بررسی بازی مانستر هانت (Monster Hunt) و ارز BCMC

بازی مانستر هانت

بازی مانستر هانت یکی از بازی‌های پرطرفداری است که فضایی رویایی از جهان شرق را با المان‌های غربی ترکیب کرده و دنیایی جذاب برای مخاطبان خود به وجود آورده است.

این بازی در واقع یک بازی مولتی چین (Multi-chain) است که میراثی از نسل قبل بازی‌های ژاپنی را به ارث برده است.

صنعت بازی‌های ویدئویی به‌خصوص در شرق و ژاپن تا امروز تحولات قابل‌توجهی را تجربه کرده‌اند.

عناوین مطلب:

طراحان این باز‌ی‌ها همواره تلاش کردند تا سلیقه مخاطب و آنچه نیاز و درخواست آن‌هاست را در طراحی و توسعه بازی در نظر بگیرند. در واقع هرچقدر شبکه‌های بلاک‌چینی رشد کنند، جهان بازی ‌هم متناسب با آن‌ها قد می‌کشند. 

هیچ‌کس نمی‌تواند هش بلاک را قبل از استخراج پیش‌بینی کند؛ به همین دلیل هیچ‌کس، حتی توسعه‌دهندگان بازی هم نمی‌توانند دنیای بازی را کنترل کنند.

همین موضوع باعث شده تا ماهیت بازی‌هایی مثل مانستر هانت و دیگر بازی‌های مبتنی بر بلاک‌چین به وجود مفهوم بلاک‌چین گره بخورند.

حال سوال اینجاست که این بازی تا چه اندازه موفق شده انتظار‌ها را پاسخ دهد و کاربران چقدر به روش‌های کسب درآمد از بازی مانستر هانت اعتماد کرده‌اند؟

در این مطلب قرار است همراه با شما نگاهی دقیق‌تر به آموزش بازی Monster Hunt بیندازیم و این پروژه را بررسی کنیم. تا پایان همراه ما بمانید.

بازی مانستر هانت

بازی مانستر هانت اولین بازی چند زنجیره‌ای (multi-chain) است که روی بلاک‌چین خودش اجرا شده است!

طراحان بازی آن را از پوکمن گو (Pokémon-GO) که یکی از بازی‌های موفق در سال‌های گذشته بود، الهام گرفته‌اند. این بازی حول یک گیلد (Guild) تحقیقاتی می‌چرخد.

داستانی که برای این بازی روایت می‌شود تنها مقدمه‌ای برای شروع بازی است و تمام جزئیات و بخش‌های مختلف بازی را پوشش نمی‌دهد. نباید انتظار یک بازی داستان محور عمیق را از آن داشته باشید. با‌این‌حال طراحی بازی به صورتی است که حتی پس از پایان بازی هم می‌تواند بازیکنان و مخاطبان را سرگرم کند.

بازی Monster Hunt
این بازی الهام گرفته از بازی پوکمن گو است.

طراحان در بازی مانستر هانت تلاش کرده‌اند تا بازیکنان بتوانند به طور مداوم در مکان‌های جدید، بلاک‌چین‌ها را شکار کنند و به نبرد با هیولاها بروند. کلیات فضای بازی شباهت زیادی به بازی‌های شرقی دارد، اما جزئیات و المان‌های غربی متعددی را می‌توان در جزئیات آن پیدا کرد.

هر بلوک روی بلاک‌چین، فضای دیجیتالی منحصر‌ به‌فرد دارد و بازیکنان در این بلوک می‌توانند به تعداد محدودی از هیولاها (به دلیل ژن DNA و نادر بودن) دسترسی پیدا کنند.

بازیکنان برای دسترسی به این هیولاها باید در بازی شکار یا نبرد کنند تا هیولاهای حریف را مال خود کنند. از این طریق علاوه بر گرفتن هیولاهای منحصر به‌فرد، کوین‌های مخصوص بازی را هم به دست می‌آورند.

