راهنمای جامع بازی کریپتو کیتیز (Crypto Kities) و کسب درآمد از آن

کریپتو کیتیز

در عصر تکنولوژی و دیجیتال، دیگر بازی‌ها تنها برای سرگرمی و گذراندن اوقات فراغت نیستند. بلکه می‌توانند منبعی برای کسب درآمد باشند، البته اگر نحوه کسب درآمد و انتخاب بازی‌های مناسب را بدانید.

از طرفی تولد فناوری بلاک‌چین باعث شد تا یک بار دیگر بستری بهتر و کامل‌تر برای کسب درآمد از بازی‌های کریپتویی فراهم شود. یکی از این بازی‌ها بازی کریپتو کیتیز (cryptokitties) است.

اولین و محبو‌ب‌ترین بازی مبتنی بر بلاک‌چین و توکن‌های NFT که هنوز هم یکی از جذاب‌ترین بازی‌ها است. برای کسب درآمد از بازی کریپتو کیتیز و شناخت بیشتر این بازی، تا پایان این مقاله همراه ما بمانید.

عناوین مطلب:

نکاتی در مورد بازی‌های کریپتویی

بازی‌های مبتنی بر بلاک‌چین بازی‌های کامپیوتری یا موبایلی هستند که از فناوری ارزهای دیجیتال استفاده می‌کنند و دغدغه‌هایی مثل پرداخت و امنیت بازی را برطرف کرده‌اند.

در واقع بلاک‌چین یک پایگاه‌داده با امنیت بالاست. ازاین‌رو استفاده از قرارداد‌های هوشمند و یکپارچه‌سازی فرآیند آنها باعث می‌شود امکان هک حساب بازیکنان یا تقلب در بازی وجود نداشته باشد.

رابط اصلی بین بازی‌های ویدئویی و فناوری بلاک‌چین، توکن‌های غیر مثلی (NFT) هستند. این توکن‌ها باعث می‌شوند تا بازیکنان بیشتری جذب بازی شوند و با افزایش تعداد بازیکنان، تیم توسعه‌دهنده بازی هم بتواند بودجه لازم برای بهبود و توسعه بازی را تامین کند.

بیشتر بخوانید: معرفی بهترین بازی‌های بلاک‌چینی برای کامپیوتر

معرفی بازی کریپتو کیتیز (Crypto Kities)

بازی کریپتو کیتیز یک بازی مبتنی بر بلاک‌چین است که بازیکنان در این بازی باید گربه‌های مجازی را جمع‌آوری یا آنها را پرورش دهند.

گربه‌های این بازی جنسیت‌های متفاوتی دارند. به گربه‌های ماده «Dames» و به گربه‌‌‌های نر «Sire» گفته می‌شود. با تولیدمثل هر یک از این گربه‌ها، می‌توان نسل آنها را ادامه داد.

هر گربه‌ای که متولد می‌شود منحصر به‌فرد است و چشم، خز و موهای مختلفی دارد. همین ویژگی باعث شده تا آنها را تبدیل به یک توکن غیر مثلی ارزشمند کند.

بچه‌گربه‌هایی که در هر مرحله از بازی پرورش داده می‌شوند در پلتفرم مربوط به بازی قابل معامله هستند و برخی از آنها را می‌توان با پول واقعی هم معاوضه کرد.

این بازی یک بازی دیفای است و در واقع آن را به عنوان بازی dapp (مخفف عبارت Decentralized Application) می‌شناسند. به‌این‌ترتیب هیچ نهاد یا فردی به‌تنهایی مالک این بازی نیست و نمی‌تواند روی بازی کنترل یا محدودیتی اعمال کند.

بنیان‌گذاران بازی

این بازی حاصل ایده یک تیم استارتاپی از ونکوور کانادا است. تیم سازنده در سال 2017 شرکت کریپتو کیتیز را تاسیس کردند و نام آن را اکسیوم زن (Axiom Zen) گذاشتند.

این بازی روی بلاک‌چین اتریوم اجرا می‌شود. شرکت Axiom Zen درگذشته هم پروژه‌های نرم‌افزاری و بازی‌های مختلفی را طراحی و راه‌اندازی کرده‌اند، اما تا امروز هیچ‌کدام از این پروژه‌ها به‌اندازه بازی کریپتو کیتیز موفق نبوده‌اند.

