همه چیز درباره ارز مینی فوتبال (Minifootball) و آینده آن

ارز مینی فوتبال

توجه: این ارز اسکم شده است.

ارز مینی فوتبال (MiniFootball) نیز مانند هزاران توکن و ارز دیجیتالی که هر روز متولد می‌شوند مورد توجه گروهی از سرمایه گذاران قرار گرفته است.

در هنگام مواجهه با ارزهایی مانند مینی فوتبال، باید سوالات مشخصی از خود بپرسیم، برای مثال آیا سرمایه گذاری بر روی ارز دیجیتال مینی فوتبال یک تصمیم عاقلانه است؟

عناوین مطلب:

قبل از بررسی این ارز باید به میم کوین‌ها نگاهی داشته باشیم.

میم کوین‌ها؛ توکن‌هایی هستند که اغلب تعداد کل سکه‌های در گردش آن‌ها قابل شمارش نیست و قیمت آن‌ها تحت تاثیر سیگنال شبکه‌های اجتماعی تغییر می‌کند.

می‌توان گفت تحلیل تکنیکال ارز مینی فوتبال به ظاهر موثر نیست و باید برای یافتن پاسخ‌ها به عوامل دیگری نیز باید توجه شود.

همان‌طور که از نام میم کوین (Meme coin) مینی فوتبال متوجه شده‌اید، این ارز هدف خود را به عنوان رابط بین دنیای کریپتو و فوتبال توصیف کرده است.

اما وقتی صحبت از تحلیل میم کوین می‌شود، اغلب شعار‌ها و اهداف آن‌ها با واقعیت فاصله زیادی دارد.

همراه با ما باشید تا در ادامه مقاله به بررسی دقیق ارز Minifootball و تحلیل تکنیکال آن بپردازیم.

می‌خواهید درباره ارزهای دیجیتال بیشتر بدانید؟ کلیک کنید!

ارز مینی فوتبال چیست؟

ارز مینی فوتبال (MiniFootball) یک میم کوین کریپتویی با سیستم مالیات بر روی تراکنش است که با هدف رابط بین دنیای ارزهای دیجیتال و ورزش فوتبال شکل گرفته است.

البته با توجه به آیکون این توکن، مدیران این پروژه قصد دارند با ترکیب فوتبال و دوج یک انجمن قدرتمند و بزرگ در دنیا ایجاد کنند.

minifootball 2

با توجه به ادعاهای وبسایت Minifootball، انجمن و تیم توسعه این پروژه در پشت صحنه با یک دیگر همکاری می‌کنند تا به توکن مینی فوتبال زندگی ببخشند.

نکته جالب این کوین آن است که ارز مینی فوتبال توسط بسیاری از افسانه‌های فوتبال مانند Ronaldinho، Marcelo، Arda Turan و Thiago Silve مورد حمایت قرار گرفته است!

البته لیست کسانی که از این توکن حمایت کرده‌اند به اینجا محدود نمی‌شود، تعداد کسانی که از توکن مینی فوتبال به شکلی حمایت کرده‌اند را می‌توانید با مراجعه به وبسایت ارز مینی فوتبال مشاهده کنید.

در نقشه راه این توکن، راه اندازی بازارچه NFT و کلکسیون‌ها نیز در نظر گرفته شده است.

با یک نگاه ساده به بازار میم کوین‌ها متوجه می‌شویم هر روز توکن‌های بیشتری سعی می‌کنند با دیگری رقابت کنند، در این میان ارز مینی فوتبال سعی دارد با تکیه بر ترند‌های بزرگ دنیا از سایر رقبا پیشی بگیرد.

همه ما می‌دانیم فوتبال در دنیا چقدر طرفدار دارد و چقدر طرفداران این ورزش نسبت به آن فعال هستند.

به همین دلیل این ارز با تکیه بر این ترند جهانی سعی دارد یک توکن حامی بازی فوتبال را ارائه کند.

