پلتفرم Orion Money؛ یکی از جذاب‌ترین پروژه‌های Terra!

پلتفرم Orion Money چیست

بر خلاف سال 2022، سال 2021 سال هیجان‌انگیزی برای ترا (Terra) بود.

رشد تصاعدی این پروتکل توجه افراد زیادی را جلب کرد. همچنین تعداد توسعه‌دهندگان و کارآفرینانی که برنامه‌های خود را بر بستر بلاک‌چین ترا ساختند هم زیاد شد.

پروژه‌های زیادی که امروز نام بسیاری از آنها بارهاوبارها به گوش می‌رسد و اخبار موفقیت‌ها و پیشرفت‌هایشان همواره نگاه را به خودش جلب کرده است.

عناوین مطلب:

یکی از این پروژه‌های ترا که اکوسیستمی هیجان‌انگیز و متفاوت دارد، پروژه Orion Money است.

هدف از ایجاد این پروژه ساخت یک بانک استیبل کوین میان زنجیره‌ای است. بانکی که امکان پس‌انداز، وام و کارمزد بدون اصطکاک را برای کاربران و معامله‌گران فراهم می‌کند.

پلتفرم Orion Money با وجود اینکه پروژه‌ای جدید و تازه‌نفس محسوب می‌شود، پتانسیل زیادی برای پذیرش در مقیاس وسیعی از استیبل کوین‌های بومی UST و Terra دارد.

بیشتر بخوانید: بررسی استیبل کوین‌های الگوریتمی + نگاهی به سقوط اخیر LUNA

این بانک استیبل کوین میان زنجیره‌ای شامل مجموعه‌ای از برنامه‌های DeFi است که هرکدام از آنها کاربردهای ویژه و منحصر‌ به‌فردی دارند. برای مثال این پروژه به کاربران خود اجازه می‌دهد دارایی‌هایشان را به صورت یکپارچه ذخیره‌کنند، وام دهند و با خرج کردن استیل‌کوین‌ها، کوین‌های خودشان را بیشتر کنند.

همچنین چشم‌اندازی که توسعه‌دهندگان و طراحان این پروژه برای آن در نظر گرفته‌اند به ما نشان می‌دهد که هدف اصلی چنین پروژه‌ای صرفه‌جویی در وام، هزینه‌های ثابت و تراکنش‌هاست.

شما چه اطلاعاتی از این پروژه دارید؟ آماده آشنایی بیشتر با یکی از کاربردی‌ترین پروژه‌های ترا هستید؟ تا پایان این مطلب همراه ما در بورسینس بمانید.

پلتفرم Orion Money چیست؟

پلتفرم Orion Money یک پلتفرم جدید پس‌انداز ارزهای دیجیتال و اکوسیستم DeFi است. پلتفرمی که به کاربران امکان می‌دهد تا بازدهی سرمایه‌گذار در استیبل کوین‌ها را به حداکثر برسانند.

Orion Money را به‌عنوان یک بانک زنجیره‌ای متقابل برای استیبل کوین‌ها می‌دانند که به کاربران کمک می‌کند تا با دارایی‌های خود کارهای بیشتری انجام دهند و نقش فعال‌تری در فناوری‌های بلاک‌چین ایفا کنند. 

مشخصات توکن ORION

برای آشنایی بیشتر با اریون مانی، نگاهی به مختصر به اطلاعات آن بیندازید:

  • نام پروتکل: Orion Money
  • نماد: ORION
  • بلاک‌چین: اتریوم
  • استاندارد توکن: ERC-20
  • قرارداد: 0x727f064a78dc734d33eec18d5370aef32ffd46e4
  • نوع رمز: سودمند، حاکمیت
  • سقف عرضه: 1,000,000,000 ORION
  •  کوین در گردش: 22,186,472.57 ORION

محصولات پلتفرم Orion Money

اکوسیستم Orion Money در ابتدا از سه محصول تشکیل شده است که هر یک از آنها را به طور خلاصه در ادامه بررسی می‌کنیم: 

1. Orion Saver

Orion Saver در ماه ژوئن 2021 راه‌اندازی شد. این پروتکل اولین dApp در بانک استیبل کوین میان زنجیره‌ای Orion Money است.

