8 ارز دیجیتال جدید + روش پیدا کردن جدیدترین ارزهای دیجیتال

جدیدترین ارز دیجیتال

این روزها بازار کریپتوکارنسی بیش از هر زمان دیگری وسعت پیدا کرده و تمایل مردم به سرمایه‌گذاری در این حوزه موجب حضور بیش از 20000 ارز دیجیتال مختلف در آن شده است.

هرکدام از این کریپتوها هدف و نقشه راه مشخصی دارند. به‌این‌ترتیب انتخاب رمزارز مناسب از بین جدیدترین ارز دیجیتال به منظور سرمایه‌گذاری، چالش‌برانگیز به نظر می‌رسد.

پس مهم است که بدانید چطور ارزهای دیجیتال مناسب سرمایه‌گذاری را پیدا کنید و آن‌ها را بسنجید. همچنین بتوانید جدیدترین پروژه‌ها را پیدا کنید و ببینید آیا پتانسیل رشد دارند یا خیر.

عناوین مطلب:

نکات کلیدی

  • بهترین کار برای پیدا کردن جدیدترین ارز دیجیتال مناسب سرمایه‌گذاری بررسی منابع و نظرات کارشناسان مختلف درباره آن‌هاست.
  • سریع‌ترین روش پیدا کردن جدیدترین ارزهای دیجیتال بررسی شبکه‌های اجتماعی و وب‌سایت صرافی‌هاست. البته ابزارهایی نیز برای این کار معرفی شده‌اند.
  • هرساله ارزهای دیجیتال و ایردراپ­‌های زیادی برگزار می‌شوند که کاربران می توانند از طریق آن‌ها وارد حوزه کریپتو شوند.

چطور ارزهای دیجیتال جدید را پیدا کنیم؟

وسعت و تنوع بازار ارزهای دیجیتال باعث می‌شود جستجو برای پیدا کردن مناسب‌ترین و جدیدترین ارز دیجیتال در آن کمی گیج‌کننده به نظر برسد.

در بسیاری از موارد هیچ معیار مطمئن و قابل‌سنجشی برای ارزیابی اعتبار جدیدترین ارز دیجیتال وجود ندارد و ممکن است بسیاری از آنها کلاه‌برداری‌هایی باشند که فقط با هدف جذب سرمایه ایجاد شده‌اند.

اما ارزهای دیجیتال علاقه‌مندان زیادی دارند چراکه یک کلاس دارایی باارزش هستند و باعث تنوع سبد دارایی می‌شوند و امکان کسب سود از نوسانات قیمت آنها هم وجود دارد.

به‌این‌ترتیب علاقه‌مندان می‌توانند از طرق مختلفی، ارزهای دیجیتالی که به‌تازگی در حال توسعه و معرفی هستند را پیدا کنند:

صرافی‌های ارز دیجیتال

یکی از مطمئن‌ترین راه‌های بررسی و پیدا کردن جدیدترین ارز دیجیتال و بررسی اعتبار آن، صرافی‌ها هستند.

بسیاری از آنها مثل صرافی کوین بیس و بایننس، لیست کریپتوهای جدید را در وب‌سایت خود منتشر می‌کنند. بااین‌حال برای دسترسی به لیست کامل‌تر و جزییات بیشتر باید در این صرافی‌ها حساب کاربری داشته باشید.

وب‌سایت‌های جمع‌آوری اطلاعات

این وب‌سایت‌ها، درباره یک موضوع خاص مثل بازار ارزهای دیجیتال اطلاع‌رسانی کرده و اخبار آن را منتشر می‌کنند.

Coinmarketcap و کوین­گکو یکی از معروف‌ترین وب‌سایت‌های جمع‌آوری و ارائه اطلاعات در حوزه کریپتو هستند که لیست جدیدترین ارز دیجیتال را به همراه قیمت، ارزش بازار و حجم معاملات آنها نمایش می‌دهند.

چنین وب‌سایت‌هایی به افراد کمک می‌کند تا ببینند نظر سایر سرمایه‌گذاران درباره ارزی که جدیدترین ارز دیجیتال بازار است چیست و در قبال آن چه رفتاری داشته‌اند.

به‌این‌ترتیب می‌توانند متوجه شوند که آیا ارزش خرید دارد یا خیر. از دیگر نمونه این وب‌سایت‌ها می‌توان به کراکن، Coinlib و CoinStats اشاره کرد.

آموزش سایت کوین مارکت کپ (Coinmarketcap) و بررسی و آموزش کار با سایت کوین گکو (Coingecko)را از دست ندهید.