با این که در حال حاضر برای برخی از کلوپ‌های ورزشی جهانی توکن‌های کریپتو هواداری ایجاد شده است اما مینی فوتبال ارز برای کل فوتبال است نه فقط یک تیم ورزشی خاص.

بیشتر بخوانید: توکن هواداری (Fan Token) چیست؟ + محبوب‌ترین توکن‌های هواداری

به صورت هفتگی در سرور دیسکورد پروژه، در تورنومنت‌های بازی ویدیویی فیفا جوایزی توزیع می‌شود که اعضای انجمن این توکن می‌توانند در آن مشارکت داشته باشند.

 قرارداد هوشمند این ارز در شبکه بایننس اسمارت چین میزبانی می‌شود که هزینه انتقال آن بر روی شبکه پایین است اما مالیاتی که این توکن از فرستنده دریافت می‌کند 12% است.

نگاهی به توکنومیک ارز مینی فوتبال

ارز دیجیتال مینی فوتبال از نظر بسیاری از سرمایه گذاران یک ارز با اهداف جذاب است که در بین میم‌کوین‌ها، شانس بیشتری برای موفقیت خواهد داشت.

اکنون بیایید به سیستم مالی توکن ارز مینی فوتبال نگاه داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: توکنومیک (Tokenomics) چیست؟ + بررسی توکنومیک دو ارز پرطرفدار!

تعداد کل توکن‌های این پلتفرم، 100 کوادریلیون تعیین شده و رقم اعشار توکن آن 9 واحد تنظیم شده است.

برای اطلاع از عدد دقیق آن باید پس از عدد 100، باید 15 صفر اضافه کنید!

minifootball 2

در نسخه قبلی توکنومیک ارز مینی فوتبال، سیستم رفلکشن تراکنش‌ها این گونه توصیف شده بود که در آن 1% تراکنش در بین هولدر‌ها توزیع خواهد شد، 4% برای کمک به استخر نقدینگی و فعالیت بر روی بایننس و 8% باقیمانده نیز به عنوان جایزه به بازیکنان اهدا می‌شود.

اما پس از رای گیری در تاریخ 9 آوریل سال 2022، توکنومیک رفلکشن به شرح زیر تغییر پیدا کرد:

  • 2% برای توسعه پروژه و تیم توسعه دهنده
  • 3% برای استخر نقدینگی در صرافی‌های غیرمتمرکز
  • 3% برای بازاریابی و جذب سرمایه گذاران بیشتر
  • 4% نیز برای هولدر‌های توکن

با این وجود نمی‌توان این حقیقت را نادیده گرفت که ارز دیجیتال مینی فوتبال 100 کوادریلیون توکن در چرخه دارد و هیچ مکانیزمی برای سوزاندن آن در نظر گرفته نشده‌ است.

با توجه به گزارش‌های اکانت توییتر این پروژه، آن‌ها به صورت دوره‌ای مقداری از توکن‌های در گردش را می‌سوزانند. با توجه به داده‌های اکسپلورر شبکه بایننس، حدود 12% توکن‌های در گردش سوزانده شده است.

بیشتر بخوانید: توکن سوزی یا سوزاندن توکن (Token Burning) چیست؟

بهترین کیف پول برای هولد ارز مینی فوتبال چیست؟

همان‌طور که اشاره شد، این ارز دیجیتال بر روی شبکه BSC قرار دارد.

از این رو شما می‌توانید با داشتن یکی از ولت‌هایی که از این شبکه پشتیبانی می‌کنند به هولد توکن‌های خود بپردازید.

minifootball 3

در بین ولت‌های موبایلی، تراست ولت (Trust wallet) و سیف پال (Safepal) گزینه مناسبی هستند اما در نسخه دسکتاپ می‌توانید از ولت متامسک بهره ببرید.

با افزودن شبکه BSC به متامسک و Import توکن MiniFootball، امکان مشاهده و انتقال موجودی فراهم خواهد شد.

