کیشو اینو (Kishu Inu) چیست؟ راهنمای کامل خرید و سرمایه گذاری

کیشو اینو

کیشو اینو (Kishu Inu) یکی از کوین‌هایی بود که پس از جریان هیجانی «میم کوین‌ها» در سال 2021 راه‌اندازی شد و می‌خواست به موفقیتی مشابه پروژه‌هایی مانند دوج کوین و شیبا اینو برسد.

اگرچه کیشو اینو از فرمولی مشابه با فرمول کوین‌های قبلی پیروی می‌کند، اما این ارز دیجیتال چند کاربرد جالب برای جلب نظر سرمایه‌گذاران ارائه کرده است.

کیشو اینو (KISHU) چیست؟

Kishu Inu یک میم کوین (Meme Coin) است که به گفته سازندگان، ماموریت آن ترویج مفاهیم رایج ارزهای دیجیتال در زندگی روزمره است. پروژه کیشو تا به حال برای دارندگان این توکن، یک صرافی غیرمتمرکز ارز دیجیتال و توکن‌های غیر مثلی یا ان‌اف‌تی (NFT) ارائه کرده است.

عناوین مطلب:

Kishu Inu یا همان کیشو یک ارز دیجیتال مبتنی بر میم است که از نژاد سگی به نام Kishu Inu به عنوان لوگوی خود استفاده می‌کند. به نظر می‌رسد Kishu یکی از چندین ارز دیجیتالی است که تحت تأثیر دوج کوین (Dogecoin) ساخته شده است.

دوج کوین نیز یک ارز دیجیتال مبتنی بر میم است که از چهره سگ معروفی روی کوین آن استفاده شده است. این پروژه در سال 2013 معرفی شد و تاکنون موفقیت‌های زیادی کسب کرده است.

همان‌طور که گفته شد، موفقیت سریع دوج کوین الهام بخش بسیاری از میم کوین‌ها در بازار شد. در ابتدا، برخی از پروژه‌ها از جمله بِیبی دوج و وایف دوج از سگ نژاد شیبا اینو (Shiba Inu) به عنوان نماد خود استفاده می‌کردند که موفقیت قابل توجهی هم در بازار داشتند و حالا یک عضو دیگر به نام «کیشو اینو» به این خانواده جذاب اضافه شده است.

با این حال، کیشو بر خلاف کوین‌های دیگر، هدفش فقط جنبه سرگرمی و تفریح در صنعت ارزهای دیجیتال نیست، بلکه توانسته با ایجاد تغییراتی در پلتفرم خود بر روی مخاطبان نسبتاً جهانی تمرکز کند و در واقع مردم را به خرید Kishu تشویق کند.

ارز دیجیتال کیشو چیست؟

کیشو (KISHU) توکن کاربردی بومی پلتفرم Kishu Inu است که می‌توان از آن برای اهداف مختلفی در خود پلتفرم استفاده کرد. شایان ذکر است که کیشو یکی از پروژه‌های جدید است که آوریل 2021 راه‌اندازی شد و یکی از چندین پروژه میم غیرمتمرکز در بازار محسوب می‌شود.

هدف اصلی کیشو معرفی کردن مفاهیم رایج ارزهای دیجیتال به جریان اصلی است و برخلاف بسیاری از پروژه‌های قدیمی و مشابه، دارندگان توکن خود را با مفاهیم نسل بعدی از جمله NFTها، پاداش مشارکت و همچنین یک صرافی غیرمتمرکز آشنا می‌کند.

چرا کیشو اینو منحصر به فرد است؟

نکته منحصربه‌فرد Kishu Inu این است که 2 درصد از ارزش هر تراکنش را به عنوان کارمزد از کاربران می‌گیرد و آن را از طریق کیف پول‌های غیرمتمرکز در میان دارندگان توکن توزیع می‌کند.

به عنوان مثال، اگر شخصی 1000000 Kishu را به آدرس دیگری ارسال کند، 20000 کیشو از آن توکن‌ها برداشت شده و به عنوان پاداش در میان کیف پول دارندگان توکن توزیع می‌شود.

