دکس تولز (DEXTools)؛ ابزار آنالیز داده‌های صرافی‌های غیرمتمرکز

دکس تولز

وب‌سایت‌هایی مانند Coingecko برای بررسی قیمت‌ها عالی هستند. بااین‌حال، برای معامله‌گران با تجربه و فعال، ابزارهای بیشتری برای ارزیابی قیمت ارزهای دیجیتال مورد نیاز است.

دکس تولز دقیقاً با هدف ارائه این خدمت ایجاد شده است. در واقع DEXtools یک ابزار تجزیه‌وتحلیل داده و قیمت است که به معامله‌گران کمک می‌کند تا راحت‌تر در شبکه‌های غیرمتمرکز فعالیت کنند.

اگر شما هم قصد دارید داده‌ها و اطلاعات خود را در فضای معاملات ارزهای دیجیتال افزایش دهید، تا انتهای این مقاله از بورسینس با ما همراه باشید تا دکس تولز را به‌طور کامل بررسی کنیم.

عناوین مطلب:

دکس تولز (DEXTools) چیست؟

DEXTools یک پلتفرم امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) است که یکی از کامل‌ترین مجموعه ابزارهای معاملاتی ممکن را برای کاربران صرافی‌های غیرمتمرکز (DEX) ارائه می‌دهد.

ارزش این پلتفرم در تنوع عملکردها، ظرفیت جمع‌آوری و مقیاس بندی داده‌های باکیفیت در لحظه، و ادغام این داده‌ها با پروژه‌های غیرمتمرکز پیشرو مانند یونی سواپ، سوشی سواپ و پنکیک سواپ است.

با استفاده از دکس تولز، مدیریت، تجزیه‌وتحلیل جزئیات و اجرای معاملات از یک رابط برای کاربران امکان‌پذیر است.

ابزارهای معاملاتی ارائه‌شده توسط این برنامه شامل تجزیه‌وتحلیل معاملات پیشرفته، اعلان‌های قیمت، کاوشگر استخرهای نقدینگی و جستجوگر جفت معاملاتی با داده‌های قیمت لحظه‌ای و نمودارهایی است که ارزهای دیجیتال پرطرفدار را لیست می‌کند.

بیشتر بخوانید: معرفی و آموزش سایت کوین گکو (Coingecko)

به‌طورکلی می‌توان گفت دکس تولز، یک پلتفرم تجزیه‌وتحلیل لحظه‌ای برای کاربرانی است که دارایی‌های ارز دیجیتال خود را در صرافی‌های غیرمتمرکز معامله می‌کنند.

DEXTools یک ابزار ضروری برای همه معامله‌گران ارزهای دیجیتال است که دوست دارند در DEX هایی مانند Uniswap و SushiSwap معامله کنند.

همچنین این پروتکل برای کمک به ایجاد استراتژی‌های معاملاتی منحصربه‌فرد، بررسی اسپردها، پیش‌بینی روند بازار، و ردیابی و کپی کردن سودآورترین کیف پول‌ها (نهنگ‌ها) و سایر خدمات، تجزیه‌وتحلیل ارائه می‌دهد.

چرا به داده‌های DEX ها نیاز داریم؟

از زمان ظهور DeFi در سال 2020، معامله‌گران شاهد رقابت شدیدی بین صرافی‌های متمرکز (CEX) و پروتکل‌های غیرمتمرکز برای معامله و سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال بوده‌اند.

طرفداران صرافی‌های غیرمتمرکز (DEX) معتقدند که اگر شما تنها شخصی نیستید که کلیدهای خصوصی کیف پول خود را در اختیار دارید، در واقع شما مالک ارزهای دیجیتال خود نیستید.

این دسته از افراد باور دارند که استفاده از صرافی‌های غیرمتمرکز ایمن‌تر و قابل‌اعتمادتر است.

