بهترین صرافی فیوچرز ارز دیجیتال کدام است؟

بهترین صرافی برای فیوچرز

معاملات فیوچرز کریپتوکارنسی راهی را برای معامله گران فراهم می‌کند تا بتوانند ارزهای دیجیتال مانند بیت‌کوین و اتریوم را بدون نیاز به داشتن آن‌ها معامله کنند. 

در این مسیر انتخاب بهترین صرافی برای فیوچرز اهمیت زیادی دارد چرا که انتخاب یک صرافی تصادفی برای انجام فیوچرز می‌تواند مشکلات زیادی برای‌تان به همراه داشته باشد. 

در معاملات فیوچرز، صرافی اساسا به معامله‌گران اجازه می‌دهد تا در مورد افزایش یا کاهش قیمت یک ارز دیجیتال (که Long یا Short نامیده می‌شود) گمانه زنی و ترید کنند.

عناوین مطلب:

همان‌طور که می‌دانید در بین بهترین صرافی‌ها برای معاملات فیوچرز، اغلب وبسایتها برای کاربران ایرانی تحریم است و ما نمی‌توانیم بدون پذیرش ریسک‌های خاصی در صرافی‌های بزرگ دنیا به معامله بپردازیم. 

در ادامه این مقاله ما به بررسی صرافی فیوچرز برای ایرانیان خواهیم پرداخت.

معاملات فیوچرز چیست؟

قبل از انتخاب بهترین صرافی برای فیوچرز لازم است کمی به مفاهیم این روش معاملاتی بپردازیم. 

فیوچرز، یا معاملات آتی، توافقی برای خرید یا فروش یک دارایی در آینده به قیمت ثابت هستند. 

این قابلیت معمولاً توسط معامله گران به عنوان راهی برای عدم درگیر کردن سرمایه بیشتر هنگام معامله در بازارهای بی‌ثبات استفاده می‌شوند. 

قیمت‌های فیوچرز بر اساس شاخص‌های انبوهی تعیین می‌شود که نشان‌دهنده تقاضا برای هر ارز دیجیتال در صرافی‌های مختلف است. بنابراین قیمت‌ آن‌ها مانند معاملات اسپات همیشه واضح و شفاف است. 

لازم است بدانید حتی انجام این معاملات در بهترین صرافی فیوچرز برای ایرانیان نیز ریسک‌های خاص خود را دارد.

در واقع آن را مانند شرط بندی ببینید چرا که در صورت لیکوئید شدن موقعیت معاملاتی، با توجه به اهرم انتخابی و حجم معامله ضرر زیادی متحمل خواهید شد.

بیشتر بخوانید: منظور از بازار اسپات (Spot) ارز دیجیتال چیست؟

بهترین صرافی برای فیوچرز
نوسانات شدید بازار کریپتو یکی از مهم‌ترین عوامل ضرر و زیان کاربران ارز دیجیتال است. به همین دلیل قبل از پرداخت به موضوع بهترین صرافی برای فیوچرز لازم است آمادگی‌های لازم را کسب کنید.

مزیت معاملات فیوچرز چیست؟

این نوع معاملات دارای چندین مزیت هستند که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم:

جبران کاهش قیمت

سرمایه‌گذارانی که دارایی‌های دیجیتالی دارند می‌توانند با اتخاذ یک پوزیشن فیوچرز «شورت» در مورد دارایی مورد نظر، کاهش قیمت را پیش بینی کنند. 

به عنوان مثال اگر قیمت ارز کاهش یابد، با سودی که از پوزیشن شورت به دست می‌آورید، ضرر کاهش قیمت جبران خواهد شد.

گمانه زنی در جهت بازار 

معاملات فیوچرز ارزهای دیجیتال فرصتی ایجاد می‌کند که بتوانید روند بازار را پیش بینی کنید. 