جدیدترین ارز دیجیتال

شبکه‌های اجتماعی

ویژگی شبکه‌های اجتماعی، انتقال سریع اطلاعات است. رسانه‌هایی مثل توییتر این قابلیت را دارند که یک موضوع را در چند ثانیه به اطلاع هزاران نفر برسانند.

به‌این‌ترتیب پیدا کردن توسعه‌دهندگان یک ارز دیجیتال و بنیان‌گذاران آن روی توییتر و خواندن توییت‌های آنها درباره پروژه ای که در حال کار روی آن هستند، ساده‌ترین کاریست که می‌توان برای تحقیق درباره یک رمزارز جدید انجام داد.

از دیگر سو توسعه‌دهندگان ارزهای دیجیتال نیز از این کانال‌های اجماعی برای اطلاع‌رسانی درباره کوین‌های خود یا تغییراتی که در آنها داده‌اند استفاده می‌کنند.

می‌توانید در توییتر اعلان (نوتیفیکیشن) خود را برای عباراتی مثل ارز دیجیتال جدید، انتشار کریپتو یا حتی خود کلمه کریپتو روشن کنید و همه توییت­های مرتبط با آن را بخوانید.

معمولا پروژه‌های مختلف، کانال‌های شبکه اجتماعی خود در توییتر، تلگرام، اینستاگرام و غیره را در وب‌سایتشان معرفی می‌کنند. در همین راستا؛ 15 اینفلوئنسر بازار کریپتو که باید آن‌ها را بشناسید

وب‌سایت‌ها و فضای وب

در فضای اینترنت وب‌سایت‌های زیادی هستند که می‌توانند برای پیدا کردن بهترین و جدیدترین ارز دیجیتال از آنها کمک گرفت.

برخی از معروف‌ترین موارد Top ICO List و Smith & Crown هستند. با بررسی این وب‌سایت‌ها تصمیم‌گیری درباره سرمایه‌گذاری روی یک کریپتو ساده‌تر می‌شود.

پلتفرم‌های دیفای

پلتفرم‌های مالی غیرمتمرکز (DeFi) گزینه‌های نسبتا جدیدی برای سرمایه‌گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هستند.

روش کار آنها مثل بازارهای سنتی است اما برای عملکرد خود به قراردادهای هوشمند وابسته هستند. بسیاری از آنها توکن­‌های بومی دارند که برای اهداف مختلفی مثل سپرده‌گذاری یا اهدای پاداش از آن‌ها استفاده می‌کنند.

بایننس، کراکن و بیت استمپ نمونه‌های از این پلتفرم‌ها هستند. می‌توانید برای پیدا کردن جدیدترین ارز دیجیتال، پروژه‌های دیفای را بررسی کنید.

بازار توکن های غیرقابل تعویض یا NFT

NFT ها دارایی‌های دیجیتالی توکنایز شده هستند. در این فرآیند یک دارایی که قالبا دیجیتالی و گاهی فیزیکی است کدگذاری شده و به بلاک‌چین پیوند می‌خورد.

NFT ها اجزای مهمی برای متاورس هستند و شرکت‌هایی که چشم‌انداز دیجیتالی دارند از آن‌ها حمایت می‌کنند.

Opensea و Rarrible دو بازار معروف NFT هستند که توکن‌هایی از چند دلار تا چند صدهزار دلار را در خودجا داده‌اند. راهنمای خرید NFT (در پلتفرم Opensea) را بخوانید.

عرضه اولیه کوین (ICO)

عرضه اولیه کوین یکی از اصلی‌ترین روش‌های جمع‌آوری سرمایه برای پروژه‌های نوظهور و کسب اطلاع درباره جدیدترین ارز دیجیتال 2023  هستند.

پلتفرم‌هایی نظیر Icodrops و تقویم ICO در CoinMarketCap درباره برگزاری این رویدادها در آینده اطلاع‌رسانی می‌کنند و قیمت توکن، هدف از جمع آوری سرمایه، وایت پیپر پروژه، تیم سازنده و نظایر آن را در اختیار کاربران خود می‌گذارند.

جدیدترین ارز دیجیتال
گرچه بسیاری از ICO هایی که در سال­‌های گذشته برگزار شده‌اند کلاهبرداری بوده‌اند اما همچنان یک روش عالی برای کسب اطلاع درباره جدیدترین ارزهای دیجیتال، ICO ها هستند.

ایردراپ‌ها

ایردراپ‌ها نوعی بازاریابی برای پروژه‌های نوظهور هستند که توکن‌های پروژه به صورت رایگان توزیع می‌شوند تا سطح اطلاع جامع از آن پروژه افزایش یابد.

وبسایت‌های زیادی هستند که درباره ایردراپ‌ها و معرفی جدیدترین ارز دیجیتال تبلیغ و اطلاع رسانی می‌کنند.

