آموزش بازی SplinterLands و کسب درآمد از آن

بازی splinterlands

توسعه تکنولوژی بلاک‌چین و به دنبال آن پلتفرم قراردادهای هوشمند باعث شده تا ما هر روز شاهد گسترش اتخاذ توکن‌های NFT در زمینه‌های مختلف باشیم.

البته از توسعه اولین بازی NFT زمان زیادی گذشته است و بازی SpliterLands یکی از ده‌ها بازی موجود در این زمینه است اما این رویه همچنان ادامه دارد.

در اسپلینتر لندز توکن‌های NFT به میزان کمیابی مختلف وجود دارد که هر چه کاربر سرمایه گذاری اولیه بیشتری انجام دهد، بازدهی آن‌ها نیز بیشتر خواهد بود.

عناوین مطلب:

در این مقاله به بررسی جامع بازی SplinterLands و نحوه انجام و کسب درآمد از آن خواهیم پرداخت. در پایان مقاله شما می‌توانید در مورد نحوه انجام بازی Splinter land و سرمایه گذاری بر روی آن تصمیم آگاهانه‌تری اتخاذ کنید.

نکات کلیدی

  • بازی SplinterLands یک بازی NFT با مدل P2E است که در آن با کارت‌ها بازی می‌کنید.
  • این بازی در شبکه Hive میزبانی می‌شود با این حال ارز SPS در شبکه‌های اتریوم و بایننس اسمارت چین قرار دارد.
  • دانلود بازی SplinterLands امکان پذیر نیست و برای انجام آن فقط به یک مرورگر مناسب مانند Chrome نیاز خواهید داشت.

معرفی بازی SpliterLands

بازی SplinterLands یک بازی خلاقانه برپایه کریپتو است که کاربران در آن مالکیت دارای‌های خود را در قالب توکن‌های NFT در اختیار دارند.

این بازی Web3 توانسته نواوری‌های جدیدی را در صنعت بازی به نمایش بگذارد.

از نظر فنی، بازی اسپلینتر لند در بلاک‌چین Hive میزبانی می‌شود. دارایی‌های داخل آن نیز در قالب توکن‌های NFT در این شبکه استقرار پیدا کرده‌اند.

شبکه Hive یک بلاک‌چین غیرمتمرکز انجمن محور است که از بلاک‌چین Steem فورک شده است.

splinterland 2

در بازی SplinterLands هر کارت بازی در قالب یک توکن NFT ارائه می‌شود که هر کدام از آن‌ها نیز ویژگی‌های خاص خود را دارند.

درست مانند بازی‌های کارتی رایج، هر کارت دارای توانایی، قابلیت و خواص مخصوص به خود است که در مبارزات می‌تواند استفاده شود.

کاربرد کارت بازی فقط به مبارزه محدود نمی‌شود و شما می‌توانید از آن‌ها به عنوان کلکسیون استفاده کرده یا آن را برای کسب درآمد با دیگران معامله کنید.

از طرف دیگر در بازی SplinterLands با ترکیب کارت‌های مختلف امکان ارتقا آن‌ها وجود دارد.

در بخش دیگری از این بازی شما می‌توانید با استیک کردن کارت‌ها در زمین‌های خاصی از آن‌ها توکن‌های NFT و آیتم‌های بیشتری کسب کنید.

توسعه دهندگان این بازی معتقد هستند که در بازی‌های سنتی رایج، هیچ شفافیت، حق مالکیت و انصافی وجود ندارد به همین دلیل پس از مدتی انجام آن‌ها خسته کننده خواهد بود.

با این حال نباید فراموش کنیم که نقد‌های زیادی به بازی SplinterLands وارد است چرا که بسیاری از بازیکنان به کمک بات‌ها در این بازی فعالیت می‌کنند و این موضوع بدان معناست که چندین اکانت می‌توانند به راحتی عمده پاداش‌ها را جمع آوری کنند.

در این بازی با این که با هدف از استقرار آن در بلاک‌چین ایجاد شفافیت است اما تکیه بیش از حد آن بر روی پول و نیاز به سرمایه گذاری باعث شده تا نقد‌های زیادی به آن وارد شود.