به عنوان مثال وقتی اغلب تریدرها بر روی بیت‌کوین پوزیشن لانگ بسته‌اند احتمالا قیمت نیز صعود خواهد کرد. هر چند که بازارهای مالی در غافل‌گیر کردن افراد تبحر دارد!

مهمترین مزیت معاملات فیوچرز در ارزهای دیجیتال

بسیاری از معامله گران سعی می‌کنند ریسک خود را صرفاً با خرید یک دارایی در زمان کاهش قیمت یا فروش آن هنگام افزایش قیمت، مدیریت کنند. 

نقطه ضعف این تاکتیک این است که اغلب پس از خروج از بازار، پشیمان می‌شوند که چرا پوزیشن خود را زود بستند. 

یکی از مزایای کلیدی معاملات فیوچرز این است که می‌توانید به موقعیت‌های لحظه‌ای موجود بدون وارد کردن سرمایه بیشتر ورود کنید و شما را برای شرایط مختلف بازار چابک و آماده می‌کند.

معاملات فیوچرز ارزهای دیجیتال به شما این امکان را می‌دهد که با استفاده از قدرت اهرم، سود خود را چند برابر کنید و بازده را به حداکثر برسانید.

به عبارت دیگر، از قراردادهای فیوچرز می‌توان برای حدس و گمان در مورد جهت بازار و به حداقل رساندن ریسک استفاده کرد، در صورتی که سرمایه کمتری نسبت به حالت عادی وارد پوزیشن می‌کنید.

شاید فکر کنید بهترین راه معاملاتی برای همه افراد، انجام این معاملات در بهترین صرافی برای فیوچرز باشد اما اینطور نیست و برای اغلب افراد، استفاده از معاملات فیوچرز ریسک بالایی دارد.

بیشتر بخوانید: تفاوت معاملات اسپات (Spot) و فیوچرز (Futures)

انجام معاملات فیوچرز به قابلیت‌های یک صرافی نیز بستگی دارد.

صرافی‌هایی که از قابلیت فیوچرز به صورت ابتدایی پشتیبانی می‌کنند مسلما ریسک بالاتری برای معامله‌گر خواهند داشت چرا که ابزارهایی مانند حد ضرر در آن‌ها وجود ندارد.

موضوع دیگری که در انتخاب بهترین صرافی برای فیوچرز باید مد نظر قرار دهید، باگ‌های آن است. بررسی تجربه کاربران در این زمینه به شما کمک می‌کند.

حال که با فیوچرز و مزیت‌های آن آشنا شدیم حتما این سوال پیش آمده است که :

  • بهترین صرافی برای فیوچرز ارز دیجیتال کدام است؟ 
  • بهترین صرافی برای فیوچرز در ایران کدام است؟

با ما تا انتهای مقاله همراه باشید تا به تمام این سوالات پاسخ دهیم. 

معیار‌های انتخاب بهترین صرافی برای فیوچرز چیست؟

برای انتخاب بهترین صرافی فیوچرز ارز دیجیتال باید ابتدا به ملاک‌ها و معیارهای سنجش دقت کنیم. 

در اینجا براساس معیارهایی مثل امنیت، کارمزد، حجم معاملات، تعداد کوین، وضعیت زیرساخت،‌ پشتیبانی و همچنین بررسی سایت‌های نقد و بررسی فعال در این حوزه، می‌توان بهترین صرافی برای فیوچرز را دسته بندی کرد.

ابتدا به بررسی هر یک از معیار‌های بالا می‌پردازیم و سپس صرافی خوب برای فیوچرز را معرفی خواهیم کرد:

امنیت

در هنگام انتخاب بهترین صرافی خارجی برای فیوچرز نباید هر گزینه‌ای را انتخاب کنیم چرا که امنیت دارایی‌ها اهمیت زیادی دارد.

امنیت صرافی‌های متمرکز موضوعی است که نمی‌توان به راحتی از کنار آن گذشت و شما باید نهایت دقت را در تحقیق و بررسی از سوابق آن به خرج دهید.