البته باید به این نکته نیز توجه کرد که خریدوفروش به‌طور مستقیم با استفاده از پروتکل‌های DeFi همچنان موانع و مشکلاتی دارد.

از جمله اشکالات استفاده از پلتفرم‌های دیفای می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کارمزد بالای تراکنش‌ها
  • نگرانی‌های امنیتی (چون شما تنها کسی هستید که کلیدهای خصوصی را در اختیار دارد، نحوه نگهداری آن بسیار اهمیت دارد، اگر این کلیدها را از دست بدهید، شانسی برای بازیابی دارایی‌های خود نخواهید داشت)
  • دسترسی به داده‌های بازار در لحظه

در واقع صرافی‌های متمرکز در ارائه داده‌های دقیق و بی‌درنگ به کاربران خود و اجرای سفارش‌های لحظه‌ای در پلتفرم‌های خود نسبت به DEX ها برتری دارند.

چرا که به معامله‌گران اجازه می‌دهد تا تصمیم‌های سریع بگیرند و بتوانند از شرایط بازار به نفع خود سود کسب کنند.

بیشتر بخوانید:تفاوت صرافی‌ متمرکز و صرافی غیرمتمرکز

در واقع به دلیل وجود این معایب، وجود ابزاری که بتواند چنین مشکلاتی را پوشش دهد به‌شدت احساس می‌شود.

آن‌ها در برخی مواقع عمدتاً تحت تأثیر مسائل نقدینگی قرار می‌گیرند زیرا به دلیل عدم وجود هیچ‌گونه نظارتی می‌توان دید که ارزهای دیجیتال با هیچ‌گونه اطلاعات یا محبوبیت قابل‌توجهی در آن‌ها لیست می‌شود و قابل معامله هستند.

بنابراین توسعه‌دهندگان کریپتو راه‌حل‌های مختلفی برای مقرون‌به‌صرفه کردن نقدینگی و کارمزدهای ارزهای دیجیتال مختلف ارائه کرده‌اند.

آن‌ها راه‌حل‌هایی مانند تجمیع کننده‌های DEX، استخرهای نقدینگی و همچنین پلتفرم‌هایی مانند DEXTools ارائه کرده‌اند.

تجمیع کننده‌های DEX بهترین قیمت‌ها را برای ارزهای دیجیتال در صرافی‌های مختلف به شکل‌های تقسیم‌بندی شده دنبال می‌کنند و سپس آن‌ها را در یک تراکنش جمع می‌کنند.

بیشتر بخوانید: معرفی بهترین صرافی‌های غیرمتمرکز

هدف از این راه‌حل‌ها این است که از نقدینگی کافی یک ارز دیجیتال معین در صرافی اطمینان حاصل شود تا معامله‌گران بتوانند آن‌ها را با قیمت‌هایی مشابه سایر پلتفرم‌ها مبادله کنند.

با استفاده از این کار از ایجاد Slippage در جایی که قیمت سوآپ توکن بالاتر از قیمتی است که در بازار به فروش می‌رسد، پیشگیری می‌شود.

بیشتر بخوانید: سواپ توکن (Token Swap) چیست؟

اگر شما هم درباره خریدوفروش در صرافی‌های غیرمتمرکز نگران بحث قیمت هستید، پیشنهاد می‌کنیم از ابزارهای ارائه‌شده توسط دکس تولز برای تجزیه‌وتحلیل کامل بازار استفاده کنید.

13.08. Dextools 1
Dextools چگونه کار می‌کند؟

نحوه کار دکس تولز چگونه است؟

با استفاده از دکس تولز می‌توانید به کاوشگر (اکسپلورر) استخرهای نقدینگی دسترسی داشته باشید.

کاوشگر استخر نقدینگی کاربران را قادر می‌سازد تا حرکت نقدینگی و ایجاد استخرهای جدید را در DEX ها ردیابی کنند.