این سایت­ها منبع خوبی برای ایده گرفتن درباره پروژه‌های نوظهور هستند. از جمله آ‌ن‌ها می‌توان به airdrops.io و بخش ایردراپ وبسایت کوین ­مارکت ­کپ اشاره کرد.

در ادامه مقاله چند مورد از ایردراپ‌های جدید سال 2023 را نیز معرفی کرده‌ایم.

صندوق های قابل معامله (ETF) در بورس

می‌توانید به صورت غیرمستقیم و از طریق مشتقاتی که در صرافی‌های اصلی معامله می‌شوند سرمایه‌گذاری کنید.

معاملات آتی کریپتو در بورس کالای شیکاگو (CME) از جمله بیتکوین و اتر فیوچرز، گزینه های محبوبی برای سرمایه‌گذارانی هستند که می‌خواهند به صورت غیرمستقیم روی ارزهای دیجیتال سپرده‌گذاری کنند.

تحقیق درباره کریپتوهای جدید

ارزهای دیجیتال برای تامین یک هدف مشخص معرفی می‌شوند که این هدف می‌تواند مثل بیت‌کوین، فقط ایجاد یک سیستم پرداخت جدید باشد یا اینکه توکنی باشد که روی بلاک‌چین دیگری ساخته شده و هدف کاربردی دیگری را دنبال می‌کند.

ابزارهایی وجود دارند که با کمک آ‌ن‌ها می‌توان پروژه‌های کریپتویی که کلاهبرداری نیستند را شناسایی کرد. چراکه برخی از این پلتفرم‌ها پس از جذب دارایی صاحبان سرمایه، پول‌ها را دزدیده و پروژه را منتفی اعلام می‌کنند.

حتی اطلاعاتی که در بسیاری از صرافی‌ها درباره یک کریپتو به‌عنوان جدیدترین ارز دیجیتال نشان داده می‌شود نیز ممکن است اشتباه باشند. درباره بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری در 2023 بخوانید.

علاوه بر صرافی‌ها، مواردی پیش آمده که وبسایت‌هایی مثل کوین­ مارکت­ کپ نیز در ورطه اطلاعات اشتباه افتاده است. به ­این ­ترتیب تحقیقات کامل از چندین منبع اطلاعاتی مختلف اهمیت زیادی دارد.

جدیدترین ارزهای دیجیتال در سال 2023

در چند ماه گذشته از سال 2023 بازار کریپتو همچنان رشد کرده است” چون هر لحظه پروژه‌های جدیدی رونمایی می‌شوند.

ارائه لیستی از جدیدترین ارزهای دیجیتال معرفی شده غیرممکن به نظر می‌رسد اما در ادامه به بررسی چند ارز دیجیتال جدید و معروف و معرفی ویژگی‌های آن‌ها می‌پردازیم:

1. AiDoge

جدیدترین ارز دیجیتال

این پروژه که روی بلاک‌چین اتریوم ایجاد شده سعی در ترکیب میم‌­کوین‌­ها با هوش مصنوعی دارد. در پیش‌­فروش آن (25 آپریل 2023) در یک هفته بیش از 750000 دلار سرمایه جمع شده و انتظار می­‌رود بیشتر نیز شود.

اواسط می 2023 توکن AI در مرحله دوم، با قیمتی حدود 0.0000264 دلار فروش رفت و قیمت آن با بیش از 27 درصد افزایش در مرحله نهایی به 0.0000336 دلار رسید.

به‌­این‌­ترتیب این توکن را می‌توان جدیدترین عرضه اولیه ارز دیجیتال در هنگام نگارش این مقاله قرار می‌­گیرد.

در مدت پیش‌­فروش، حدودا نیمی از سقف عرضه آن یعنی 500 میلیارد توکن در دسترس است و امکان خرید با اتریوم، تتر، بایننس و کارت اعتباری وجود داشت.

سقف فروش آن (هاردکپ) 14900000 توکن بود که کاربران باید حداقل 100 توکن AI می‌­خریدند.

کاربرانی که AiDoge را بعنوان جدیدترین ارز دیجیتال 2023 می­‌خرند می­‌توانند بعدا از دستورات متنی و تولیدکننده‌های میم (شوخی) های مبتنی بر AI برای ایجاد میم‌­های جذاب استفاده نمایند.

همچنین می­‌توانند به میم­‌های دیگران رای دهند و بهترین­‌ها پاداش بگیرند. به­‌این­‌ترتیب به رشد پلتفرم نیز کمک می­‌کند. علاوه بر آن می‌توان توکن‌ها را برای دریافت پاداش سپرده‌­گذاری کرد.