علاوه‌بر آن، بررسی لایه‌های امنیتی یک صرافی معیاری است که نباید نادیده گرفته شود.

معمولا بهترین صرافی فیوچرز ارز دیجیتال دارای لایه‌های امنیتی مختلفی است که امکان ورود هکرها به حساب‌های کاربری را محدود می‌کنند.

بیشتر بخوانید: صرافی P2P چیست؟ + بهترین صرافی‌های همتا به همتا

کارمزد

توجه به کارمزد‌ها در بین بهترین صرافی برای فیوچرز در ایران معیار دیگری است که باید در تعداد معاملات بالا حتما لحاظ شود.

در صورتی که کارمزد معاملات فیوچرز صرافی بالا باشد، ممکن است بخش قابل توجهی از سود شما برای پرداخت کارمزد کسر شود.

به خاطر داشته باشید شما به ازای هر سفارشی که در صرافی انجام می‌دهید کارمزد یا فی پرداخت خواهید کرد. اگر اهل معاملات اسکلپ فیوچرز هستید، در نظر گرفتن کارمزد‌ها در محاسبات خود ضروری است.

حجم معاملات

می‌توان گفت توجه به حجم معامله در بین بهترین صرافی برای فیوچرز از بالاترین اهمیت برخوردار است. فایده بهترین صرافی برای فیوچرز چیست اگر نتوانید پوزیشن خود را در ناحیه سود ببندید؟

هر چه حجم معامله یک صرافی در بخش فیوچرز بیشتر باشد، امکان خرید و فروش دارایی‌ها و انجام معاملات فیوچرز دقیق در قیمت‌های دلخواه بیشتر خواهد بود که این موضوع در بازدهی کلی معاملات‌تان تاثیر گذار است. 

image 2

برای بررسی حجم معاملات بهترین صرافی فیوچرز می‌توانید به وبسایت Coinmarketcap مراجعه کنید.

البته بررسی دقیق کوین‌هایی که قصد معامله فیوچرز آن‌ها را دارید در بخش فیوچرز صرافی انتخابی ایده بهتری است چرا که توجه به قیمت‌های دفتر سفارشات در معاملات حساس فیوچرز اهمیت ویژه‌ای دارد.

به خاطر داشته باشید حجم معامله پایین چه در خرید و چه در فروش به ضرر شما خواهد بود و می‌تواند باعث به دام افتادن پوزیشن شما شود. 

تعداد کوین

بسیاری از تریدرها برای انجام معاملات فیوچرز از یک استراتژی خاص پیروی می‌کنند که در آن فقط بر روی چند کوین خاص متمرکز است.

اما اگر قصد انجام معامله فیوچرز طیف وسیعی از کوین‌های مختلف را دارید، مسلما بررسی تعداد کوین‌های پشتیبانی شده در بهترین صرافی برای فیوچرز ضروری است.

اگر صرافی فیوچرز مورد نظر‌تان از کوین‌های انتخابی پشتیبانی می‌کند، لازم است حجم معامله آن‌ها را نیز مورد بررسی قرار دهید.

هر چه یک کوین کمتر شناخته شده باشد، حجم معامله آن پایین‌تر خواهد بود و شما متحمل ریسک بیشتری خواهید شد.

زیرساخت

دنیای کریپتو مملو از هیجان و احساسات است. زمانی که بازارها در مدت کوتاهی نوسانات شدید پیدا می‌کنند، کنترل پوزیشن‌های فیوچرز پراسترس مهم‌ترین دغدغه تریدرها خواهد بود. 

در آن لحظات حساس، سرعت اینترنت، وضعیت سرورهای صرافی، رابط کاربری و هر عاملی که فکرش را بکنید می‌تواند برعلیه تریدر وارد عمل شود.