در واقع، کاربران صرفاً به ازای داشتن این توکن پاداش دریافت می‌کنند، اگرچه برای انجام هر تراکنش با این توکن باید 2 درصد کارمزد نیز پرداخت کنند. این مکانیسم پاداش‌دهی در چند توکن دیگر هم وجود دارد، و تنها تفاوت آن‌ها در درصد کارمزدی است برای هر تراکنش در نظر گرفته شده است.

سیستم کارمزد/پاداش برجسته‌ترین ویژگی Kishu Inu است، که البته نوآوری کاملاً جدیدی نیست. این رویکرد یکی از وجه اشتراک‌های مهم در میان این میم کوین‌ها است؛ تنها تفاوت واقعی بین پروژه‌های مانند Kishu، نام و تصاویر کارتونی است که در وب‌سایت‌هایشان استفاده می‌کنند.

کیشو اینو چطور ایجاد شد؟

Kishu Inu در 17 آوریل 2021 توسط گروهی ناشناس از توسعه دهندگان ایجاد شد. بر اساس وایت پیپر Kishu Inu، ارزش بازار این توکن در ماه اول بیش از 2 میلیارد دلار بود و بیش از 100000 کاربر آن را در کیف پولشان داشتند.

ایده اصلی ساخت کیشو به طور قطع از کوین‌ها و توکن‌های میم قبلی، از جمله دوج کوین و شیبا کوین گرفته شده است. اگرچه این ارزهای دیجیتال هر دو بر اساس نژاد سگ شیبا اینو طراحی شده‌اند، اما Kishu Inu با استفاده از نژاد Kishu به عنوان نماد، تغییراتی در فرمول خود ایجاد کرد.

کیشو اینو چگونه کار می‌کند؟

توکن Kishu Inu مبتنی بر استاندارد توکن ERC-20 بوده و بر روی بلاک‌چین اتریوم راه‌اندازی شده است. پلتفرم Kishu Inu دارای «مکانیسم پاداش استفاده غیرمتمرکز» است، که در آن از کاربران برای انجام هر تراکنش 2 درصد از ارزش کل تراکنش را به عنوان کارمزد دریافت می‌کند و آن را به عنوان پاداش در میان دارندگان توکن Kishu توزیع می‌کند.

کیشو به عنوان بخشی از ماموریت خود برای تبدیل مفاهیم محبوب کریپتوکارنسی به جریان اصلی، چندین برنامه نیز در نظر گرفته است:

  • کیشو سواپ، صرافی غیرمتمرکز ارزهای دیجیتال.
  • پا پرینت (Paw Print)، برنامه ردیابی کیف پول برای ردیابی توکن‌های کیشو.
  • کیشو کریت (Kishu Crate)، بازار NFT.
  • کیشوورس (Kishuverse)، پلتفرم ایجاد NFT.

چند نمونه از ویژگی‌های کیشو اینو

  • غیر متمرکز بودن: Kishu Inu یک شبکه کاملاً غیرمتمرکز است. غیرمتمرکز بودن به این معناست که تمام تصمیم‌های اتخاذ شده در پلتفرم توسط خود جامعه گرفته می‌شود.
  • کارمزد کم: از جمله مزایای Kishu Inu می‌توان به کارمزد کم اشاره کرد، چرا که توکن کیشو را می‌توان از طریق یک انتقال ساده بین کیف پولی به سراسر جهان انتقال داد و هزینه تراکنش آن در مقایسه خدمات بانکی سنتی بسیار کمتر است.
  • درآمد غیرفعال: علاوه بر این، طبق گفته سازندگان، کیشو می‌تواند برای کاربران خود درآمدهای غیرفعال و بدون ریسک داشته باشد؛ در نتیجه دارندگان این توکن می‌توانند حتی بدون نیاز به معامله کردن از نگهداری توکن‌های شیبا اینو کسب سود کنند.
  • وام دهی: همچنین، دارندگان ارز دیجیتال کیشو می‌توانند در این شبکه کوین‌های خود را به کسانی که می‌خواهند وام بگیرند قرض دهند و سود آن را دریافت کنند.
  • سرعت بالای تراکنش‌ها: سرعت بالای تراکنش‌ها نقش مهمی در محبوبیت شبکه کیشو دارد و کاربران می‌توانند تمام تراکنش‌های مربوط به تسویه، معاملات و انتقال خود را تنها در عرض چند دقیقه انجام دهند.همان‌طور که در گزارش InvestorPlace.com اشاره شده، ارز دیجیتال جدید کیشو در نظر دارد به میم کوینی تبدیل شود که بیشترین طول عمر را دارد، و در واقع به نظر می‌رسد با توجه به استقبال سرمایه‌گذاران، این ارز گام محکمی را در این راستا برداشته است.

