بیبی دوج کوین؛ فرزند خلف دوج کوین افسانه‌ای!

بیبی دوج کوین چیست

مدتی پیش بود که دوج کوین داغ‌ترین ارز دیجیتال سال 2021  محسوب می‌شد و همه نگاه‌ها را به خود خیره کرده بود. اکنون، این ارز دیجیتال ابهت و شکوه خود را ازدست‌داده است و کوین‌های تازه‌نفس‌تری جای آن را گرفته‌اند. یکی از این کوین‌ها، ارز دیجیتال بیبی دوج کوین است.

ارز دیجیتالی که امروز با تبلیغات زیادی که برای آن انجام شده و جزء جدید‌ترین و محبوب‌ترین کوین‌های بازار محسوب می‌شود. بیبی دوج موفقیت اولیه بزرگی داشت، زیرا قیمت آن به یکباره بیش از 1000٪ افزایش یافت. اما در روز بعد، تقریباً نیمی از این ارزش را ازدست‌داده بود. 

ازآنجایی‌که بیبی دوج کوین بسیار جدید است و بسیار موردتوجه قرار گرفته است، ممکن است زمان مناسبی برای خرید به نظر برسد. اما قبل از انجام، چیزهای زیادی وجود دارد که باید در مورد آن بدانید. شما اطلاعاتی درباره این از دیجیتال جدید دارید؟ اگر پاسخ‌تان منفی است پس وقت آن رسیده تا با این مطلب از بورسینس همراه ما باشید.

عناوین مطلب:

ارز دیجیتال بیبی دوج کوین چیست؟

بیبی دوج کوین (BABYDOGE) یک ارز دیجیتال ساده است که خود را community coin می‌نامد. این کوین در سال 2021 راه‌اندازی شد. فعالیت آن با عرضه کل 420 کوادریلیون توکن شروع شد و اولین قیمت ثبت شده آن تنها 0.000000000175 دلار بود!

بی بی دوج یک دارایی دیجیتال است که توسط جامعه آنلاین دوج کوین ایجاد شده است و آن را فرزند دوج کوین می‌دانند. طبق وب‌سایت آن، بیبی دوج با نشان‌دادن بهبود سرعت تراکنش‌ها و بالابردن محبوبیتش بین جامعه طرفدار کریپتو، به دنبال این است که مخاطبان پدرش (دوج کوین) را هم تحت تاثیر قرار دهد.

باتوجه‌به ووف پیپر آن (Woof Paper – وایت پیپر مخصوص به این کریپتو)، هدف بیبی دوج کوین در اختیار گذاشتن کریپتو برای افراد عادی و کمک به سگ‌های نیازمند است.

تیم پشت آن به چندین موسسه خیریه حیوانات کمک مالی کرده است. خود توکن موفق بوده است و در یک نقطه بازدهی بیش از 3500 درصد را به ثبت رسانده است!

بیبی دوج کوین گواه این است که میزان تبلیغات در ارزهای دیجیتال چقدر اهمیت دارد و تا چه اندازه می‌توان با تبلیغات، محبوبیت و جایگاه یک کوین جدید را بالا برد. همان‌طور که تا امروز بررسی شده، بی بی دوج که جانشین دوج کوین اصلی است، چیزی زیاد یا حتی متفاوت‌ترین نسبت به دیگر کوین‌ها، خصوصا کوین اصلی خود ندارد.

همچنین موقعیت ویژه‌ای برای سرمایه‌گذاری هم مشخص نمی‌کند. بااین‌حال، هدف این کوین و ویژگی‌هایی که دارد باعث می‌شود هنوز هم تبلیغات قوی و موثری برایت آن انجام شود.

چه چیزی بیبی دوج کوین را منحصر به‌فرد می‌کند؟

مهم‌ترین چیزی که باعث شده بیبی دوج موردتوجه قرار بگیرد و یونیک باشد، کارمزد آن است. اگر بخواهید 1 میلیون BABYDOGE را بفروشید، 100000 دلار برای کارمزد تراکنش می‌پردازید. این کارمزد به نصف تقسیم می‌شود و 5 درصد آن به همه دارندگان فعلی بیبی دوج کوین برمی‌گردد و 5 درصد دیگر نیز برای تأمین نقدینگی برای معاملات استفاده می‌شود.

