معرفی صفر تا صد صرافی Cointiger

صرافی cointiger

صرافی CoinTiger از جمله صرافی‌هایی است که از کاربران ایرانی پشتیبانی می‌کند.

البته این صرافی محبوبیت زیادی ندارد و در سطح جهانی کمتر شناخته شده است، اما همچنان حجم معاملات آن چشمگیر است و می‌توان از آن به عنوان یک وبسایت قابل اتکا برای معاملات ارز دیجیتال بهره برد.

در این مقاله به بررسی صفر تا صد صرافی CoinTiger برای ایرانیان و نحوه کار با آن می‌پردازیم. در پایان شما می‌توانید در مورد ثبت نام در این صرافی و انجام معامله در آن تصمیم آگاهانه‌تری اتخاذ کنید.

عناوین مطلب:

برای مشاهده لیست صرافی‌های ارز دیجیتال و مزایا و معایب هر کدام کلیک کنید

نکات کلیدی

  • صرافی CoinTiger، یک پلتفرم معاملاتی متمرکز است که در کشور سنگاپور قرار دارد و از معاملات اسپات و فیوچرز پشتیبانی می‌کند.
  • صرافی CoinTiger برای ایرانیان امکان احراز هویت و استفاده از خدمات خود را فراهم کرده است.
  • دانلود اپلیکیشن این صرافی برای موبایل از گوگل پلی و اپ استور اپل امکان پذیر است.
  • کارمزد معاملات صرافی کوین تایگر نسبت به سایر صرافی‌های موجود رقابتی محسوب می‌شود.

صرافی CoinTiger چیست؟

صرافی CoinTiger یک صرافی متمرکز جهانی است که در جنوب شرق آسیا فعالیت می‌کند.

این صرافی در وبسایت کوین مارکت کپ ثبت شده است و شما می‌توانید اطلاعات دقیقی از آن کسب کنید.

با توجه به اطلاعات موجود، صرافی CoinTiger با حجم معامله 80 میلیون دلاری در جایگاه 179 بازار ارزهای دیجیتال قرار دارد.

این صرافی در دسامبر سال 2017 توسط شخصی به نام Frank Ling ایجاد شد. مقر اصلی این صرافی در سنگاپور قرار دارد.

همه فرآیند‌های این صرافی به شکل متمرکز هدایت و انجام می‌شود. با این حال، احراز هویت مشتری (KYC) در آن کاملا اختیاری است.

امکان ثبت نام در صرافی CoinTiger برای ایرانیان امکان پذیر است با این حال، برای باز کردن وبسایت آن ممکن است نیاز به VPN داشته باشید.

cointiger 2

از مهم‌ترین ویژگی‌های این صرافی می‌توان به ارائه اپلیکیشن موبایل در سیستم عامل‌های اندروید و iOS اشاره کرد که در فروشگاه گوگل پلی و اپل استور عرضه شده است.

این صرافی از توکن اختصاصی خود به نام Tiger Cash با نماد TCH در قالب استاندارد ERC-20 شبکه اتریوم استفاده می‌کند. شما می‌توانید با هولد این توکن در کیف پول صرافی& از مزایای آن بهره ببرید.

در صرافی CoinTiger انواع حالت‌های معامله اسپات و فیوچرز امکان پذیر است و شما می‌توانید حتی با تکیه‌بر نسخه وب آن در مرورگر به معامله ارزهای دیجیتال بپردازید.

در زمان نوشتن این مقاله و با توجه به تحقیقات تیم بورسینس، امکان احراز هویت برای کاربران ایرانی وجود دارد.

طبق گفته‌های این صرافی، آن‌ها هنوز تابع هیچ قانون مرتبط با ارز دیجیتالی در کشورهای جهان نیستند. با این حال، برای دسترسی به امکانات پیشرفته صرافی کوین تایگر، باید حساب کاربری خود را تایید کنید.

ویژگی‌های صرافی CoinTiger

در هنگام بررسی صرافی CoinTiger، به نکات جالبی از آن بر می‌خوریم که شما می‌توانید در معاملات خود در این صرافی از آن به نفع خود استفاده کنید.

