بررسی کامل صرافی Trader Joe و توکن آن (JOE)

صرافی Trader joe

صرافی Trader Joe یک صرافی غیرمتمرکز (Dex) است که در شبکه آوالانچ (Avalanche) شروع به کار کرد.

با این حال این پلتفرم معاملاتی در حال حاضر فقط به زنجیره آوالانچ محدود نیست و با اتصال کیف پول سازگار با Web3 می‌توانید از آن در سایر زنجیره‌ها نیز استفاده کنید.

چیزی که باعث خاص بودن صرافی Trader Joe شده، قابلیت کسب درآمد آن از روش‌های مختلف برای کاربران این صرافی است.

عناوین مطلب:

در ادامه این مقاله به بررسی دقیق صرافی Trader Joe و ارز دیجیتال Joe خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید تا از نحوه کسب درآمد در این صرافی و جزییات آن آگاه شوید.

نکات کلیدی

  • صرافی Trader Joe یک صرافی غیرمتمرکز بربستر زنجیره آوالانچ، بایننس اسمارت چین و آربیتروم است.
  • در این صرافی امکان کشت سود، استیک، معامله NFT و قرض دهی فراهم شده است.
  • ارز Joe توکن رسمی این صرافی است که تا ژانویه سال 2024 فرآیند توزیع آن ادامه خواهد داشت.

صرافی Trader Joe چیست؟

قبل از بررسی صرافی Trader Joe و نمونه‌های مانند آن باید به رقابت بین زنجیره‌های بلاک‌چین نگاهی داشته باشیم. پلتفرم Trader Joe در بلاک‌چین آوالانچ (Avalanche) کار خود را آغاز کرد.

این زنجیره دقیقا در حال رقابت با شبکه اتریوم است تا بتواند در حوزه دیفای و بازی‌های کریپتو با آن برابری کند.

البته از نظر فنی و مقیاس پذیری زنجیره آوالانچ حرف‌هایی در زمینه سرعت پردازش تراکنش و کارمزد‌ها دارد با این حال از نظر حجم اکوسیستم،‌ اتریوم همچنان پیشگام است.

از زمان شروع به کار زنجیره آوالانچ، این زنجیره پروژه‌های دیفای زیادی مانند صرافی‌های غیرمتمرکز را میزبانی کرده است که با استقبال کاربران از این زنجیره، جریان سرمایه همچنان به سمت آن حرکت می‌کند.

با این حال زنجیره اتریوم و اکوسیستم داخل آن بسیار بزرگ‌تر از آن است که شبکه آوالانچ بتواند به راحتی آن را شکست دهد.

در حال حاضر از نظر داده‌های درون زنجیره، شبکه آوالانچ از نظر شاخص TVL پس از شبکه Optimism در جایگاه هفتم قرار دارد.

البته نباید فراموش کنیم که میزبانی صرافی Trader Joe و توکن آن یعنی ارز Joe در این شبکه برای کاربران آن مزایای زیادی مانند کاهش کارمزد‌های تراکنش‌ها را به همراه داشته است.

اما در حال حاضر، از نظر حجم سرمایه و وسعت اکوسیستم، اتریوم و صرافی‌های غیرمتمرکز داخل آن حرف‌های بیشتری برای گفتن دارند.

صرافی Trader Joe یک پلتفرم معاملاتی غیرمتمرکز در بستر بلاک‌چین است که در ابتدا کار خود را در زنجیره آوالانچ (Avalanche) آغاز کرد.

در این صرافی (traderjoes.com) طیف وسیعی از خدمات مالی حوزه کریپتو ارائه می‌شود که این موضوع باعث افزایش محبوبیت زنجیره آوالانچ شده است.

به لطف این زنجیره، کارمزد تراکنش‌های صرافی Trader Joe بسیار کم هستند و در کوتاه‌ترین زمان ممکن کاربر می‌تواند عملیات‌های مالی را انجام دهد.