توکن سوزی بیبی دوج کوین
50 کوادریلیون توکن از عرضه در گردش بیبی دوج طی یک فرایند توکن سوزی عظیم در 1 جولای حذف شد.

به عبارت ساده، اگر کوین بیبی دوج  را نگه دارید، از هر معامله پاداش به دست خواهید آورد. اگر می‌خواهید دارایی خود را معامله کنید، 10 درصد از معامله از شما کسر می‌شود!

البته، نکته مهم این است که بی بی دوج اولین توکن دیجیتال نیست که در سال 2021 این نوع کارمزد را دارد. هیچ‌چیز بیبی دوج کوین را از سایر ارزهای دیجیتال متمایز نمی‌کند. قیمت آن بر اساس نامش و کمپین بازاریابی رسانه‌های اجتماعی قوی افزایش یافت.

بااین‌حال، وایت پیپر این کریپتو عنوان کرده است که هدف از ایجاد بی بی دوج این است که مردم عادی هم بتوانند به ارزهای دیجیتال دسترسی داشته باشند. دومین هدف هم کمک به سگ‌های بی‌خانمان است. برای این هدف، مردم سراسر جهان می‌توانند با خریدن توکن‌های بیبی دوج به حیوانات بی‌سرپناه جهان کمک کنند.

بنیان‌گذار ارز دیجیتال بیبی دوج کیست؟

اطلاعات دقیقی درباره تیم توسعه‌‌دهنده از دیجیتال بیبی دوج در وایت پیپر و وب‌سایت بیبی دوج موجود ندارد، بااین‌حال، معرفی‌ها و تبلیغاتی که درباره این کوین مطرح شده است، بنیان‌گذاران آن را حامیان محیط‌زیست و حیوانات بی‌خانمان معرفی کرده‌اند.

بی بی دوج در 1 ژوئن 2021 توسط کریستین کامپیسی (Christian Campisi) روی شبکه بایننس اسمارت چین راه‌اندازی شد. کامپیسی در ژوئیه 2021 ویدئویی را آپلود کرد که در آن خودش را به‌عنوان بنیان‌گذار اصلی بیبی دوج کوین به جامعه هدف این ارز دیجیتال معرفی می‌کرد.

 کامپیسی علاوه بر بیبی دوج دو فروشگاه اینترنتی مهم دیگر با نام‌های Save Lands و Pawz را هم راه‌اندازی کرده است.

سیولندز به‌ازای فروش محصولات خود برای حمایت از محیط‌زیست یک درخت در طبیعت می‌کارد. همچنین از درگاه‌های پرداختی گوگل پی و پی پال و شاپ پی هم پشتیبانی می‌کند. شاپ پی و پی پال را به‌عنوان دو غول بزرگ پرداخت اینترنتی می‌شناسند که از ارزهای دیجیتالی مهمی چون اتریوم، بیت‌کوین، دوج کوین، بی بی دوج و … پشتیبانی می‌کنند.

کمپانی دوم، یعنی کمپانی پاز هم فروشگاه اینترنتی دیگری است که طبق ادعای خود، بخشی از سود حاصل از فروش محصولاتش را به حمایت از سگ‌های بی‌خانمان اختصاص داده است.

اگرچه کوین بیبی دوج دارای عرضه اولیه 420 کوادریلیون توکن بود، اما بعد از ICO این کوین، تقریباً 43٪ (180 کوادریلیون) سوزانده شد که به معنی نابودی آنهاست.

از آن زمان، تیم توسعه به سوزاندن توکن‌ها به‌صورت ماهانه ادامه داده است. این سوخت‌ها راهی برای مدیریت عرضه و افزایش بالقوه تقاضا هستند، اما همیشه با افزایش قیمت‌ها همزمان نیستند.

بیبی دوج کوین چگونه کار می‌کند؟

بیبی دوج کوین یک توکن رمزنگاری BEP-20 است، به این معنی که بر روی زنجیره هوشمند بایننس (BSC) ساخته شده است. یکی از مزایای BSC این است که سرعت و کارایی بیشتری نسبت به بسیاری از بلاک‌چین‌های دیگر ارائه می‌دهد.