این بازی به‌تازگی رشدی انفجاری داشته است و حتی گزارش‌های مبنی بر کسب درآمد‌های کلان هم از فروش گربه‌های مجازی به‌دست‌آمده است. برخی از گربه‌های منحصر‌ به‌فرد این بازی فروش بیش از 100000 دلار را هم تجربه کرده‌اند!

قیمت گربه‌های کریپتو کیتیز
برخی از گربه‌های کمیاب و منحصر به‌فرد بازی مرز فروش چندین هزار دلاری را هم رد کرده‌اند!

داستان بازی کریپتو کیتیز

اولین کریپتو کیتی (گربه کریپتویی) در 2 دسامبر 2017 متولد شد. از آن تاریخ به بعد، بلاک‌چین اتریوم موفق شد هر 15 دقیقه یکبار گربه جدیدی ایجاد کند که ویژگی‌های منحصر‌ به‌فرد و خاصی داشتند. این روند تا نوامبر 2018 ادامه پیدا کرد و گربه‌هایی که در آن زمان متولد شدند را به نسل گربه‌های صفر می‌شناسند. تعداد این گربه‌ها هم حدود 50000 گربه است.

بازیکنان بازی را بدون داشتن گربه‌ای شروع می‌کنند و برای ادامه بازی باید از فروشگاه، یک گربه بخرند. تلاش شده تا تمام بخش‌های مهم این بازی، مثل فروشگاه و شروع بازی، کاربرپسند باشد تا همه بازیکنان بتوانند به‌راحتی بازی را آغاز کنند.

بعدازاین، برای شروع پرورش گربه‌ها به حداقل دو گربه منحصر‌ به‌فرد نیاز است. بازی را می‌توانید با یک گربه مجرد آغاز کنید اما بعد از گذشت زمان باید با گربه‌دار دیگری همکاری کرده یا گربه دیگری را بخرید تا بتوانید پرورش و تولیدمثل گربه‌ها را ادامه دهید.

زمانی که گربه‌های مجازی شما تولید‌مثل کنند، یک تخم در موجودی حساب‌تان ذخیره می‌شود. وقتی که روی تخم کلیک کنید، گربه کوچکی از تخم خارج می‌شود که به عنوان بچه گربه شماست. گربه‌هایی که می‌توانید بخرید و به مزرعه اضافه کنید می‌توانند از نسل‌‌های مختلف باشند.

نسل هر گربه دقیقا زیر تعداد گربه‌ها مشخص شده است و اگر نسل گربه‌ها با هم مختلف باشد، گربه‌ای که از تولید‌مثل آنها متولد می‌شود، می‌تواند نسل جدیدی را ایجاد کند.

بیشتر بخوانید: همه چیز درباره بازی بلاک‌چین اندرویدی + معرفی بازی‌های برتر

نحوه کارکرد بازی کریپتو کیتیز

بازی کریپتو کیتیز که یک بازی مبتنی بر بلاک‌چین است، روی الگوریتمی به نام ژنتیک یا GA اجرا می‌شود.

این الگوریتم همان‌طور که از اسم آن انتظار می‌رود، تلاش می‌کند تا الگوریتم ژنتیکی انسان واقعی را تقلید کند. به‌این‌ترتیب اطلاعاتی که در یک بچه گربه ذخیره می‌شود، مثل DNA موجودات زنده است و هر کدام از این DNA‌ها حاوی اطلاعات و ویژگی‌هایی است که فقط برای خود آن بچه گربه تعریف شده است.

درست مثل انسان‌ها که DNA هر کدام از ما نشان‌دهنده قد، رنگ مو، رنگ چشم و … است، در بازی کریپتو کیتیز ژن‌هایی که برای گربه‌های موثر هستند روی عوامل ظاهری، از جمله رنگ، الگوهای روی خز، حالات صورت و … تاثیر می‌گذارند.

علاوه بر این، در زندگی موجودات زنده مثل انسان‌ها، گیاهان و حیوانات، ویژگی‌های پدر و مادر از طریق فرآیند جفت‌گیری با هم ترکیب شده و یک DNA یک فرزند منحصر به‌فرد را به وجود می‌آورد. به‌این‌ترتیب هیچ کودک یا حیوانی DNA شباهتی با دیگری ندارد و هر کدام دارای ویژگی منحصر‌ به‌فرد هستند.