صرافی CoinTiger از مدل دفتر سفارشات (Order Book) استفاده می‌کند که در آن سفارش‌های خرید و فروش یکسان با یکدیگر اجرا می‌شوند.

بخش Exchange

در بخش تبادل (Exchange) صرافی CoinTiger، سه حالت معاملاتی مختلف وجود دارد.

  • حالت Basic، که برای حالت خرید و فروش دارایی‌ها به صورت اسپات است و شما می‌توانید برای قرار دادن سفارش از روش‌هایی مانند Limit ،Market و Stop-limit استفاده کنید.
  • در حالت Advanced، قابلیت‌های در اختیار شما مانند حالت Basic است با این حال سیستم نمودار آن کمی پیشرفته‌تر بوده و شما می‌توانید از اطلاعات بیشتری در دفتر سفارشات بهره‌مند شوید.
  • آخرین حالت، Convert است که در اینجا شما می‌توانید استیبل کوین sUSDT را به USDT‌ تبدیل کنید. توکن sUSDT معادل Satoshi USDT است که برای پرداخت‌های داخل پلتفرم کاربرد دارد.

ارز دیجیتال sUSDT را مانند یک نسخه کوچک از USDT در نظر بگیرید که هر واحد از آن معادل 0.001 USDT است. از این ارز برای خرید توکن‌هایی که تعداد رقم اعشار زیادی دارند استفاده می‌شود.

بخش Futures

در بخش معاملات فیوچرز نیز قابلیت‌های جذابی برای کسب درآمد در ارزهای دیجیتال مختلف وجود دارد.

بخش فیوچرز صرافی کوین تایگر به دو بخش مارجین برپایه USDT و COIN تقسیم می‌شود.

در صفحه مارجین با USDT، شما می‌توانید بیش از 83 ارز دیجیتال مختلف را با جفت ارز USDT با اهرم‌های مختلف معامله کنید. برای جفت ارز USDT/BTC اهرم 125x نیز وجود دارد.

برای معامله نیز حالت‌های Cross و Isolated وجود دارد که براساس روش کار و استراتژی معاملاتی خود می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

در صفحه مارجین برپایه COIN نیز فقط امکان معامله تعداد محدودی کوین وجود دارد که شامل BTC، ETH، LINK، DOT، LTC و DOGE هستند.

حداکثر اهرم قابل انتخاب برای آلت کوین‌ها در این صرافی 25X است.

استخر‌های استیک

استخرهای استیک موجود در این پلتفرم که به آن استخر صرافی CoinTiger نیز گفته می‌شود، به شما اجازه می‌دهد تا بدون دردسر کسب درآمد کنید.

در این صرافی دو نوع استخر استیک وجود دارد، نوع اول استخرهای برحسب رشد ماهانه عملکرد (MYG) است که در آن درآمد شما کاملا متغیر بوده و ممکن است رشد پیدا کند.

نوع دوم استخرهای با نرخ بازدهی ثابت است که با با قفل شدن دارایی‌های‌تان در یک بازه زمانی مشخص، سود دریافت می‌کنید.

البته استخرهای موجود در بخش CoinTiger Pool کاملا متغیر هستند و ممکن است یک استخر منقضی شود و کوین دیگری جای آن را بگیرد.

بیشتر بخوانید: استخر استیکینگ چیست؟ + نکات مهم در انتخاب Staking Pool

cointiger 3

با این که صرافی CoinTiger برای ایرانیان محدودیتی اعمال نکرده است اما این صرافی همچنان از نوع متمرکز است و با هک شدن یا سرقت دارایی‌ها از سوی مدیران آن، هیچ راه بازگشتی برای شما وجود نخواهد داشت.

از این رو توصیه می‌شود دارایی‌های خود را در صرافی‌های متمرکز هولد نکنید.

قابلیت ROCKET

با قابلیت راکت، پروژه‌های جدید می‌توانند با استفاده از صرافی CoinTiger به بازار وارد شوند و کاربران این صرافی می‌توانند به راحتی کوین‌های جدید لیست شده را معامله کنند.