به عبارت دیگر، در بازی SplinterLands کاربرانی که بیشترین سرمایه گذاری را بر روی کارت‌های NFT انجام داده‌اند، عمده پاداش‌ها را دریافت خواهند کرد.

شانس بردن کاربرانی که کارت‌های گران قیمت دارند همیشه بسیار بیشتر از کاربران متوسط است.

نبردهای بازی کاملا خودکار انجام می‌شود و شما هیچ کنترلی بر روی استراتژی‌های مبارزه ندارید به همین دلیل، صاحبان کارت‌های گران قیمت همیشه شانس بالاتری دارند.

در صورتی که به دنبال بازی‌های کریپتویی بدون نیاز به سرمایه هستید، مطلب 4 بازی کریپتویی بدون سرمایه اولیه + بازی‌های رایگان متاورس برای شماست.

در ادامه این مقاله به معرفی آموزش بازی SplinterLands و ابعاد آن خواهیم پرداخت.

بازی SpliterLands چگونه کار می‌کند؟

منطق کلی بازی SplinterLands بسیار ساده است. در اینجا شما کارت‌هایی دارید که با کنار هم قرار دادن آن‌ها یک Deck ایجاد می‌کنید.

پس از آن با مشارکت در مبارزات، همه چیز به صورت خودکار انجام می‌شود. در واقع نبردهای بازی SplinterLands کاملا بدون دخالت کاربر انجام خواهند شد و شما فقط نتیجه را مشاهده می‌کنید.

برای دنبال کردن آموزش بازی SplinterLands شما می‌توانید این بازی را کاملا به صورت رایگان انجام دهید.

برای این کار کافیست با ایمیل یک حساب کاربری در آن ایجاد کرده و با استفاده از کارت‌های رایگانی که در اختیارتان قرار می‌گیرد، بازی را شروع کنید.

با ثبت نام در بازی SplinterLands شما فرصت مشارکت در کسب پاداش‌های روزانه، فصلی و کوئست‌های در دسترس را خواهید داشت. البته در اغلب این بازی‌ها شما برعلیه سایر بازیکنان مبارزه می‌کنید.

splinterland 3

اما اگر قصد کسب درآمد جدی از بازی SplinterLands را دارید، سرمایه گذاری بر روی آن ضروری است. در حالت رایگان، با کارت‌های اولیه‌ای که در اختیار دارید نمی‌توانید در بازی چندان پیش‌روی کنید.

در این بازی زمانی که یک بازیکن یک کارت مجرد یا بسته کارت را خریداری می‌کند، تراکنش آن در بلاک‌چین Hive ذخیره خواهد شد. این موضوع نشان‌دهنده ثبت مالکیت کارت NFT برای کاربر است.

با ذخیره کارت‌ها در بلاک‌چین، جای دارایی‌های شما امن خواهد بود و می‌توانید به راحتی آن‌ها را معامله کنید.

در بخش فروشگاه NFT این بازی نیز همه چیز توسط قراردادهای مستقر در شبکه Hive مدیریت خواهند شد که نشان دهنده ماهیت غیرمتمرکز بازی Splinterland است.

مبارزات بازی توسط یک سیستم Matchmaking انجام می‌شود که در آن براساس مهارت بازیکنان و کارت‌هایی که در اختیار دارند کاربران را روبه‌روی یک دیگر قرار می‌دهد.

در هنگام چیدن یک دست (Deck) هر کدام از آن‌ها یک هزینه Mana دارند که مجموع کارت‌های در دست نمی‌تواند از یک سطح خاص مانا بیشتر شود.

برای مثال شما نمی‌توانید چندین کارت گران قیمت و قوی را در دست خود کنار هم قرار دهید.

پس از چیدمان دسته کارت، بازی شروع می‌شود که در آن کل فرایند مبارزه بین بازیکنان به صورت خودکار پیش می‌رود. کسی که بتواند کارت‌های بازیکن دیگر را از میدان حذف کند برنده بازی خواهد بود.