در زمان نوشتن این مقاله، صرافی Trader Joe در زنجیره‌های بایننس اسمارت چین (BSC) و آربیتروم نیز عرضه شده است. این موضوع در مورد ارز Joe نیز صدق می‌کند.

trader joe 2
ارز دیجیتال Joe به عنوان یک توکن کاربری و حاکمیتی در این صرافی کاربرد دارد که کاربران می‌توانند به کمک آن از مزایای ارائه شده از سوی صرافی Trader Joe بهره‌مند شوند.

در بخش حاکمیتی صرافی Trader Joe، کاربر به ازای هولد هر یک واحد ارز دیجیتال Joe، 1 واحد رای کسب خواهد کرد که امکان مشارکت در رای‌گیری‌های پلتفرم برای تعیین سرنوشت آن را خواهد داشت.

از مهم‌ترین قابلیت‌های این صرافی در کنار معامله توکن‌های کریپتو می‌توان به لانچ پد توکن‌های کریپتویی، استیک دارایی‌ها و کسب درآمد، بازار معامله توکن‌های NFT و قرض دهی اشاره کرد.

البته صرافی Trader Joe تنها پلتفرم معاملاتی در زنجیره آوالانچ نیست و رقبای دیگری نیز دارد.

با این حال در برخی زمینه‌ها مانند معامله توکن‌های NFT، خرید و فروش طیف وسیعی از توکن‌های مستقر در زنجیره آوالانچ و استیک، توانسته کاربران زیادی جذب کند.

مانند بسیاری از صرافی‌های غیرمتمرکز کریپتو، پلتفرم Trader Joe نیز از روش AMM استفاده می‌کند که در آن کاربر برای انجام معاملات با استخرهای نقدینگی در تعامل است.

صرافی Trader Joe چگونه کار می‌کند؟

هسته اصلی صرافی Trader Joe بخش معاملات توکن‌های کریپتو آن است که مردم با اتصال یک کیف پول سازگار با Web3 مانند متامسک می‌توانند با استخرهای نقدینگی جفت ارزهای مختلف به معامله بپردازند.

از آن‌جایی که این پلتفرم در چند زنجیره فعال است، در هر زنجیره، توکن اصلی آن به عنوان پول رایج استفاده می‌شود.

برای مثال در زنجیره آوالانچ از توکن AVAX به عنوان واحد پول اصلی استفاده می‌شود. در زنجیره BSC نیز ارز BNB کاربرد دارد.

بقای صرافی‌ Trader Joe و سایر پلتفرم‌هایی که برپایه سیستم بازار ساز خودکار (AMM) فعالیت می‌کنند به نقدینگی وابسته است.

هر چه نقدینگی پلتفرم افزایش پیدا کند، ثبات قیمت دارایی‌ها نیز بیشتر خواهد شد و تریدرها می‌توانند با نگرانی کمتری در آن به معامله بپردازند.

همه می‌توانند در بخش تامین نقدینگی این صرافی مشارکت کنند.

مشارکت کنندگان نقدینگی به عنوان پاداش براساس میزان مشارکت خود ارز Joe دریافت خواهند کرد. البته این پاداش‌ها از محل کارمزدهای صرافی تامین خواهد شد.

در این چرخه هرچه کاربران بیشتری برای معامله دارایی‌ها به استفاده از صرافی Trader Joe‌روی بیاورند، تراکنش‌های بیشتری در‌آن ثبت می‌شود و پاداش تامین کنندگان نقدینگی نیز بیشتر خواهد بود.

trader joe 3

در طرف دیگر هر چه تعداد تامین کنندگان نقدینگی بیشتر شود، عرضه دارایی در استخر افزایش پیدا خواهد کرد که به دنبال آن سهم هر کاربر از استخر کمتر خواهد بود و پاداش‌ها نیز کاهش پیدا می‌کنند.

به خاطر داشته باشید این یک چرخه عرضه و تقاضای غیرقابل کنترل است.

در صورتی که تریدرهای این صرافی افزایش پیدا کند، مسلما سرمایه گذاران بزرگ و متوسط به فکر کسب درآمد از صرافی Trader Joe خواهند بود و به دنبال آن شاهد افزایش نقدینگی استخرهای این صرافی هستیم.