در حال حاضر کوین‌های زیادی توانسته‌اند با استفاده از رویداد IEO (عرضه اولیه صرافی متمرکز) این پلتفرم، به بازار ارزهای دیجیتال وارد شوند.

اگر صاحب یک پروژه ارز دیجیتال هستید، می‌توانید از این پلتفرم برای عرضه توکن پروژه خود استفاده کرده و فرصتی برای ورود به بازار سرمایه گذاران کسب کنید.

قابلیت Mystery Box

جعبه‌های رمز در واقع بسته‌هایی هستند که کاربر پس از خرید و باز کردن آن‌ها، توکن‌های NFT و سایر دارایی‌های رایج را دریافت می‌کنند.

این قابلیت در سپتامبر سال 2021 عرضه شد و در آن زمان پس از عرضه، مشتریان زیادی داشت.

هم اکنون نیز شما می‌توانید با مراجعه به این بخش، یک جعبه شانس خریداری کنید. جایزه‌های موجود در این جعبه‌ها اغلب توکن‌های لیست شده هستند که شما فرصتی برای معامله آن‌ها را خواهید داشت.

چه ارزهایی در صرافی CoinTiger پشتیبانی می‌شود؟

با بررسی صرافی CoinTiger متوجه می‌شویم در حال حاضر بیش از 500 ارز و توکن مختلف در آن لیست شده‌اند که با جفت ارز USDT قابل معامله هستند.

در واقع استیبل کوین USDT اصلی‌ترین جفت ارز مورد استفاده در این صرافی است.

سایر جفت ارزهای مورد استفاده در این پلتفرم شامل BTC، ETH، BitCNY، BUSD، USDC، TCH، sUSDT و ریپل هستند.

البته با توجه به تعداد بالای کوین‌های پشتیبانی شده در این پلتفرم، کوین‌ها و توکن‌های موجود براساس نوع و زمینه فعالیت دسته بندی شده‌اند.

اگر به دنبال معامله ارزهای پرطرفدار بازار هستید، تقریبا همه ارزهای برتر بازار در صرافی CoinTiger لیست شده‌اند.

واریز و برداشت در صرافی CoinTiger چگونه است؟

در آموزش صرافی CoinTiger، اولین بخشی که باید به آن توجه شود، واریز و برداشت دارایی‌ها است.

در این صرافی همه مسیرهای واریز و برداشت پول به استفاده از کریپتو منتهی می‌شود.

البته امکان خرید برخی از ارزهای دیجیتال با استفاده از درگاه‌های پرداخت جهانی وجود دارد اما همانطور که می‌دانید در حال حاضر، کاربران ایرانی نمی‌توانند از آن استفاده کنند.

بررسی صرافی Cointiger

واریز به صرافی CoinTiger نیز مانند سایر صرافی‌های متمرکز ارز دیجیتال با تکیه‌بر آدرس کریپتو ارز مورد نظر انجام می‌شود. برای برداشت نیز روال به همین شکل است و باید کوین مورد نظر خود را انتخاب کنید.

برای برداشت و واریز USDT، شما می‌توانید یکی از شبکه‌های ترون در استاندارد TRC-20، اتریوم در استاندارد ERC-20 یا بایننس اسمارت چین (BSC) در استاندارد BEP-20 را استفاده کنید.

کارمزد برداشت تتر در شبکه‌های ترون و بایننس اسمارت چین 1 دلار است.

بدون احراز هویت در صرافی CoinTiger، شما می‌توانید روزانه به ارزش 5 BTC از این صرافی ارزهای دیجیتال برداشت کنید. با احراز هویت امکان برداشت دارایی‌ها تا سقف روزانه 50 BTC فراهم می‌شود.

کارمزد صرافی CoinTiger چقدر است؟

کارمزد معاملات اسپات صرافی CoinTiger برای Taker 0.15% و برای Maker 0.08% است.

