بهترین سایت‌‌های ارز دیجیتال؛ لیست 20 سایت برتر

سایت های ارز دیجیتال

بازار ارزهای دیجیتال یکی از پویاترین بازارهاست و هر روز پروژه‌های جدیدی در آن شروع به فعالیت می‌کنند، رویدادهای جدیدی درحال رخ دادن است و تغییرات زیادی در قیمت‌ها ایجاد می‌شود.

به‌این‌ترتیب پایش و بررسی این بازار کار بسیار دشواری است و حتی غیرممکن به نظر می‌رسد. به همین دلیل سایت ‌های ارز دیجیتال زیادی هستند که به کاربران کمک می‌کنند تا این اطلاعات را به‌دست آورند.

وبسایت‌هایی که اخبار روز، تغییرات قیمت و توسعه‌های انجام‌شده در کریپتوها را به کاربران می‌دهند، همچنین چارت‌های مختلف برای تحلیل قیمت، ابزارهای محاسباتی، پروژه‌های جدید و غیره را در اختیار آن‌ها می‌گذارند.

عناوین مطلب:

استفاده از این سایت‌های ارز دیجیتال باعث می‌شود تا فعالان این بازار تصمیمات دقیق‌تر و درست‌تری بگیرند و بتوانند سود بیشتری از این بازار کسب کنند.

سایت‌های ارز دیجیتال چه کمکی به ما می‌کنند؟

سایت های ارز دیجیتال مختلفی وجود دارند که اطلاعات متفاوت و تخصصی در اختیار کاربران قرار می‌دهند.

این سایت‌ها کمک می‌کنند تا با پایش بهتر وضعیت بازار، تغییرات احتمالی قیمت‌ها در آینده نزدیک و پیش‌بینی دقیق‌تر آن‌ها و نیز بحث و تبادل نظر با سایر تریدرها بتوان تصمیمات درست‌تری برای خرید و فروش دارایی‌ها گرفت.

همچنین با استفاده از معتبرترین پلتفرم‌ها مثل صرافی‌ها، ایردراپ‌ها و سایت‌های استکینگ، کاربران می‌توانند دارایی خود را در پروژه‌هایی سرمایه‌گذاری کنند که علاوه بر اینکه سود بیشتری به آن‌ها بدهد، امنیت دارایی‌شان را هم به خطر نیندازد.

لیست بهترین سایت های ارز دیجیتال در هر حوزه

وبسایت‌های زیادی در حوزه ارزهای دیجیتال هستند که می‌توانند در زمینه‌های مختلف به ما کمک کنند. برخی خبری هستند، برخی می‌توانند در محاسبات کمک‌مان کنند و برخی نیز وضعیت بازار را نشان می‌دهند.

در ادامه به بررسی 9 دسته مختلف از سایت ‌های ارز دیجیتال پرداخته‌ایم. در هر بخش نیز دو مورد را با جزییات معرفی کردیم و چند مورد برتر دیگر را فقط نام برده‌ایم:

قابلیت مورد نظر
نام وبسایت
نام وبسایت
اخبار
CoinDesk
Cointelegraph
بررسی نهنگ‌ها و اقدامات آن‌ها
WatcherGuru
whalemap
چارت‌های قیمت
Tradingview
CryptoWat.ch
پیش‌بینی قیمت
CryptoPredictions.com
WalletInvestor
تحلیل تکنیکال و فاندامنتال
CoinMarketCap
Glassnode
صرافی‌های برتر
Coinex
نوبیتکس
فروم‌های بیت‌کوین و ارز دیجیتال
Bitcointalk
Reddit
آموزش
Investopedia
بورسینس
ایردراپ
Airdrops.io
Airdrop Alert
استکینگ و سپرده‌گذاری
CoinSpot
Uniswap

1. بهترین سایت‌های خبری در حوزه ارزهای دیجیتال

اخبار در حوزه ارزهای دیجیتال اهمیت زیادی دارد. هر خبری می‌تواند قیمت‌ها را به شدت دچار نوسان کند. بنابراین آگاهی از جدیدترین خبرها برای تریدرها حیاتی است.

وبسایت‌های کوین‌دسک و کوین تلگراف دو تا از سایت ‌های ارز دیجیتال معتبر در زمینه اخبار ارزهای دیجیتال هستند. وبسایت ارز دیجیتال، یک وبسایت فارسی است.

CoinDesk

CoinDesk از بزرگ‌ترین سایت‌های خبری حوزه ارزهای دیجیتال است که به صورت 24 ساعته فعالیت دارد.

این وبسایت اولین بار توسط شکیل‌خان (Shakil Khan)، سرمایه‌گذار بیت‌پی (BitPay) ایجاد شد و در سال 2016 به مبلغ 500 میلیون دلار به گروه Digital Currency Group واگذار گردید.

کوین دسک

اخبار سایت در قالب‌های مختلفی مثل متن، پادکست و ویدئو منتشر می‌شوند و حوزه‌های مختلفی مثل بازارها، خط‌مشی‌ها، فناوری و وب 3 را پوشش می‌دهد که اگر به صورت جزیی‌تر آن‌ها را بررسی کنیم به این دسته‌بندی می‌رسیم:

عناوین این سایت شامل توکن‌های حاکمیتی، بیت‌کوین، اتریوم، آلت‌کوین‌ها، SBF، NFT، FTX، دیفای، بلاک‌چین، هک‌ها، متاورس، دائو، گیمینگ و بازی‌ها و غیره می‌شود.