توکنومیک ارز Joe

ارز Joe در صرافی Trader Joe کاربردهای مختلفی دارد اما مهم‌ترین آن حاکمیت و پاداش تامین کنندگان نقدینگی است. با این حال جالب است بدانید هولدرهای این ارز بخشی از سود صرافی‌ را دریافت می‌کنند.

براساس وایت پیپر پلتفرم Trader Joe، تعداد عرضه ارز Joe به صورت ثابت 500 میلیون واحد تعیین شده است که در زمان نوشتن این مقاله، 67% آن یعنی بیش از 336 میلیون واحد آن عرضه شده است.

در روند عرضه توکن Joe هیچ فروش خصوصی، پیش فروش یا تخصیص توکن قبل از لیست کردن وجود نداشت.

همه توکن‌ها طبق برنامه عرضه می‌شوند که در این حالت حتی سهم توسعه دهنده نیز با گذشت زمان به اندازه پاداش‌های بخش کشت سود عرضه خواهند شد.

توکنومیک ارز Joe به شرح زیر است:

  • 50% برای پاداش تامین کنندگان نقدینگی
  • 20% خزانه صرافی
  • 20% برای تیم توسعه دهنده
  • 10% برای سرمایه گذاران آینده پروژه

دوره عرضه ارز دیجیتال Joe به صورت ثابت 30 ماه در نظر گرفته شده است که در هر ماه نرخ توزیع کمتر خواهد شد.

برای نمونه در جولای سال 2021 نرخ عرضه در هر ثانیه 30 واحد بود در حالی که در ژانویه سال 2024 نرخ توزیع آن به 0.3 در هر ثانیه کاهش پیدا می‌کند.

زمانی که توزیع کامل شود، هیچ توکن جدیدی ضرب نخواهد شد.

در بخش حاکمیتی نیز کاربر می‌تواند با هولد ارز Joe در رای‌ گیر‌ی‌های پلتفرم مشارکت کند. این صرافی از سرویس Snapshot برای شمارش حق رای‌ها استفاده می‌کند.

خزانه صرافی Trader Joe

این صرافی دارای یک خزانه است که بخشی از توکن‌های Joe در آن نگهداری می‌شود.

صرافی Trader Joe از کیف پول چند امضایی (Multisig) برای ذخیره دارایی‌ها استفاده می‌کند که در آن امضای تراکنش‌ها با رای گیری انجمن انجام می‌شود.

با این حال کلیدهای خصوصی در اختیار دو عضو توسعه دهنده صرافی است.

از این خزانه برای پیاده سازی قابلیت‌های جدید و حمایت از پروژه‌های با پتانسیل استفاده می‌شود. با این حال عمده کاربری این خزانه بر روی صرافی Trader Joe متمرکز شده است.

قابلیت‌های صرافی Trader Joe

صرافی Trader Joe از قابلیت‌های ویژه‌ای پشتیبانی می‌کند که در بین صرافی‌های غیرمتمرکز موجود با مدل AMM حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

در ادامه این بخش به بررسی دقیق قابلیت‌های پلتفرم Trader Joe خواهیم پرداخت:

trader joe 4

دفتر نقدینگی

دفتر نقدینگی (Liquidity Book) یکی از ویژگی‌های جدید صرافی Trader Joe است که از ساختار جدیدی برای تامین نقدینگی استخرهای خود استفاده می‌کند.

در این ویژگی جفت ارزهای استخرهای مختلف در یک بازار به صورت تجمیع شده ترکیب می‌شوند.

از دیگر نکات مثبت ویژگی جدید می‌توان به مکانیزم داخلی آن برای ارزیابی نوسانات بازار اشاره کرده که می‌تواند نسبت به آن بدون تاخیر یا مشکلی واکنش نشان دهد.

البته برای پیاده سازی این قابلیت آن‌ها از داده‌های بیرونی یا الگوریتم خاصی استفاده نمی‌کنند چرا که هر دو روش قابل دور زدن هستند.

قابلیت دیگر دفتر نقدینگی کارمزد‌های متغیر آن است. البته نمی‌توان این حالت را صرفا موضوع مثبت در نظر گرفت.

روش کار کارمزدهای متغیر نیز به این صورت است که طی نوسانات بازار کارمزد افزایش پیدا می‌کند و زمانی که بازار ملایم است کارمزد به کاهش می‌یابد.