این ویژگی اجازه می‌دهد تا کوین هزینه های گس پایین (کارمزد تراکنش) داشته باشد و پردازش تراکنش‌ها را در کمتر از پنج ثانیه انجام دهد.

همان‌طور که در بخش‌های قبلی ذکر شد، پروتکل بیبی دوج برای هر تراکنش 10٪ کارمزد دریافت می‌کند. نیمی از این کارمزد (5٪ از تراکنش اصلی) را بین همه دارندگان فعلی babydoge در چیزی که بازتاب (reflection) نامیده می‌شود، دوباره توزیع می‌کند.

قیمت بیبی دوج کوین در اینده
پیش بینی ها نشان میدهد که قیمت بیبی دوج تا سال 2030 میتواند 5 صفر کم کند! (پیش بینی)

5 درصد دیگر دوباره به دو قسمت مساوی تقسیم می‌شود. نیمی از بی بی دوج  باقی می‌ماند و نیمی دیگر به بایننس کوین تبدیل می‌شود. سپس هر دو توکن به یک استخر نقدینگی BABYDOGE/BNB در پنکیک سوآپ که یک صرافی غیرمتمرکز دیجیتال است سپرده می‌شوند.

این روند کمک می‌کند تا نقدینگی استخر تامین شود و مردم بتوانند بین بیبی دوج کوین و بایننس کوین بیشتری را ترید کنند.

ازآنجایی‌که بخشی از ماموریت ارز دیجیتال بیبی دوج کوین کمک به سگ‌های نیازمند است، این کوین با چندین سازمان حیوانات همکاری کرده و از آنها حمایت مالی می‌کند.

در ادامه لیستی از برخی فعالیت‌های بیبی دوج و سازمان‌هایی که این کریپتو با آنها همکاری می‌کند، آمده است:

  •  لیگ حیوانات ساحل شمالی آمریکا در دسامبر 2021، 150000 دلار دریافت کرد
  • انجمن حیوانات بهترین دوستان در آگوست 2021، 100000 دلار دریافت کرد
  • Paws with Cause  در جولای 2021، 75000 دلار دریافت کرد
  • Furkids  در جولای 2021، 20000 دلار دریافت کرد

تیم بیبی دوج کوین همچنین چند مشارکت ورزشی را هم حمایت و پشتیبانی کرده است. در ژوئیه 2021، پشتیبانی از براندون براون، راننده نسکار (NASCAR) را آغاز کرد. در فوریه 2022، یک قرارداد مشارکت تبلیغاتی با باشگاه فوتبال TSG Hoffenheim امضا کرد تا به توسعه توکن‌های غیرقابل‌تعویض (NFT) برای هواداران باشگاه کمک کند.

مزایای ارز دیجیتال بیبی دوج

برخی معتقدند که بیبی دوج به‌درستی با دوج کوین مقایسه می‌شود و طبق ادعاهایی که داشته است، جایگزین خوبی برای دوج کوین است.

 اگر چه بر خلاف دوج کوین، این کریپتو سقف عرضه دارد، اما کوینی بدون کاربرد عملی و با سقف عرضه 420 کوادریلیون کوین به سختی می تواند کمیاب در نظر گرفته شود. به‌عنوان مثال، بیت‌کوین دارای سقف عرضه واقعی است و سقف آن 21 میلیارد کوین است که بیش از 18 میلیارد آن در حال حاضر در گردش است.

در حال حاضر، به نظر می‌رسد که تنها مزیت بی بی دوج نسبت به سایر ارزهای دیجیتال، جامعه وفاداری است که در اطراف آن شکل‌گرفته است. بدون هیچ کاربردی در دنیای واقعی برای کوین تا کنون، تمام ارزش آن در جذابیت آن به‌عنوان یک میم کوین نهفته است.

البته بی بی دوج در حال حاضر فقط با 0.000000003167 دلار معامله می‌شود. این رقم به این معنی است که شما می‌توانید بیش از 630 میلیون کوین را خریداری کنید و 2 دلار ریسک روی دارایی یا سرمایه‌گذاری‌تان داشته باشید.

شروع محبوبیت دوج کوین از کجا بود؟

با وجود صحبت‌ها درباره بی‌کاربرد‌بودن بیبی دوج کوین، این سوال وجود دارد که چه چیزی باعث محبوبیت این کریپتو تازه‌نفس شد؟ هیچ پاسخی جز تبلیغات و حمایت افراد اثرگذار نمی‌توان برای این سوال پیدا کرد.