بیشتر بخوانید: همه چیز درباره بازی بلاک‌چین اندرویدی + معرفی بازی‌های برتر

روایت بازی

روایت داستانی این بازی ساده است و شخصیت‌های دوست‌داشتنی و جذابی دارد.

به همین دلیل حتی اشخاصی که هیچ تجربه‌ای از این بازی ندارند هم به آن جذب می‌شوند. با وجود تمام الهام‌‌ها و شباهت‌هایی که در بازی مانستر هانت وجود دارد، تیم سازنده تلاش کرده تا به هویت و سبک اصلی بازی وفادار بماند. 

هیولاهای جدیدی که به وجود می‌آیند متناسب با بلاک‌چین‌های تولید شده جدید هستند. از آنجا که هر بلاک با بلاک قبلی در شبکه بلاک‌چین متفاوت است، هر هیولا هم همزمان با ایجاد یک بلاک‌چین جدید متولد می‌شود و نسبت به هیولاهای قبلی ویژگی‌‌های جدید‌تری دارد.

پرتال ویژه بازی مانستر هانت

ایجاد NFT خاص در این بازی وابسته به هش هر بلاک است.

هش هر شبکه بلاک‌چین با شبکه دیگر متفاوت است؛ در نتیجه NFT ها هم متفاوت می‌شوند. برای مثال هش‌هایی که در شبکه اتریوم تولید می‌شوند فقط می‌توانند هیولاهای آبی را بسازند یا هش‌های شبکه بایننس هیولاهای قرمز را به وجود می‌آورند.

بیشتر بخوانید: توکن سوزی یا سوزاندن توکن (Token Burning) چیست؟

آموزش بازی مانستر هانت
روایت داستانی این بازی ساده است و شخصیت‌های دوست‌داشتنی و جذابی دارد.

بازی مانستر هانت پرتال ویژه‌ای دارد که به بازیکنان اجازه می‌دهد توکن‌های بازی و توکن‌های غیرمثلی را بین دیگر بلاک‌چین‌ها انتقال دهند.

طبق رودمپ منتشر شده، این بازی ابتدا مبتنی بر شبکه اتریوم بوده است و سپس روی بلاک‌چین بایننس اسمارت چین و پالیگان فعال می‌شود. سپس به بلاک‌چین صرافی هیوبی با نام HECO و بعد MOONREVER می‌رود.

تیم سازنده بازی مانستر هانت

مؤسس و رئیس اصلی پروژه توان دینه (Tuan Dinh) است.

این فرد پیش‌ازاین مهندس نرم‌افزار در شرکت فیس‌بوک بوده و در سمت مهندس بک اند برای تیم DATAROBOT هم فعالیت می‌کرده است. در سابقه کاری دینه کار در شرکت بزرگ SEA ثبت شده و در این شرکت هم مسؤلیت‌های مختلفی را انجام داده است.

ارز BCMC

ارز دیجیتال BCMC توکن بومی این بازی بلاک‌چینی است که در شبکه بلاک‌چین اتریوم و تحت استاندارد ERC20 تعریف شده است.

این توکن در چهارم اکتبر عرضه شد و پس از معرفی آن، کاربران توانستند در این بازی P2E، کسب درآمد داشته باشند. هم اکنون این توکن در صرافی‌های مختلفی وجود دارد.

آدرس قرارداد هوشمند بازی در شبکه اتریوم به شرح زیر است:

0x2BA8349123de45E931a8C8264c332E6e9CF593F9

تعداد کل توکن‌های BCMC یک میلیارد واحد است که شیوه توزیع آن به صورت زیر است:

  • پاداش در بازی: 40%
  • فروش عمومی: 0.5%
  • سرمایه‌گذاری: 9.8%
  • ذخیره و اکوسیستم: 17.6%
  • تبلیغات و شریکان: 14.1%
  • تیم سازنده و مشاوران بازی: 18%

در بررسی پروژه مانستر هانت به نام شرکت‌های مختلفی می‌رسیم که در مقام سرمایه‌گذار در این پروژه مشارکت کرده‌اند و جزء همکاران و سرمایه‌گذاران اصلی بازی هستند. شرکت‌هایی مثل ChainBoost، polygon، HECO و … از جمله این شرکت‌ها هستند.