بازیکن برنده در قالب توکن SPS پاداش دریافت خواهد کرد که بعدا در صرافی‌های غیرمتمرکز قابل معامله خواهد بود.

در بسیاری از بازی‌ها، جوایز دیگری نیز مانند توکن‌های NFT، پک‌های آیتم، Potion و امتیاز تکمیل کوئست اهدا می‌شود که می‌توانند پاداش‌های نقدی و غیرنقدی دیگری برای بازیکن محسوب شوند.

کاربران می‌توانند با خرید و فروش توکن‌های NFT خود در بازی SplinterLands راه‌های درآمدی دیگری برای خود ایجاد کنند. اگر فکر می‌کنید به بازی‌های مبتنی بر بلاک‌چین علاقه دارید، با برترین بازی‌های NFT آشنا شوید.

توکنومیک ارز SplinterLands

بازی SplinterLand از سیستم توکن دوگانه استفاده می‌کند که در آن توکن SPS برای بخش‌های حاکمیتی و توکن DEC به عنوان انرژی داخل بازی استفاده می‌شود.

هر کدام از این توکن‌ها برای اهداف خاصی مورد استفاده قرار می‌گیرند که باید قبل از سرمایه گذاری بر روی آن‌ها، به دقت کاربری آن را مورد بررسی قرار دهید.

ارز SPS چیست؟

ارز SPS توکن اصلی بازی Splinterlands است که از آن در بخش حاکمیت استفاده می‌شود و شما می‌توانید درون بازی از آن استفاده کنید.

در واقع اگر کاربری‌های ارز SPS را در نظر بگیریم، اکوسیستم بازی SpinterLands توسط این بازی هدایت و کنترل می‌شود.

splinterland 4
بسیاری از سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری بر روی بازی، ارز SPS را انتخاب می‌کنند.

یکی از مهم‌ترین کاربردهای ارز SPS در سیستم دائو این پروژه است که در آن کاربر با هولد ارز SPS، حق رای کسب خواهد کرد و می‌تواند در رای‌گیری‌های مربوط به توسعه پروژه مشارکت کند.

تعداد کل عرضه توکن SPS به صورت ثابت 3 میلیارد واحد در نظر گرفته شده است که توسعه دهندگان آن قصد دارند طی 65 ماه آن را در یک برنامه از پیش تعیین شده توزیع کنند.

توکنومیک ارز SPS به شرح زیر است:

  • 400 میلیون واحد برای ایردراپ بازی
  • 300 میلیون ارز SPS برای DAO
  • 200 میلیون واحد برای فروش خصوصی
  • 270 میلیون برای تیم توسعه دهنده
  • 30 میلیون واحد برای شرکا و مشاورین
  • 900 میلیون واحد برای پاداش مکانیزم P2E
  • 900 میلیون واحد برای استیک و سایر بخش‌های مربوط به نقدینگی

مهم‌ترین نقش این توکن را می‌توان در پاداش به بازیکنان مشاهده کرد. در این حالت شما با انجام بازی و شکست دیگران توکن‌های SPS کسب می‌کنید که یک روش درآمدی محسوب می‌شود.

برای توزیع پاداش‌های بازی کردن، بازی SplinterLand از استخرهای پاداش مختلفی استفاده می‌کند که در آن ارز SPS به صورت نامساوی از آن‌ها توزیع می‌شود.

ارز DEC چیست؟

ارز DEC که با نام Dark Energy Crystal شناخته می‌شود از مهم‌ترین توکن‌های بازی Splinter Land به شمار می‌رود که از آن شما می‌توانید برای خرید یا اجاره کارت استفاده کنید.

علاوه‌بر آن با استیک آن در استخرهای نقدینگی موجود امکان کسب درآمد در قالب ارز SPS برای شما فراهم خواهد شد. برای کسب ارز DEC نیز می‌توانید دارایی‌های خود مانند کارت‌ها را اجاره دهید.

سرمایه گذاری بر روی ارز DEC ایده خوبی نیست و می‌تواند باعث ضرر و زیان شما شود.