همچنین با استفاده از این ابزار می‌توانید به ترکیبی از دکس‌های مختلف شامل یونی سواپ دسترسی داشته باشید و ارزهای دیجیتال مبتنی بر ERC-20 و BEP-20 را به‌طور مستقیم و از طریق برنامه‌های غیرمتمرکز استیک کنید یا به مبادله آن‌ها بپردازید.

بیشتر بخوانید: چگونه استیکینگ کنیم؟ راهنمای استیک ارزهای دیجیتال

DEXTools همچنین معیارهای ارزشمندی از جمله توانایی ردیابی کیف پول، مبادله و تراکنش نهنگ‌ها و سایر هولدرها را ارائه می‌دهد.

ردیابی کف پول به شما این امکان را می‌دهد تا عملکردهای معامله‌گران مورد علاقه خود را کپی کنید.

بیشتر بخوانید: نگاهی به ابزارهای ردیابی نهنگ‌ها در بازار کریپتو

در نهایت، DEXTools می‌تواند به افراد کمک کند تا از طریق سیستم ربات‌های این ابزار، سود خود را به حداکثر برسانند.

با استفاده از ربات دکس تولز شما می‌توانید قیمت‌ها را مشاهده کرده و علاوه بر آن از جفت‌های معاملاتی که در دکس‌های مختلف لیست می‌شوند، از طریق تلگرام به‌صورت رایگان خبردار شوید.

البته باید بدانید که تنها ابزار برای رصد بازار دیفای، دکس تولز نیست. برنامه‌هایی مانند DeFiLlama ،DeFiPrime و حتی داشبوردهای NFT مانند Rarity.Tools در اختیار سرمایه‌گذاران قرار دارند تا بتوانند سودهای بیشتری را از بازار ارز دیجیتال کسب کنند.

چگونه از DEXtools استفاده کنم؟

با مراجعه سایت به DEXtools.io می‌توانید به صفحه اصلی برنامه DEXtools بروید.

Screenshot 2023 01 26 4.46.24 PM

Dextools به کاربران این امکان را می‌دهد تا مبادلات خود را مستقیماً انجام دهند. برای این کار لازم است روی  دکمه “multiswap” کلیک کرده و یک جفت و صرافی را که می‌خواهید استفاده کنید، انتخاب کنید.

هنگامی‌که این کار را انجام دهید، باید کیف پول خود را به DEX انتخاب شده وصل کرده و از تنظیمات آن برای راحتی کار خود استفاده کنید.

این پلتفرم دارای ویژگی‌هایی است که به راحتی در رابط کاربری آن قابل‌مشاهده است. از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به نمودارهای TradingView اشاره کرد.

کاربران همچنین می‌توانند به چندین ابزار نمودار برای ردیابی بازار و ذخیره تجزیه‌وتحلیل برای اشتراک در رسانه‌های اجتماعی دسترسی پیدا کنند.

برای شروع استفاده از این پلتفرم، کاربران فقط باید کیف پول خود را به آن وصل کنند. توجه داشته باشید که شما باید از کیف پول‌هایی استفاده کنید که توسط دکس تولز پشتیبانی می‌شود.

پس از اتصال موفقیت‌آمیز کیف پول به سیستم‌عامل ، کاربر باید مالکیت کیف پول را تأیید کند تا از Dextools استفاده کند.

علاوه بر این، بهتر است توجه داشته باشید که حتی اگر بیشتر ویژگی‌های Dextools رایگان باشد، برای خدمات حق بیمه به اشتراک پولی نیاز دارید.

کاربر می‌تواند با نگه‌داشتن 1000 DEXT در کیف پول خود یا پرداخت اشتراک ماهانه 277 DEXT، به نسخه کامل‌تر از برنامه دسترسی پیدا کند.

توجه داشته باشید که هشدارهای قیمت از طریق تلگرام و ایمیل ، دسترسی به کانال Dext Force Discord و ده‌ها امکانات دیگر در نسخه رایگان ارائه نمی‌شوند.