سرمایه‌گذاران می‌توانند پول نقد/فیات یا هر شکل دیگری از ارزهای دیجیتال خود را از طریق کیف پول متامسک به توکن Kishu تبدیل کنند.

علاوه بر این، تمام عملیات مربوط به تبدیل ارزهای دیجیتال معمولاً از طریق Kishuswap که صرافی غیرمتمرکز رسمی خود کیشو است انجام می‌شود. به کمک این صرافی انتقال ارز از یک توکن به توکن دیگر کاملاً آسان می‌شود.

کیشو اینو کاملاً متعلق به جامعه کاربران است، به این معنی که توسعه دهندگان این پلتفرم بر خلاف دیگر تیم‌های توسعه در بازار، هیچ توکنی برای خود کنار نگذاشته‌اند و در درجه اول به کمک‌های مالی و داوطلبان متکی هستند.

علاوه بر این، مکانیسم ضد تورمی Kishu همچنین شامل سیستم سوزاندن و توزیع مجدد است که به موجب آن یک درصد از ارزش هر تراکنش سوزانده شده و یک درصد دیگر به عنوان پاداش در میان دارندگان کیشو توزیع می‌شود.

همچنین، قرارداد هوشمند این ارز به‌طور کامل توسط تیم‌های تخصصی پیشرو حسابرسی می‌شود و توکن استخر نقدینگی آن از قبل سوزانده شده است، به این معنی که تقریباً هیچ خطری از سوی افراد سودجوی احتمالی جامعه کاربران را تهدید نخواهد کرد.

در نهایت، Kishu Swap که قبلاً به آن اشاره کردیم، صرافی غیرمتمرکز رسمی ‌(DEX) پلتفرم Kishu Inu است که به گفته سازندگان به دارندگان کیشو این امکان را می‌دهد تا توکن‌های ERC-20 را به طور مستقل با توکن‌های دیگر مبادله کنند.

طبق گفته تیم توسعه، Kishuswap از سمت صرافی یونی سواپ (Uniswap)، که قابل اعتمادترین و ایمن‌ترین صرافی غیرمتمرکز جهان است، پشتیبانی می‌شود.

مشارکتهای کیشو اینو با سایر شرکت‌ها

در حال حاضر شرکت‌های زیادی با Kishu Inu همکاری نمی‌کنند، که این با توجه به کوچک بودن کیشو در مقایسه با برخی از ارزهای دیجیتال بزرگ‌تر طبیعی به نظر می‌رسد. با این حال، این پلتفرم توانسته با چند شرکت وارد همکاری شود.

Kishu Inu در آوریل 2022 مشارکت در زمینه NFT را با صرافی بای‌بیت (ByBit) را اعلام کرد. طبق این اعلامیه، Kishu اولین میم توکن است که مجموعه NFT خود را در صرافی بای‌بیت منتشر می‌کند.

از سوی دیگر، آژانس مسافرتی دوستدار ارزهای دیجیتال Travala.com در آگوست 2021 پرداخت هزینه‌ها با استفاده از کیشو را پذیرفت. به این ترتیب، دارندگان این میم کوین می‌توانند از توکن‌های خود برای رزرو سفر در وب سایت این آژانس استفاده کنند.

یک آژانس املاک لوکس در ساراسوتای فلوریدار به نام Living Vogue Real Estate اعلام کرد که از ژوئن 2021 پرداخت از طریق Kishu و اتریوم مکس (EMAX) را می‌پذیرد.

البته EthereumMax شرکت معتبری نیست و به عنوان یک طرح کلاهبرداری پامپ و دامپ شناخته شده است. در این رابطه، چند فرد مشهور به دلیل تبلیغ این پروژه مورد شکایت قرار گرفته‌اند.