در معاملات فیوچرز، این کارمزد برای Maker 0.025% و برای Taker 0.07% تعیین شده است.

این صرافی از یک مدل VIP برای تعیین کارمزد‌ها استفاده می‌کند که در آن تریدرها براساس حجم معاملات در بازه زمانی‌های متفاوت می‌توانند از تخفیفاتی بهره‌مند شوند.

برای ورود به سطح VIP صرافی CoinTiger، حجم معاملات هفت روزه شما باید حداقل 1000 دلار و برای یک ماهه، 30,000$ باشد.

کارمزد برداشت‌ها نیز کاملا براساس شبکه انتخابی و کوین مورد نظر متفاوت است.

آیا احراز هویت در صرافی CoinTiger اجباری است؟

ثبت نام صرافی CoinTiger فرایند بسیار ساده‌ای دارد با این حال، پس از آن هیچ نیازی به احراز هویت نخواهد بود و شما می‌توانید اغلب خدمات آن را بدون گذراندن مراحل KYC استفاده کنید.

با این حال اگر صرافی CoinTiger‌ به فعالیت حساب شما مشکوک شود مسلما نیاز به احراز هویت خواهید داشت.

آیا احراز هویت برای کاربران ایرانی در صرافی CoinTiger امکان پذیر است؟

براساس تحقیقات تیم بورسینس، احراز هویت کاربران ایرانی در صرافی CoinTiger در زمان نوشتن این مقاله امکان پذیر است.

شما می‌توانید با ارائه تصویر از پاسپورت در این صرافی فرآیند احراز هویت را طی کنید.

با این حال قبل از انجام آن، لازم است با پشتیبانی صرافی صحبت کنید چرا که قوانین صرافی‌های ارزهای دیجیتال با فشار دولت‌ها دائما در حال تغییر است.

به خاطر داشته باشید حتی با احراز هویت در صرافی CoinTiger، حفظ دارایی‌ها در بلند مدت در یک صرافی متمرکز ایده خوبی نیست و منجر به خطر افتادن سرمایه‌تان خواهد شد.

برای آموزش احراز هویت در صرافی CoinTiger، کافیست از بخش حساب کاربری در گوشه بالا راست صفحه در دسکتاپ، بر روی دکمه Authentication بزنید. پس از آن کشور خود را انتخاب و اطلاعات مورد نیاز را پر کنید.

بیشتر بخوانید: 9 صرافی ایرانی و خارجی برای خرید ارز دیجیتال بدون احراز هویت

cointiger 5

مطمئن شوید تصویر پاسپورت شما کیفیت لازم را دارد و در عین حال حجم آن کمتر از 5 MB باشد.

پس از ثبت اطلاعات مورد نیاز، دکمه Submit را بزنید و منتظر ایمیل تایید تیم صرافی CoinTiger بمانید. این فرایند ممکن است چند روزی زمان ببرد بنابراین از زدن ایمیل مداوم برای پیگیری فرآیند خودداری کنید.

صرافی CoinTiger محدودیت‌های مشخصی را برای کشورهای آمریکا، ایالت آنتاریو کانادا و مالزی اعمال کرده است که امکان فعالیت کاربران این کشور‌ها وجود ندارد.

توکن TCH‌ چیست و چگونه کار می‌کند؟

توکن TCH با استاندارد ERC-20 به عنوان ارز اصلی صرافی CoinTiger استفاده می‌شود.

این توکن در 15 نوامبر سال 2017 عرضه شد. تعداد کل قابل عرضه این توکن 1 میلیارد واحد است که در حال حاضر بیش از نیمی از آن‌ها عرضه شده‌اند.

مهم‌ترین اهداف این توکن عبارت‌اند از:

  • کسب درآمد هولدرها از محل سود سالانه صرافی CoinTiger
  • اگر مقدار توکن‌های هولد شده که کاربر حداقل 1% کل توکن‌ها باشد (10 میلیون واحد یا بیشتر)، آن‌ها می‌توانند به عنوان سهام‌دار شرکت CoinTiger وارد آن شوند.
  • هولدرهای ارز TCH حق رای دادن برای پروژه‌های جدید را خواهند داشت.
  • از ایردراپ‌های دوره‌ای و گاهی غیرمنتظره صرافی CoinTiger بهره‌مند می‌شوند.
  • هولد توکن TCH برای مشارکت در وضعیت VIP صرافی CoinTiger تاثیر گذار است.