بیشتر بخوانید: فناوری میان زنجیره‌ای (Cross Chain) چیست؟ + معرفی پلتفرم‌های مهم

همان‌طور که گفتیم Orion Saver یک پروتکل پس‌انداز میان زنجیره‌ای است و به کاربران دیگر شبکه‌های بلاک‌چین اجازه می‌دهد تا بدون خروج از شبکه‌های خود یا انجام مبادله، به بازده سپرده‌های استیبل کوین پروتکل انکور (Anchor) دسترسی داشته باشند.

Orion Saver چیست
Orion Saver اساسا یک رابط front-end برای EthAnchor (پلی برای آوردن دارایی‌های اتریوم به Anchor) است.

قرارداد هوشمند Orion Saver تلاش می‌کند تا سپرده‌های استیبل کوین کاربران را وارد EthAnchor کند. سپس EthAnchor استیبل کوین‌های اتریوم را به WRAP UST تبدیل کرده و سپرده‌های بلاک‌چین اتریوم را به بلاک‌چین ترا متصل می‌کند.

بعدازاین مرحله UST به پروتکل انکور واریز شده تا به سود 20% برسد. تمام این مراحل در حالی انجام می‌شود که Orion Money روی عملکرد و جزئیات Eth Anchor مدیری کرده و عملیات انجام شده توسط EthAnchor را بهینه‌سازی می‌کند.

هر دلار اضافی قفل شده در Orion Saver اساساً معادل یک دلار تقاضا اضافی $ UST است و $ Luna اضافی سوزانده می‌شود.

طبق این آمار می‌توان گفت این میزان  معادل 334 میلیون دلار تقاضا برای UST در 6 ماه آینده است که تقریباً 16 درصد از ارزش بازار فعلی 2 میلیارد دلاری UST را شامل می‌شود.

2. Orion Yield and Insurance

یک پلتفرم فارمینگ بازده که طیف وسیعی از استراتژی‌ها را برای ارائه بازدهی بالا به سپرده‌گذاران و ارائه پاداش به پذیره‌نویسان بیمه اعمال می‌کند.

3.  Orion Pay

پتلفرم Orion Pay راه‌حلی است که به کاربران اجازه می‌دهد به‌راحتی سود خود را از طریق تعدادی راه‌حل پرداخت یکپارچه خرج کنند.

برای مثال پرداخت‌هایی از کریپتو به فیات، معامله‌گران بومی کریپتو و موارد دیگر از جمله مواردی است که کاربران می‌توانند از این طریق برای پرداخت‌های یکپارچه استفاده کنند. 

راه‌حل‌هایی که برای این پروتکل اعلام می‌شود توسط یک تیم جهانی از پذیرندگان اولیه ارزهای دیجیتال با تجربه فراوان در مدیریت و ساخت استارت‌آپ‌های با فناوری پیشرفته است. 

بنیان‌گذار اصلی این پروتکل، ول پیگروخ است که قبلاً در گوگل و مایکروسافت نقش داشته و پلتفرم تحلیلی تجارت الکترونیکی بسیار موفق Profitero را بنیان‌گذاری کرده است. پلتفرمی که به برندهای بزرگی مانند آدیداس و لورآل کمک کرد تا موفقیت تجارت الکترونیک خود را افزایش دهند.

این پلتفرم در اواخر سپتامبر 2021 پیشنهاد اولیه DEX خود (IDO) را در DAO Maker، Polkastarter، StarTerra و Pylon انجام داد. همچنین رویداد تولید توکن (TGE) برای توکن ORION در 30 سپتامبر 2021 برگزار شد و پس از راه‌اندازی این توکن، هم اکنون توکن اریون مانی در Gate.io ،PancakeSwap و Uniswap فهرست شده است.

نحوه عملکرد پلتفرم Orion Money 

از آنجایی که تاکنون فقط Orion Saver از این پروتکل منتشر شده است، بنابراین برای بررسی عملکرد اریون مانی باید به نحوه عملکرد Orion Saver بپردازیم.

Orion Saver اساسا یک رابط front-end برای EthAnchor (پلی برای آوردن دارایی‌های اتریوم به Anchor) است. روند انجام کار در این رابط به‌صورت زیر خواهد بود: 

کاربران استیبل کوین‌های مبتنی بر اتریوم (USDT، USDC، BUSD و DAI) را در Orion Money واریز می‌کنند. استیبل کوین‌ها در Orion Money با UST از طریق Curve مبادله می‌شوند.