معامله دارایی‌ها

اولین قابلیت صرافی Trader Joe امکان خرید و فروش توکن‌های مستقر در شبکه است. در این پلتفرم شما می‌توانید توکن‌های ERC-20 را در استخرهای جفت ارز انتخابی معامله کنید.

شما می‌توانید برای معامله دارایی‌ها از دو حالت Market و Limit استفاده کنید. در حالت Market با تعیین مقدار دارایی می‌توانید به خرید و فروش دارایی بپردازید.

اما در حالت Limit، امکان تعیین قیمت برای خرید یا فروش یک توکن وجود دارد که امکان نوسان شدید قیمت را محدود می‌کند.

به کمک قابلیت Autoswap در صرافی Trader Joe شما می‌توانید حالت استاپ لاس را ایجاد کرده و از ضررهای احتمالی جلوگیری کنید.

به خاطر داشته باشید در هنگام معامله با استخرهای نقدینگی، در صورتی که حجم معامله شما بالا باشد و استخر نقدینگی جفت ارز مورد نظر از حجم نقدینگی کافی برخوردار نباشد، شما با Slippage شدید قیمت مواجه خواهید شد که در آن قیمت دارایی به شکل قابل توجهی افزایش پیدا می‌کند.

استخرهای نقدینگی

استخرهای نقدینگی یکی از حساس‌ترین قسمت‌های یک صرافی مدل AMM است که در آن تریدر به تبادل دارایی‌ها می‌پردازد.

با توجه به تکیه صرافی Trader Joe به این مدل، امکان تامین نقدینگی آن به صورت عمومی امکان پذیر است. در این حالت کاربر با قفل کردن جفت ارزهای مختلف در آن، توکن‌های LP دریافت خواهد کرد.

استخرهای نقدینگی صرافی‌های غیرمتمرکز قراردادهای هوشمندی هستند که در شبکه‌های تحت پوشش صرافی Trader Joe مستقر هستند و کسی نمی‌تواند دارایی‌ها را از آن خارج کند.

trader joe 5

کاربر می‌تواند با واریز یک جفت ارز خاص مثلا AVAX-Joe، بخشی از کارمزدهای معاملات را به عنوان پاداش دریافت کند.

البته با مشارکت در استخرها، کاربر توکن‌های LP دریافت خواهد کرد که میزان آن نشان دهنده سهم او از استخر مورد نظر است.

البته تامین نقدینگی همیشه با ریسک‌های زیادی مواجه است که در آن ارزش دارایی‌های قفل شده در استخر در نوسان هستند.

کشت سود

کشت سود (ییلد فارمینگ) قابلیت جدیدی نیست و پس از ظهور قراردادهای هوشمند، این روش کسب درآمد در پروتکل‌های دیفای رواج پیدا کرده است.

کشت سود از روش‌های مختلفی امکان پذیر است اما در صرافی Trader Joe شما می‌توانید با تامین نقدینگی و قفل کردن توکن‌های LP به کسب درآمد بیشتر بپردازید.

به خاطر داشته باشید برای مشارکت در بخش کشت سود این پلتفرم حتما باید قبل از در استخرهای نقدینگی آن توکن‌های LP کسب کرده باشید.

با مشارکت در بخش Yield Farm شما نه تنها درآمد بیشتری از محل کارمزدهای معاملات صرافی Trader Joe کسب خواهید کرد بلکه از اکوسیستم دیفای نیز حمایت کرده‌اید.

در این پلتفرم معاملاتی حالت‌های مختلفی از کشت سود وجود دارد که پاداش‌ آن‌ها شامل ارز Joe و توکن‌های نقدینگی ارائه شده خواهد بود.

استیک

قابلیت استیک ارائه شده در صرافی Trading Joe در واقع یک کاربری اضافه برای ارز دیجیتال Joe است که در آن با قفل کردن این توکن‌ها، امکان کسب درآمد برای کاربر فراهم می‌شود.

برای استیک ارز JOE در صرافی Trader Joe شما سه گزینه در پیش رو دارید که در هر کدام از آن‌ها درآمد و قابلیت‌های ارائه شده متفاوت هستند.