شما می‌توانید برای هولد ارز دیجیتال TCH، از کیف پول متامسک (MetaMask) یا تراست ولت استفاده کنید. البته هر کیف پولی که از توکن‌های ERC اتریوم پشتیبانی می‌کند، امکان هولد آن را دارد.

امنیت صرافی CoinTiger چقدر است؟

صرافی‌های متمرکز همیشه در معرض انواع حملات قرار دارند.

از فیشینگ گرفته تا حمله به زیرساخت‌های آن‌ها، همگی منجر به از دست رفتن دارایی‌های شما خواهد شد. با این حال، بخشی از امنیت یک صرافی متمرکز مربوط به لایه‌های امنیتی آن برای ورود کاربران است.

صرافی CoinTiger از چندین لایه امنیتی استفاده می‌کند که در هر یک از آن‌ها، امنیت حساب‌ کاربری‌تان دو چندان می‌شود.

لایه اول مانند هر صرافی دیگری& استفاده از کد تایید است.

ثبت ایمیل یا موبایل، به شما کمک می‌کند تا هنگام برداشت یا ورود به حساب کاربری، یک کد پویا دریافت کنید که با وارد کردن آن در صرافی، آن‌ها از قرار گرفتن حساب کاربری در دستان کاربر اصلی مطمئن می‌شوند.

cointiger 6

استفاده از Google Authenticator نیز یکی از روش‌های رایج در بین صرافی‌های ارز دیجیتال است که در آن شما یک کد پویا دریافت می‌کنید.

پس از تنظیم کد گوگل، برای برداشت یا ورود به حساب کاربری این کد اهمیت زیادی خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: تایید هویت دو مرحله‌ای (2FA) چیست؟

با این که تدابیر شدیدی برای محافظت از حساب کاربران صورت گرفته است اما به نظر می‌رسد آن‌ها دارایی‌های کریپتو را در کیف پول‌های سرد ذخیره نمی‌کنند.

ذخیره ارز دیجیتال در کیف پول‌های سرد (سخت افزاری)، به یکی از استانداردهای رایج صرافی‌های متمرکز برای محافظت از دارایی کاربران در زمان حمله به زیر ساخت تبدیل شده است که معمولا رعایت می‌شود.

بیشتر بخوانید: تفاوت کیف پول سرد و گرم در ارزهای دیجیتال چیست؟

از طرف دیگر، با این که صرافی CoinTiger در کشور سنگاپور قرار دارد اما از نظر سیستم مالی و نظارتی این کشور، این صرافی هیچ مجوزی برای فعالیت ندارد.

صرافی CoinTiger برای ایرانیان در دسترس است اما این موضوع دلیلی برای هولد دارایی‌ها در آن نیست و ما اکیدا توصیه می‌کنیم ارزهای دیجیتال خود را در کیف پول‌های ایمن نگهداری کنید.

برنامه دعوت از دوستان و کسب درآمد

پس از دانلود صرافی CoinTiger و ثبت نام در آن، شما می‌توانید با به اشتراک گذاشتن لینک دعوت، از محل کمیسیون‌های آن کسب درآمد کنید.

کمیسیون‌ها شامل معاملات اسپات و فیوچرز هستند.

با این حال سیستم کمیسیون آن‌ها کمی پیچیده است. در صورتی که در حساب کاربری خود کمتر از 1 میلیون توکن TCH هولد کرده باشید، پاداش شما از محل کمیسیون‌ها حداکثر 20% خواهد بود.

در طرف دیگر اگر 1 میلیون یا بیشتر ارز TCH‌ در حساب‌ کاربری‌تان در 7 روز گذشته داشته باشید، پاداش شما 30 درصد خواهد بود.