آموزش بازی SplinterLands

همان‌طور که گفته شد، شما می‌توانید بدون نیاز سرمایه گذاری در این بازی ثبت نام کنید. از آن‌جایی که بازی SplinterLands Game در مرورگر میزبانی می‌شود، نیاز به دانلود هیچ نرم افزاری نیست.

در واقعا دانلود بازی SplinterLands برای اندروید امکان پذیر نیست ولی شما می‌توانید صرفا با داشتن یک کیف پول مناسب، در مرورگر موبایل خود از این بازی استفاده کنید.

این موضوع در مورد نسخه دسکتاپ نیز صدق می‌کند. شما می‌توانید بدون نیاز به دانلود بازی SplinterLands برای کامپیوتر از آن استفاده کنید.

با این حال توصیه می‌شود برای اجرای بازی از مرورگر کروم (Chrome) استفاده شود چرا که عملکرد آن در سایر مرورگر‌ها با مشکل همراه است.

خوشبختانه داشتن اینترنت پرسرعت برای انجام این بازی ملاک نیست و شما می‌توانید حتی با اینترنت‌های ضعیف نیز از آن استفاده کنید اما ممکن است سرعت لود بازی برای‌تان کمی پایین باشد.

در ادامه این مقاله ما به آموزش اسپلینتر لندز به صورت گام به گام می‌پردازیم.

گام اول: ثبت نام

برای شروع کار، یک حساب کاربری در سایت بازی SplinterLands ایجاد کنید. پس از ایجاد حساب کاربری، یک راهنما در اختیار شما قرار می‌گیرد. دنبال کردن آن راهنما مسلما به شما کمک می‌کند تا بازی را بهتر درک کنید.

splinterland 5

پس از آن شما می‌توانید با زدن دکمه Battle وارد مبارزه شوید. پس از یافتن حریف، از شما می‌خواسته می‌شود تا تیم خود را ایجاد کنید.

پس از ایجاد تیم، شما وارد مبارزه خواهید شد که در آن کارت‌های شما و حریف با یک دیگر به صورت خودکار مبارزه می‌کنند.

سیستم بازی در حالت رایگان به شکلی طراحی شده است که شما تقریبا نمی‌توانید با کارت‌های رایگان در دست خود پیروز شوید. از این رو سرمایه گذاری و خرید کارت در بازی SplinterLands ضروری است.

گام دوم: خرید Summoner Spellbook

برای بهره‌مند شدن از پاداش‌ها و رویدادهای بازی ابتدا باید بسته Summoner Spellbook را با قیمت 10$ خریداری کنید.

برای این کار وارد بخش فروشگاه (Shop) شده و به بخش Pack مراجعه کنید. در اینجا پس از پرداخت می‌توانید به انواع بخش‌های بازی از جمله خرید پک دست پیدا کنید.

لازم به ذکر است پرداخت این هزینه در بازی ضروری است و فقط پس از آن شما می‌توانید کارت‌های خود را خریداری کنید.

splinterland 6

به خاطر داشته باشید تنها پس از خرید این بسته می‌توانید کیف پول Hive خود را متصل کنید در غیر این صورت هیچ کدام از امکانات مربوط به واریز و برداشت فعال نیستند.

یکی از نکات عجیب در هنگام خرید Summoner این است که آن‌ها تقریبا همه ارزهای دیجیتال به جز ارز SPS را می‌پذیرند!

گام سوم: ساخت حساب کاربری در Hive

پس از خرید Summoned، از شما خواسته می‌شود تا یک نام کاربری برای خود تعیین کنید. این نام کاربری به عنوان آدرس کیف پول Hive شما نیز استفاده خواهد شد.

با این حال برای اتصال کیف پول خود به بازی SplinterLands شما همچنان باید کیف پول Hive Keychain را دانلود کنید.

این کیف پول در سیستم عامل موبایل اندروید و Ios در دسترس است. علاوه‌بر آن می‌توانید از نسخه افزونه مرورگر آن نیز استفاده کنید.

گام چهارم: اتصال کیف پول Hive به حساب کاربری بازی SplinterLands game

همان‌طور که می‌دانید دانلود بازی SplinterLands امکان پذیر نیست و به همین دلیل ما در این آموزش از نسخه افزونه مرورگر کیف پول Hive استفاده می‌کنیم.

