکار فارمینگ (farming) اشاره کرد که به دارندگان توکن‌های یوشی 4 درصد کارمزد تراکنش‌ها را پرداخت می‌کند.

با بررسی بیشتر ارز دیجیتال یوشی، می‌بینیم که نوعی ییلد فارمینگ NFT (NFT yield farming) هم در این پلتفرم وجود دارد که به دارندگان NFT یوشی اجازه می‌دهد توکن‌های خود را لوریج دار (leverage) کرده و از آن‌ها در ییلد فارمینگ استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: توکن اهرم دار (Leveraged Token) چیست و چه کاربردی دارد؟

ارز دیجیتال یوشی و مزایای آن

یوشی به عنوان یک پلتفرم مخصوص بازی در بایننس اسمارت چین راه اندازی شده است. گیم پد ارز یوشی توسعه دهندگان را قادر می‌سازد تا با فروش دارایی‌های مبتنی بر NFT درون بازی، سود خوبی به دست آورند.

علاوه بر فارم و حراج‌های NFT، ارز دیجیتال یوشی همچنین طیف گسترده‌ای از NFTها را در بازار‌های خود ارائه می‌دهد. بسیاری از ییلد فارم‌ها در حال حاضر قابل اجرا بوده و با درصد سالانه مناسب در دسترس شرکت کنندگان قرار دارند.

پلتفرم یوشی برای هر کاربر، خدمات و ویژگی‌های زیادی جهت درآمد زایی ارائه می‌دهد. به عنوان نمونه کاربران می‌توانند در خدمات فارمینگ دیفای شرکت کنند و گیمر‌ها هم می‌توانند با شرکت در بازی‌های P2E کسب درآمد کنند.

توسعه دهندگان بازی‌ها در این پلتفرم می‌توانند از گیم پد و آزمایشگاه‌های یوشی برای تسریع پروژه‌های جدید خود استفاده کنند و سرمایه گذاران علاقه‌مند به دیفای می‌توانند در بازارهای NFT سرمایه گذاری کنند.

یکی از اصطلاحاتی که در بازار ارز‌های دیجیتال زیاد به گوش سرمایه گذاران می‌خورد، نهنگ‌ها هستند. نهنگ‌ها به سرمایه گذارانی گفته می‌شود که کیف پول‌هایی با دارایی‌های کلان در اختیار دارند. این نهنگ‌ها با توجه به اینکه سرمایه زیادی در دست دارند، با کوچک‌ترین حرکتی می‌توانند وضعیت بازار را تغییر دهند.

یوشی، یک مکانیسم ضد نهنگ مختص به خود را ایجاد کرده است که تضمین می‌کند هیچ کیف پولی نمی‌تواند بیش از 1 درصد از عرضه توکن‌ها را در خود جای دهد.

این مکانیسم همچنین حداکثر میزان تراکنش‌ها را به 5 تریلیون توکن محدود کرده است. تمام این موارد برای محافظت از شبکه ارز یوشی در برابر نهنگ‌ها اعمال شده است.

NFT یوشی
تعدادی از NFT‌های ارز دیجیتال یوشی در بازار

آینده ارز دیجیتال یوشی

محدوده قیمت فعلی ارز یوشی توجه سرمایه گذاران زیادی را به خود جلب کرده است و به همین دلیل ارز دیجیتال YOOSHI می‌تواند در سال 2022 با مؤسسات مالی شناخته شده‌ای همکاری کند.

در صورت بر آورده شدن این شرایط، احتمال می‌رود که قیمت ارز دیجیتال یوشی در سال 2022 تا حدودی افزایش پیدا کند.

پیش بینی قیمت ارز دیجیتال یوشی در سال 2023

ارز یوشی پتانسیل بسیار زیادی دارد و به همین دلیل ممکن است استارتاپ‌ها، پروژه‌های جدید و کاربران بسیاری را به خود جلب کند. در صورتی که سرمایه گذاران بازار روی سرمایه گذاری در ارز یوشی تمرکز کنند، قیمت این توکن ممکن است روند صعودی در پیش بگیرد.

تا سال 2023، برخی از کارشناسان پیش بینی می‌کنند که قیمت ارز دیجیتال YOOSHI ممکن است به حداکثر قیمت 0/00000031 دلار برسید. به علاوه، در صورتی که یوشی روند قیمتی نزولی به خود بگیرد، میزان آن بسیار محدود خواهد بود.

به طور کلی، با بررسی ارز دیجیتال یوشی در سال 2023 پیش بینی می‌شود که این ارز دیجیتال در این سال با حداقل قیمت 0/00000026 دلار و با حداکثر قیمت 0/00000031 دلار در بازار خرید و فروش شود.

پیش بینی قیمت ارز دیجیتال یوشی در سال 2030

 در سال 2030 پیش بینی می‌شود که ارز دیجیتال یوشی با پذیرش و مشارکت بیشتری از جانب سایر پروژه‌های بلاک‌چین مواجه شده و این امر منجر به افزایش قیمت این کریپتو شود.

از این رو، پیش بینی می‌شود که حداکثر قیمت ارز یوشی در سال 2030 به 0/00000419 دلار افزایش پیدا کند. اگر به همین منوال ادامه دهیم، انتظار می‌رود که آینده خوبی در انتظار این ارز دیجیتال باشد.

با این حال، لازم به ذکر است که پیش بینی‌هایی که کارشناسان و تحلیل گران درباره آینده ارز دیجیتال یوشی ارائه می‌دهند، بر اساس برخی تحلیل‌ها صورت گرفته است و ممکن است همیشه درست از آب درنیاید.