اصل الگوریتم ژنتیک هم درست مثل همین موضوع عمل می‌کند. هر بچه گربه‌ای که متولد می‌شود ترکیبی از ویژگی‌‌های والدین خود را دارد و در نهایت یک بچه گربه با DNA و ویژگی‌های منحصر به‌فرد است. به‌طوری‌که هیچ دو گربه در ظاهر یکسانی، DNA یکسانی هم ندارند.

DNA گربه‌ها در کریپتو کیتیز
DNA گربه‌های مجازی مثل ژنتیک موجودات زنده است و هر کدام از این DNA‌ها حاوی اطلاعات و ویژگی‌های منحصر به‌فردی هستند.

سازوکار الگوریتم ژنتیک و اتریوم

الگوریتم ژنتیک موردی است که گربه‌های مجازی را به وجود می‌آورد و آنها را منحصر‌ به‌فرد می‌کند. در این سازوکار قرارداد‌های هوشمند نقش مهمی دارد. در واقع اتریوم از این نوع قراردادها برای ذخیره اطلاعات و استفاده از داده‌‌ها برای انجام محاسبات استفاده می‌کند.

قرار‌داد‌های هوشمند بازی کریپتو کیتیز بر بستر اتریوم

وقتی در شبکه بلاک‌چین تراکنشی با یک ارز دیجیتال مثل بیت‌کوین انجام می‌شود، برای انجام این تراکنش از یک حساب به‌اصطلاح خارجی استفاده می‌کنند.

در ارز دیجیتال بیت‌کوین تنها همین یک نوع حساب وجود دارد، درحالی‌که اتریوم دو نوع حساب دارد که این حساب‌ها شامل حساب‌های خارجی و حساب‌های قراردادی است.

نحوه عملکرد قراردادهای هوشمند در کریپتو کیتیز

ازآنجایی‌که بلاک‌چین اتریوم یک زنجیره عمومی است، تمام کد‌هایی بازی کریپتو کیتیز که روی بلاک‌چین ساخته می‌شوند، می‌توانند در دسترس عموم قرار بگیرند.

چندین قرارداد هوشمند در یک قرارداد هوشمند اصلی به نام Kitty Core مربوط به این بازی روی بلاک‌چین اتریوم ساخته شده است. برای آشنایی بیشتر به جزئیات این قرارداد‌های هوشمند نگاهی می‌اندازیم:

  • کیتی بیس Kitty Base: این قرارداد هوشمند حاوی اطلاعات ژنتیکی گربه‌هاست و ذخیره‌سازی ژن گربه‌های مجازی را به عهده دارد. همه کد‌های مربوط به ژن کیتی‌ها در این قرارداد تعریف شده‌اند و چون منبع‌باز است، همه افراد می‌توانند این اطلاعات را مشاهده کنند.
  • قرارداد مالکیت کیتی‌ها یا Kitty Ownership: هر کیتی در این بازی شناسه مخصوصی دارد. به‌محض اینکه بازیکنی یکی از این گربه‌ها را به دست آورد، بازیکن دیگری نمی‌تواند ادعای مالکیت همزمان آن گربه را داشته باشد. تمام اطلاعات مربوط به مالکیت و خرید‌وفروش کیتی‌ها توسط این قرارداد ذخیره می‌شود.
  • قرارداد هوشمند Kitty Breeding: این قرارداد مربوط به نحوه ترکیب ژن‌ها در فرآیند تولید‌مثل گربه‌هاست.
  • قرارداد هوشمند Kitty Auction: قرارداد کیتی اکشن به بازیکنان اجازه می‌دهد کیتی‌ها را خریدوفروش کرده یا گربه‌ای را جهت انجام تولید‌مثل، به بازیکن دیگری قرض دهد.  
  • قرارداد هوشمند کیتی مینتینگ Kitty Minting : این قرارداد مشابه عملیات ico یا عرضه اولیه کوین عمل می‌کند. همچنین حاوی اطلاعات گربه‌های ژن صفر یا ژن پایه است که اجداد کیتی‌های امروزی محسوب می‌شوند.