جزییات بیشتر این پروژه در وایت‌پیپر و کانال تلگرام پروژه که نشانی آن‌ها در وبسایت پروژه AiDoge قرار دارد ارائه می‌شوند. AIDoge را جزو بهترین میم کوین‌های سال 2023 دانست.

2. Copium

جدیدترین ارز دیجیتال

توکن این پروژه COPIUM نام دارد که جدیدترین ارز دیجیتال مبتنی بر جامعه است و NFT و پاداش‌­های منحصربه­‌فردی ارائه می‌­کند.

هدف این پروژه ایجاد جامعه‌ای‌ست که از طریق اشتراک‌­گذاری میم‌­ها به کسب سود برسند. توکن این پروژه در 19 می وارد لیست صرافی یونی‌ ­سواپ شد.

پیش‌فروش آن که قبل از لیست شدن در صرافی یونی‌­سواپ بود، به صورت خصوصی برای اشخاصی برگزار شد که عضو شبکه‌­های اجتماعی این رمزارز بودند.

پس از این رویداد تنها 10 درصد توکن‌های پیش­‌فروش شده آنلاک شدند و بقیه برای جلوگیری از پامپ و دامپ، طی سه هفته باز شدند که باعث بیشتر شدن نوسان قیمت این رمزارز شد.

200 نفری که بیشترین توکن را خریداری کردند وارد ایردراپ Copium tank NFT شدند. جالب است بدانید که 1 درصد از عرضه توکن برای ایردراپ‌­ها و هدیه دادن در نظر گرفته شده است.

زمانی که توکن در صرافی لیست شد قیمت آن از 0.0012 به 0.008 دلار رسید که یک جهش 559 درصدی بود و ارزش بازار آن به بیش از 8.2 میلیون دلار و حجم معاملات 24 ساعته آن از 44 میلیون دلار گذشت.

3. Ecoterra

جدیدترین ارز دیجیتال

Ecoterra از پروژه­‌هاییست که روی اتریوم ایجاد شده و می‌­تواند تاثیر ملموسی بر دنیای واقعی داشته باشد.

هدف آن بکارگیری بلاک‌چین در جهت مبارزه با تغییرات آب‌­و­هوایی است. به‌این‌ترتیب افراد را تشویق می­‌کند تا در یک هدف ارزشمند شرکت کنند.

سرمایه‌گذاران می­‌توانند در مرحله 5 از 9 پیش‌فروش، توکن ECOTERRA را به قیمت 0.007 دلار بخرند که از زمان راه­‌اندازی آن در اواخر مارس به سرمایه‌­ای بیش از 2.8 میلیون دلار رسیده است.

پیش‌­خرید از طریق سایت و با استفاده از تتر، اتر و کارت اعتباری امکان‌­پذیر است. هارد کپ آن 6700000 دلار تعیین شده و کاربران می­‌بایستی حداقل 10 دلار سرمایه‌گذاری کنند.

این پروژه روی بازیافت مواد و کاهش تولید کربن تاکید دارد. وایت‌پیپر آن عنوان کرده که شرکت‌ها و سازمان‌ها می‌توانند با اهدای توکن به طرح‌های حفظ محیط زیست در نگهداری آن سهیم شده و با کسب‌و کارهای این حوزه همکاری کنند.

4. yPredict

جدیدترین ارز دیجیتال

این پروژه نیز از هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی استفاده می‌کند اما برخلاف AiDoge برای تریدرهای کریپتو طراحی شده است؛ چراکه از AI برای ارائه طیف وسیعی از اطلاعاتی استفاده می‌کند که به تریدرها در کسب سود بیشتر کمک خواهد کرد.

این پروژه در مرحله چهارم فروش توکن YPRED قرار دارد و تریدرها می‌­توانند در بازار آن، مدل­های پیش‌­بینی خود را بفروشند. هرقدر پیش‌­بینی­‌ها دقیق‌­تر باشد درآمد بیشتری کسب می­‌کنند.

این پلتفرم علاوه بر ترید و معامله، از هوش مصنوعی برای تشخیص الگوها، تحلیل اخبار و شاخص‌­های تکنیکال و تحلیل دارایی‌­های مختلف استفاده می‌­کند.

همچنین سه سطح دسترسی رایگان، فعال و حرفه‌­ای را در نظر دارد که کاربران در هر سطح به قابلیت‌­های مختلفی دسترسی دارند.

توکن YPRED به دلیل پتانسیل بالایی که در پیش­‌فروش خود به‌عنوان جدیدترین ارز دیجیتال 2023  نشان داده تاکنون بیش از 500000 دلار سرمایه جمع‌­آوری کرده است.