توکن BCMC
ارز دیجیتال bcmc توکن بومی این بازی است و روی شبکه erc20 تعریف شده است

خرید و فروش توکن BCMC

صرافی‌‌های مختلفی هستند که توکن BCMC را در لیست پشتیبانی خود دارند. بعضی از صرافی‌های بین‌المللی از جمله کوینکس، کوکوین و … جزء شناخته‌شده‌ترین نام‌ها هستند. 

آینده ارز BCMC

نمی‌توان به قطعیت درباره آینده و رشد قیمت این ارز دیجیتال صحبت کرد، اما واقعیت این است که استقبال روز‌افزونی که از بازی‌های بلاک‌چین می‌شود، غیرقابل چشم‌پوشی نیست.

اگر اهل بازی‌های رایانه‌ای و بازی‌های بلاک‌چین هستید، انجام بازی monster hunt و کسب درآمد از این بازی می‌تواند تجربه خوبی باشد. چه بسا که رشد و توجه بیشتر به این بازی، آینده روشن‌تری هم برای ارز BCMC رقم بزند.

جمع‌بندی

در این مقاله شما را با جزئیات بازی مانستر هانت آشنا کردیم.

این بازی تا امروز موفق شده انتظارها را برآورده کند و عملکرد مثبتی را از خود به نمایش بگذارد. همچنین ارز دیجیتال بازی مانستر هانت یا BCMC هم یکی از مهم‌ترین بخش‌های بازی است.

شما تجربه‌ای از این بازی دارید؟ چه اطلاعات و نکاتی را برای کامل کردن و بهبود آنچه درباره بازی بررسی پروژه مانستر هانت خواندید به این مطلب اضافه می‌کنید؟ اطلاعات و تجربیات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

آیا این مطلب مفید بود؟
‌بله‌‌خیر‌

شما در بورس، علاوه بر خرید و فروش سهام:

  • می‌توانید در دارایی‌هایی مانند طلا و مسکن سرمایه‌گذاری کنید
  • در صندوق‌های سرمایه گذاری بدون ریسک، سود ثابت بگیرید

برای شروع سرمایه‌گذاری، افتتاح حساب رایگان را در یکی از کارگزاری‌ها انجام دهید:

نام شرکتویژگی‌هاامتیاز
کارگزاری آگاه
  • باشگاه مشتریان با جایزه
  • نرم‌افزار معاملاتی پیشرفته
  • دریافت اعتبار معاملاتی
  • خرید آنلاین صندوق‌ سرمایه‌گذاری
  • ثبت‌نام آنلاین برای کد بورسی
blankثبت نام در بورس

برای سرمایه‌گذاری و معامله موفق، نیاز به آموزش دارید. خدمات آموزشی زیر از طریق کارگزاری آگاه ارائه می‌شود:

نام خدماتویژگی‌ها
دوره‌های آموزش تحلیل تکنیکال
  • دوره‌های حضوری + غیرحضوری
  • شناخته‌شده‌ترین اساتید
  • در سطح مقدماتی، متوسط و پیشرفته
  • ارائه مدرک معتبر گذراندن دوره
blank

بیشتر بخوانید:

بازی ارز دیجیتال (سرگرمی و کسب درآمد)

0 0 رای
به مطلب امتیاز دهید:
اشتراک
اطلاع از
guest

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
مشاهده همه دیدگاه‌ها

مطالب مرتبط

blank

در بورسینس از 10 سال گذشته تاکنون، تلاش ما این بوده به شما کمک کنیم:

  • ترید و سرمایه‌گذاری اصولی را شروع کنید
  • ارزش پول‌تان را در برابر تـورم حفظ کنید
  • از سرمایه‌تان برای کسب سود بیشتر استفاده کنید
  • سرمایه‌گذاری موفق‌تری داشته باشید

درباره بورسینس بیشتر بخوانید 

blank
0
از دیدگاه‌ شما استقبال می‌کنیمx