  • کسب rJOE برای فراهم شدن امکان مشارکت در بخش Rocket Joe و تامین نقدینگی لانچ پد
  • کسب sJOE برای دریافت استیبل کوین‌های حاصل از محل کارمزدهای معاملات صرافی Trader Joe
  • veJOE که امکان دریافت پاداش‌های بیشتر را برای استخرهای انتخابی به همراه قدرت حاکمیت به همراه دارد.

وام و قرض

صرافی Trader Joe برای ارائه خدمات بهتر یک گام فراتر گذاشته و اکنون امکان قرض گرفتن را برای کاربران فراهم کرده است.

آن‌ها نام این قابلیت را Banker Joe گذاشته‌اند که در آن شما می‌توانید با ارائه وثیقه، به صورت غیرمتمرکز وام دریافت کنید.

از نظر ساختار و نحوه عملکرد، این بخش کاملا برپایه پروتکل Compound عمل می‌کند. البته امکان کسب درآمد برای کاربرانی که به استخرهای آن نقدینگی ارائه دهند نیز وجود دارد.

نسبت وثیقه به قرض 65% درصد است که برای مثال اگر 1 واحد اتریوم در آن به وثیقه بگذاریم می‌توانیم تا 0.65 ارزش اتریوم توکن‌های AVAX دریافت کنیم.

لانچ پد Rocket Joe

براساس ادعای صرافی Trader Joe، آن‌ها یک نسخه جدید از پلتفرم لانچ پد ارائه کرده‌اند. البته این بخش نوعی شتاب دهنده جذب سرمایه نیز محسوب می‌شود.

اگر قصد لیست کردن توکن خود در صرافی Trader Joe دارید، لانچ پد پیشرفته این صرافی می‌تواند امکان دستکاری قیمت توکن توسط بات و سایر بازیگران بزرگ را کاهش دهد که در نتیجه آن شاهد نوسانات کمتر خواهیم بود.

trader joe 6

مشارکت کنندگان در لانچ پد توکن شما می‌توانند مشوق‌های اضافه‌ای را در قالب توکن‌های دیگر دریافت کنند. علاوه‌بر آن، کل فرآیند توزیع توکن‌ها کاملا در بستر بلاک‌چین و غیرمتمرکز انجام می‌شود.

خودکار بودن فرآیند پردازش، لانچ، لیست کردن و کشت سود باعث شده تا خطر دستکاری قیمت و سرقت دارایی‌ها به شکل چشمگیری کاهش پیدا کند و مدیران پروژه‌ها بتوانند با خیال آسوده توکن پروژه خود را در صرافی Trader Joe لیست کنند.

با این حال قبل از استفاده از این لانچ پد باید در مورد همه ابعاد آن آگاهی داشته باشید. در این بخش 2% کارمزد ثابت از شما دریافت خواهد شد که از توکن‌های LP استخر توکن‌ لانچ شده کسر می‌شود.

معامله توکن‌های NFT

با این که قابلیت معامله توکن‌های NFT‌ به صورت مستقیم در این صرافی گنجانده نشده است اما آن‌ها در وبسایت دیگری به نام JoePegs امکان خرید و فروش توکن‌های NFT در زنجیره آوالانچ و بایننس اسمارت چین (BSC) را فراهم کرده‌اند.

شما با اتصال کیف پول خود به این وبسایت می‌توانید به ضرب توکن‌های NFT و معامله آن‌ها بپردازید. قیمت‌ توکن‌ها براساس توکن AVAX و BNB تعیین می‌شوند.

براساس آمار موجود در این پلتفرم، ده‌ها کلکسیون مختلف در آن حضور دارند که هم اکنون معامله‌گران زیادی در آن فعالیت می‌کنند. با این حال حجم معامله آن به پای پلتفرم‌های برتر بازار نمی‌رسد.

کارمزد معامله در صرافی Trader Joe چقدر است؟

براساس مستندات صرافی Trader Joe، برای سواپ توکن‌ها شما در هر تراکنش در کنار کارمزد شبکه باید 0.3% کارمزد براساس ارزش معامله پرداخت کنید.