سپس دارایی‌ها از طریق EthAnchor به پروتکل Anchor می‌روند. کاربران فقط دارایی‌های خود را سپرده‌گذاری و شروع به کسب بازدهی از Orion Money می‌کنند. در حال حاضر، ازآنجایی‌که مبادله روی اتریوم از طریق Curve انجام می‌شود، کاربران باید هزینه بالای گس شبکه را پرداخت کنند.

در آینده، Orion Money تبادل در Terraswap را نیز برای تجربه بهتر مشتریان ارائه خواهد کرد.

خرید اوریون مانی
اوریون پروتکل یا orion protocol که با نماد ORN هم شناخته می‌شود در صرافی‌های ارز دیجیتال ایرانی قابل معامله است.

سپس Wrapped USDT را به UST بومی Terra متصل می‌کند و سپس آن را به پروتکل Anchor واریز می‌کند. بعد از این مرحله، پروتکل Anchor بازدهی شبکه خود را به شکل Terra USD) UST) تولید می‌کند. 

بیشتر بخوانید: توکن رپد (Wrapped Token) چیست و چه کاربردی دارد؟

سود (که در UST بومی به دست می‌آید) از طریق یک پل به Orion Saver بازمی‌گردد و قبل از توزیع بین کاربر، از طریق EthAnchor به استیبل کوین‌های بومی اتریوم تبدیل می‌شود. 

طراحان Orion Money برای اینکه عملکرد این شبکه را بهبود دهند استخرهای نقدینگی مرتبط با این شبکه را ایجاد کردند. این استخر برای به‌حداقل‌رساندن کارمزدها و لغزش‌های ناشی از مبادله دارایی‌هاست.

پلتفرم Orion Money همچنین توسعه EthAnchor را از تیم اصلی Anchor بر عهده خواهد گرفت و قصد دارد ادغام خود را با سایر پروتکل‌های مبتنی بر اتریوم گسترش دهد.

برطرف‌کردن شکاف‌های اساسی در فضای DeFi

بازار پول و پروتکل‌های پس‌انداز DeFi در سال 2020 توسط Aave و Compound، دو پروتکل پیش‌گام که بر اساس اتریوم ساخته شده‌‌اند، محبوبیت زیادی پیدا کرد.

پروتکل بازار بومی انکور هم در مارس 2021 راه‌‌اندازی شد. این پروتکل 20% سود سالیانه جذاب و ثبات را با پس‌انداز در استیبل کوین UST ارائه می‌کرد.

 هدف اصلی Orion Saver برطرف‌کردن دو شکاف عمده در بازار DeFi است. این دو شکاف شامل موارد زیر می‌شوند:

  • بازار بزرگ استیبل کوین‌های ERC-20 که دسترسی مستقیمی به استیبل کوین‌های Anchor و کشت سود (ییلد فارمینگ) ندارند.
  • بازدهی سایر سکوهای وام‌دهی/پس‌انداز استیبل کوین‌های بلاک‌چین‌های دیگر که به طور متوسط ​​به‌اندازه نرخ Anchor جذاب نیستند.

نکته مهمی که وجود دارد‌، این است که موانع رایجی باعث شده تا مردم از تغییر استیبل کوین‌های خود به UST و سپردن آنها به انکور منصرف شوند. این موانع شامل پیچیدگی‌های اکوسیستم ترا، هزینه‌های مبادله، هزینه گس، گسترش سوآپ، اسلیپیج و از همه مهمتر بلایی که سر این بلاکجین آمد، است.

بیشتر بخوانید: روزی که ترا (Terra) کمر کریپتو را شکست؛ همه چیز در مورد سقوط لونا!

Orion Saver تلاش می‌کند تا با استفاده از قابلیت همکاری در هسته خود، این موانع را با ایجاد چندین دروازه متقابل زنجیره‌ای کاهش دهد. از طرفی بازدهی جذاب و پایدار انکور در سایر بلاک‌چین‌ها موفق شده تا کاربران بیشتری را جذب خود کند.

پتانسیل پلتفرم Orion Saver

حجم کل بازار استیبل کوین‌ها در حال حاضر نزدیک به 111 میلیارد دلار برآورد شده است.

با بررسی بازار وام‌دهی و پس‌انداز استیبل کوین DeFi، متوجه خواهیم شد که تقریبا 18 تا 20 میلیارد دلار USDT، USDC و DAI در پروتکل‌های وام‌دهی DeFi واریز می‌شود. همچنین در نظر داشته باشید که این آمار با فرض این است که Aave و Compound بیش از 90% از بازار وام‌دهی استیبل کوین DeFi را تشکیل داده‌‌اند.