صرافی کوین تایگر از یک سیستم کمیسیون دو طرفه استفاده می‌کند.

این موضوع بدان معناست که دعوت شونده (به عنوان مثال دوست شما) نیز امکان دریافت پاداش از محل کمیسیون‌ها را دارد. البته در هنگام ایجاد لینک باید مقدار آن را تعیین کنید.

در بهترین حالت امکان تعیین پاداش‌ها به صورت 50% وجود دارد که در آن نصف کمیسیون‌ها به کسی که دعوت کرده‌اید اهدا خواهد شد. در مورد حالت 30% نیز این سیستم پابرجاست.

کمیسیون‌های دریافتی شما از محل رفرال‌های دعوتی به صورت روزانه محاسبه و قابل برداشت خواهد بود.

آموزش صرافی CoinTiger

برای ثبت نام صرافی CoinTiger، ابتدا باید اپلیکیشن آن را دریافت کنید.

اگر کاربر دسکتاپ هستید، نیازی به دانلود صرافی CoinTiger نیست با این حال کاربران موبایل امکان دسترسی به نسخه اندروید و iOS آن را دارند.

برای ساخت حساب کاربری نیز، ابتدا وارد وبسایت CoinTiger شوید و از آن‌جا با زدن دکمه Register می‌توانید یک حساب کاربری ایجاد کنید.

پس از ایجاد حساب کاربری، یک ایمیل مبنی‌بر تایید دستگاه برای شما ارسال می‌شود که با مراجعه به ایمیل و تایید آن، می‌توانید وارد وبسایت شوید.

cointiger 7

برای واریز دارایی، به بخش Fund و سپس Deposit وارد شوید و از آن‌جا ارز دیجیتال مورد نظر خود را انتخاب کرده و Deposit کنید. حداقل مقدار قابل واریز دارایی در این صرافی، 1$ است.

انجمن صرافی CoinTiger

انجمن صرافی CoinTiger از انواع شبکه‌های اجتماعی برای پشتیبانی از کاربران خود استفاده می‌کند.

آن‌ها در شبکه‌های اجتماعی مختلف از جمله تلگرام کانال اطلاع رسانی دارند. شما می‌توانید با مراجعه به گروه تلگرام آن‌ها، در بحث و تبادل نظر‌ها شرکت کنید.

علاوه‌بر آن، در وبسایت صرافی CoinTiger، در بخش Tiger Forum امکان آگاه شدن از آخرین اطلاعیه‌ها و جوایز مختلف وجود دارد.

سوالات متداول

صرافی CoinTiger چیست؟

صرافی CoinTiger یک پلتفرم معاملاتی متمرکز است که در کشور سنگاپور قرار دارد. در این صرافی امکان واریز و برداشت ارزهای دیجیتال، معامله اسپات و فیوچرز وجود دارد. همچنین شما می‌توانید با استیک ارزهای دیجیتال در آن کسب درآمد کنید.

کارمزد معامله در صرافی CoinTiger چقدر است؟

کارمزد معاملات اسپات صرافی CoinTiger برای Taker 0.15% و برای Maker 0.08% است. در معاملات فیوچرز، این کارمزد برای Maker 0.025% و برای Taker 0.07% تعیین شده است.

آیا صرافی CoinTiger از کاربران ایرانی پشتیبانی می‌کند؟

امکان ثبت نام کاربران همه کشور‌ها در این صرافی وجود دارد. کاربران ایرانی می‌توانند بدون نیاز به ابزارهای عبور از تحریم، در این صرافی ثبت نام کرده و از خدمات آن بهره‌مند شوند.

آیا امکان احراز هویت در صرافی کوین تایگر وجود دارد؟

صرافی CoinTiger برای ایرانیان نیز امکان احراز هویت را فراهم کرده است. شما می‌توانید پس از ثبت نام در این صرافی، با آپلود پاسپورت خود، احراز هویت انجام دهید.