بیبی دوج به همان دلیلی که دوج کوین محبوب شد، سرزبان‌ها افتاد. ایلان ماسک در ژوئیه 2021، توییتی منتشر کرد که به این توکن اشاره کرده بود:

 Baby Doge, doo, doo, doo, doo, doo, Baby Doge, doo, doo, doo, doo, doo, Baby Doge, doo, doo, doo, doo, doo, Baby Doge

این توییت برگرفته از ترانه و آواز کودکانه‌ای است که درباره یک بچه نهنگ کوچک گفته شده و ماسک با الهام از آن، حمایت خود از بیبی دوج کوین را هم اعلام کرد. در نتیجه این توییت، خریداران دقیقاً همان کاری را انجام دادند که در اوایل سال با دوج کوین انجام داده بودند، آنها شروع به خرید کردند.

تنها در 24 ساعت، پیامدهای توییت خود را به‌عنوان افزایش 228 درصدی در قیمت  بیبی دوج کوین نشان داد.

بیبی دوج کوین و ایلان ماسک
حمایت ماسک یکی از مهم‌ترین اتفاق‌هایی بود که برای دوج کوین اتفاق افتاد.

بیبی دوج کوین را از کجا بخریم؟

یکی از واقعیت‌های مهمی که باید درباره بیبی دوج کوین بدانید، این است که این کریپتو در حال حاضر فقط در پنکیک سوآپ در دسترس است و به جز آن، هیچ صرافی بزرگ دیگری معامله این کریپتو را تا امروز پشتیبانی نکرده است.

برای هرکسی که می‌خواهد بیبی دوج کوین را دریافت کند، پلتفرم پنکیک سوآپ توصیه می‌شود. پنکیک سوآپ یکی از صرافی‌های غیرمتمرکز بزرگ و شناخته شده ارز دیجیتال است.

برای استفاده از پنکیک سوآپ، باید یک کیف پول دیجیتال را به صرافی وصل کنید. سپس می‌توانید ارز دیجیتال دیگری مانند بایننس کوین را با کوین بیبی دوج کوین معامله کنید.

نکته دیگری که باید به آن توجه کنید این است که بیبی دوج کوین در هیچ یک از دیگر صرافی‌های ارز دیجیتال فهرست نشده است. مهم‌ترین دلیل برای این اتفاق هم این است که باتوجه‌به عمر جوانی که دارد و حجم معاملات کم این کوین، پذیرش و فهرست شدن آن در صرافی‌های دیگر راه طولانی و حتی هزینه‌بری است.

نقشه راه Babydoge چیست؟

بیبی دوج کوین یک نقشه راه شش مرحله ای دارد. چند مرحله اول برنامه‌های بسیار عادی و مشخصی است و با اهدافی مانند رسیدن به 25000 دارنده و تکمیل طراحی مجدد وب‌سایت تعیین شده است. مرحله نهایی جایی است که ورق برمیگردد و همه چیز به نفع بی بی دوج تمام خواهد شد.

این مرحله شامل ایجاد بیبی دوج دیگری با ارزش بازار 500 میلیارد دلاری است.

تنها تعداد انگشت شماری از ارزهای دیجیتال از مرز 100 میلیارد دلار عبور کرده اند و تنها بیت‌کوین از 500 میلیارد دلار عبور کرده است. اگر چنین اتفاقی بیفتد، مطمئنا بی بی دوج کوین یکی از کوین‌های ماندگار و بسیار مهم خواهد شد.

کیف پول‌های مناسب ارز دیجیتال بیبی دوج کدام است؟

تراست والت، ترزور و لجر به‌عنوان سه مورد از بهترین کیف پول‌های دیجیتالی است که برای نگهداری ارز دیجیتال بی بی دوج استفاده می‌شوند.

 آینده ارز دیجیتال بیبی دوج چیست؟

در مدت اخیر، میم کوین‌های محبوبی مثل شیبا اینو و فلوکی اینو افت قیمت شدیدی داشته‌اند. وقتی این کوین‌ها در سراشیبی سقوط افتادند، بیبی دوج کوین همچنان صعود خود را حفظ کرد.