رویداد Orion Money’s Token Generation Event) TGE) در سپتامبر به ما نشان داد که Orion Saver  می‌تواند 0.4% از این بازار وام‌دهی/پس‌انداز استیبل کوین را که معادل ارزش قفل شده (TVL) اولیه 90 تا 100 میلیون دلار است، به تصرف خود درآورد.

بیشتر بخوانید: وام‌گیری و وام‌دهی در دیفای

ویژگی‌های منحصر‌ به‌فرد پلتفرم Orion Money

پلتفرم Orion Money مأموریتی دارد تا پس‌اندازهای پربازده را به روشی ایمن‌تر و در دسترس‌تر برای بیشتر کاربران تبدیل کند.

برای انجام این کار، مجموعه‌ای از ویژگی‌های منحصر به‌فرد را در خود جای‌داده است که نه‌تنها به تمایز آن از رقبا کمک می‌کند، بلکه بهترین شانس را برای دستیابی به موفقیت به آن می‌دهد.

برخی از این موارد عبارت‌اند از:

1. محصول فعال

برخلاف بسیاری از پروژه‌ها، Orion Money قبل از IDO، در حال حاضر یک محصول فعال دارد و کاربران می‌توانند از این پلتفرم استفاده کنند تا بازدهی 16 درصدی در استیبل کوین‌های خود را شروع کنند.

با گذشت مدت کوتاهی پس از راه‌اندازی توکن ORION، کاربران می‌توانستند بازدهی خود را در ORION کسب کرده و آن را به حداکثر برسانند. 

2. کاربردی و ارزشمند

یکی از فاکتورهای متمایزکننده و کلیدی پلتفرم Orion Money، کاربرد توکن ORION است. 

ORION بخشی جدایی‌ناپذیر از اکوسیستم Orion Money است. این توکن هم توکن حاکمیتی بومی پروتکل محسوب می‌شود و هم دارایی است که در شبکه Orion Money کاربرد‌های زیادی دارد.

همچنین به لطف مکانیسم‌های متعددی که برای بازگرداندن ارزش آن به دارندگان یا سهام‌داران وجود دارد، با درنظرگرفتن رشد بلندمدت طراحی شده است.

3. بیمه

 اوریون مانی در راستای هدف خود برای ایمن‌تر و جذاب‌تر کردن سرمایه‌گذاری در استیبل کوین‌ها، قابلیت بیمه را معرفی کرده است.

این گزینه به کاربران اجازه می‌دهد تا به‌راحتی از اصل و بازده خود در برابر انواع خطرات و ضرر‌های سرمایه‌گذاری محافظت کنند. به همین ترتیب، این پلتفرم به‌عنوان بخشی از تعهد خود برای حفظ امنیت دارایی‌ها از روش‌های امنیتی از جمله ممیزی‌های Solidified و RD-auditors استفاده کرده است. 

بیشتر بخوانید: حسابرسی قرارداد هوشمند (Smart Contract Audit) چیست؟

4. TVL 

در حال حاضر ارزش کل یا TVL پلتفرم Orion Money تقریباً 75 میلیون دلار است. این آمار اوریون مانی را بین 100 پلتفرم برتر DeFi در عملکرد فعلی TVL قرار می‌دهد.

5. شرکای قوی

پلتفرم Orion Money برای اینکه عملکرد شبکه و پروتکل خود را تضمین کند، همکاری خود را چندین شرکت بزرگ و مهم در فضای بلاک‌چین، از جمله Terra، Anchor و همچنین Delphi Digital (یکی از صندوق‌های سرمایه‌گذاری پیشرو و شرکت‌های تحقیقاتی بلاک‌چین) آغاز کرده است.

در ماه آگوست، Orion Money همچنین همکاری خود را با اولین ارائه‌دهنده بیمه DeFi، شرکت InsurAnce را اعلام کرد تا از طریق این شراکت، به کاربرانش اطمینان دهد که می‌توانند از سپرده‌های خود در برابر آسیب‌پذیری‌های بالقوه قراردادهای هوشمند محافظت کنند.

هدف apyها در اوریون سرور
میزان APY با استیک توکن‌های Orion در مراحل مختلف این پروژه

در نهایت باید گفت که هرچه کاربران، ORION بیشتری داشته باشند، APY بیشتری می‌توانند از سرمایه‌گذاری خود کسب کنند.