البته در صورتی تریدر می‌تواند پوزیشن‌های خود را در چنین لحظات حساسی کنترل کند که صرافی انتخابی ما دچار اختلال نشود.

متاسفانه تریدرهای زیادی در ساعات اوج نوسانات بازار درگیر مشکلات زیرساختی صرافی‌ها می‌شوند که در آن پوزیشن‌های باز یا از وضعیت سود خارج شده یا کاملا لیکوئید شده‌اند. 

بروز اختلال در صرافی‌های متمرکز موضوع تازه‌ای نیست و حتی پس از ارتقا زیرساخت سرورهای یک صرافی نیز ممکن است دوباره رخ دهد.

به همین دلیل در هنگام انتخاب بهترین صرافی برای فیوچرز لازم است امکانات آن را نیز برای مدیریت ریسک مد نظر قرار دهید.

بیشتر بخوانید: معایب استفاده از اهرم (Leverage) در معاملات کریپتو!

پشتیبانی صرافی

با توجه به گستره معاملات و امکانات ارائه شده از سوی صرافی‌های متمرکز، وجود پشتیبانی برای پاسخ به سوالات و مشکلات کاربران ضروری است.

در هنگام انتخاب بهترین صرافی برای فیوچرز از پشتیبانی فعال آن صرافی مطمئن شوید.

البته لازم به ذکر است بخش مشتریان صرافی مورد نظر باید از کاربران ایرانی پشتیبانی کند چرا که در صورت نیاز به ارائه اطلاعات مربوط به احراز هویت، با مشکلات متعددی مواجه خواهید داشت.

به طور کلی ویژگی‌های یک پشتیبانی خوب شامل پاسخگویی سریع و کامل است. آن‌ها باید بتوانند مشکلات کاربران را در کمترین زمان ممکن شناسایی و حل کنند.

نظرات کاربران

ساده‌ترین کار برای تحقیق در هنگام انتخاب بهترین صرافی خارجی برای فیوچرز توجه به نظرات مردم در انجمن‌هایی مانند Reddit است.

مسلما مطالعه تجربه آن‌ها از معامله فیوچرز در صرافی مورد نظر می‌تواند دیدگاه بهتری در اختیار شما قرار دهد.

البته وبسایت‌های رتبه بندی صرافی نیز وجود دارند که در آن صرافی‌ها با توجه به امتیازات کاربران رتبه بندی می‌شوند اما امکان دور زدن این امتیاز بندی‌ها وجود دارد و چندان قابل اعتماد نیست.

بهترین صرافی برای فیوچرز چیست؟

وقتی صحبت از بهترین صرافی برای فیوچرز در دنیا باشد، مسلما نام‌های بزرگی به ذهن می‌رسد که اغلب شامل موارد زیر هستند:

  • بایننس فیوچرز – بهترین برای آلتکوین‌ها
  • eToro  – بهترین پلتفرم معامله فیوچرز برای دارایی‌های مختلف
  • Bybit – پس از بایننس در جایگاه دوم
  • صرافی OKX – در جایگاه سوم از نظر بهترین صرافی برای فیوچرز

بیشتر بخوانید: روش انجام معاملات آتی (فیوچرز) در بایننس

image 3

اما نکته‌ای که وجود دارد این است که همه این صرافی‌ها علاوه‌بر بسیاری دیگر، کشور ایران را تحریم کرده‌اند! با این وجود بهترین صرافی فیوچرز برای ایرانیان کدام است؟

در حال حاضر با بررسی‌های مختلف می‌توان گفت بهترین صرافی برای فیوچرز برای ایرانی ها شامل موارد زیر هستند:

مطالب مرتبط:

به خاطر داشته باشید در زمان مطالعه این مقاله ممکن است قوانین این صرافی‌ها نسبت به کاربران ایرانی تغییر کرده باشد به همین دلیل باید تحقیقات اولیه خود را انجام دهید. 