مزایا و معایب کیشو اینو

مزایا

  • دارای عملکردهای پاداش‌دهی متنوعی است.
  • در این پلتفرم کاربران می‌توانند به NFTها و سایر دارایی‌های دیجیتال دسترسی داشته باشند.
  • دارندگان کیشو در صرافی Kishuswap امکان تبادل دارایی‌های کریپتوکارنسی را دارند.
  • از آنجا که مبتنی بر بلاک‌چین اتریوم بوده، بسیار ایمن است.

معایب

  • تمام میم کوین‌ها از جمله کیشو از نظر اعتبار دارای مشکل هستند.
  • این شبکه تعداد بسیار زیادی کوین در گردش دارد.

آیا می‌توان با کیشو اینو درآمد غیر فعال داشت؟

کاربران فقط با نگه داشتن کیشو در کیف پول ارز دیجیتال خود می‌توانند درآمد غیرفعال داشته باشند و این یکی از ویژگی‌های اصلی این ارز دیجیتال است. هر بار که تراکنشی انجام می‌شود، تمام دارندگان این میم کوین مقداری توکن Kishu در کیف پول خود دریافت می‌کنند.

مشکل این است که کاربران این درآمد غیرفعال را به صورت توکن‌های کیشو دریافت می‌کنند و تنها در صورت نقد کردن آن است که می‌توان گفت درآمد واقعی کسب کرده‌اند. با توجه به اینکه این ارز ارزش سرمایه‌گذاری چندان چشمگیری ندارد، خریدن آن با هدف کسب سود مطمئن به سرمایه‌گذاران توصیه نمی‌شود.

خطرات منحصر به فرد کیشو اینو

نکته جالب در مورد Kishu Inu این است که این ارز دیجیتال به طور قابل توجهی شبیه به چندین توکن میم دیگر است که در بازه زمانی مشابه معرفی شدند.

در زیر زمان انتشار و برخی از ویژگی‌های Kishu و دو میم کوین دیگر را به صورت خلاصه آورده‌ایم:

  • Kishu Inu وارد بازار شد (در 17 آوریل 2021) و خود را به عنوان «برادر» دوج معرفی کرد. این پلتفرم در هر تراکنش 2 درصد کارمزد می‌گیرد و از آن به عنوان پاداش در میان دارندگان توکن کیشو توزیع می‌کند.
  • کابوسو (Kabosu) در 10 می 2021 راه‌اندازی شد و خود را «مدیرعامل رسمی دوج» می‌نامد. در کابوسو 10 درصد از ارزش کل تراکنش هر تراکنش کسر شده و 5 درصد از آن به دارندگان این توکن پاداش داده می‌شود.
  • بِیبی دوج کوین (Baby Doge Coin) در 1 ژوئن 2021 عرضه شد و خود را «پدر میم، دوج» نامیده است. بیبی دوج کوین هم برای انجام هر تراکنش 10 درصد کارمزد از کاربران گرفته و 5 درصد از آن را به دارندگان این توکن پاداش می‌دهد.

همه این پروژه‌ها، وب سایت‌ها و نوشته‌های مشابهی دارند. Kishu و بیبی دوج کوین حتی از شعارهای تقریباً یکسان استفاده می‌کنند؛ شعار Kishu Inu: «میم کوچک، رویای بزرگ» و شعار بیبی دوج کوین «بیبی میم، رویای بزرگ».

باور اینکه تمام این شباهت‌ها تصادفی باشند سخت است. بلکه به نظر می‌رسد احتمالاً یک فرد یا گروه هر سه توکن را ساخته است. در واقع شاید هدف سازنده یا سازندگان این بوده که چند ایده مشابه به بازار معرفی کنند و ببینند کدام یک موفق از آب در می‌آید.

از کوین کیشو برای چه مواردی استفاده می‌شود؟

اگرچه ممکن است کیشو به اندازه آلت کوین‌های برتر بازار موارد استفاده نداشته باشد، اما با این حال این توکن برای دارندگان آن چند کاربرد اولیه دارد.