آموزش کسب درآمد از بازی کریپتو کیتیز

در بازی کریپتو کیتیز ارزش گربه‌ها با کمیابی و منحصر به‌فرد بودن آنها تعیین می‌شود. هرچقدر گربه‌های یک بازیکن کمیاب‌تر و منحصر‌ به‌فرد‌تر باشد، ارزش بیشتری دارد و در نهایت توکن غیر مثلی آن هم با قیمت بالاتری معامله می‌شود.

به گفته توسعه دهندگان، این کاربران هستند که تصمیم می‌گیرند چه چیزی کمیاب باشد و چه چیزی نباشد. اگر همه تعداد زیادی از بازیکنان تصمیم بگیرند که گربه‌هایی با چشم‌های سبز، خز‌های نارنجی و خال‌های قهوه‌ای پرورش دهند، به‌این‌ترتیب چند ویژگی تکرارشونده بین گربه‌هایی وجود دارد که باعث می‌شود دیگر کمیاب نباشند.

به‌این‌ترتیب کمیابی و در نتیجه ارزش آنها هم کم می‌شود. این در حالی است که اگر یک بازیکن، گربه‌ای با ویژگی‌های تکرار نشده و منحصر به‌فرد پرورش دهد، این گربه کمیاب و ارزشمند است.

انواع گربه در کریپتو کیتیز
همه گربه‌ها منحصربه‌فرد هستند، اما همه آنها کمیاب نیستند!

یکی از مهم‌ترین ویژگی بچه‌گربه‌ها مربوط به نسل آنهاست. در سال‌های اول، گربه‌های نسل صفر ایجاد شدند و طبق چیزی که در قرارداد‌های هوشمند تعریف شده است، سازندگان فقط می‌توانند 50000 عدد از این بچه‌گربه‌ها را پرورش دهند.

از آنجایی که این بچه‌ها گربه‌ها یک کلاه دارند، نادرتر از بقیه بوده و ارزش بیشتری نسبت به نسل دیگری از گربه‌ها دارند.

گربه‌های مجازی این بازی ممکن است از یک دلار تا ده‌هزار دلار قیمت‌گذاری شوند. درست مانند بازی‌های کالکشنی دیگر، هرچقدر که کیتی‌ها کمیاب‌تر و ویژه‌تر باشند، قیمت آنها هم بیشتر است.

بازیکنانی که گربه‌های مجازی را می‌خرند، به نادر و کمیاب بودن گربه‌ها توجه بیشتری دارند و حاضرند برای این گربه‌های کمیاب، هزینه بیشتری پرداخت کنند.

خرید گربه‌ها‌

اولین و ساده‌ترین روش خرید گربه‌ها استفاده از بازارچه بازی کریپتو کیتیز است.

کاربرانی که می‌خواهند گربه‌های جدید را جهت پرورش گربه خریداری کنند، در این بازار جست‌وجو می‌کنند. بعد از انتخاب گربه مورد نظرشان، با زدن روی دکمه خرید، آن گربه را می‌خرند و به مالکیت خود درمی‌آورند.

ارائه پیشنهادها راه دیگری برای خرید گربه‌هاست. سیستم پیشنهادهای بازی به بازیکنان اجازه می‌دهد برای هر گربه قیمتی پیشنهاد کنند تا مالک گربه پیشنهاد را بررسی کرده و در صورت موافقت با پیشنهاد گفته شده، گربه را بفروشد. اعتبار این پیشنهادها فقط سه روز است.

بیشتر بخوانید: بررسی بازی کریپتو دراگون (Crypto Dragons) + نحوه کسب درآمد از آن

تولید‌مثل گربه‌ها

ازآنجایی‌که همه گربه‌های این بازی دارای جنسیت هستند، به‌راحتی می‌توان از طریق تولیدمثل، تعداد گربه‌های مزرعه را بیشتر کرد. اگر صاحب یک گربه نر و یک گربه ماده باشید، می‌توانید از طریق تولیدمثل این دو گربه، گربه جدیدی را به وجود آورید.

حتی اگر فقط صاحب یک گربه نر یا ماده باشید هم می‌توانید جنس مخالف دیگر را از شخص دیگری قرض بگیرید تا مجدد از طریق تولیدمثل، گربه‌های خود را بیشتر کنید.