 همچنین در این سایت تحلیل‌های عمیقی از شرایط بازار کریپتو در همه بخش‌های آن و نیز محتوای آموزشی زیادی برای تاز‌واردان وجود دارد.  

ورود به Coindesk

Cointelegraph

Cointelegraph یک سایت اخبار ارز دیجیتال است و به طور مستقل عمل می کند. خبرهای مختلف مربوط به بیت‌کوین، اتریوم، تحلیل‌ها، قیمت گذاری، آمار بازارها، گزارشات مربوط به بلاک‌چین‌ها و برنامه‌های غیرمتمرکز تنها بخشی از عناوین این وبسایت هستند.

دفتر مرکزی این نشریه در لندن واقع شده و در سال 2013 تاسیس شده است.

ورود به Cointelegraph

وبسایت کوین تلگراف

جالب است بدانید که این وبسایت به زبان‌های مختلفی از جمله عربی، برزیلی، صربی، اسپانیایی، ایتالیایی و پرتغالی در دسترس است.

همچنین طیف وسیعی از ابزارهای بازار مثل شاخص قیمت‌ها، تقویم ICO و ابزارهای مقایسه نرخ ارز را نیز می‌توانید در این سایت پیدا کنید.

2. بهترین وبسایت‌های شناسایی نهنگ‌های ارز دیجیتال

اطلاع داشتن از اقدامات نهنگ‌ها باعث می‌شود تریدرها سود بیشتر و بالطبع ضرر کمتری را تجربه کنند.

در واقع اقدامات نهنگ‌ها باعث تغییرات قیمتی شدیدی در رمزارزها می‌شود و تریدرها با پیش‌بینی و مطلع بودن از عملکرد آن‌ها می‌توانند تصمیمات درست‌تری بگیرند.

سایت ‌های ارز دیجیتال Watcher Guru و whalemap که در ادامه آن‌ها را بررسی می‌کنیم دو وبسایت معتبر در زمینه بررسی تحرکات نهنگ‌ها هستند.

Watcher Guru

WatcherGuru یکی از وبسایت‌های پایش نهنگ‌های ارز دیجیتال است که اطلاعاتی فوری درباره خرید و فروش‌هایی که آن‌ها انجام داده‌اند ارائه می‌کند.

هم‌چنین ین وبسایت وبلاگی درباره آخرین وضعیت کریپتوها، نکاتی برای معاملات موفق و نیز ویدئوهای تحلیلی دارد.

اطلاعات و اخبار watcherguru در ارتباط با نهنگ‌ها، در حساب توییتری این وبسایت نیز منتشر می‌شود.

ورود به WatcherGuru

سایت واچرگرو

Whalemap

whalemap یک سایت ارز دیجیتال است که با پایش مستمر بلاک‌چین‌ها، اطلاعات تحرکات و اقدامات نهنگ‌ها را در اختیار کاربران خود می‌گذارد.

ردیابی حجم خرید و فروش نهنگ‌ها، الگوهای انباشت و احساسات بازار در این وبسایت ارائه می‌شوند. همچنین Whalemap منابع آموزشی مناسبی در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

این وبسایت هم برای تازه‌واردان و هم حرفه‌ای‌های بازار کریپتو کارآمد است.

ورود به Whalemap

سایت وال مپ

3. بهترین وبسایت‌های چارت ارز دیجیتال (نمودار قیمت)

چارت‌ها تغییرات قیمت ارزهای دیجیتال را در قالب نمودار نشان می‌دهند. سرمایه‌گذاران می‌توانند الگوهای روند قیمت را مشخص کنند و تصمیمات بهتری برای تریدهای خود بگیرند.

معروف‌ترین نوع چارت‌ها، کندل استیک است که تریدرها اطلاعات زیادی از آن استخراج می‌کنند و در سایت ‌های ارز دیجیتال به آن تکیه می‌کنند.

Tradingview

تریدینگ ویو به دلیل پلتفرم راحت و کاربرپسندی که دارد هم مورداستفاده تریدرهاست و هم سرمایه‌گذاران. همچنین بسیاری از امکانات آن رایگان بوده و اپلیکیشن نیز دارد.

این پلتفرم علاوه بر بازار کریپتو، بازارهای سهام، فارکس، فیوچرز و چند بازار دیگر را نیز پوشش می‌دهد و از بیش از 30 صرافی مختلف پشتیبانی می‌کند.

علاوه بر این‌ها، تریدینگ ویو، بیش از 12 نوع چارت شامل کندل استیک، Renko، Kagi و غیره را ارائه می‌دهد و می‌تواند ابزارهای مختلفی برای تحلیل چارت‌ها و پیش‌بینی قیمت‌ها در اختیارتان قرار دهد.