0.25% از این کارمزد به عنوان پاداش در بین تامین کنندگان نقدینگی صرافی Trader Joe توزیع خواهد شد.

0.05% از آن نیز برای کشت سود ارز Joe در بخش استیک کاربرد دارد.

کارمزد شبکه براساس زنجیره انتخابی متغیر است اما با توجه به این که زنجیره‌های تحت پوشش این صرافی همگی کارمزد کمی در ازای پردازش تراکنش از کاربر دریافت می‌کنند جای نگرانی خاصی وجود ندارد.

براساس برخی داده‌های درون زنجیره، کارمزد معاملات در زنجیره آوالانچ بین 0.10$ تا 0.20$ متغیر است.

بهترین صرافی برای خرید ارز Joe چیست؟

صرافی Trader Joe یک پلتفرم شناخته شده است به همین دلیل برای خرید ارز Joe گزینه‌های زیادی وجود دارد.

با این که عمده حجم معامله ارز Joe در صرافی بایننس قرار دارد اما شما همچنان می‌توانید با مراجعه به صرافی کوینکس (CoinEx) یا هات بیت (Hotbit) به خرید این ارز بپردازید.

اگر طرفدار دنیای غیرمتمرکز هستید مسلما صرافی Trader Joe اولین میزبان برای معامله ارز دیجیتال Joe با جفت ارزهای ETH و BNB است.

در زنجیره بایننس اسمارت چین (BSC) نیز امکان خرید ارز دیجیتال Joe در صرافی پنکیک سواپ فراهم شده است.

بهترین کیف پول برای صرافی Trader Joe چیست؟

زنجیره آوالانچ و سایر شبکه‌های تحت پوشش صرافی Trader Joe با ماشین مجازی اتریوم سازگار هستند به همین دلیل شما برای استفاده از این صرافی گزینه‌های مناسبی در اختیار دارید.

براساس لیست پیشنهادی وبسایت صرافی Trader Joe، شما می‌توانید از یکی از کیف پول‌های زیر برای اتصال و معامله استفاده کنید:

  • Core Wallet
  • Coinbase Wallet
  • Trust Wallet
  • MetaMask
  • Wallet Connect

آیا ارز Joe ارزش سرمایه گذاری دارد؟

قبل از سرمایه گذاری بر روی توکن اصلی صرافی Trader Joe توکنومیک ارز پروژه پشت آن باید مورد بررسی قرار گیرد.

این صرافی در بلاک‌چین آوالانچ جای پای خود را محکم کرده است و به عنوان برترین صرافی این زنجیره شناخته می‌شود.

جدای از عوامل مهم بازار، بازدهی ارز Joe‌ به شکل ویژه‌ای به موفقیت پروژه صرافی Trader Joe در این زنجیره بستگی دارد.

trader joe 7
نمودار قیمتی ارز JOE

با این حال ویژگی‌های جالب این پلتفرم معاملاتی باعث شده تا سایر صرافی‌های غیرمتمرکز به سختی بتوانند با آن رقابت کنند. در نتیجه آن صرافی Trader Joe در زنجیره آوالانچ به خوبی برای کاربران این شبکه شناخته شده است.

در طرف دیگر انجمن این پروژه قرار دارد که دائما با شناخت فرصت‌های مناسب برای رشد و بهبود این پروژه، گام‌های موثری برمی‌دارند.

به نظر برخی کارشناسان، هولد بلند مدت ارز دیجیتال Joe می‌تواند سودده باشد چرا که شما می‌توانید با استیک آن در این صرافی، پاداش دریافت کنید.

با این حال تا زمان عرضه کامل توکن‌های آن، باید به وضعیت اکوسیستم آوالانچ و سایر زنجیره‌های پشتیبانی شده دقت کنیم.

از نظر وضعیت آن در بازارهای مالی نیز باید به سرعت عرضه آن دقت کنیم. ارز Joe توانسته سقف قیمتی 4.5$ را ثبت کند اما در حال حاضر از نظر بازدهی 1 ساله، فاصله زیادی با ATH خود دارد.