قیمت توکن در مرحله 4 پیش­‌فروش آن 0.05 دلار است اما پیش بینی می‌شود که اگر در BitMart لیست شود تا 140 درصد رشد خواهد کرد و به 0.12 دلار می‌­رسد.

در رویداد پیش‌­فروش تولید توکن،80 درصد از عرضه 1 میلیارد توکن آن با هارد کپ 6.5 میلیون دلاری و 50 درصد آنلاک ارائه شده است.

این پروژه روی لایه 2 پالیگان راه‌­اندازی شده و شرکت در پیش‌­فروش آن با کریپتوهای متیک، اتر، تتر، بایننس و کارت اعتباری انجام می‌شود. حداقل میزان خرید نیز 200 توکن YPRED تعیین شده است.

5. DeeLance

جدیدترین ارز دیجیتال

این پروژه مبتنی بر وب 3 است و جدیدترین ارز دیجیتال بازار است که در حوزه خدمات استخدام و فریلنسری فعالیت دارد.

توکن DLANCE روی بلاک‌چین اتریوم ایجاد شده و خریداران در طی پیش‌­فروش شش مرحله‌­ای آن تخفیف‌­های زیادی دریافت کرده و می­‌توانند آن را در مرحله دوم فقط با قیمت 0.029 دلار خریداری کنند.

سقف عرضه این توکن 1 میلیارد است. 30 درصد آن در تاریخ 30 مارس 2023 وارد عرضه اولیه گشته و تا­کنون بیش از 570000 دلار جمع آوری شده است.

پیش بینی می‌شود زمانی که توکن وارد صرافی شود قیمت آن 89 درصد افزایش یافته و به 0.055 دلار برسد.

ارزش این رمزارز ناشی از کاربرد آن به‌عنوان یک ارز انحصاری برای متاورس DeeLance و تراکنش‌­های بازار NFT، پوشش‌­دهی اجاره‌­های دفتر، تبلیغات و سایر خدمات است.

میزان هارد کپ 6700000 دلار و حداقل سرمایه‌گذاری آن 10 دلار تعیین شده. همچنین با اتر، تتر و کارت اعتباری قابل خرید است.

این پلتفرم سعی در ترکیب شبکه­‌های غیرمتمرکز، NFT و متاورس برای تغییر فضای استخدام و امنیت پرداخت فریلنسرها و نیز افزایش شفافیت، کارمزد کمتر و پرداخت‌های سریع‌­تر در این حوزه دارد.

پروژه‌­ها به صورت NFT درآمده و در اختیار فریلنسر قرار می‌­گیرد که باعث تامین امنیت پرداخت­‌ها می‌شود و دی‌لنس نیز از کارفرما 2 درصد و از فریلنسر 10 درصد کارمزد می‌­گیرد که عدد پایینی است.

اما جالب است که هیچ کارمزدی برای برداشت پول، تبدیل ارز یا موارداین چنینی ندارد.

6. Launchpad XYZ

جدیدترین ارز دیجیتال

هدف این پلتفرم مبتنی بر اتریوم، سرعت بخشیدن و حل مشکلات بزرگ فضای وب 3 است چراکه کاربران، استفاده از فضای وب 3 مثلا بکارگیری توکن‌های رمزنگاری یا NFT ها را سخت و ترسناک می‌­دانند.

به‌این‌ترتیب هنوز فاصله زیادی تا پذیرش انبوه Launchpad XYZ داریم.

هدف این پروژه اطلاع­‌رسانی درباره جدیدترین کلکسیون­‌های NFT، بازی­‌های وب 3 و پیش‌­فروش‌هاست.این پلتفرم یک کیف پول وب 3، یک صرافی غیرمتمرکز و یک ترمینال تریدینگ دارد و از هوش مصنوعی نیز استفاده می­‌کند.

تنها نقطه ضعف این پروژه این است که بیشتر برای سرمایه‌گذاران میان­‌مدت و بلندمدت مناسب است و ممکن است تا اواخر 2024 راه‌اندازی نشود.

توکن LPX هنوز در مرحله اول پیش­‌فروش قرار دارد و 200،000 دلار جمع‌آوری کرده. پیش‌­فروش از 26 آپریل 2023 شروع شده و احتمالا قیمت این توکن تا آخرین مرحله پیش‌فروش به 0.07 دلار می­‌رسد.

انتظار می‌­رود این فرآیند در سه ماهه سوم 2023 به پایان برسد. خرید آن با اتر، تتر، بایننس و کارت اعتباری امکان­‌پذیر است.

از حدود 1 میلیارد ذخیره توکنLPX، میزان 25 درصد آن در پیش­فروش ارائه می‌شود و دوره واگذاری ندارد. هارد کپ آن نیز 12.5 میلیون دلار است. حداقل میزان خرید 10 توکن LPX در نظر گرفته شده است.