نسخه پریمیوم بالاترین سطح است و منحصراً برای کسانی که بیش از 100 هزار DEXT در کیف پول خود دارند قابل‌دسترسی است. دارندگان پریمیوم مزایای زیادی دارند، از جمله ایردراپ های پروتکل DEXTShare.

با این حال برخی از گزینه‌ها برای استفاده رایگان شامل موارد زیر هستند:

1. قیمت‌گذاری دقیق

مشکل اکثر وب‌سایت‌هایی که لیستی از قیمت‌های ارز دیجیتال را نگه می‌دارند این است که قیمت‌ها چندین دقیقه از قیمت‌های واقعی عقب هستند.

DEXtools تقریباً 100% دقیق است. بنابراین، همیشه بهتر است قبل از خرید ارز دیجیتال، ابتدا قیمت را در اینجا بررسی کنید.

در مورد برخی از ارزهای دیجیتال، قیمت به‌شدت نوسان می‌کند، این ویژگی می‌تواند باعث صرفه‌جویی زیادی در زمان و هزینه شود و به شما این امکان را می‌دهد تا با اطمینان بیشتری معامله کنید.

2. ارزهای دیجیتال پرطرفدار

در بخش میانی DEXtools می‌توانید ارزهای دیجیتال را ببینید که بیشترین توجه را در بازار کریپتو به خود جلب کرده‌اند.

اگر می‌خواهید بدانید روندهای پرسود ارز دیجیتال در آینده کدام است یا بیشترین نقدینگی در حال حاضر در کدام بخش از کریپتو در جریان است، این بخش برای شما جذاب خواهد بود.

image 9

3. نمودارها و توکنومیکس

اگر به دنبال نمودارها و ارزهای دیجیتال یک پروژه خاص هستید، می‌توانید نام رمزارز یا آدرس قرارداد را در نوار جستجو  وارد کنید.

مطمئن شوید که از نام و آدرس صحیح استفاده می‌کنید، زیرا برای بسیاری از ارزهای دیجیتال، توکن های جعلی و تقلبی ایجادشده است.

در ادامه می‌توانید نمودار floki/wbnb را مشاهده کنید:

image 10

این صفحه اطلاعات مفیدی در مورد توکن شما مانند نقدینگی کل، امتیاز DEXtools و تعداد هولدرهای ارز دیجیتال را به شما نمایش می‌دهد.

در سمت راست این بخش می‌توانید نمودار کندل استیک و حرکت قیمت ارز دیجیتال موردنظر را مشاهده کنید. این ابزار به شما امکان تجزیه‌وتحلیل الگوها و تنظیم بازه‌های زمانی را می‌دهد.

4. نمای کلی تراکنش

اگر از نمودار به پایین اسکرول کنید، جزئیات بیشتری در مورد سفارشات خریدوفروش از جمله آدرس کیف پول و مقدار ارزدیجیتال خریداری یا فروخته‌شده را مشاهده خواهید کرد.

می‌توانید هر تراکنش انجام شده برای این ارز دیجیتال شامل مقدار و قیمت آن را مشاهده کنید.

این تراکنش‌ها در بلاک‌چین ثبت می‌شوند و دکس تولز آن‌ها را در اینجا به‌صورت لحظه‌ای ارائه می‌کند.

با کمی تجربه، می‌توانید از این ابزار برای مشاهده مقدار و اندازه سفارش‌های خرید و اینکه آیا نهنگ‌ها در حال خرید یا فروش هستند، استفاده کنید. شما همچنین می‌توانید معاملات خود را در اینجا بررسی کنید.

Screenshot 2023 01 26 5.12.58 PM

5. کاوشگر استخر

کاوشگر استخر DEXTool به کاربران امکان می‌دهد استخرهای پرطرفدار را به راحتی پیدا کنند.