سرمایه‌گذاران ممکن است به سه دلیل اصلی زیر اقدام به خرید و نگهداری Kishu کنند:

1. رشد قیمت

مانند بسیاری از پروژه‌های ارزهای دیجیتال، کیشو می‌تواند راهی برای کسب سود از رشد قیمت باشد. از آنجا که توکن‌های کیشو نقش حیاتی در اکوسیستم کیشو اینو بازی می‌کنند، قیمت این توکن طبیعتاً با افزایش محبوبیت پلتفرم افزایش می‌یابد.

همان‌طور که قبلاً اشاره کردیم، حمایت جامعه کیشو در رشد قیمت توکن بومی آن نیز نقش خواهد داشت. بنابراین، اگرچه قیمت کیشو فاصله بسیار زیادی با رکورد تاریخی خود دارد، اما بسیاری از سرمایه‌گذاران معتقدند که این توکن در حال حاضر قیمت بسیار پایین و به صرفه‌ای برای خرید دارد.

2. پاداش فوری

یکی از ویژگی‌های اصلی Kishu Inu مکانیسم «پاداش ثابت» آن است. هر کاربری که بر روی توکن کیشو تراکنش انجام دهد باید 2 درصد از ارزش کل تراکنش را به عنوان کارمزد به شبکه پرداخت کند. این کارمزد سپس بین سایر دارندگان کیشو توزیع می‌شود.

این مکانیسم پاداش که در پروژه‌های مختلف ارزهای دیجیتال استفاده شده است، دارندگان کیشو را تشویق می‌کند تا توکن‌های خود را برای طولانی مدت نگه دارند.

3. سرمایه‌گذاری در NFT‌ها

در نهایت، کیشوورس «Kishuverse» به عنوان مرکز اصلی برای فعالیت علاقه‌مندان به تولید NFTهایی عمل می‌کند که ارتباط نزدیکی با توکن کیشو دارند. اگرچه مجموعه رسمی ‌NFT کیشو در حال حاضر در بازار اُپن سی (OpenSea) در دسترس است، اما کاربران می‌توانند دارایی‌های دیجیتالی خود را از طریق این پلتفرم نیز ایجاد کنند.

بیشتر بخوانید: روش خرید NFT (روی پلتفرم Opensea)

با این حال، شایان ذکر است که ظاهراً پلتفرم کیشوورس در حال حاضر به بهره‌برداری نرسیده است. اینکه آیا این مرکز در آینده نزدیک شروع به کار می‌کند مشخص نیست و همین می‌تواند دلیل دیگری برای استقبال سرمایه‌گذاران از خرید توکن‌های کیشو باشد.

اقتصاد توکنی (توکنومیک) کیشو

  • حداکثر عرضه: 100,000,000 میلیارد توکن
  • عرضه در گردش: 96,795,556.69 میلیارد توکن
  • بالاترین قیمت تاریخی: 0.000000019 دلار (15 می 2021)

جزئیات کیشو

  • آدرس قرارداد ERC-20: 0xa2b4c0af19cc16a6cfacce81f192b024d625817d
  • تاریخ عرضه اولیه: 21 آوریل 2021

منابع و رسانه‌های اجتماعی

آیا سرمایه‌گذاری در کیشو توصیه می‌شود؟

کیشو اینو گزینه عاقلانه‌ای برای سرمایه‌گذاری نیست. در واقع، گاها از کیشو با عناوینی مانند «یک سرمایه‌گذاری وحشتناک» و «یک کلاهبرداری آشکار» که برای جذب سرمایه از طریق شهرت دوج کوین و شیبا اینو طراحی شده است، یاد می‌شود.

در دنیای کریپتو چند علامت هشدار وجود دارد که نشان می‌دهد سرمایه‌گذاری روی یک ارز دیجیتال تصمیم غیرمنطقی است و کیشو تقریباً همه این نشانه‌ها را دارد. این پروژه هیچ کاربرد واقعی، عملکرد منحصر به فرد یا مزیت رقابتی ندارد. همچنین در وایت پیپر این پروژه چندین غلط املایی وجود دارد که نشانه خوبی برای یک پروژه معتبر نیست.

سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال بسیار پر خطر است، اما برخی از پروژه‌ها کاربردهای واقعی و پتانسیل رشد دارند. کیشو اینو جزو این دسته از پروژه‌ها نیست. سرمایه‌گذاری در کیشو مانند این است که با دستان خودتان پولتان را دور بریزید. تنها دلیل خرید کیشو این است که شاید روزی دوباره محبوبیتش را به دست آورده و قیمتش افزایش یابد.

بیشتر بخوانید: 9 نشانه که یک ارز دیجیتال اسکم (کلاهبردار) است

نحوه خرید کیشو

کارشناسان خرید کیشو را به کاربران توصیه نمی‌کنند، اما اگر می‌خواهید این کار را انجام دهید رایج‌ترین روش خرید این ارز به وسیله یک ارز دیجیتال دیگر در یکی از صرافی‌های غیرمتمرکز است. هیچ یک از صرافی‌های مهم ارزهای دیجیتال در جهان، کیشو را لیست نکرده و امکان خرید و فروش آن در صرافی‌های متمرکز وجود ندارد.

برای خرید کیشو ابتدا باید یک ارز دیجیتال دیگر خریداری کنید. یکی از محبوب‌ترین گزینه‌ها برای این کار اتریوم است. پس از خرید این ارز، باید آن را به یک کیف پول مانند متامسک منتقل کنید.

در مرحله بعد، باید وارد یک صرافی غیرمتمرکز ارزهای دیجیتال شوید و کیف پول دیجیتالتان را به صرافی متصل کنید. برای این کار می‌توانید از صرافی یونی سواپ یا کیشو سواپ استفاده کنید. مقدار ارز دیجیتالی را که می‌خواهید معامله کنید وارد کنید و تراکنش را تکمیل کنید.

پیش بینی قیمت کیشو

قیمت کیشو مانند همه میم کوین‌های معروف به شدت نوسان می‌کند. با این حال، در ادامه پیش بینی‌های برخی از کارشناسان در مورد قیمت کیشو در سال‌های پیش رو را ارائه کرده‌ایم:

  • پایان سال 2022: قیمت ارز دیجیتال کیشو در حال حاضر حدود 96 درصد کمتر از سقف‌های قیمتی ماه مه 2021 است، که نشان دهنده ریزش شدید قیمت این ارز همراه با بازار کریپتو در کل است. با این حال، برخی معتقدند قیمت بیشتر ارزهای دیجیتال به کف خود رسیده و امید می‌رود با ایجاد یک موج صعودی جدید تا پایان سال 2022 قیمت کیشو به سطح 0.0000000024 دلار بازگردد.
  • پایان سال 2023: اگرچه به هیچ وجه نمی‌توان کیشو را جزو بهترین ارزهای دیجیتال زیر 1 دلار در نظر گرفت، اما تیم Kishu Inu در حال توسعه ابزارهای بیشتر برای این توکن است. اگر موارد استفاده کیشو بیشتر شود، می‌توان انتظار داشت که ارزش هر توکن این پروژه تا پایان سال 2023 به محدوده 0.0000000038 دلار برسد.
  • پایان سال 2025: در صورت ایجاد یک روند صعودی قوی در آینده می‌توان پیش‌بینی کرد که قیمت کوین کیشو تا پایان سال 2025 به 0.0000000073 دلار برسد. این یعنی قیمت کیشو نسبت به محدوده فعلی 1125 درصد رشد خواهد کرد که بسیار قابل توجه است.

توجه: پیش‌بینی‌های انجام شده برگرفته از منابع معتبر خارجی است، با این حال هیچ تضمینی برای میسر شدن آن‌ها وجود ندارد.

سوالات متداول

کیشو اینو چیست؟

کیشو یک میم کوین (Meme Coin) بوده که به گفته سازندگان، ماموریت آن ترویج مفاهیم رایج ارزهای دیجیتال در زندگی روزمره است. در واقع Kishu یکی از چندین ارز دیجیتالی بوده که تحت تأثیر دوج کوین (Dogecoin) ساخته شده است.

موارد استفاده کیشو چیست؟

با توکن کیشو می‌توان پرداخت‌های همتا به همتا (P2P) را انجام داد و همچنین دارندگان این توکن، پاداش‌هایی که حاصل کارمزد تراکنش‌ها است را دریافت می‌کنند.