بازار ارز دیجیتال بازاری شدیداً پر نوسان و غیرقابل پیش بینی است. علاوه بر این، وقایع جهانی غیرقابل پیش بینی هم تأثیر زیادی روی این بازار می‌گذارند؛ بنابراین پیش از سرمایه گذاری در ارز YOOSHI و هر ارز دیجیتال دیگری به خوبی درباره خطرات و ریسک‌های این بازار تحقیق کنید و با آگاهی کامل تصمیم بگیرید.

سوالات متداول

ارز دیجیتال یوشی چیست؟

ارز یوشی یک پروژه دیفای است که در بایننس اسمارت چین راه اندازی شده است. یوشی در ابتدا به عنوان یک میم کوین توسعه یافت اما بعد‌ها توسعه دهندگان آن، ویژگی‌ها و کاربرد‌های زیادی را به آن اضافه کردند که بسیاری از میم کوین‌ها از آن برخوردار نیستند.

آینده ارز دیجیتال یوشی چگونه است؟

تحلیل گران زیادی پیش بینی‌هایی درباره ارز یوشی ارائه داده‌اند و نظرات خود را در وب سایت‌های مختلف درباره آینده ارز دیجیتال یوشی منتشر کرده‌اند. انتظار می‌رود تا سال 2030 قیمت ارز دیجیتال یوشی به 0/00000419 دلار افزایش پیدا کند. با این وجود، به سرمایه گذاران بازار ارز دیجیتال توصیه می‌شود که قبل از سرمایه گذاری در هر پروژه‌ای به خوبی درباره آن تحقیق کرده و صرفاً به حرف‌های دیگران بسنده نکنند.

پلتفرم یوشی چه مزایایی دارد؟

با بررسی بیشتر یوشی می‌بینیم که علاوه بر فارم و حراج‌های NFT، همچنین طیف گسترده‌ای از NFTها را در بازار‌های خود ارائه می‌دهد. بسیاری از ییلد فارم‌ها در حال حاضر قابل اجرا بوده و با درصد سالانه مناسب در دسترس شرکت کنندگان قرار دارند. یوشی همچنین یک مکانیسم ضد نهنگ را ایجاد کرده است که تضمین می‌کند هیچ کیف پولی نمی‌تواند بیش از 1 درصد از عرضه توکن‌ها را در خود جای دهد.

سخن آخر

Yooshi یک پروژه کسب درآمد در اکوسیستم دیفای است که از توکن‌های ان اف تی برای پاداش دهی به کاربران و کمک به کسب درآمد آن‌ها استفاده می‌کند. ارز دیجیتال یوشی یک میم کوین است که اهدافی فراتر از یک میم کوین معمولی دارد و به دنبال آن است که جایگاه خوبی در دنیای متاورس پیدا کند.

ارز یوشی یکی از اولین پروژه‌هایی است که سعی داشته با تأثیر نهنگ‌ها بر بازار ارز دیجیتال مقابله کند. این کریپتو به این منظور کاری کرده است تا هیچ کیف پولی نتواند بیش از 1 درصد عرضه را در خود جای دهد. علاوه بر این، حداکثر میزان تراکنش‌ها را به 5 تریلیون توکن محدود کرده است.

آیا این مطلب مفید بود؟
‌بله‌‌خیر‌

شما در بورس، علاوه بر خرید و فروش سهام:

  • می‌توانید در دارایی‌هایی مانند طلا و مسکن سرمایه‌گذاری کنید
  • در صندوق‌های سرمایه گذاری بدون ریسک، سود ثابت بگیرید

برای شروع سرمایه‌گذاری، افتتاح حساب رایگان را در یکی از کارگزاری‌ها انجام دهید:

نام شرکتویژگی‌هاامتیاز
کارگزاری آگاه
  • باشگاه مشتریان با جایزه
  • نرم‌افزار معاملاتی پیشرفته
  • دریافت اعتبار معاملاتی
  • خرید آنلاین صندوق‌ سرمایه‌گذاری
  • ثبت‌نام آنلاین برای کد بورسی
blankثبت نام در بورس

برای سرمایه‌گذاری و معامله موفق، نیاز به آموزش دارید. خدمات آموزشی زیر از طریق کارگزاری آگاه ارائه می‌شود:

نام خدماتویژگی‌ها
دوره‌های آموزش تحلیل تکنیکال
  • دوره‌های حضوری + غیرحضوری
  • شناخته‌شده‌ترین اساتید
  • در سطح مقدماتی، متوسط و پیشرفته
  • ارائه مدرک معتبر گذراندن دوره
blank

بیشتر بخوانید:

میم‌کوین (Memecoin)

0 0 رای
به مطلب امتیاز دهید:
اشتراک
اطلاع از
guest

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
مشاهده همه دیدگاه‌ها

مطالب مرتبط

blank

در بورسینس از 10 سال گذشته تاکنون، تلاش ما این بوده به شما کمک کنیم:

  • ترید و سرمایه‌گذاری اصولی را شروع کنید
  • ارزش پول‌تان را در برابر تـورم حفظ کنید
  • از سرمایه‌تان برای کسب سود بیشتر استفاده کنید
  • سرمایه‌گذاری موفق‌تری داشته باشید

درباره بورسینس بیشتر بخوانید 

blank
0
از دیدگاه‌ شما استقبال می‌کنیمx