7. Spongebob

جدیدترین ارز دیجیتال

Spongebob یا باب اسفنجی پروژه میم­‌کوین با توکن SPONGE است که عرضه اولیه آن در 4 می 2023 انجام شد.

هنوز بیش از چند روز از این رویداد به‌عنوان جدیدترین عرضه اولیه ارز دیجیتال نمی‌­گذرد. این توکن در حال حاضر در یونی‌­سواپ لیست شده و انتظار می‌­رود در آینده وارد صرافی‌های بیشتری شود.

توکن SPONGE حجم معاملات 24 ساعته 1.05 میلیون دلاری را تجربه کرده است و دارای ارزش بازار 2.77 میلیون دلاری است.

می‌توان هر توکن آن را فقط با قیمت 0.000068 دلار خرید. DEXTools گزارش کرده که عرضه کل این توکن 40.40 میلیارد توکن است. آموزش دکس تولز (DEXTools)؛ ابزار آنالیز داده‌های صرافی‌های غیرمتمرکز را بخوانید.

این مقدار از توکن‌های محبوبی مثل دوج‌­کوین و شیبا اینو کمتر است و در­عین‌­حال هیچ تضمینی برای افزایش قیمت آن وجود ندارد و تنها در صورت افزایش تقاضا، گران‌­تر می‌شود.

اما اخیر میم‌­کوین‌­ها صعود خوبی داشته‌اند. در سه ماهه اول 2023 میم‌­کوین­‌هایی مثل PEPE، WSB و WOJAK عملکرد بهتری نسبت به رمزارزهای بزرگی مثل بیت­‌کوین و اتریوم داشته‌اند. بنابراین می‌­توان به روند صعودی آنها امیدوار بود.

8. Love Hate Inu

جدیدترین ارز دیجیتال

این پروژه که روی اتریوم ایجاد شده، با توکن LHINU در لیست جدیدترین ارزهای دیجیتال قرار دارد.

این پروژه به یکی از بهترین ICO های سال 2023 تبدیل شده و به دلیل استفاده از مفهوم کسب درآمد از رای‌­دهی یا vote-to-earn فروش آن طی هشت هفته تکمیل شد.

این توکن را می‌­توان برای کسب پاداش در پلتفرم رای‌­دهی آنلاین مبتنی بر کریپتو که کاربران برای کسب پاداش، نظرات خود را به اشتراک می‌­گذارند، سپرده‌­گذاری کرد.

Love Hate Inu ناشناس بودن در رای‌­گیری و جلوگیری از هرگونه تقلب و دستکاری را تضمین می­‌کند چراکه یک مکانیسم سپرده‌­گذاری بلادرنگ را به کار می‌­گیرد که توکن‌ها باید 30 روز قبل از رای‌­گیری سپرده­‌گذاری شوند.

این پروژه نقشه راه کاملا مشخصی دارد که آینده آن را شفاف کرده است. یکی از اهداف این پروژه همکاری با چندین شرکت کریپتو و متاورس است.

جالب است بدانید که توسعه­‌دهندگان این پروژه ناشناس هستند اما این موضوع درباره پروژه‌­های بزرگی مثل دوج­‌کوین و شیبا اینو نیز صدق می­‌کند و جای نگرانی نیست.

در پیش­‌فروش 8 مارس 2023، 90 درصد توکن‌ها در دسترس قرار گرفت و تنها 10 درصد برای تامین نقدینگی کنار گذاشته شد و این خطر کلاه­برداری بودن پروژه را خیلی کم می‌­کند.

حداقل میزان خرید نیز 10 توکن بود. سقف 10 میلیون دلاری پیش‌­فروش این توکن فقط در 8 هفته در طی یک IEO بدست آمد.

بااین‌­حال هنوز هم سرمایه‌گذاران می‌­توانند توکن LHINU را با قیمت 0.000145 دلار یعنی همان قیمت پیش‌­فروش بخرند. خرید با اتریوم، تتر و کارت اعتباری انجام می‌شود.

کاربران تا آخر سه ماه سوم 2023 به قابلیت رای­‌دهی دست پیدا خواهند کرد و در سه ماه بعدی می‌­توانند نظرات خود را ثبت کنند.

جدیدترین ایردراپ های سال 2023

با گسترش بازار ارزهای دیجیتال، پروژه‌­های بیشتری به سمت معرفی توکن خود از طریق ایردراپ‌­ها پیش می‌­روند. به‌این‌ترتیب با ارائه توکن‌های رایگان به علاقمندان، موجب افزایش شناخت عمومی نسبت به آن پروژه می‌شوند.