  • آدرس قرارداد هوشمند: 0xD024Ac1195762F6F13f8CfDF3cdd2c97b33B248b
  • تعداد رقم اعشار : 9
  • نماد: MiniFootball

روش خرید ارز دیجیتال مینی فوتبال

ارز دیجیتال مینی فوتبال در کدام صرافی است و چگونه آن را خریداری کنیم؟

اگر به دنبال خرید این ارز در صرافی‌های ایرانی هستید بهتر است دست نگه دارید چرا که این ارز هنوز در صرافی‌های زیادی لیست نشده است.

در زمان نوشتن این مقاله، فقط 3 صرافی ارز مینی فوتبال را لیست کرده‌اند که شامل PancakeSwap، LBank و DigiFinex می‌شود.

اگر قصد خرید ارز مینی فوتبال را دارید، توصیه ما این است از صرافی پنکیک سوآپ استفاده کنید >> راهنمای صرافی

در صرافی پنکیک سواپ، شما می‌توانید بدون نیاز به احراز هویت و فقط با داشتن یک کیف پول سازگار با Web3 (مانند تراست ولت یا متامسک) خرید این ارز را انجام دهید.

با ورود به صرافی غیرمتمرکز پنکیک سواپ، کافیست پس از اتصال ولت، یکی از جفت ارز‌های WBNB/MiniFootball یا BTCB/MiniFootball را انتخاب کنید. البته در جفت ارز بیت‌کوینی، باید از قبل توکن‌های آن را تهیه کرده باشید.

minifootball 4

تاریخچه قیمت ارز Minifootball

اکنون به عنوان یک سرمایه گذار باید قیمت ارز دیجیتال مینی فوتبال را تحلیل کنیم.

تاریخچه قیمت ارز مینی فوتبال با افت خیز‌های زیادی همراه بوده است. اما قبل از پرداختن به این موضوع لازم است این نکته را یادآور شویم که عملکرد گذشته دلیلی بر نتایج مثبت آینده نخواهد بود.

در هر صورت دانستن این که رفتار قیمت یک کوین در گذشته چگونه بوده است، می‌تواند دیدگاه بهتری از وضعیت آن در اختیار ما قرار دهد. شاید این موضوع بتواند در پیش بینی قیمت ارز دیجیتال مینی فوتبال به ما کمک کند.

این ارز کار خود را در بازار‌های کریپتو به صورت عمومی در آگوست سال 2021 آغاز کرد. اما هنوز به اول سپتامبر نرسیده بود که قیمت آن رشد زیادی را تجربه کرد.

در آن زمان ارز Minifootball در کانال 0.000000000091$ معامله می‌شد. البته این ارز توانست پس از چند روز یک صفر از قیمت خود کم کند ولی این رویه چندان دوام نداشت و سقوط کرد.

در نوامبر همان سال، قیمت این توکن توانست دوباره سقف جدیدی را ثبت کند. اما پس از آن تا سال 2022 قیمت آن سقوط شدیدی را تجربه کرد. البته سال 2022 را می‌توان به عنوان سال بدی برای بازار کریپتو کارنسی دانست. این موضوع در توکن مینی فوتبال نیز تاثیر داشت.

با این حال قیمت ارز دیجیتال مینی فوتبال در آپریل سال 2022 توانست سقفی بالاتر از سقف اولیه خود ثبت کند. البته این رشد‌های هیجانی چندان کار به جایی نبرده‌اند و دوباره با سقوط شدیدی مواجه شد. بخشی از این سقوط را می‌توان ناشی از سقوط بازار کریپتو و احساس نزولی حاکم برآن دانست.

در اکتبر سال 2022، به دنبال اعلامیه صحبت با لیگ پریمیر و کلوپ سری A فوتبال در کنار اخبار مربوط به عرضه بازی مینی فوتبال برای کامپیوتر، و اخبار جام جهانی قطر، قیمت ارز دیجیتال مینی فوتبال رشد قابل توجهی را تجربه کرد.