همچنین امکان یافتن استخرهای جدید و ارزش کل دارایی‌ها را در یک استخر با کمترین تلاش برای کاربران فراهم می‌کند زیرا همه تجزیه‌وتحلیل‌ها از قبل برای کاربران آماده شده است.

علاوه بر این، کاربر می‌تواند روند نقدینگی را به روشی بسیار ساده‌تر کنترل کند تا بداند ارزهای دیجیتال روند صعودی خواهند داشت یا نزولی.

این ویژگی همچنین تمام لینک‌های مهم مانند کاوشگر ارزهای دیجیتال یا صفحات DEX را در یک رابط ارائه می‌دهد تا تأیید داده‌ها را آسان‌تر کند.

6. کاوشگر جفت‌های معاملاتی

ویژگی کاوشگر جفت‌های معاملاتی امکان ردیابی تاریخچه و نمودارهای عملکرد قیمت دارایی‌ها را در زمان واقعی و همچنین امکان دنبال کردن ارزهای مورد علاقه کاربر را ارائه می‌کند.

DEXTools همچنین امتیازی به هر جفت معاملاتی تخصیص می‌دهد که می‌تواند موارد کلاهبرداری را برای شما آشکار کند.

این پلتفرم به کاربران نسخه استاندارد و پریمیوم اجازه می‌دهد تا سفارش‌های محدود غیرمتمرکز یا ربات‌های معاملاتی الگوریتمی را برای خود ایجاد کنند.

7. ویژگی ردیابی P&L

پیگیری پوزیشن‌های کاربران در همه آلتکوین های موجود، یک فرآیند سخت است، به‌خصوص اگر آن‌ها در حال معامله ارزهای دیجیتال در استخرهای فارمینگ باشند.

دکس تولز دارای یک ویژگی داخلی P&L Tracking است که می‌تواند تمام کارها را برای پایگاه کاربر خود انجام دهد.

در واقع این ابزار مانند یک ژورنال معاملاتی است که به کاربران اجازه می‌دهد تصمیمات معاملاتی را مستند کرده و استراتژی معاملاتی خود را در طول زمان بهبود بخشند.

بیشتر بخوانید: معرفی استراتژی‌های معاملاتی ارز دیجیتال

8. پیگیری نهنگ‌های ارز دیجیتال

این پلتفرم دارای ابزار Big Swaps است که امکان ردیابی معامله‌گران بزرگ را که معمولاً به‌عنوان نهنگ‌های کریپتو شناخته می‌شوند را فراهم می‌کند.

این معامله‌گران به‌راحتی بازارها را دست‌کاری می‌کنند، به‌خصوص زمانی که یک توکن نقدینگی محدودی دارد. ب

ا استفاده از این ابزار شما می‌توانید گزارش‌هایی را در پلتفرم دریافت کنید که به شما کمک می‌کند نهنگ‌ها را دنبال کنید.

9. هشدار قیمتی

این پلتفرم دارای ویژگی هشدار قیمت برای ارزهای دیجیتال مورد علاقه کاربران از طریق دسکتاپ، ایمیل و تلگرام است.

این ابزار به کاربران اجازه می‌دهد تا استراتژی‌های معاملات ارز دیجیتال خود را بهبود بخشند.

همچنین راه‌اندازی آن بسیار آسان است و برای معامله‌گرانی که درگیر گزینه‌های معاملاتی پیشرفته مانند معاملات اهرمی هستند، سودمند است.

بیشتر بخوانید: راهنمای کار با پلتفرم کوین مارکت کال (Coinmarketcal)

10. MultiSwap

این پلتفرم به کاربران اجازه می‌دهد تا چندین جفت معاملاتی را در یک صفحه مشاهده کنند. این ویژگی دسترسی به ابزارهای پلتفرم را افزایش می‌دهد و درنتیجه تعامل کاربران با بازار را بهبود می‌بخشد.

image 12

تاریخچه شرکت دکس تولز

بد نیست پس از آشنایی اولیه با کاربرد دکس تولز کمی درباره این شرکت اطلاعات کسب کنید.