برای مثال شما یک CryptoKitty Sire (گربه نر) دارید و می‌خواهید از طریق تولیدمثل، بچه گربه‌ای داشته باشید. پس باید فردی را پیدا کنید که Crypto Kitty Dame (گربه ماده) داشته باشد. با این کار می‌توانید تولید و پرورش گربه را شروع کنید.

توسعه دهندگان بازی گربه‌های تازه‌متولدشده را «Cattributes» می‌نامند

فروش یا نگهداری از گربه‌ها؟

بازیکنان می‌توانند در هر زمانی که می‌خواهند گربه‌های خود را برای فروش گذاشته یا برای نگهداری از آن‌ها و تولیدمثل، به کسی قرض و انتقال دهند.

در حساب کاربری بازیکنان، دو کلید فروش «Sell» یا نگهداری «Breed» برای تمام گربه‌ها وجود دارد. هر دوی این گزینه‌ها بازیکنان را به صفحه‌ای هدایت می‌کنند که در آن می‌توانند گربه‌های خود را به فروش بگذارند.

سایر بازیکنان هم می‌توانند از طریق بازار siring گربه‌های دیگر بازیکنان را پیدا کرده یا به کمک گربه آنها بچه‌دار شوند.

بازیکنانی که قصد خرید گربه را دارند هم می‌توانند در بازار فروش، متقاضیان فروش گربه را پیدا کنند. در نهایت قیمت شروع و قیمت پایانی و مدت‌زمان حراج توسط خود بازیکنان انتخاب می‌شود.

کسب درآمد در کریپتو کیتیز
بازیکنان می‌توانند گربه‌های خود را برای فروش گذاشته یا برای نگهداری و تولیدمثل به کسی قرض و انتقال دهند.

گربه‌های میوتیشن (Mewtations)

چیزی که به گربه‌های مختلف ارزش می‌دهد، ژن آنهاست. بعضی از ژن‌ها برای گربه‌هایی که در نسل صفر هستند وجود ندارد و فقط زمانی می‌توانند از این ژن‌ها استفاده کنند که یک جهش یا میوتیشن انجم دهند.

گربه‌های میوتیشن همان گربه‌های جهش‌یافته‌ای هستند که از دیگر نسل‌های عادی گربه‌ها متمایزند و ویژگی‌های منحصر به‌فردی دارند. اولین گربه‌ای که یک میوتیشن خاص دریافت می‌کند، یک الماس خواهد گرفت.

در حال حاضر فقط 243 گربه این الماس را دارند و همین باعث شده تا این گربه‌ها ارزش متفاوت‌تری نسبت به دیگر نسل گربه‌های معمولی داشته باشند.

گربه‌هایی که به جای الماس طلا دریافت می‌کنند هم می‌توانند کمیاب باشند. اما ارزش آنها قابل‌مقایسه با گربه‌های الماس‌نشان نیست.

گربه‌های فاندر (Founder cats)

گربه‌‌‌های فاندر یا همان گربه‌های موسس نوع دیگری از گربه‌های ارزشمند هستند. این گربه‌ها جزء 100 گربه اولی هستند که تابه‌حال روی پلتفرم بازی کریپتو کیتیز به وجود آمده‌اند.

ارزش گربه‌های فاندر با شماره شناسه آنها مشخص می‌شود و هرچه شماره شناسه این گربه‌ها کمتر باشد، ارزش بالاتری دارند. آخرین قیمت‌گذاری که برای این گربه‌ها انجام شده بین 15 تا 25 اتریوم (حدود 3577 تا 5962 دلار) بوده است!

گربه‌های انحصاری (Exclusive cats)

این گربه‌های توسط خود تیمی که روی بازی کریپتو کیتیز کار می‌کردند، معرفی شد.

آنها در واقع برای رقابت در بالا بردن ارزش دیگر گربه‌ها و عملکرد‌های استثنایی تهیه شدند. برخی از این گربه‌ها منحصر به‌فرد با مبلغ هنگفتی فروخته شده‌اند و قیمت آنها توجه‌های زیادی را به خود جلب کرد.