در این حالت پس از دانلود و نصب کیف پول Keychain بر روی مرورگر خود، آن را باز کنید.

splinterland 7

در اینجا فرآیند ساخت یک کیف پول جدید را دنبال خواهیم کرد. در ادامه یک رمز عبور قدرتمند برای کیف پول خود تعیین کنید.

بر روی دکمه Add Account بزنید و با زدن گزینه Use Keys/Pwd، می‌توانید یک حساب کاربری جدید اضافه کنید.

در گام بعد به ایمیل خود مراجعه کرده و در ایمیل پرداخت Spellbook، یک رمز دریافت کرده‌اید که باید آن را در کیف پول خود وارد کنید.

پس از آن همه عبارت‌های بازیابی به صورت خودکار اضافه خواهند شد. به خاطر داشته باشید کلید ارائه شده از سوی این بازی در واقع کلید خصوصی ولت شما است و نباید آن را در اختیار دیگران قرار دهید.

گام پنجم: لذت بردن از بازی

در گام بعد شما می‌توانید به بخش پک‌های کارت و سایر قابلیت‌های موجود دسترسی پیدا کنید.

البته خرید کارت و ایجاد تیم مناسب از کارت‌های قدرتمند اولین کاری است که باید انجام دهید اما در این مرحله باید در مورد ریسک سرمایه گذاری بر روی کارت‌ها و بازدهی آن دقت کنید.

ایجاد اولین تیم

ایجاد اولین تیم نیازمند کارت‌های خوب است. با این که شما در حالت رایگان تعدادی کارت در اختیار دارید اما در مقابل بازیکنانی که کارت خریداری کرده‌اند هیچ شانسی وجود ندارد.

برای به دست آوردن کارت‌ راه‌های مختلفی وجود دارد که شامل خرید آن‌ها از بازار یا کسب کارت‌های جدید با انجام بازی و اتمام کوئست‌های مختلف است.

زمانی که کاربر یک کارت جدید دریافت کند، می‌تواند از آن در Deck استفاده کرده و یک تیم جدید را ایجاد کند. هر کارت در یکی از دسته‌های Splinter قرار می‌گیرد که مانند قدرت عنصری آن کارت عمل می‌کند.

البته هر کارت فقط در یک دسته Splinter قرار می‌گیرد و شما باید در هنگام ساخت دست خود به آن دقت کنید.

اسپلینترهای بازی SplinterLands عبارت‌اند از:

  • Fire
  • Water
  • Earth
  • Life
  • Death
  • Dragon

کارت‌های اژدها می‌توانند یک اسپلینتر ثانویه نیز داشته باشند که شما در هنگام ایجاد یک دست جدید می‌توانید آن را تعیین کنید.

چگونه در بازی اسپلینتر لندز کسب درآمد کنیم؟

اگر فرض را بر این بگذاریم که شما از قبل یک دسته کارت قدرتمند ایجاد کرده‌اید، راه‌های مختلفی برای مشارکت و کسب درآمد در بازی SplinterLands وجود دارد که در ادامه به بررسی هر یک از آن‌ها خواهیم پرداخت.

splinterland 8

مبارزه در حالت Rank

اولین راه کسب درآمد از بازی SplinterLands مشارکت در نبرد‌های Ranked است که در آن شما با شکست رقبا پاداش دریافت می‌کنید.

زمانی که شما به سطح 2 برنز دست پیدا کنید، جریان درآمدی شما با هر بار پیروز شدن در بازی آغاز می‌شود.

البته میزان درآمد شما از این روش متغیر است و با توجه به رتبه فعلی، نرخ تصرف و وضعیت بازار در نوسان خواهد بود.

پاداش‌های کسب شده در مبارزه Ranked به دو بخش ارز SPS و سایر پاداش‌های دیگر تقسیم می‌شود که شامل توکن‌های NFT و ارز DEC خواهند بود.