DEXTools برنامه خود را در ژوئن 2020 به‌عنوان یک نسخه بتا راه‌اندازی کرد که در آن زمان حدود 200 میلیون توکن DEXT وجود داشت.

این برنامه توسط فردریک و خاویر، که هر دو تریدر و توسعه‌دهندگان با تجربه‌ای بودند و با استفاده از سرمایه شخصی آن‌ها تأسیس شد.

این دو فرد در سال 2017 در یک گروه معامله‌گری باهم آشنا شدند و دوستی حرفه‌ایشان را آغاز کردند که پایه و اساس DEXTools را در سال 2020 به وجود آورد.

یک ماه بعد، این تیم، پابلو را به‌عنوان اولین CTO خود تعیین کرد تا پایه‌های ارائه خدمات حرفه‌ای این پلتفرم را بنا کند.

از آن زمان، این ابزار توجه و پذیرش جامعه DeFi را به خود جلب کرده است و تا حد زیادی DEXT را به مرکز DeFi تبدیل کرده است.

این پلتفرم، منحصربه‌فرد بودن خود را با تمرکز بر کیفیت داده‌های ارائه‌شده به کاربران خود از طریق ارائه داده‌های واقعی و قابل‌اعتماد حفظ می‌کند.

این پلتفرم همچنین در تلاش است تا با ایجاد بخشی از توسعه خود بر اساس بازخوردهای جامعه و ابتکاراتی مانند DEXT Force و DEXT Force Ventures مبتنی بر جامعه باقی بماند.

How to escape the rat race in 2021 1 12 pdf
DEXT؛ توکن بومی دکس تولز

ارز دیجیتال اختصاصی دکس تولز یا DEXT چیست؟

DEXT، ارز دیجیتال اختصاصی دکس تولز است.

این توکن با توجه به مارکت کپ فعلی، در رتبه 681 در سایت CoinMarketCap قرار دارد.

DEXT  با عرضه کل 200 میلیون توکن راه‌اندازی شد. در زیر خلاصه‌ای از توکنومیک و نحوه مدیریت این ارز دیجیتال آورده شده است:

  • 100 میلیون کوین به‌عنوان بودجه تیم کنار گذاشته شده است
  • 50 درصد از توکن‌ها سوخته و 150 میلیون کوین در گردش باقی‌مانده است
  • 10 درصد از هزینه‌های اشتراک (پرداخت در DEXT) هر ماه سوزانده می‌شود و باعث کاهش تورم در این ارز دیجیتال می‌شود.

بیشتر بخوانید: توکن سوزی یا سوزاندن توکن (Token Burning) چیست؟

کسب درآمد از ارز دیجیتال DEXT

شما می‌توانید به راحتی و بدون قفل کردن این ارز دیجیتال، از DEXTools درآمد غیرفعال کسب کنید.

نحوه دریافت پاداش در این برنامه به این شکل است که شما صرفاً ارز دیجیتال DEXT را خریداری می‌کنید و در کیف پول نگهداری می‌کنید.

هر ماه، پروتکل یک عکس فوری از کیف پول هولدرها می‌گیرد و از طریق ایردراپ به هولدرهای برتر توکن های DEXT می‌دهد. این فرآیند بسیار جذاب است زیرا شما به‌صورت غیرفعال بدون پرداخت گس فی درآمد کسب می‌کنید.

همچنین باید بدانید که کیف پول‌های تیم اصلی دکس تولز در این ایردراپ ها شرکت داده نمی‌شوند، بنابراین تمام ایردراپ ها بین کاربران تقسیم می‌شود.

پیش‌بینی قیمت DEXT

ازآنجایی‌که DEXT توکن کاربردی اکوسیستم دکس تولز با بیش از 5 میلیون بازدیدکننده طبق آمارهای منتشر شده در مارس 2022 است، DEXT این شانس را دارد که در سال‌های آینده به موازات پذیرش پروتکل DEXTools به رشد ارزش خود ادامه دهد.