یکی از این نمونه‌ها گربه‌ای بود که به قیمت 140000 دلار فروخته شد و تمام پول آن به یک موسسه خیریه و برای حمایت از هنرمندان اهدا شد. یکی دیگر از گربه‌ها هم به قیمت 25000 دلار معامله شد و عایدی حاصل از این معامله را به حفاظت از اقیانوس‌ها اختصاص دادند.

ملزومات لازم برای بازی کریپتو کیتیز

برای اینکه بتوانید بازی کریپتو کیتیز را انجام دهید به چند مورد اساسی نیاز دارید.

با استفاده از این امکانات، نحوه بازی را درک خواهید کرد. برای آشنایی بیشتر، برخی از ملزومات را به شما معرفی می‌کنیم:

خرید اتریوم

قبل از شروع بازی باید اتریوم داشته باشید. اگر این ارز دیجیتال را در کیف پول خود ندارید، از طریق صرافی‌های داخلی یا خارجی، اتر موردنظر را بخرید و به کیف پول اضافه کنید.

کیف پول متامسک

ازآنجایی‌که تمام این بازی با استفاده از کوین‌های اتریوم انجام می‌شود، شما به یک کیف پول اتریوم هم نیاز دارید.

کیف پول متامسک یک کیف پول اتر است که علاوه بر سازگاری با پلتفرم بازی کریپتو کیتیز، کاربری آسانی دارد و همه کاربران می‌توانند به‌راحتی از آن استفاده کنند. این کیف پول امکان خرید یا فروش گربه‌ها را هم می‌دهد.

گربه میوتیشن
گربه‌های میوتیشن گربه‌های جهش‌یافته‌ای هستند که از دیگر نسل‌های عادی گربه‌ها متمایزند و ویژگی‌های منحصر به‌فردی دارند.

آموزش بازی

کریپتو کیتیز یک بازی تحت وب است، در نتیجه برای شروع بازی باید وارد آدرس سایت این بازی شوید. بعد از ورود به سایت در صفحه اول و برای ثبت‌نام، ابتدا روی گزینه Get Your Own Kittiey کلیک کنید.

ثبت نام در کریپتو کیتیز

 اطلاعات خواسته شده را وارد کنید و با انتخاب دکمه ادامه (Continue) مرحله اولیه ساخت اکانت را پشت سر بگذارید.

ساخت اکانت در کریپتو کیتیز

سپس کیف پول متا مسک خود را به حساب کاربری اضافه کنید. برای اضافه‌کردن کیف پول می‌توانید وارد فروشگاه شوید و به طور رایگان کیف پول متا ماسک را دانلود کرده و به مرورگر خود اضافه کنید.

اتصال متامسک به کریپتو کیتیز

در مرحله بعد یک بار دیگر وارد فروشگاه شوید تا با انتقال اتریوم به کیف پول متامسک، اولین گربه‌های خود را بخرید. از فروشگاه خود بازی می‌توانید گربه‌ها را بخرید و با کلیک کردن روی هر یک از این گربه‌ها، قیمت و نوع آنها را ببینید.

گربه خود را انتخاب کنید‌، روی آن کلیک کرده و مبلغ را با اتریوم پرداخت کنید، سپس گربه را خریده و به پروفایل بازی خود اضافه کنید.

بیشتر بخوانید: آموزش تصویری بازیابی کیف پول متامسک (MetaMask)

Siring رایگان در بازی

 گاهی اوقاتی برای پرورش گربه‌ها می‌توانید از گربه‌های رایگانی که در سایت وجود دارند استفاده کنید.

به این کار siring گفته می‌شود. ابتدا گربه مورد نظر خود را در کادر مربوط به جست‌وجوی گربه‌ها انتخاب می‌کنید و با استفاده از گزینه siring می‌توانید گربه دلخواه‌تان را انتخاب کنید.

بعد از انتخاب گربه، روی گزینه Breed Now بزنید تا گربه موردنظرتان را نگهداری کنید و برای جفت‌گیری با گربه‌ای که در مالکیت شماست، انتخاب کنید.

در مرحله آخر هم باید انتخاب کنید که کدام یک از گربه‌های نر را می‌خواهید به سرپرستی بگیرید. سپس برای تکمیل مراحل گزینه «Select a Kitty» را انتخاب کنید. هنگامی که تراکنش تایید شد Crypto Kitty جدید به کیف پول شما اضافه می‌شود.