سوالات متداول

صرافی Trader Joe چیست؟

صرافی Trader Joe یک پلتفرم معاملاتی غیرمتمرکز در بستر بلاک‌چین است که در ابتدا کار خود را در زنجیره آوالانچ (Avalanche) آغاز کرد. در این صرافی طیف وسیعی از خدمات مالی حوزه کریپتو ارائه می‌شود که این موضوع باعث افزایش محبوبیت زنجیره آوالانچ شده است.

صرافی Trader Joe در کدام شبکه قرار دارد؟

صرافی Trader Joe کار خود را در زنجیره آوالانچ (Avalanche) آغاز کرد اما در حال حاضر از زنجیره‌های بایننس اسمارت چین (BSC) و آربیتروم پشتیبانی می‌کند.

چگونه در صرافی Trader Joe کسب درآمد کنم؟

شما می‌توانید با مشارکت در بخش استیک، قرض دهی و کشت سود صرافی Trader Joe به کسب درآمد بپردازید.

نتیجه گیری

صرافی Trader Joe یک پلتفرم معامله توکن‌های کریپتو در بستر زنجیره‌های آوالانچ، بایننس اسمارت چین و آربیتروم است که در معاملات خود کارمزد کمی از کاربر دریافت می‌کند.

با این که این صرافی در زنجیره بایننس اسمارت چین در مقابل پنکیک سواپ شانس زیادی ندارد اما در زنجیره آوالانچ محبوبیت زیادی کسب کرده است.

در زنجیره آربیتروم نیز صرافی Trader Joe با رقبای زیادی همچون یونی سواپ مواجه است که از نظر حجم معامله رسیدن به آن زمان زیادی نیاز خواهد داشت.

ارز Joe توکن اصلی صرافی Trader Joe است که به کمک آن می‌توانید در استخرهای استیک پلتفرم مشارکت کرده و کسب درآمد کنید.

با این حال سرمایه گذاری بر روی این ارز می‌تواند ریسک‌های زیادی به همراه داشته باشد و باید تحقیقات خود را به خوبی انجام دهید.

آیا این مطلب مفید بود؟
‌بله‌‌خیر‌

شما در بورس، علاوه بر خرید و فروش سهام:

  • می‌توانید در دارایی‌هایی مانند طلا و مسکن سرمایه‌گذاری کنید
  • در صندوق‌های سرمایه گذاری بدون ریسک، سود ثابت بگیرید

برای شروع سرمایه‌گذاری، افتتاح حساب رایگان را در یکی از کارگزاری‌ها انجام دهید:

نام شرکتویژگی‌هاامتیاز
کارگزاری آگاه
  • باشگاه مشتریان با جایزه
  • نرم‌افزار معاملاتی پیشرفته
  • دریافت اعتبار معاملاتی
  • خرید آنلاین صندوق‌ سرمایه‌گذاری
  • ثبت‌نام آنلاین برای کد بورسی
blankثبت نام در بورس

برای سرمایه‌گذاری و معامله موفق، نیاز به آموزش دارید. خدمات آموزشی زیر از طریق کارگزاری آگاه ارائه می‌شود:

نام خدماتویژگی‌ها
دوره‌های آموزش تحلیل تکنیکال
  • دوره‌های حضوری + غیرحضوری
  • شناخته‌شده‌ترین اساتید
  • در سطح مقدماتی، متوسط و پیشرفته
  • ارائه مدرک معتبر گذراندن دوره
blank

بیشتر بخوانید:

صرافی‌های غیرمتمرکز

0 0 رای
به مطلب امتیاز دهید:
اشتراک
اطلاع از
guest

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
مشاهده همه دیدگاه‌ها

مطالب مرتبط

blank

در بورسینس از 10 سال گذشته تاکنون، تلاش ما این بوده به شما کمک کنیم:

  • ترید و سرمایه‌گذاری اصولی را شروع کنید
  • ارزش پول‌تان را در برابر تـورم حفظ کنید
  • از سرمایه‌تان برای کسب سود بیشتر استفاده کنید
  • سرمایه‌گذاری موفق‌تری داشته باشید

درباره بورسینس بیشتر بخوانید 

blank
0
از دیدگاه‌ شما استقبال می‌کنیمx