این ارز دیجیتال دارای مکانیزم توکن سوزی فعال است که تقریباً 50 درصد از عرضه اولیه خود را به آدرس‌های کیف پول غیرقابل‌بازیابی ارسال کرده یا به اصطلاح برای همیشه از گردش خارج کرده است.

کاربرد این ارز دیجیتال در پروتکل DEXTools به آن ارزش واقعی می‌دهد که باعث کاربردی بودن آن می‌شود.

بنابراین، اگر بار دیگر ارزهای دیجیتال به روند صعودی باز گردند، ممکن است شاهد رشد بلندمدت قابل‌توجهی در این ارز دیجیتال باشیم.

آیا استفاده از دکس تولز رایگان است؟

تقریباً به تمام قابلیت‌های DEXTools می‌توان به‌صورت رایگان از هر دستگاه تلفن همراه یا دسکتاپ دسترسی داشت.

شما نیازی به نصب برنامه‌ای ندارید، زیرا پلتفرم DEXTools در مرورگر قابل دسترس است با این حال می‌توانید اپلیکیشن اندروید یا iOS آن را نیز نصب کنید.

برای به دست آوردن اشتراک DEXTools، کاربران باید DEXT را هولد کنند.

اگرچه طرح رایگان شامل بیشتر ویژگی‌های DEXTools است، با این حال برنامه‌ها و امکانات دیگر و فرصت‌های ارزشمندی را می‌توان در اشتراک ویژه مشاهده کرد (به عنوان مثال امکان استیکینگ).

آکادمی دکس تولز چیست؟

آکادمی DEXTools یک پلتفرم آموزشی است که به مبتدیان کمک می‌کند تا در مورد کریپتو بیاموزند و به پذیرش انبوه ارزهای دیجیتال کمک می‌کند.

در کانال یوتیوب آکادمی DEXTools، کاربران اطلاعاتی در مورد نحوه استفاده از این پلتفرم، اخبار مرتبط و مطالب آموزشی در مورد ارزهای دیجیتال پیدا خواهند کرد.

آینده DEXTools

دکس تولز با سرعت زیادی همراه با صنعت دیفای محبوبیت پیدا کرده است.

اگرچه این پلتفرم هنوز نقشه راه سال‌های آینده را ارائه نکرده، اما تاکنون خدمات جذابی را برای کاربران صرافی‌های غیر متمرکز ارائه کرده است.

این پلتفرم یک راه‌حل نوآورانه برای DeFi و سایر معامله‌گران کریپتو است زیرا تجزیه‌وتحلیل روند بازار را برای آن‌ها آسان‌تر و سودآورتر می‌کند.

این پلتفرم اگر دقت و تمرکززدایی خدمات خود را حفظ کند، یکی از محبوب‌ترین و ضروری‌ترین ابزارهای موجود در فضای کریپتو خواهد بود.

شاید سرمایه‌گذاری روی این ارز دیجیتال ایده بدی نباشد اما به خاطر داشته باشید که اگر پلتفرم در آینده خدمات ضعیف‌تری ارائه دهد، ارزش توکن به‌طور قابل‌توجهی سقوط می‌کند.

ازآنجایی‌که دکس تولز مبتنی بر جامعه است، بیشتر ویژگی‌های خود را در نسخه رایگان ارائه می‌دهد. همچنین غیرمتمرکز است و هیچ‌گونه هزینه اشتراکی به تیم آن تعلق نمی‌گیرد. 

90 درصد از هزینه‌های اشتراک دریافت شده توسط این پلتفرم به دارندگان آن و 10 درصد باقیمانده برای کاهش تورم سوزانده می‌شود.