باید بدانید انجام معاملات فیوچرز قابلیت ویژه‌ای است به همین دلیل انتخاب بهترین صرافی خارجی برای فیوچرز کار ساده‌ای نیست.

ممکن است در حال حاضر با یک صرافی خارجی بدون نیاز به احراز هویت کار کنید اما بخش فیوچرز آن‌ها نیازمند احراز هویت باشد. 

در سیاست‌های موجود در دو صرافی کوینکس و کوکوین خبری از تحریم ایرانیان نیست و حداقل تا این لحظه مشکلی برای کاربران ایرانی در کار با این پلتفرم‌ها وجود نداشته است. 

کدام صرافی ایرانی، معاملات فیوچرز دارد؟

اخیرا صرافی نوبیتکس اقدام به پیاده سازی قابلیت معامله تعهدی در پلتفرم خود کرده است که با توجه به کارمزد‌های بالای آن، در مقایسه با بهترین صرافی برای فیوچرز خارجی مزیت رقابتی چندانی ندارد اما آشنایی با آن مفید خواهد بود.

بیشتر بخوانید: کدام صرافی ایرانی فیوچرز دارد

پیاده‌سازی معاملات فیوچرز به بهترین و موثرترین شکل ممکن، نیازمند وجود نقدینگی و یک نرم‌افزار قوی برای ترید است ولی متاسفانه صرافی‌های ایرانی ارز دیجیتال هنوز به آن درجه از کیفیت و قدرت نرسیده‌اند.

بنابراین اگر می‌خواهید از امکانات معاملات فیوچرز استفاده کنید، ناچاراً باید از صرافی‌های فیوچرز خارجی استفاده کنید.

البته صرفا قابلیت انجام معاملات فیوچرز مطرح نیست، ممکن است یک صرافی خارجی پیدا کنید که قابلیت معاملات فیوچرز برای ایرانیان را مهیا کند، اما نکته‌ای وجود دارد:

هر صرافی‌ ایرانی یا خارجی که قابلیت معاملات فیوچرز را داشته باشد باید دارای حجم معاملات و نقدینگی مناسب باشد. همچنین قابل اطمینان باشد تا سرمایه شما به سرقت نرود.

آموزش دو صرافی خارجی که امکان معاملات فیوچرز برای ما ایرانیان فراهم است را در لینک‌های زیر بخوانید:

به دلیل مشکلات تحریم بایننس، ما از دو صرافی فوق برای معاملات‌مان استفاده می‌کنیم. با این حال شما باید تحقیقات خود را به طور کامل انجام دهید و بورسینس هیچ گونه مسئولیتی در این زمینه نمی‌پذیرد.

بهترین صرافی غیرمتمرکز برای فیوچرز

در بین بهترین صرافی‌ برای فیوچرز متمرکز گزینه‌های در دسترس برای کاربران ایرانی به شدت محدود شده است، اما در دنیای غیرمتمرکز چطور؟ آیا صرافی غیرمتمرکز مناسب برای فیوچرز وجود دارد؟

اصولا صرافی غیرمتمرکز پلتفرمی است که شما بدون نیاز به ایجاد حساب کاربری و صرفا با داشتن یک کیف پول سازگار با Web3 مانند متامسک یا تراست ولت بتوانید در آن به معامله کریپتو بپردازید. 

در بین صرافی‌های غیرمتمرکز رایج، یونی سواپ و پنکیک سواپ بهترین نمونه‌های صرافی غیرمتمرکز هستند اما این صرافی‌ها از معاملات فیوچرز پشتیبانی نمی‌کنند.

z7WkHMTnELaTgLCL6HBSwRb7JHl0oayOED5mwD9dbcnFc8E3 XVSccta7dVKW2vKQVm7HGCxzy5I1hr 6mhUgr7tOMCpaIZ FPd0GjWWyE21zsRVtTCvvH1WG9ClT7ah0v6 jMaVyZoTEKZ ztD5aw

با این حال پلتفرم‌های معروفی در این زمینه وجود دارند که امکان انجام معاملات مارجین و فیوچرز را فراهم می‌کنند.