مکانیسم اجماع شبکه و اعتبارسنجی در کیشو اینو چگونه است؟

Kishu یک توکن مبتنی بر استاندارد ERC-20 است که بر روی شبکه اتریوم کار می‌کند، در نتیجه از همان مدل اثبات کار (PoW) اتریوم استفاده می‌کند که به زودی به مدل اثبات سهام (PoS) تغییر خواهد کرد.

بنیان‌گذار کیشو اینو کیست؟

Kishu Inu را تیمی از توسعه دهندگان ناشناس در آوریل 2021 راه‌اندازی کردند.

وجه تمایز Kishu Inu از پروژه‌های میم دیگر چیست؟

کیشو اینو عملکردی مشابه سایر ارزهای دیجیتال مرتبط با دوج کوین دارد، اما به دلیل مکانیسم توزیع پاداش فوری و مشارکت‌هایی با آژانس‌های املاک فلوریدایی که Kishu را به عنوان گزینه پرداخت می‌پذیرند، مورد توجه قرار گرفته است. همچنین، از این توکن می‌توان برای پرداخت هزینه‌ها در چندین پلتفرم رزرو سفر نیز استفاده کرد.

سخن پایانی

همان‌طور که در ابتدا متذکر شدیم، کریپتو یک بازار بسیار بی‌ثبات و پر نوسان است. بنابراین، باید بدانید که سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال، به ویژه ارزهایی مانند Kishu که وضعیت بنیادی امیدوارکننده‌ای ندارند، ریسک‌های خاص خود را به همراه دارد و تنها در صورتی که آمادگی پذیرفتن این ریسک‌ها را دارید باید اقدام به سرمایه‌گذاری کنید.

در نهایت، قبل از هر گونه سرمایه‌گذاری در کیشو اینو ابتدا تحقیقات شخصی خودتان را انجام دهید و در ضمن امید به کسب سودهای قابل توجه، هر لحظه آماده از دست رفتن ارزش سرمایه‌گذاریتان باشید.

مقالات مرتبط:

آیا این مطلب مفید بود؟
‌بله‌‌خیر‌

شما در بورس، علاوه بر خرید و فروش سهام:

  • می‌توانید در دارایی‌هایی مانند طلا و مسکن سرمایه‌گذاری کنید
  • در صندوق‌های سرمایه گذاری بدون ریسک، سود ثابت بگیرید

برای شروع سرمایه‌گذاری، افتتاح حساب رایگان را در یکی از کارگزاری‌ها انجام دهید:

نام شرکتویژگی‌هاامتیاز
کارگزاری آگاه
  • باشگاه مشتریان با جایزه
  • نرم‌افزار معاملاتی پیشرفته
  • دریافت اعتبار معاملاتی
  • خرید آنلاین صندوق‌ سرمایه‌گذاری
  • ثبت‌نام آنلاین برای کد بورسی
blankثبت نام در بورس

برای سرمایه‌گذاری و معامله موفق، نیاز به آموزش دارید. خدمات آموزشی زیر از طریق کارگزاری آگاه ارائه می‌شود:

نام خدماتویژگی‌ها
دوره‌های آموزش تحلیل تکنیکال
  • دوره‌های حضوری + غیرحضوری
  • شناخته‌شده‌ترین اساتید
  • در سطح مقدماتی، متوسط و پیشرفته
  • ارائه مدرک معتبر گذراندن دوره
blank

بیشتر بخوانید:

میم‌کوین (Memecoin)

0 0 رای
به مطلب امتیاز دهید:
اشتراک
اطلاع از
guest

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
مشاهده همه دیدگاه‌ها

مطالب مرتبط

blank

در بورسینس از 10 سال گذشته تاکنون، تلاش ما این بوده به شما کمک کنیم:

  • ترید و سرمایه‌گذاری اصولی را شروع کنید
  • ارزش پول‌تان را در برابر تـورم حفظ کنید
  • از سرمایه‌تان برای کسب سود بیشتر استفاده کنید
  • سرمایه‌گذاری موفق‌تری داشته باشید

درباره بورسینس بیشتر بخوانید 

blank
0
از دیدگاه‌ شما استقبال می‌کنیمx