همچنین به کاربران خود اجازه می‌دهد تا در حیاتی‌ترین فرآیندها، مانند در نظر گرفتن پیشنهادات آن‌ها در حین به‌روزرسانی پروتکل، شرکت کنند.

به‌طورکلی اگر دکس تولز همین روال را پیش بگیرد احتمالاً می‌توان آینده خوبی برای آن متصور بود.

سوالات متداول

DEXtools چیست؟

DEXtools یک ابزار تجزیه‌وتحلیل داده و قیمت در دنیای کریپتو است که به معامله‌گران کمک می‌کند تا راحت‌تر در شبکه‌های غیرمتمرکز فعالیت کنند.

ارز دیجیتال اختصاصی دکس تولز چیست؟

DEXT ارز دیجیتال اختصاصی این پلتفرم است.

کاربردهای دکس تولز چیست؟

ابزارهای معاملاتی ارائه‌شده توسط این برنامه شامل تجزیه‌وتحلیل معاملات پیشرفته، اعلان‌های قیمت، کاوشگر استخرهای نقدینگی و جستجوگر جفت معاملاتی با داده‌های قیمت لحظه‌ای و نمودارهایی است که ارزهای دیجیتال پرطرفدار را لیست می‌کند.

سخن نهایی

معامله و کسب درآمد از ارزهای دیجیتال، نتیجه اطلاعات مناسب است تا بتوانید با انجام اقدامات به‌موقع در اسرع وقت بیشترین سود را کسب کنید.

دکس تولز تجزیه‌وتحلیل‌های مناسبی را به نفع معامله‌گران ارز دیجیتال ارائه می‌کند.

بااین‌حال، مهم است که بتوانید از این ابزار به شکل درست استفاده کنید و اطلاعات کافی درباره آن کسب کنید.

مقالات مرتبط:

آیا این مطلب مفید بود؟
‌بله‌‌خیر‌

شما در بورس، علاوه بر خرید و فروش سهام:

  • می‌توانید در دارایی‌هایی مانند طلا و مسکن سرمایه‌گذاری کنید
  • در صندوق‌های سرمایه گذاری بدون ریسک، سود ثابت بگیرید

برای شروع سرمایه‌گذاری، افتتاح حساب رایگان را در یکی از کارگزاری‌ها انجام دهید:

نام شرکتویژگی‌هاامتیاز
کارگزاری آگاه
  • باشگاه مشتریان با جایزه
  • نرم‌افزار معاملاتی پیشرفته
  • دریافت اعتبار معاملاتی
  • خرید آنلاین صندوق‌ سرمایه‌گذاری
  • ثبت‌نام آنلاین برای کد بورسی
blankثبت نام در بورس

برای سرمایه‌گذاری و معامله موفق، نیاز به آموزش دارید. خدمات آموزشی زیر از طریق کارگزاری آگاه ارائه می‌شود:

نام خدماتویژگی‌ها
دوره‌های آموزش تحلیل تکنیکال
  • دوره‌های حضوری + غیرحضوری
  • شناخته‌شده‌ترین اساتید
  • در سطح مقدماتی، متوسط و پیشرفته
  • ارائه مدرک معتبر گذراندن دوره
blank

بیشتر بخوانید:

صرافی‌های غیرمتمرکز

0 0 رای
به مطلب امتیاز دهید:
اشتراک
اطلاع از
guest

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
مشاهده همه دیدگاه‌ها

مطالب مرتبط

blank

در بورسینس از 10 سال گذشته تاکنون، تلاش ما این بوده به شما کمک کنیم:

  • ترید و سرمایه‌گذاری اصولی را شروع کنید
  • ارزش پول‌تان را در برابر تـورم حفظ کنید
  • از سرمایه‌تان برای کسب سود بیشتر استفاده کنید
  • سرمایه‌گذاری موفق‌تری داشته باشید

درباره بورسینس بیشتر بخوانید 

blank
0
از دیدگاه‌ شما استقبال می‌کنیمx