این پلتفرم، جامعه کاربران بزرگی دارد که ایده‌های خود را به اشتراک می‌گذارند، به هم کمک می‌کنند، اسکریپت‌ها را در اختیارهم قرار می‌دهند و درباره استراتژی‌های ترید ارز دیجیتال خود صحبت می‌کنند.

ورود به Tradingview

آموزش تریدینگ ویو را نیز اینجا بخوانید.

سایت تریدینگ ویو

CryptoWat.ch

CryptoWat.ch یکی از سایت‌های ارز دیجیتال با رابط کاربری عالیست که امکان ردیابی و بررسی قیمت‌ها و روند ارزهای دیجیتال مختلف در صرافی‌های متفاوت را می‌دهد.

شروع کار با این پلتفرم رایگان است و نسخه موبایل نیز دارد. همچنین از صرافی‌های زیادی پشتیبانی می‌کند و نمودارهای قیمتی را در 5 نوع چارت مختلف ارائه می‌دهد.

اطلاعات این وبسایت به صورت فوری هستند و کاربر می‌تواند آن‌ها را سفارشی کند تا فقط اطلاعات کریپتوهای خاصی را دریافت نماید. علاوه بر آن ابزارهای زیادی برای تحلیل چارت‌ها دارد.

در نهایت این پلتفرم از نظر امنیتی دارای سطح بالایی بوده و در واقع متعلق به صرافی آمریکایی کراکن است.

ورود به Cryptowat.ch

سایت کریپتوواچ

برای مشاهده قیمت لحظه‌ای ارزهای دیجیتال می‌توانید نقشه بازار ارزهای دیجیتال در بورسینس را ستاره‌دار کنید تا همواره به قیمت‌های لحظه‌ای دسترسی داشته باشید.

4. بهترین وبسایت‌های پیش‌بینی ارزهای دیجیتال

ارزهای دیجیتال دارایی‌های پرنوسانی هستند و ممکن است قیمت آن‌ها طی چند روز یا حتی چند ساعت به سرعت تغییر کند.

به همین دلیل وبسایت‌های مختلف براساس فاکتورهای متفاوتی مثل روند بازار، اخبار، رویدادهای هر پروژه و تحلیل‌های تکنیکال اقدام به پیش‌بینی قیمت ارزهای دیجیتال می‌کنند.

نکته مهم: اطلاعات ارائه شده در این سایت‌های ارز دیجیتال صرفا پیش‌بینی بوده و نباید برای سرمایه‌گذاری به آن‌ها اکتفا کرد.

CryptoPredictions

CryptoPredictions پیش‌بینی قیمت بسیاری از کریپتوها را در اختیار شما قرار می‌دهد. این اطلاعات در واقع براساس سابقه تاریخی قیمت‌های ارز موردنظر در صرافی‌های مختلف ارائه می‌شود.

این وبسایت حتی ارزش کریپتوها را تا 5 سال قبل هم بررسی می‌کند. همچنین اطللاعات آن هر چند دقیقه یکبار به‌روزرسانی می‌شود و بیش از 14 هزار رمزارز را پوشش می‌دهد.

علاوه بر موارد ذکر شده، اطلاعات تحلیل‌های جزیی‌تر، اخبار و رویدادهای هر کریپتو را می‌توانید در CryptoPrediction پیدا کنید.

در نهایت اندیکاتورهای تکنیکال و ابزارهای چارت مختلفی نیز وجود دارد و کاربران زیادی در فروم‌های (Forum) این سایت تبادل نظر می‌کنند.

ورود به CryptoPredictions

سایت کریپتو پردیکشن

WalletInvestor

WalletInvestor یکی از بهترین سایت ‌های ارز دیجیتال در زمینه پیش‌بینی قیمت است که اطلاعات آن هر 2 هفته یک‌بار به‌روز شده و پیش‌بینی قیمت روزانه از کریپتوها را ارائه می‌کند.

جالب است بدانید که اکثر وبسایت‌های پیش‌بینی قیمت، تحلیل‌ها و پیش بینی‌های خود را ماهی یک‌بار به‌روز می‌کنند.

همچنین این وبسایت گراف‌های توضیحی دارد که به بررسی روندها در بازه‌های زمانی هفته، ماه و سال کمک می‌کند.

در نهایت WalletInvestor حدود 3800 ارز دیجیتال را پوشش داده و ابزارهای تکنیکال و چارت‌بندی مختلفی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

ورود به بخش کریپتو سایت WalletInvestor

سایت والت اینوستور

5. بهترین وبسایت‌های تحلیل تکنیکال و فاندامنتال ارز دیجیتال

تحلیل تکنیکال و فاندامنتال از مهم‌ترین ابزارهای موفقیت در بازار ارزهای دیجیتال هستند.

بسیاری از تریدرها، خودشان مهارت کافی برای تحلیل ندارند یا تمایل دارند از ابزارهای پیشرفته‌ای استفاده کنند که تحلیل دقیق‌تری به آن‌ها بدهد.

هم‌چنین پیگیری اخبار و تغییرات فاندامنتال ممکن است زمان‌بر باشد و بهتر است این تغییرات را از یک مرجع واحد دنبال کنند.