نحوه توزیع توکن‌های ORION

نحوه توزیع توکن‌های ORION در شبکه و سهم هر یک از گروه‌های جامعه این پروتکل به صورت زیر است:

  • میزان توکن اختصاص داده شده به استیکینگ: 30%
  • میزان توکن اختصاص داده شده به اعضای تیم: 20%
  • میزان توکن اختصاص داده شده به مشاوران: 2%
  • میزان توکن اختصاص داده شده به جامعه: 20%
  • نقدینگی توکن: 7%
  • میزان توکن اختصاص داده شده به پیش‌فروش: 7%
  • میزان توکن اختصاص داده شده به فروش  خصوصی: 7%
  • عرضه اولیه از طریق صرافی غیرمتمرکز: 3%
  • ایردراپ: 4%

بیشتر بخوانید: توکنومیک (Tokenomics) چیست؟ + بررسی توکنومیک دو ارز پرطرفدار!

توزیع توکن اریون مانی
نحوه توزیع توکن‌ Orion

 نقشه راه Orion Money

پلتفرم Orion Money زیرمجموعه‌های هیجان‌انگیز و کارآمدی دارد که از برنامه‌های کاربردی مختلفی تشکیل شده است.

همان‌طور که گفتیم این پروتکل به هدف رسیدگی به موارد استفاده متعدد و افزایش تقاضا برای UST به وجود آمد. مهم‌ترین مجموعه‌های این پروتکل که در رودمپ Orion Money تاثیر دارند شامل موارد زیر است:

  1. Orion Saver؛ پلتفرم پس‌انداز استیبل کوین‌ها به‌صورت میان زنجیره‌ای
  2. سود و بیمه Orion؛ پلتفرم پس‌انداز با بازده بالا و بیمه برای پس‌اندازهای استیبل کوین
  3. Orion Pay؛ خدمات پرداخت به‌وسیله رمزارزها به فیات و کارت‌های اعتباری
  4. Orion Loans؛ وام‌های خودپرداخت و وام‌های بدون انحلال

همکاری‌های پروژه اوریون مانی

پروتکل اریون مانی در طول عمر جوان خود همکاری‌های مهمی با پروژ‌ه‌های مختلف انجام داده است.

از طرفی همواره تلاش می‌‌کند تا همکاری‌ها و پروژه‌های مشترک دیگری با بلاک‌چین‌ها و پروتکل‌های دیگر انجام دهد. برخی از همکاری‌های این پروتکل:

مقایسه Orion Money با پروتکل Anchor

همان‌طور که ممکن است متوجه شده باشید، پلتفرم Orion Money برای محصول Orion Saver خود به‌شدت به پروتکل Anchor Terra وابسته است.

این درحالی است که اریون مانی می‌‌خواهد 20% APY را به کسانی که یکی از انواع استیبل کوین‌ها را در چندین زنجیره مختلف نگهداری کنند، ارائه دهد. 

از سوی دیگر، Anchor تنها تا 20% APY را به کسانی که TerraUSD بومی (UST) دارند، ارائه می‌دهد. این باعث می‌شود کسانی که با اکوسیستم Terra آشنا نیستند بتوانند به انکور دسترسی بیشتری داشته باشد.

Orion Money همچنین دارای تعدادی سیستم انتقال ارزش برای کمک به دارندگان توکن ORION است، درحالی‌که توکن Anchor’s ANC در درجه اول برای حاکمیت استفاده می‌شود. 

تفاوت دیگری که برای مقایسه این دو پروتکل باید ذکر کرد، این است که Orion Money مجموعه کاملی از محصولات است که هرکدام برای کمک به کاربران برای استفاده حداکثری از دارایی‌های خود طراحی شده‌اند. این دارایی‌ها چه از طریق پس‌انداز، صرف یا استخراج ابزار اضافی از توکن‌هایشان به دست آمده‌‌اند.

روش کار با پلتفرم Orion Money

Orion Money پروتکلی است که در حال‌حاضر فقط از محصول Orion Saver خود استفاده می‌کند.

بنابراین، اگر می خواهید یکی از بالاترین بازدهی و پایداری‌ها را برای استیبل کوین خود به دست آورید، صرف نظر از بلاک‌چینی که در آن هستید، باید مراحل زیر را انجام دهید:

مرحله 1: به وب‌سایت Orion money بروید. برای ادامه باید دکمه راه‌اندازی dApp را فشار دهید.

مرحله 2: در مرحله بعد، باید روی «اتصال کیف پول» فشار دهید.