حداکثر برداشت روزانه صرافی CoinTiger چقدر است؟

بدون احراز هویت شما می‌توانید حداکثر روزانه به ارزش 5 BTC از آن ارزهای دیجیتال برداشت کنید. با احراز هویت و تایید حساب کاربری، سقف برداشت روزانه تا 50 BTC افزایش پیدا می‌کند.

چند ارز دیجیتال در صرافی CoinTiger لیست شده است؟

شما می‌توانید در صرافی CoinTiger بیش از 500 ارز دیجیتال مختلف را در دسته‌های متفاوت معامله کنید. جفت ارزهای USDT و BTC از رایج‌ترین روش‌های معامله ارزهای دیجیتال موجود در این پلتفرم است.

ارز دیجیتال صرافی CoinTiger چیست؟

ارز TCH، یک توکن ERC-20 در شبکه اتریوم است که برای اهداف حاکمیتی و پاداش استفاده می‌شود. هولد ارز TCH به شما کمک می‌کند تا از ایردراپ‌ها و پاداش‌های صرافی بهره‌مند شوید. شما می‌توانید این ارز را در کیف پول تراست ولت یا متامسک هولد کنید.

نتیجه گیری

صرافی CoinTiger، یک پلتفرم معامله ارزهای دیجیتال است که به شکل متمرکز فعالیت می‌کند.

شما می‌توانید برای دانلود صرافی کوین تایگر به فروشگاه‌ گوگل یا اپل مراجعه کنید. این صرافی در کشور سنگاپور قرار دارد و شما می‌توانید در حالت اسپات یا فیوچرز، ارزهای دیجیتال را در آن معامله کنید.

صرافی CoinTiger برای ایرانیان امکان احراز هویت را فراهم کرده است و شما می‌توانید با ارائه مدارک پاسپورت، حساب کاربری خود را تایید کنید. به خاطر داشته باشید قبل از واریز دارایی‌ها به این صرافی در مورد آن به خوبی تحقیق کنید.

آیا این مطلب مفید بود؟
‌بله‌‌خیر‌

شما در بورس، علاوه بر خرید و فروش سهام:

  • می‌توانید در دارایی‌هایی مانند طلا و مسکن سرمایه‌گذاری کنید
  • در صندوق‌های سرمایه گذاری بدون ریسک، سود ثابت بگیرید

برای شروع سرمایه‌گذاری، افتتاح حساب رایگان را در یکی از کارگزاری‌ها انجام دهید:

نام شرکتویژگی‌هاامتیاز
کارگزاری آگاه
  • باشگاه مشتریان با جایزه
  • نرم‌افزار معاملاتی پیشرفته
  • دریافت اعتبار معاملاتی
  • خرید آنلاین صندوق‌ سرمایه‌گذاری
  • ثبت‌نام آنلاین برای کد بورسی
blankثبت نام در بورس

برای سرمایه‌گذاری و معامله موفق، نیاز به آموزش دارید. خدمات آموزشی زیر از طریق کارگزاری آگاه ارائه می‌شود:

نام خدماتویژگی‌ها
دوره‌های آموزش تحلیل تکنیکال
  • دوره‌های حضوری + غیرحضوری
  • شناخته‌شده‌ترین اساتید
  • در سطح مقدماتی، متوسط و پیشرفته
  • ارائه مدرک معتبر گذراندن دوره
blank

بیشتر بخوانید:

آموزش و بررسی صرافی‌های ارز دیجیتال

0 0 رای
به مطلب امتیاز دهید:
اشتراک
اطلاع از
guest

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
مشاهده همه دیدگاه‌ها

مطالب مرتبط

blank

در بورسینس از 10 سال گذشته تاکنون، تلاش ما این بوده به شما کمک کنیم:

  • ترید و سرمایه‌گذاری اصولی را شروع کنید
  • ارزش پول‌تان را در برابر تـورم حفظ کنید
  • از سرمایه‌تان برای کسب سود بیشتر استفاده کنید
  • سرمایه‌گذاری موفق‌تری داشته باشید

درباره بورسینس بیشتر بخوانید 

blank
0
از دیدگاه‌ شما استقبال می‌کنیمx