اما با توجه به وضع تحریم‌ها، امکان دسترسی با آی‌پی ایران به آن‌ها وجود ندارد و شما باید برای دسترسی به بهترین صرافی غیرمتمرکز برای فیوچرز از ابزار تغییر IP برای ترید استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: راهنمای انتخاب ابزار تغییر IP برای ترید

در مورد امنیت دارایی‌ها، تا جایی که صرافی غیرمتمرکز بربستر بلاک‌چین قرار داشته باشد و شما بدون نیاز به ایجاد حساب کاربری بتوانید به انجام معامله بپردازید، مشکلی برای کاربران ایرانی وجود ندارد.

با این حال، امنیت قراردادهای هوشمند این پلتفرم‌ها موضوعی است که باید به آن توجه شود.

در ادامه این بخش به معرفی برخی از بهترین صرافی غیرمتمرکز برای فیوچرز خواهیم پرداخت:

صرافی dYdX

این صرافی یکی از نام‌های بزرگ در زمینه بهترین صرافی غیرمتمرکز برای فیوچرز است که امکان انجام معاملات مشتقات کریپتو را فراهم کرده است.

این صرافی کاملا در بستر اتریوم قرار دارد اما برای بهبود زیرساخت‌ها و مقیاس پذیری از یک زنجیره اختصاصی استفاده می‌کند که در آن کاربران برای انجام معاملات کارمزد کمتری پرداخت می‌کنند.

حداکثر اهرم قابل استفاده در صرافی dYdX برای معامله فیوچرز 25X است که هیچ تاریخ انقضایی برای آن وجود ندارد. 

بیشتر بخوانید: معاملات پیشرفته غیرمتمرکز در پلتفرم دیدکس (dYdX)

صرافی Hegic

پس از dYdX، صرافی Hegic نیز در بین بهترین صرافی غیرمتمرکز برای فیوچرز وجود دارد که با ارائه راه‌ حل‌های ساده برای ابزارهای پیچیده مالی در بستر اتریوم فعالیت می‌کند. 

براساس ادعاهای این صرافی، استخرهای اتریوم آن کاملا غیرحضانتی و درون زنجیره‌ای هستند. 

صرافی Lyra

این پروتکل نیز یک پلتفرم معامله اختیار در مدل AMM است که تریدرها با استخرهای نقدینگی موجود در شبکه به انجام معامله فیوچرز می‌پردازند. 

این صرافی در زنجیره لایه 2 اتریوم با نام Optimism میزبانی می‌شود که با توجه به انعطاف پذیری این زنجیره، کاربران برای انجام معاملات کارمزد کمی پرداخت می‌کنند.

در این صرافی علاوه‌بر امکان معامله اختیار کریپتو، قابلیت استیک دارایی‌ها و مشارکت در حاکمیت پروژه نیز وجود دارد. در کنار آن شما می‌توانید با تامین نقدینگی در استخرهای صرافی، به صورت سالیانه کسب درآمد کنید.

بیشتر بخوانید: معرفی بهترین صرافی‌های غیرمتمرکز

سوالات متداول

بهترین صرافی برای فیوچرز چیست؟

بهترین صرافی برای فیوچرز در دنیا شامل بایننس فیوچرز، eToro، صرافی Bybit و OKX می‌شود که با مراجعه به کوین مارکت کپ می‌توانید در مورد آن‌ها اطلاعات بیشتری کسب کنید. لازم به ذکر است بهترین صرافی‌های خارجی برای فیوچرز برای کاربران ایرانی تحریم هستند. 

بهترین صرافی برای فیوچرز در ایران کدام است؟

بهترین صرافی فیوچرز برای ایرانی ها شامل موارد زیر هستند: صرافی کوینکس، کوکوین، BingX ،Bybit.