برخی وبسایت‌ها نیز تحلیل‌های کارشناسان‌شان را درباره رمزارزهای مختلف منتشر می‌کنند. در ادامه به معرفی دو مورد از بهترین سایت‌های تحلیل تکنیکال و فاندامنتال ارز دیجیتال پرداخته‌ایم:

CoinMarketCap

CoinMarketCap یکی از شناخته‌شده‌ترین سایت ‌های ارز دیجیتال است که به صورت حرفه‌ای اقدام به تحلیل تکنیکال و فاندامنتال ارزهای دیجیتال می‌کند.

مهمترین کارکرد کوین مارکپ را می‌توان ارائه آمارهای دقیقی از قیمت کریپتوها دانست. در واقع در صفحات هر ارز دیجیتال اطلاعات کامل آن شامل قیمت، ارزش بازار، حجم آن، آدرس قرارداد آن، بلاک‌چین و سایر اطلاعات درج شده است.

همچنین اطلاعات زیادی درباره تعداد کریپتوهای بازار، ارزش کل و حجم بازار در این سایت ارائه می‌شود که با توجه به استفاده گسترده کاربران از کوین مارکت کپ، به تنهایی می‌تواند روی روند قیمت‌ها اثرگذار باشد.

در نهایت باید گفت که بخش خبری این وبسایت آخرین اخبار مربوط به همه ارزهای دیجیتال را پوشش می‌دهد.

ورود به Coinmaketcap

آموزش کوین مارکت کپ را نیز اینجا بخوانید.

سایت کوین مارکت کپ

Glassnode

Glassnode نیز یکی از وبسایت‌های معروف در حوزه تحلیل کریپتوکارنسی‌هاست. این وبسایت یک ابزار تحلیل درون-زنجیره‌ای (On-Chain) است که اطلاعات آن را سایر سایت‌های خبری مهم هم به کار می‌گیرند.

البته گلس نود برای کاربرانی مفیدتر است که به تحلیل‌های درون-زنجیره‌ای آشنا هستند و به این ترتیب ابزارهای تحلیلی زیادی را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد.

همه خدمات این پلتفرم رایگان نیستند اما قابلیت‌های رایگان آن بسیار عالی و اغلب کافیست.

گلس نود با ابزارهای مختلفی که در اختیاتان قرار می‌دهد به شا این توانایی را می‌دهد که وضعیت سود و زیان هولدرهای یک کریپتو و حتی تعداد آدرس‌های فعال یک پروژه را بررسی کنید. چنین اطلاعاتی برای انجام تریدهای سودآور عالی هستند.

ورود به Glassnode

بررسی و آموزش کار با گلس نود را نیز اینجا بخوانید.

سایت گلس نود

از دیگر وبسایت‌هایی که به تحلیل تکنیکال و فاندامنتال ارزهای دیجیتال می‌پردازند می‌توانیم به CoinMarketCal ،Defi Llama و CryptoMiso اشاره کنیم.

6. بهترین صرافی‌های ارز دیجیتال

صرافی‌های ارز دیجیتال امکان خرید و فروش کریپتو و دارایی های دیجیتالی را فراهم می‌کنند. اما در هنگام انتخاب یک صرافی باید فاکتورهای زیادی را در نظر بگیرید.

اکثر صرافی‌ها یک وجه متمایز دارند مثلا کار کردن با برخی برای تازه‌کاران راحت‌تر است، برخی امنیت بهتر یا کارمزد کمتری دارند و ممکن است بعضی از آن‌ها برای یک رمزارز خاص مثل بیت‌کوین، عملکرد بهتری داشته باشند.

در ادامه دو مورد از صرافی‌هایی که از همه جهات برای کاربران ایرانی مفید هستند را معرفی می‌کنیم:

Coinex

کوینکس که در سال 2017 در هنگ‌کنگ راه‌اندازی شد، یک صرافی با کارمزد پایین و امکانات پیشرفته مثل مارجین تریدینگ، معاملات اسپات و فیوچرز با پشتیبانی از طیف وسیعی از ارزهای دیجیتال است.

این صرافی تراکنش‌های سریع و مطمئنی دارد و واسط کاربری آن برای همه تریدرها قابل درک است. از همه مهمتر کاربران ایرانی به‌راحتی می‌توانند در این صرافی احراز هویت کرده و بدون نگرانی فعالیت نکنند.

در نهایت این صرافی خدمات ماینینگ و استیکینگ نیز ارائه می‌دهد.

ورود به Coinex

سایت کوینکس

نوبیتکس

صرافی نوبیتکس (Nobitex) پیشرو‌ترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی است که از بیش از 50 رمزارز مختلف پشتیبانی می‌کند.

کاربران این پلتفرم، نسبت به سایر صرافی‌های کریپتو ایرانی بیشتر بوده و همین باعث شده حجم نقدینگی نوبیتکس بالا باشد.

به این معنی که به‌راحتی بتوان خرید و فروش‌هایی در حجم بالا انجام داد. این ویژگی در کمتر صرافی ایرانی دیده می‌شود.

نوبیتکس امکان تعیین حد سود (TP) و حد ضرر (SL) را می‌دهد و از فناوری‌های جدید مثل لایتنینگ (Lightning) بیت‌کوین پشتیبانی می‌کند.