اتصال کیف پول

مرحله 3: سپس باید روش اتصال خود را از طریق Metamask (پلاگین‌ها) یا Wallet Connect انتخاب کنید. 

انتخاب کیف پول

مرحله 4: سپس یک رابط کاربری گرافیکی کاربر نشان داده خواهد شد. در این صفحه می‌توانید نحوه عملکرد شبکه و مقدار کل ارزش قفل شده (TVL) را مشاهده کنید.

نحوه عملکرد شبکه و مقدار کل ارزش قفل شده (TVL)

مرحله 5: اکنون می‌توانید استیبل‌کوین‌ها را از زنجیره اتریوم ($UST، $USDC، $DAI و $BUSD) در این پلتفرم واریز کنید.

استیبل کوین‌هایی را که می‌خواهید سپرده‌گذاری کنید انتخاب و شروع به کسب درآمد کنید! استیبل کوین‌ها برای سپرده‌گذاری به Orion Saver واریز می‌شوند.

کسب درآمد از استیبل کوین‌ها

مرحله 6: روی دکمه واریز کلیک کنید.

شروع ذخیره‌سازی استیبل‌کوین‌ها

  لطفاً توجه داشته باشید که حداقل مبلغ انتقال 100 UST است. همچنین اگر مایل به دریافت سود در $ORION هستید، می توانید APY سپرده استیبل کوین را تا حداکثر 25% افزایش دهید. 

برداشت‌ها

کاربرانی که قصد برداشت داشته باشند هم باید درخواست‌های خود را به Orion Saver ارسال کنند.

مکانیزم برداشت هم درست مشابه سپرده است، می توانید استیبل‌کوینی را که می خواهید برداشت کنید را انتخاب کرده و ادامه دهید:

  1. دکمه برداشت درست در کنار دکمه سپرده قرار دارد
  2. مطابق فرآیند سپرده گذاری اما به‌صورت برعکس است
  3. حداقل 15 دلار برای هر برداشت به عنوان کارمزد مورد نیاز است

توجه داشته باشید که بسته به ترافیک شبکه و موارد دیگر، احتمالاً لازم باشد مقدار کارمزد متفاوتی برای تراکنش خود پرداخت کنید.

بیشتر بخوانید: گس وار (Gas War) چیست و چگونه باید در این رقابت پیروز شد؟

جمع‌بندی

 در این مطلب درباره پلتفرم Orion Money، جایگاه آن و محصولات و عملکرد این شبکه صحبت کردیم.

به طور خلاصه، Orion Money یک پلتفرم جدید پس‌انداز ارزهای دیجیتال و اکوسیستم DeFi است که به کاربران امکان می‌دهد تا بازدهی سرمایه‌گذاری در استیبل کوین‌ها را به حداکثر برسانند. 

هدف اصلی Orion Saver برطرف‌کردن دو شکاف عمده در بازار پول DeFi است.

Orion Saver تلاش می‌کند تا با استفاده از قابلیت همکاری در هسته خود، موانع استفاده از پلتفرم ترا را با ایجاد چندین دروازه متقابل زنجیره‌ای کاهش دهد تا کاربران بیشتری جذب این شبکه شوند.

آیا این مطلب مفید بود؟
‌بله‌‌خیر‌

قصد خرید یا فروش ارز دیجیتال در ایران را دارید؟ در این سایت می‌توانید با اطمینان و با چند کلیک خرید کنید:

نام ویژگی‌هاامتیاز
نوبیتکس
  • خرید ارز دیجیتال با کارت بانکی شتاب
  • بدون نگرانی از تحریم
  • معامله با کارمزد و سرعت مناسب
  • ترید ارز دیجیتال با دلار (تتر) و ریال
blankblank
صرافی خارجی MEXCblankblank
0 0 رای
به مطلب امتیاز دهید:
اشتراک
اطلاع از
guest

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
مشاهده همه دیدگاه‌ها

مطالب مرتبط

blank

در بورسینس از 10 سال گذشته تاکنون، تلاش ما این بوده به شما کمک کنیم:

  • ترید و سرمایه‌گذاری اصولی را شروع کنید
  • ارزش پول‌تان را در برابر تـورم حفظ کنید
  • از سرمایه‌تان برای کسب سود بیشتر استفاده کنید
  • سرمایه‌گذاری موفق‌تری داشته باشید

درباره بورسینس بیشتر بخوانید 

blank
0
از دیدگاه‌ شما استقبال می‌کنیمx