البته گاهی کاربران نیز در مقابل دریافت جدیدترین ارز دیجیتال رایگان ایردراپ ملزم به فعالیت‌­هایی مثل تبلیغ آن توکن در شبکه‌­های اجتماعی خود می‌شوند.  

در ادامه 5 مورد از جدیدترین ایردراپ‌های ارز دیجیتال در سال 2023 را به تایید وبسایت Coinmarketcap آورده­‌ایم:

1. Arbitrum

Arbitrum به‌عنوان یک راهکار مقیاس‌­پذیر لایه 2 روی بلاک‌چین اتریوم، به دلیل پتانسیلی که در حل کردن مسئله مقیاس‌­پذیری دارد، توجه زیادی را در فضای کریپتوکارنسی به خود جلب کرده است.

تیم این پروژه اجرای ایردراپ توکن بومی آن ARB را به‌عنوان جدیدترین ارز دیجیتال رایگان در اختیار کسانی که قبلا با DApp های مبتنی بر اتریوم کار کرده‌­اند می‌­گذارند.

هدف این ایردراپ ترغیب کاربران به آزمایش شبکه اربیتروم و استفاده از مزایای آن مثل تراکنش‌­های سریع و ارزان است. درباره این پروژه بیشتر بخوانید: آربیتروم (Arbitrum) چیست و چگونه شبکه اتریوم را بهبود می‌دهد؟

تیم این پروژه امیدوار است که بتواند از طریق این ایردراپ، انطباق شبکه را بیشتر کند و ارزش تکنولوژی آن را به قشر بزرگتری نشان دهد.

2. zkSync

پروژه zkSync در پی ارائه یک راه حل مقیاس‌­پذیر روی لایه 2 اتریوم است که برای انجام تراکنش‌­های سریع و ارزان­‌تر از اثبات دانش صفر (zero-knowledge proof) استفاده می­‌کند.

به‌این‌ترتیب به دلیل قابلیتی که در حل مسئله مقیاس­‌پذیری در اتریوم دارد توجه زیادی را جلب کرده است و می­‌تواند ایردراپ موفقی باشد. درنهایت در لیست جدیدترین ایردراپ‌های ارز دیجیتال امسال قرار خواهد گرفت.

3. StarkWare

StarkWare یک راهکار مقیاس­‌پذیری لایه 2 روی اتریوم است که برای تسریع و امن کردن تراکنش­ها، از zk-STARKs استفاده می­‌کند.

این پروژه بخاطر پتانسیلی در حل مسئله مقیاس­‌پذیری در شبکه اتریوم دارد توجه زیادی را جلب کرده است.

تیم StarkWare می­‌خواهند ایردراپ آن را در سال 2023 برگزار کنند تا کاربران نسبت به استفاده از این شبکه تشویق شوند.

4. StarkNet

این پروژه نیز جزو جدیدترین ارزهای دیجیتال و یک راه‌کار مقیاس‌­بندی روی لایه 2 اتریوم است که برای تامین امنیت تراکنش­‌ها و تسریع آن‌ها از zk-rollups استفاده می‌­کند.

این پروژه بخاطر پتانسیلی که در حل چالش‌های مقیاس‌پذیری شبکه اتریوم دارد توجه زیادی را به خود جلب کرده است. احتمال برگزاری ایردراپ این پروژه در سال 2023 زیاد است.

5. Stargate

Stargate یک پروژه غیرمتمرکز برای ایجاد ارتباط بین بلاک‌چین­‌هاست که امکان همکاری شبکه‌­های مختلف بلاک‌چین را فراهم می‌­کند.

این پروژه بخاطر انتقال یکپارچه دارایی­‌های و داده‌­ها بین اکوسیتسم‌­های بلاک‌چین‌­های مختلف توجه زیادی را در جامعه ارزهای دیجیتال به خود جلب کرده است.

احتمال برگزاری ایردراپ این پروژه در سال 2023 وجود دارد اما هنوز به صورت قطعی تاریخی اعلام نشده است.

هر چند وقت یکبار یک ارز دیجیتال جدید معرفی می‌شود؟

جدیدترین ارز دیجیتال

همواره کریپتوهای جدیدی در حال معرفی هستند. وبسایت­‌هایی مثل کوین­‌مارکت­‌کپ هر روز لیست توکن‌ها و کوین‌­هایی که به­‌تازگی معرفی شده‌­اند و نیز لیست ICO ها را همراه با جزییات آنها فهرست می‌­کنند.

رسانه‌­های اجتماعی مثل توییتر و تلگرام نیز ابزارهای اجتماعی خوبی برای اعلام راه‌­اندازی یک کوین جدید هستند.