همین باعث شده تا امید‌ها به آینده این کریپتو بیشتر شود. از طرفی، با پذیرش بیبی دوج در لیست صرافی بایننس، انتظار می‌رود که بیبی دوج وضعیت بهتری یپدا کند.

همه اینها به‌وضوح تعبیرهای روشنی از آینده ارز دیجیتال بیبی دوج است. بااین‌حال، دنیای ارزهای کریپتو ثابت کرده است که هیچ‌چیز نمی‌تواند روی یک خط مستقیم باشد و هر غافلگیری می‌تواند تمام پیش‌بینی‌ها را به هم بزند.

سوالات متداول

بیبی دوج کوین چیست؟

بیبی دوج کوین (BABYDOGE) توسط جامعه آنلاین Dogecoin ایجاد شده و ارز دیجیتالی است که خود را community coin می‌نامد. این کوین در سال 2021 راه‌اندازی شد.

کارمزد بی بی دوج کوین چقدر است؟

مهم‌ترین چیزی که باعث شده بیبی دوج موردتوجه قرار بگیرد و یونیک باشد، کارمزد آن است. اگر بخواهید 1 میلیون BABYDOGE را بفروشید، 100000 دلار برای کارمزد تراکنش می‌پردازید. این کارمزد به نصف تقسیم می‌شود و 5 درصد آن به همه دارندگان فعلی بیبی دوج کوین برمی‌گردد و 5 درصد دیگر برای تأمین نقدینگی برای معاملات استفاده می‌شود.

کیف پول‌های مناسب ذخیره‌سازی بیبی دوج کدام است؟

تراست والت، ترزور و لجر به‌عنوان سه مورد از بهترین کیف پول‌های دیجیتالی است که برای نگهداری بیبی دوج کوین استفاده می‌شوند.

جمع‌بندی

در این مطلب از بورسینس درباره بیبی دوج کوین، فرزند خلف دوج کوین صحبت کردیم! ‌این کریپتو یکی از جدید‌ترین کوین‌هایی است که به‌تازگی وارد بازار شده و با وجود همین عمر جوان، بسیار محبوب بوده و موردتوجه قرار گرفته است.

آیا این مطلب مفید بود؟
‌بله‌‌خیر‌

شما در بورس، علاوه بر خرید و فروش سهام:

  • می‌توانید در دارایی‌هایی مانند طلا و مسکن سرمایه‌گذاری کنید
  • در صندوق‌های سرمایه گذاری بدون ریسک، سود ثابت بگیرید

برای شروع سرمایه‌گذاری، افتتاح حساب رایگان را در یکی از کارگزاری‌ها انجام دهید:

نام شرکتویژگی‌هاامتیاز
کارگزاری آگاه
  • باشگاه مشتریان با جایزه
  • نرم‌افزار معاملاتی پیشرفته
  • دریافت اعتبار معاملاتی
  • خرید آنلاین صندوق‌ سرمایه‌گذاری
  • ثبت‌نام آنلاین برای کد بورسی
blankثبت نام در بورس

برای سرمایه‌گذاری و معامله موفق، نیاز به آموزش دارید. خدمات آموزشی زیر از طریق کارگزاری آگاه ارائه می‌شود:

نام خدماتویژگی‌ها
دوره‌های آموزش تحلیل تکنیکال
  • دوره‌های حضوری + غیرحضوری
  • شناخته‌شده‌ترین اساتید
  • در سطح مقدماتی، متوسط و پیشرفته
  • ارائه مدرک معتبر گذراندن دوره
blank

بیشتر بخوانید:

میم‌کوین (Memecoin)

0 0 رای
به مطلب امتیاز دهید:
اشتراک
اطلاع از
guest

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
مشاهده همه دیدگاه‌ها

مطالب مرتبط

blank

در بورسینس از 10 سال گذشته تاکنون، تلاش ما این بوده به شما کمک کنیم:

  • ترید و سرمایه‌گذاری اصولی را شروع کنید
  • ارزش پول‌تان را در برابر تـورم حفظ کنید
  • از سرمایه‌تان برای کسب سود بیشتر استفاده کنید
  • سرمایه‌گذاری موفق‌تری داشته باشید

درباره بورسینس بیشتر بخوانید 

blank
0
از دیدگاه‌ شما استقبال می‌کنیمx