در زمان نوشتن این مقاله که مصادف با پایان اکتبر سال 2022 است، قیمت ارز مینی فوتبال رشد زیادی را تجربه کرده است.

با توجه به آمار اکسپلورر شبکه بایننس، ارز مینی فوتبال حدود  88,000 هولدر دارد.

پیش بینی قیمت مینی فوتبال

پیش بینی قیمت ارز مینی فوتبال که در ادامه شاهد آن هستید را نباید به عنوان ملاک تصمیم گیری لحاظ کنید.

در بسیاری از حالت‌ها این پیش بینی قیمت‌ها کاملا اشتباه از آب در می‌آیند. جالب است بدانید این پیش‌بینی‌ها معمولا توسط الگوریتم‌های خاصی انجام می‌شوند که متغیر‌های آن‌ها در هر لحظه تغییر می‌کنند.

اما از آن‌جایی که بسیاری از سایت‌های تحلیل قیمتی، قیمت این ارز را پیش بینی کرده‌اند، ما در اینجا به معرفی برخی از آن‌ها می‌پردازیم.

در اولین پیش بینی مینی فوتبال که از سوی CoinArbitrageBot انجام شده است، آن‌ها معتقدند که قیمت مینی فوتبال در سال 2023 حدود $0.000000000277 معامله می‌شود و در سال 2024، قیمت این ارز به $0.000000000448 می‌رسد.

پیش بینی آن‌ها به اینجا محدود نمی‌شود و برآورد آن‌ها حاکی از این است که قیمت مینی فوتبال در سال 2025 حدود $0.000000000725 خواهد بود.

در پیش بینی دیگر، وبسایت DigitalCoinPrice نتوانسته گزارش دقیقی از روند قیمت آینده این ارز ارائه دهد. با این حال آن‌ها می‌گویند قیمت ارز مینی فوتبال در سال 2030 در محدوده $0.00000000139 معامله خواهد شد.

در نمونه دیگر وبسایت WalletInvestor پیش بینی کرده است قیمت این ارز در سال 2022 به محدوده 0.000000000013 برسد. البته با توجه به نمودار، قیمت پیش‌بینی شده با وضعیت فعلی آن کاملا متفاوت است.

minifootball 5

وقتی به این پیش بینی‌های قیمتی می‌رسیم، باید یک نکته مهم را در نظر گرفت، بازار کریپتو به شدت پرنوسان است.

در عرض چند روز یک میم کوین مانند ارز مینی فوتبال می‌تواند چند هزار درصد رشد کند. به همین دلیل پیش بینی مینی فوتبال کار آسانی نیست.

بیشتر بخوانید: چرا بازار ارزهای دیجیتال، نوسانات زیادی دارد؟

ارز Minifootball برای سرمایه گذاری مناسب است؟

اگر به فکر سرمایه گذاری بر روی این ارز هستید، باید در مورد آن بیشتر فکر کنید.

خرید این ارز ریسک زیادی دارد.

اول این که قبل از سرمایه گذاری بر روی هر کوین ارز دیجیتال و حتی میم کوین‌ها باید در مورد آن‌ها به خوبی تحقیق کنید.

صرفا ارزان بودن یک ارز، مشاهده چند تحلیل تکنیکال ارز مینی فوتبال یا توصیه دوستان نمی‌تواند ایده خوبی برای سرمایه گذاری باشد.

بیشتر بخوانید: بهترین ارزهای دیجیتال ارزان برای سرمایه‌گذاری در سال 2022!

در هنگام تحقیق ارز مینی فوتبال باید به روند‌های اخیر بازار، اخبار، کاربری توکن و تحلیل‌های تکنیکال و بنیادی آن دقت کنید.

همان‌طور که قبلا گفته شد، عملکرد خوب یک ارز در گذشته تضمینی برای آینده آن نخواهد بود.