همچنین بخوانید: TP و SL چیست؟

همچنین نوبیتکس دارایی‌های کاربران را به صورت آفلاین نگه می‌دارد که موجب افزایش امنیت آن‌ها می‌شود.

ورود به Nobitex

سایت نوبیتکس

در نهایت اگر به گزینه‌های بیشتری برای تصمیم‌گیری نیاز دارید توصیه می‌کنیم مقاله بهترین سایت خرید و فروش ارز دیجیتال را ببینید.

7. بهترین فروم‌های ارز دیجیتال

فروم‌ها جایی برای پرسش و پاسخ و صحبت کردن درمورد ارزهای دیجیتال مختلف هستند.

عضویت در بسیاری از این فروم‌ها رایگان است اما اگر کاربران بخواهید از امکانات بیشتری استفاده کنید معمولا باید هزینه بپردازید.

در ایران نیز فروم‌ها یا انجمن‌هایی برای این کار وجود دارد که به دلیل عدم گستردگی و کاربردی بودن موضوعات، از ذکر نمونه‌های ایرانی خودداری کردیم.

Bitcointalk

Bitcointalk از قدیمی‌ترین فروم‌های بیت‌کوین و سایر رمزارزهاست که در سال 2010 تاسیس شد و کاربران زیادی در سطح دنیا در آن عضو هستند.

حتی برخی از بیت‌کوین تاک به عنوان ابزاری برای پیگیری اخبار استفاده می‌کنند. جالب است بدانید این فروم امکاناتی برای انجام معامله و ترید هم دارد.

در bitcointalk، اگر کاربران فعالیت مستمر داشته باشند، پس از مدتی رتبه بالاتری دریافت می‌کنند و می‌توانند در کمپین‌های تبلیغاتی این سایت یا در گفتگوهای بیشتری شرکت کنند.

این وبسایت یک سیستم برای سنجش میزان مورد اعتماد بودن کاربران نیز دارد و هرچه امتیاز کاربر از این لحاظ بیشتر شود، اعتبار آن‌ها افزایش می یابد. با‌این‌حال هنوز شاهد وجود موضوعات دروغین و پست‌های نامعتبر در بیت‌کوین تاک هستیم.

ورود به Bitcointalk

سایت بیتکوین تالک

Reddit

صفحه بیت‌کوین در Reddit با داشتن بیش از 5 میلیون عضو از بزرگ‌ترین و فعال‌ترین فروم‌های بیت‌کوین در سطح وب است.

این وبسایت هم برای مبتدیان و هم متخصصان مناسب است چون از بحث‌های خیلی ساده تا مسائل فنی و پیچیده در آن صحبت می‌شود.

علاوه بر آن سایت ردیت، رابط کاربری ساده و جذابی دارد که کار با آن را جذاب‌تر می‌کند.

سایت ردیت بیتکوین

از دیگر فروم‌های معروف ارز دیجیتال می‌توان به فروم بیت‌کوین دات کام، beermoneyforum و bitcoingarden اشاره کرد.

8. بهترین وبسایت‌های آموزش ارزهای دیجیتال

منابع آموزشی در حوزه ارزهای دیجیتال متعدد هستند.

این وبسایت‌ها به کاربران کمک می‌کنند تا به سرعت شناخت و دانش خود را از فضای کریپتوکارنسی افزایش دهند و بتوانند سود بیشتری از معاملات و یا سرمایه گذاری برای خود رقم بزنند.

اکثر وبسایت‌های این حوزه بخش کوچکی را به آموزش اختصاص می‌دهند. اما این پاسخگوی نیاز فعالان این بازار نیست. چرا که کاربران باید از آموزش‌های وسیع و همه‌جانبه استفاده کنند.

در ادامه دو منبع معتبر برای آموزش در حوزه ارزهای دیجیتال را معرفی می‌کنیم:

Investopedia

Investopedia در سال 1999 با هدف انتقال مفاهیم مالی به شکلی ساده و قابل هضم به‌طوری‌که درک آن برای همه کاربران با هر سطح دانشی آسان باشد، راه‌اندازی شد.

این وبسایت در نظر دارد همه اطلاعات و ابزارهایی که کاربران بازار کریپتوکارنسی برای مدیریت زندگی مالی به آن نیاز دارند در اختیارشان قرار دهد.

طیف عظیمی از موضوعات مختلف در بخش ارزهای دیجیتال Investopedia پوشش داده شده که از مفاهیم پایه تا پیچیده را شامل می‌شوند.

جالب است بدانید که در این وبسایت، بیش از 36 هزار مقاله و 14 هزار اصطلاح مالی منتشر شده است.

ورود به بخش ارزهای دیجیتال در Investopedia

سایت اینوستوپدیا

بورسینس

بورسینس در سال 1392 با هدف ارائه آموزش‌ها و راهنمایی‌های کاربردی و ساده در حوزه بازارهای مالی، ارز دیجیتال و تریدینگ راه اندازی شد.

ما در بورسینس، به کاربران مفاهیم متنوعی از مراحل شروع سرمایه گذاری گرفته تا بهبود عملکرد، یافتن منابع و ابزارها، یادگیری اصول پیشرفته مالی و همچنین درک بازار ارزهای دیجیتال و موفقیت در آن را آموزش می‌دهیم.