چطور قبل از اینکه یک ارز دیجیتال در صرافی لیست شود از آن با خبر شویم؟

گاهی ارزهای دیجیتالی که جدیدا توسعه داده شده‌­اند قبل از اینکه در صرافی‌ها لیست شوند وارد پیش‌­فروش و ICO می‌شوند.

چنین پیش‌فروش­‌هایی در شبکه­‌های اجتماعی، سایت­‌های خبری و سایت‌­هایی مثل کوین­‌گکو و کوین­‌مارکت­‌کپ اعلام می‌شوند.

سوالات متداول

چطور لیست ارزهای دیجیتال تازه معرفی شده را ببینیم؟

برای بررسی جدیدترین ارز دیجیتال کافیست به وبسایت صرافی‌های معتبر سر بزنید یا وبسایت‌های خبری مثل کوین­‌گکو و  نظایر آن را دنبال کنید. البته راهکارهای دیگری مثل بررسی ICO ها، ایردراپ‌­ها، صندوق‌­های معاملات ETF و شبکه­‌های اجتماعی هم وجود دارد.

چه عواملی باعث اعتبار یک ارز دیجیتال جدید می‌شوند؟

در این مورد هیچ معیار قطعی­‌ای وجود ندارد اما به­‌طور­کلی با بررسی عملکرد سایر سرمایه‌گذاران درمورد آن کریپتو، بررسی تیم سازنده، اهداف و نقشه راه پروژه و نیز توکنومیک آن می‌­توان به یک دیدگاه کلی رسید.

چطور کریپتوهای تازه ­تاسیس را تهیه کنیم؟

بهترین و ساده­‌ترین راه خرید ارزهای دیجیتالی که به تازگی معرفی شده‌­اند صرافی‌ها هستند. با­این­‌حال می‌­توان آنها را از پلتفرم‌­های مالی غیرمتمرکز، بازارهای NFT و ICO ها و ایردراپ­‌ها هم تهیه کرد.

جمع بندی

ارزهای دیجیتال، بازار بسیار وسیعی دارند و هر روز پروژه‌­های جدیدی با توکن‌های خاص خود معرفی می‌شوند. از روش‌­های مختلفی می‌­توان این توکن‌ها را بررسی کرد.

بهتر است از وبسایت­‌هایی مثل کوین­‌گکو و کوین­‌مارکت­کپ، وبسایت صرافی‌ها، شبکه‌­های اجتماعی و نظایر آن کمک بگیریم.

برای دریافت توکن پروژه‌­های نوظهور می‌­توانیم در ICO ها یا ایردراپ­‌هایی که برگزار می‌کنند شرکت کنیم.

آیا این مطلب مفید بود؟
‌بله‌‌خیر‌

شما در بورس، علاوه بر خرید و فروش سهام:

  • می‌توانید در دارایی‌هایی مانند طلا و مسکن سرمایه‌گذاری کنید
  • در صندوق‌های سرمایه گذاری بدون ریسک، سود ثابت بگیرید

برای شروع سرمایه‌گذاری، افتتاح حساب رایگان را در یکی از کارگزاری‌ها انجام دهید:

نام شرکتویژگی‌هاامتیاز
کارگزاری آگاه
  • باشگاه مشتریان با جایزه
  • نرم‌افزار معاملاتی پیشرفته
  • دریافت اعتبار معاملاتی
  • خرید آنلاین صندوق‌ سرمایه‌گذاری
  • ثبت‌نام آنلاین برای کد بورسی
blankثبت نام در بورس

برای سرمایه‌گذاری و معامله موفق، نیاز به آموزش دارید. خدمات آموزشی زیر از طریق کارگزاری آگاه ارائه می‌شود:

نام خدماتویژگی‌ها
دوره‌های آموزش تحلیل تکنیکال
  • دوره‌های حضوری + غیرحضوری
  • شناخته‌شده‌ترین اساتید
  • در سطح مقدماتی، متوسط و پیشرفته
  • ارائه مدرک معتبر گذراندن دوره
blank

بیشتر بخوانید:

ارز دیجیتال (Cryptocurrency) چیست؟

0 0 رای
به مطلب امتیاز دهید:
اشتراک
اطلاع از
guest

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
مشاهده همه دیدگاه‌ها

مطالب مرتبط

blank

در بورسینس از 10 سال گذشته تاکنون، تلاش ما این بوده به شما کمک کنیم:

  • ترید و سرمایه‌گذاری اصولی را شروع کنید
  • ارزش پول‌تان را در برابر تـورم حفظ کنید
  • از سرمایه‌تان برای کسب سود بیشتر استفاده کنید
  • سرمایه‌گذاری موفق‌تری داشته باشید

درباره بورسینس بیشتر بخوانید 

blank
0
از دیدگاه‌ شما استقبال می‌کنیمx