میم کوین‌هایی همچون مینی فوتبال، دوج و یا شیبا اینو از سایر آلت کوین‌ها متفاوت هستند. در واقع این توکن‌ها بیشتر تحت تاثیر جو شبکه‌های اجتماعی و اینفلوئنسر‌ها قرار می‌گیرند به همین دلیل نوسانات قیمتی شدیدی را تجربه خواهند کرد.

از طرف دیگر به دلیل سیگنال‌های اجتماعی میم کوین‌ها، تحلیل تکنیکال آن‌ها همیشه درست از آب در نخواهد آمد. از این رو اختصاص سرمایه زیاد برای آن‌ها بسیار پرریسک خواهد بود.

در واقع بازار کریپتو و ریسک‌های آن به گونه‌ای است که شما باید پولی که می‌توانید از دست بدهید را وارد کنید.

ارز مینی فوتبال در حال حاضر در جایگاه 2776 بازار ارز‌های دیجیتال قرار دارد و با حجم 14 میلیون دلار معامله می‌شود. حجم معامله روزانه آن حدود 1.5 میلیون دلار است که آن را به یک هدف برای دستکاری توسط نهنگ‌ها تبدیل می‌کند.

وقتی بر روی ارزهای این چنینی سرمایه گذاری می‌کنید، باید آماده از دست دادن همه سرمایه خود باشید.

هیچ تضمینی در این بازار وجود ندارد و میم کوین‌ها نیز همیشه منطقی رفتار نخواهند کرد. حتی یک باگ در قرارداد هوشمند این توکن می‌تواند همه سرمایه شما را به باد دهد.

سوالات متداول

ارز مینی فوتبال چیست؟

مینی فوتبال یک میم کوین جدید است که در سال 2021 توسعه یافت. هدف این میم کوین ایجاد یک پل ارتباطی بین فضای کریپتو و دنیای فوتبال است تا طرفداران این ورزش با انجام بازی ارائه شده از سوی توسعه دهندگان این پروژه، به دریافت پاداش بپردازند.

بهترین ولت برای ارز مینی فوتبال کدام است؟

در پلتفرم موبایل، کیف پول تراست ولت(Trust wallet) و در سایر پلتفرم‌ها کیف پول متامسک(MetaMask) ولت مناسبی برای هولد توکن‌های مینی فوتبال در شبکه بایننس چین است.

ارز مینی فوتبال را از کجا خریداری کنم؟

در حال حاضر صرافی‌های زیادی از این ارز پشتیبانی نمی‌کنند. با این حال شما می‌توانید با یک ولت Web3 مانند متامسک یا تراست ولت و اتصال آن به صرافی پنکیک سواپ به خرید این توکن با جفت ارز بیت‌کوین و بایننس بپردازید.

آیا ارز مینی فوتبال سرمایه گذاری خوبی است؟

سرمایه گذاری بر روی میم کوین‌ها همیشه با ریسک‌های بزرگی همراه بوده است. این ارز تنها در یک روز بیش از 60% رشد داشته است اما در طرف دیگر، کندل‌های نزولی آن نیز شدید بوده‌اند. از این رو صرفا پولی که می‌توانید آن را از دست دهید را برای چنین کوین‌هایی کنار بگذارید.

مالیات ارز مینی فوتبال چقدر است؟

شما با انجام هر تراکنش در توکن مینی فوتبال باید 12% مالیات پرداخت کنید که تنها 4% از آن بین هولدر‌های توکن توزیع می‌شود.

نتیجه گیری

ارز مینی فوتبال یک میم کوین بربستر شبکه بایننس اسمارت چین است که به صورت هفتگی در سرور دیسکورد آن مسابقات فوتبال برگزار می‌شود.

در این مسابقات، بازیکنان با پیروزی در رقابت‌ها، پاداش دریافت خواهند کرد. همچنین مینی فوتبال ارز مالیاتی است که در آن شما در ازای هر تراکنش باید 12% مالیات پرداخت کنید.

در طرف دیگر با توجه به میزان توکن‌های هولد شده در ولت، پاداش دریافت خواهید کرد.