هدف بورسینس، افزایش اطلاعات کاربران فارسی زبان در حوزه بازارهای مالی و در نهایت کمک به سرمایه گذاری و کسب سود آن‌هاست.

برای کسب اطلاعات در حوزه کریپتو می‌توانید ازصفحه آموزش کریپتو در بورسینس شروع کنید.

وبسایت بورسینس

9. بهترین وبسایت‌های ایردراپ ارزهای دیجیتال

ایردراپ‌ها یک روش بازاریابی دو سر سود هستند.

پروژه‌های تازه‌تاسیس، ایردراپ راه‌اندازی می‌کنند و به کاربران، توکن رایگان می‌دهند تا میزان شناخت جامعه را از توکن خود بالا ببرند و در مقابل کاربران نیز توکن رایگان دریافت می‌کنند.

در ایردراپ‌ها برخی مواقع از کاربران خواسته می‌شود در مقابل دریافت توکن، یک کار ساده مثل اشتراک‌گذاری یک پست در فضای مجازی یا گذاشتن کامنت انجام دهند.

بهترین روش با خبر شدن از ایردراپ‌ها استفاده از سایت‌های ارز دیجیتال اعلام ایردراپ است. این سایت‌ها، از قبل پروژه‌های ایردراپ را اعلام کرده و نحوه دریافت توکن از آن‌ها را نیز ارائه می‌کنند.

با‌این‌حال کاربران باید هوشیار باشند، چرا که ممکن است بسیاری از این ایردراپ‌ها کلاهبرداری باشند!

Airdrops.io

Airdrops.io بزرگ‌ترین و دقیق‌ترین وبسایت اعلام ایردراپ است که درباره همه ایردراپ‌های درحال انجام و مواردی که در آینده انجام خواهند شد اطلاعات دقیقی ارائه می‌دهد.

کاربران می‌توانند همه ایردراپ‌های تایید‌شده و در حال برگزاری را در این سایت مشاهده کنند. اگر ایردراپ موردنظر هنوز تمام نشده باشد ارزش دلاری آن نیز نمایش داده می‌شود.

یکی از مزایای اصلی Airdrops.io فهرست کردن ایردراپ‌هاییست که احتمالا در آینده برگزار می‌شوند و این می‌تواند به کاربران آمادگی بیشتری برای فعالیت و دریافت توکن بدهد.

ورود به Airdrops.io

سایت ایردراپ آی او

Airdrop Alert

Airdrop Alert وبسایتی برای نمایش دسته‌بندی‌های مختلف ایردراپ‌ها از جمله متاورس، دیفای، NFT و غیره است.

این سرویس بیش از 400 هزار سرمایه‌گذار در خبرنامه خود دارد و به این ترتیب اطلاعات همه ایردراپ‌های مناسب را به صورت هفتگی منتشر می‌کنند.

همچنان که در این وبسایت همه ایردراپ‌های موجود لیست می‌شوند اما ممکن است برخی از آن‌ها کلاهبرداری باشند. بنابراین کاربران باید نهایت دقت را داشته باشند.

ورود به Airdrop Alert

سایت ایردراپ الرت

10. بهترین سایت‌های استکینگ و سپرده گذاری

سپرده‌گذاری یا استکینگ رویکردی است که امکان کسب درآمد غیرفعال را ایجاد می‌کند.

در این فرآیند سرمایه‌گذاران، دارایی خود را در یک پلتفرم مبتنی بر بلاک‌چین سپرده گذاری کرده و به امنیت و عملکرد بهتر آن پلتفرم کمک می‌کنند و در مقابل این کار پاداش می‌گیرند.

پلتفرم‌های زیادی ازجمله بسیاری از صرافی‌ها و کیف پول‌های ارز دیجیتال از استکینگ پشتیبانی می‌کنند. در ادامه به دو مورد از معتبرترین سایت ‌های ارز دیجیتال در زمینه استکینگ اشاره کرده‌ایم:

Coinex

کوینکس یک صرافی مبتنی بر اثبات سهام (PoS) است که به‌راحتی با برنامه های غیرمتمرکز یکپارچه می‌شود و امکان تریدینگ و استکینگ را برای کاربران خود فراهم کرده است.

همچنین بخوانید: PoS چیست؟

در این صرافی، کاربران ایرانی نیز می‌توانند از قابلیت استک ارز دیجیتال استفاده کنند. سود استکینگ به صورت ساعتی بین کاربران تقسیم می‌شود.

ورود به Coinex

سایت کوینکس

Uniswap

یونی سواپ از سال 2018 محبوبترین صرافی غیرمتمرکز است که علاوه بر قابلیت‌های مختلف مثل معاوضه (Token Swap) و مبادله کریپتوها امکان استکینگ را نیز ارائه می‌دهد.

کاربران می‌توانند توکن‌های ERC20 خود را در استخرهای این پلتفرم سپرده‌گذاری کرده و درآمد کسب کنند. به عنوان مثال نرخ بازگشت سالانه استیک برای توکن UNI حدود 7 درصد است.