بهترین صرافی غیرمتمرکز برای فیوچرز کدام است؟

صرافی‌های dYdX و Hegic در بستر اتریوم و Lyra در بستر Optimism از بهترین صرافی‌های غیرمتمرکز برای فیوچرز به شمار می‌روند که شما با داشتن کیف پول متامسک می‌توانید با آن‌ها به تعامل بپردازید.

جمع بندی 

در این مقاله به بررسی معاملات فیوچرز و معرفی بهترین صرافی فیوچرز برای ایرانیان پرداختیم. 

شما می‌توانید با مشاهده ویژگی‌های هر صرافی، بهترین پلتفرم را برای ورود به بازار فیوچرز کریپتو انتخاب کنید. 

انتخاب بهترین صرافی برای فیوچرز فقط با تکیه به یک معیار ایده خوبی نیست چرا که معاملات فیوچرز بسیار حساس هستند و در صورت بروز هر گونه مشکل، ضرر مالی بزرگی به شما وارد خواهد شد.

محدودیت‌های صرافی‌های متمرکز برعلیه کاربران ایرانی همیشه یکی از چالش‌های اصلی کاربران بوده است به همین دلیل توصیه می‌کنیم به صورت مستقیم از صرافی مورد نظر سوال کنید. 

اگر طرفدار دنیای غیرمتمرکز هستید، مسلما استفاده از بهترین صرافی غیرمتمرکز برای فیوچرز نیز می‌تواند ایده خوبی باشد با این حال برای دسترسی به آن‌ها مسلما به ابزار‌های مناسب مانند VPN برای ترید نیاز خواهید داشت.

مقالات مرتبط:

آیا این مطلب مفید بود؟
‌بله‌‌خیر‌

شما در بورس، علاوه بر خرید و فروش سهام:

  • می‌توانید در دارایی‌هایی مانند طلا و مسکن سرمایه‌گذاری کنید
  • در صندوق‌های سرمایه گذاری بدون ریسک، سود ثابت بگیرید

برای شروع سرمایه‌گذاری، افتتاح حساب رایگان را در یکی از کارگزاری‌ها انجام دهید:

نام شرکتویژگی‌هاامتیاز
کارگزاری آگاه
  • باشگاه مشتریان با جایزه
  • نرم‌افزار معاملاتی پیشرفته
  • دریافت اعتبار معاملاتی
  • خرید آنلاین صندوق‌ سرمایه‌گذاری
  • ثبت‌نام آنلاین برای کد بورسی
blankثبت نام در بورس

برای سرمایه‌گذاری و معامله موفق، نیاز به آموزش دارید. خدمات آموزشی زیر از طریق کارگزاری آگاه ارائه می‌شود:

نام خدماتویژگی‌ها
دوره‌های آموزش تحلیل تکنیکال
  • دوره‌های حضوری + غیرحضوری
  • شناخته‌شده‌ترین اساتید
  • در سطح مقدماتی، متوسط و پیشرفته
  • ارائه مدرک معتبر گذراندن دوره
blank

بیشتر بخوانید:

آموزش معاملات فیوچرز ارز دیجیتال

0 0 رای
به مطلب امتیاز دهید:
اشتراک
اطلاع از
guest

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
مشاهده همه دیدگاه‌ها

مطالب مرتبط

blank

در بورسینس از 10 سال گذشته تاکنون، تلاش ما این بوده به شما کمک کنیم:

  • ترید و سرمایه‌گذاری اصولی را شروع کنید
  • ارزش پول‌تان را در برابر تـورم حفظ کنید
  • از سرمایه‌تان برای کسب سود بیشتر استفاده کنید
  • سرمایه‌گذاری موفق‌تری داشته باشید

درباره بورسینس بیشتر بخوانید 

blank
0
از دیدگاه‌ شما استقبال می‌کنیمx