اگر قصد سرمایه گذاری بر روی این ارز را دارید بهتر است به خوبی در مورد آن تحقیق کنید.

تحلیل تکنیکال ارز مینی فوتبال صرفا از روی نمودار کافی نیست و باید به میزان توجه افراد، اخبار و سیگنال‌های آن در شبکه‌های اجتماعی آن نیز توجه شود.

آیا این مطلب مفید بود؟
‌بله‌‌خیر‌

شما در بورس، علاوه بر خرید و فروش سهام:

  • می‌توانید در دارایی‌هایی مانند طلا و مسکن سرمایه‌گذاری کنید
  • در صندوق‌های سرمایه گذاری بدون ریسک، سود ثابت بگیرید

برای شروع سرمایه‌گذاری، افتتاح حساب رایگان را در یکی از کارگزاری‌ها انجام دهید:

نام شرکتویژگی‌هاامتیاز
کارگزاری آگاه
  • باشگاه مشتریان با جایزه
  • نرم‌افزار معاملاتی پیشرفته
  • دریافت اعتبار معاملاتی
  • خرید آنلاین صندوق‌ سرمایه‌گذاری
  • ثبت‌نام آنلاین برای کد بورسی
blankثبت نام در بورس

برای سرمایه‌گذاری و معامله موفق، نیاز به آموزش دارید. خدمات آموزشی زیر از طریق کارگزاری آگاه ارائه می‌شود:

نام خدماتویژگی‌ها
دوره‌های آموزش تحلیل تکنیکال
  • دوره‌های حضوری + غیرحضوری
  • شناخته‌شده‌ترین اساتید
  • در سطح مقدماتی، متوسط و پیشرفته
  • ارائه مدرک معتبر گذراندن دوره
blank

بیشتر بخوانید:

میم‌کوین (Memecoin)

0 0 رای
به مطلب امتیاز دهید:
اشتراک
اطلاع از
guest

5 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی‌ترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
مشاهده همه دیدگاه‌ها
مهیار

خیلی وقته که اسکم شده. یادم نیست دو میلیون یا چقدر خریدم اما الان مارکتش بیشتر از ۴ ماه یا ۶ ماهه که بسته شده. چرا در این مورد هیچ توضیحی داخل سایت نیست؟

شجاع‌الدین جهاندیده

فراموش شده بود ویرایش بشه. ممنون از شما

علی رهبر بقالی

اولین موضوع و سوال این است که آیا مینی فوتبال اسکم شده یا نه. از صرافی کیف پول من خرید کرده ام مدتی نشان داد وحالا روی صفر است اصلا فعالیت نشان نمیدهد ومعامله کننده خاک بر سر نمیشه روزی ضرر وروز دیگر سود دارد دوما چرا باید تمام سرمایه را باید یک ارز بخریم اشتباه است ولی روزی مینی فوتبال که نام جهانی دارد دیگه خرید برای افرادی چون من نا ممکن خواهد بود آینده بسیار بسیار روشنی دارد بشرطی که اسکم نشود

مبین عباسی

اسکم یعنی چی

علیرضا

سلام ۳۴ میلیون تومن مینی فوتبال خریدم حالا شده ۴تومن فکرنمیکنم به این مینی بشه حساب کرد ممنونم ازراهنمایتون ما که هرچی تو زندگیمون پس انداز داشتیم همه از بین رفت وبا سه تا بچه نمیدونم چه خاکی برسر کنم ممنونم

مطالب مرتبط

blank

در بورسینس از 10 سال گذشته تاکنون، تلاش ما این بوده به شما کمک کنیم:

  • ترید و سرمایه‌گذاری اصولی را شروع کنید
  • ارزش پول‌تان را در برابر تـورم حفظ کنید
  • از سرمایه‌تان برای کسب سود بیشتر استفاده کنید
  • سرمایه‌گذاری موفق‌تری داشته باشید

درباره بورسینس بیشتر بخوانید 

blank
5
0
از دیدگاه‌ شما استقبال می‌کنیمx