همچنین باید بدانید برای استیک در یونی سواپ نیاز به یک کیف پول که از اتریوم پشتیبانی کند دارید.

ورود به Uniswap

سایت یونی سواپ

سوالات متداول

بهترین سایت ‌های ارز دیجیتال کدام هستند؟

بهترین سایت ‌های ارز دیجیتال در حوزه‌های کاربردی مختلف، متفاوت هستند، اما برخی از آن‌ها در چند حوزه بهترینند. مثل سایت تریدینگ‌ویو که هم نمودارهای قیمتی عالی ارائه می‌کند و هم ابزارهای تحلیل تکنیکال و فاندامنتال را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

معتبرترین سایت‌های ارز دیجیتال برای بررسی قیمت کدام هستند؟

معتبرترین سایت‌هایی که برای بررسی قیمت استفاده می‌شوند کوین مارکت کپ (coinmarketcap) و کوین‌گکو (coingecko) هستند.

آیا لیست سایت‌های معتبر در حوزه ارز دیجیتال تغییر می‌کند؟

بله این لیست هر سال با توجه به عملکرد این وبسایت‌ها تغییر می‌کند. مثلا یک صرافی بزرگ مثل صرافی FTX که تا سال پیش عملکرد مناسبی داشت تعطیل شد. گاهی این اتفاق برای برخی سایت‌های دیگر رخ می‌دهد.

کدام سایت معرفی ارزهای دیجیتال جدید را انجام می‌دهد؟

در لینک coinmarketcap.com/new می‌توانید ارزهای جدید وارد شده را ببینید.

از کدام سایت می‌توانید خرید نهنگ‌های ارز دیجیتال را پیگیری کنیم؟

از سایت‌های watcher.guru و whalemap.io می‌توانید برخی اطلاعات در زمینه فعالیت نهنگ‌ها (بازیگران بزرگ بازار کریپتو) را ببینید.

بهترین سایت برای خواندن تحلیل‌های ارز دیجیتال چیست؟

برخی از اکانت‌های خارجی توئیتر تحلیل‌های خوبی از بازار ارائه می‌دهند. این اکانت‌ها را در طول زمان با جستجو در توئیتر شناسایی کنید و ببینید تحلیل کدام اکانت بهتر است. همچنین در سایت tradingview.com علاوه بر قابلیت انجام تحلیل، می‌توانید تحلیل سایرین را بخوانید >>> راهنمای سایت تریدینگ ویو

جمع بندی

شناخت بهترین سایت ‌های ارز دیجیتال به ما در انتخاب پلتفرم‌های معتبرتر و امن‌تر و همچنین کمک به تشخیص زمان درست سرمایه‌گذاری، ارزهای دیجیتال مناسب‌تر و به طور کلی افزایش سود و دوری از زیان‌های مالی کمک می‌کند.

این وبسایت‌ها در دسته‌های مختلف تنوع زیادی دارند. با این حال برخی از آن‌ها در چند حوزه مختلف کاربرد دارند مثلا هم صرافی هستند هم پایگاه خبری و هم تحلیل‌های فاندامنتال و تکنیکال.

در نهایت باید گفت شناخت این سایت‌ها برای هر فعال بازار کریپتو الزامی به‌نظر می‌رسد. نظر شما درباره این لیست چیست؟ کدام پلتفرم را بهترین سایت ارز دیجیتال می‌دانید؟

آیا این مطلب مفید بود؟
‌بله‌‌خیر‌

شما در بورس، علاوه بر خرید و فروش سهام:

  • می‌توانید در دارایی‌هایی مانند طلا و مسکن سرمایه‌گذاری کنید
  • در صندوق‌های سرمایه گذاری بدون ریسک، سود ثابت بگیرید

برای شروع سرمایه‌گذاری، افتتاح حساب رایگان را در یکی از کارگزاری‌ها انجام دهید:

نام شرکتویژگی‌هاامتیاز
کارگزاری آگاه
  • باشگاه مشتریان با جایزه
  • نرم‌افزار معاملاتی پیشرفته
  • دریافت اعتبار معاملاتی
  • خرید آنلاین صندوق‌ سرمایه‌گذاری
  • ثبت‌نام آنلاین برای کد بورسی
blankثبت نام در بورس

برای سرمایه‌گذاری و معامله موفق، نیاز به آموزش دارید. خدمات آموزشی زیر از طریق کارگزاری آگاه ارائه می‌شود:

نام خدماتویژگی‌ها
دوره‌های آموزش تحلیل تکنیکال
  • دوره‌های حضوری + غیرحضوری
  • شناخته‌شده‌ترین اساتید
  • در سطح مقدماتی، متوسط و پیشرفته
  • ارائه مدرک معتبر گذراندن دوره
blank

بیشتر بخوانید:

سایت‌های ارز دیجیتال

0 0 رای
به مطلب امتیاز دهید:
اشتراک
اطلاع از
guest

184 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی‌ترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
مشاهده همه دیدگاه‌ها
رضاشه پر

سلام ببخشید آیاسایتهایvintaxo وkriptokniteوbekrotax مطمئن هستند واگر بله آیا این سایتها فیک هم دارندیا خیر باتشکر وسپاس فراوان

مرتضی

سلام وقت بخیر قضیه سایت web.jiont2.com چیه؟
برای من کد و پسورد فرستاده؟؟

محسن

سلام سایت web.jiont2.com [جریانش چیه پیامک زد من با ایدی و پسورد وارد شدم موجودیم درست بود اما من تا حالا هیچ فعالیتی در این زمینه نداشتم

Iman

خوب چیشد نتیجه
برای من هم پیام امد

الهام

سلام
محترم کدام سایت های تلگرامی signal های مجانی موثر و مثمر میدهد
تا مطمینا با آن سگینال ها معامله ارزی دیجیتال انجام بدهیم.