روش‌های مختلف کسب درآمد از کریپتو کیتیز

به‌طورکلی همه این گربه‌ها، حتی گربه‌های معمولی قابلیت فروش دارند و در نهایت منبعی برای کسب درآمد خواهند بود. بااین‌حال اگر خوش‌شانس باشید و صاحب گربه‌های جواهرنشان یا کمیاب شوید، درآمدتان به مبالغ بسیار بیشتری می‌رسد.

الگوهای پرورشی که در بازی وجود دارد به شما کمک می‌‌کند تا بدانید کدام را با یکدیگر پرورش دهید تا بتوانید گربه‌های کمیاب‌تر و خاص‌تری برای فروش داشته باشد.

البته همیشه گربه‌‌هایی که تقاضای آنها بالاست تغییر می‌کنند و به‌هرحال کمی ریسک در این بازی وجود دارد. پس علاوه بر پرورش، خریدوفروش هم راه دیگری برای کسب درآمد است.

اگر گربه‌‌ها را برای تولید‌مثل واگذار کنید هم می‌توانید سود کسب کنید. همچنین لازم به ذکر است که در این معاملات، مقدار کمی حق کمیسیون به بازی پرداخت کنید که کارمزد آن حدود 75.3% از کل مبلغ معامله است.

جمع‌بندی

بازی کریپتو کیتیز در مدت‌زمان بسیار کوتاهی توانست یکی از شگفت‌انگیزترین بازی‌های بلاک‌چین باشد.

یک بازی ویدئویی جذاب که فرآیندی بسیار آسان و سریع دارد و علاوه بر ایجاد سرگرمی، می‌تواند منبعی برای کسب درآمد هم باشد.

در این مطلب از بورسینس نگاهی کامل و جامع به جزئیات این بازی داشتیم. اگر اهل بازی‌های کریپتوکارنسی هستید و می‌خواهید از این طریق کسب درآمد کنید، این بازی یکی از پیشنهاد‌های مناسب است.

آیا این مطلب مفید بود؟
‌بله‌‌خیر‌

شما در بورس، علاوه بر خرید و فروش سهام:

  • می‌توانید در دارایی‌هایی مانند طلا و مسکن سرمایه‌گذاری کنید
  • در صندوق‌های سرمایه گذاری بدون ریسک، سود ثابت بگیرید

برای شروع سرمایه‌گذاری، افتتاح حساب رایگان را در یکی از کارگزاری‌ها انجام دهید:

نام شرکتویژگی‌هاامتیاز
کارگزاری آگاه
  • باشگاه مشتریان با جایزه
  • نرم‌افزار معاملاتی پیشرفته
  • دریافت اعتبار معاملاتی
  • خرید آنلاین صندوق‌ سرمایه‌گذاری
  • ثبت‌نام آنلاین برای کد بورسی
blankثبت نام در بورس

برای سرمایه‌گذاری و معامله موفق، نیاز به آموزش دارید. خدمات آموزشی زیر از طریق کارگزاری آگاه ارائه می‌شود:

نام خدماتویژگی‌ها
دوره‌های آموزش تحلیل تکنیکال
  • دوره‌های حضوری + غیرحضوری
  • شناخته‌شده‌ترین اساتید
  • در سطح مقدماتی، متوسط و پیشرفته
  • ارائه مدرک معتبر گذراندن دوره
blank

بیشتر بخوانید:

بازی ارز دیجیتال (سرگرمی و کسب درآمد)

0 0 رای
به مطلب امتیاز دهید:
اشتراک
اطلاع از
guest

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
مشاهده همه دیدگاه‌ها

مطالب مرتبط

blank

در بورسینس از 10 سال گذشته تاکنون، تلاش ما این بوده به شما کمک کنیم:

  • ترید و سرمایه‌گذاری اصولی را شروع کنید
  • ارزش پول‌تان را در برابر تـورم حفظ کنید
  • از سرمایه‌تان برای کسب سود بیشتر استفاده کنید
  • سرمایه‌گذاری موفق‌تری داشته باشید

درباره بورسینس بیشتر بخوانید 

blank
0
از دیدگاه‌ شما استقبال می‌کنیمx