بااحترام

امین

سلام وقت بخیر
یه سوال داشتم
از چه سایتی میتونی ورودی و خروجی شبکه رو برای بیتکویین اتریوم و تتر دید؟

سعید احمدی وند

سلام وقت بخیر
میخواستم بپرسم چطور میشه کل قیمتهای رمزارزها رو بصورت اکسل خروجی درآورد؟
ممنون میشم از راهنماییتون

بیتا صولتی

سلام وقت شما بخیر
لطف میکنید سایتی رو معرفی کنید که بیشترین ریزش ارزها در 24 ساعت گذشته در صرافی بایننس را نشان بدهد.

حامد نوروزی

سلام من یک سایتی میخواستم معرفی کنید که بتونم ازش خروجی اکسل (excel) برای نمودار قیمت مثلا یکسال گذشته رو برای ارزهای دیجیتال بگیرم فارسی یا انگلیسی هم فرقی نداره

عبداله

سلام ایا سایتی هست که رایگان چارت رو بصورت ثانیه ای نشون بده(بجز تریدینگ ویو پریمیوم)

ss

سلام ممنون هم بابت جواب دهیتون و اطلاعات مفیدتون. اسم سایتی که مقدار دارایی کیف پول هایی که برای مثال 100 btc دارن رو رایگان نشون بده می خواستم.

نیما

سلام
چطوری میشه به لیست ارزهایی که قراره بزودی لیست بشند دسترسی پیدا کرد؟؟؟
ممنون میشم راهنمایی کنید

حسین

سلام یه سایت میخوام که بشه نموادر بیت رو در روند بلند مدت تحلیل کرد تو کوین مارکت کپ نمودار کندلی نداریم و تو تریدین
ویو از 2017 به بعد داره یه سایت که از 2010و 2011داشته باشه ممنونم

علی

سلام یه سایت هست تمام ارز های دیجیتال بر اساس ایکن هاشون بزرگ کوچیک میشن بر اساس حجمشون
مثل یه عالمه توپ هستش ممنون میشم ادرسشو بزارین

Mohamad

Crypto bubbles

reza

سلام وقت بخیر نظرتون درمورد سایت های poocoin.com

و charts.bogged.finance لطف می کنید

چون کیف پولمون رو وصل میکینم بهش ایا معتبر هست؟

حمیدرضا

سلام خسته نباشید اون کدوم سایته که تمام ارزهای دیجیتال قیمتشون تو یه صفحه نشون داده میشه؟

محمد

سلام سکه های که تازه آمدند از کجا پیدا کنم تازه درست شدند نه آنهایی که تازه داخل صرافی میاند

محسن

سلام میشه در مورد این سایت اطلاعات بدید
acquiomfinances.com

تورج

سلام از چه سایتی می‌توانیم تحلیل به صورت اتوماتیک فقط با وارد کردن تایم زمانی خرید کنیم ارز دیجیتال

محمد

سلام سایت دقیقی هست که بشه حرکت نهنگ ها رو دید ؟؟

سروش

وقت بخیر از کدوم سایت خرید و فروش عمده یا نهنگ ها رو فورا نشون میده ؟

خسته

whale-alert.io

Amir

سلام صرافی بیت24 قابل اعتماده؟خرید کنم مشکلی پیش نمیاد؟

پژمان

با سلام
من برای تحلیل چارت ارزها احتیاج به دادهای روزانه دارم . از کجا میشه آنها را ترجیحا بصورت رایگال و بصورت فایلهای CSV دریافت کرد؟
با سپاس

حسین

آیا سایتی هست که سرمایه گذارانی که به روی ارز ها سرمایه گذاری میکنند بشناسیم
مثلا چه شرکت هایی روی ارز اتریوم سرمایه گذاری کردنند

Benyamin

سلام . چه سایتی حجم معاملات short و long رو روی بیت کوین ب صورت انلاین نشون میده . راهنمایی کنید ممنون میشم

Benyamin

خیلی ممنون از راهنماییتون دوست عزیز و گرامی🌹

مطالب مرتبط

blank

در بورسینس از 10 سال گذشته تاکنون، تلاش ما این بوده به شما کمک کنیم:

  • ترید و سرمایه‌گذاری اصولی را شروع کنید
  • ارزش پول‌تان را در برابر تـورم حفظ کنید
  • از سرمایه‌تان برای کسب سود بیشتر استفاده کنید
  • سرمایه‌گذاری موفق‌تری داشته باشید

درباره بورسینس بیشتر بخوانید 

blank
184
0
از دیدگاه‌ شما استقبال می‌کنیمx