صندوق‌های آیتم

طی انجام بازی‌ها شما ممکن است Loot chest دریافت کنید که در آن ایتم‌های مختلفی قرار دارد. از نظر مفهوم کارکرد، این صندوق‌ها مانند سایر بازی‌های رایج است و محتوایات آن شامل ارزهای بازی، آیتم، کارت و غیره خواهد بود.

البته همه منابع کسب شده در بازی SplinterLands از این روش ارزش درآمدی ندارند اما در کنار مبارزات، کسب آن‌ها جذاب خواهد بود.

برای کسب این صندوق‌ها شما باید کوئست‌های روزانه و یا فصلی را تکمیل کنید. البته میزان صندوق‌هایی که دریافت می‌کنید کاملا به میزان امتیاز و رتبه شما از مبارزات حالت Ranked بستگی دارد.

در پایان هر فصل بازی SplinterLands که هر دو هفته یک بار برگزار می‌شود، بازیکن Loot Chest دریافت خواهد کرد.

حداکثر تعداد صندوق‌هایی که در هر فصل می‌توانید کسب کنید 150 عدد است که محتویات آن کاملا متغیر است.

مسابقات

از دیگر روش‌های کسب درآمد در بازی SplinterLands مشارکت در مسابقات عمومی آن است. برای دسترسی به مسابقات باید به بخش Event مراجعه کنید.

در آن‌جا طیف وسیعی از انواع مسابقات که توسط سایر بازیکنان و تیم SplinterLands میزبانی می‌شوند را مشاهده خواهید کرد.

البته ورود به مسابقات رایگان نیست و شما نه تنها باید شرایط خاصی داشته باشید بلکه مقداری کارمزد نیز از شما دریافت خواهد شد.

در حال حاضر دو نوع مسابقه در این بازی وجود دارد که با نام‌های Anytime و Single Elimination شناخته می‌شود. در حالت Anytime شما می‌توانید طی 24 ساعت مبارزه خود را با بازیکن حریف انجام دهید.

اما در حالت دوم شما باید از ابتدای آغاز مسابقه تا پایان مبارزات آنلاین باشید.

پاداش‌های لیدربورد

در این بازی دو لیدربورد جدا وجود دارد که در آن بازیکنان با یک دیگر به رقابت می‌پردازند.

با توجه به وایت پیپر بازی SplinterLands، هر لیدربورد در هر فصل دارای یک استخر جایزه با موجودی 622,000 DEC است که در بین بازیکنان توزیع می‌شود.

معامله کارت‌های بازی

مانند همه بازی‌های برپایه توکن‌های NFT، شما می‌توانید با خرید و فروش کارت‌های خود در بخش فروشگاه به کسب درآمد بپردازید.

روش خرید و فروش آن نیز مانند سایر فروشگاه‌های NFT است و شما با رابط کاربری آسان می‌توانید کار خود را آغاز کنید.

splinterland 9

با این حال برای موفقیت در این زمینه بهتر است فروشگاه بازی را به خوبی درک کنید تا بتوانید در مورد قیمت گذاری و ارزش هر کارت برای سایر بازیکنان استراتژی‌های مناسبی تعیین کنید.

با داشتن تسلط بر نحوه عملکرد کارت‌ها و مزایای هر کدام، شما می‌توانید کارت‌هایی که کمتر از ارزش واقعی‌شان در حال فروش هستند را خریداری کرده و در زمان مناسب با قیمت بالاتر به فروش بگذارید.

اجاره کارت‌ها

در اغلب بازی‌های برپایه NFT مانند SplinterLands، شما می‌توانید کارت‌های خود را به سایر بازیکنان اجاره دهید.

بازار اجاره کارت‌ها در دل بازی Spliterland قرار دارد و شما با رابط کاربری آسان آن می‌توانید به راحتی به هدف خود برسید.

استیک ارز SPS

در کنار مزایای حاکمیت ارز SPS، شما می‌توانید با استیک این ارز در بازی SplinterLands، از آن کسب درآمد کنید. با استیک این ارز، شما به صورت رایگان ارز SPS دریافت خواهید کرد.

البته نرخ توزیع و بازدهی آن متغیر است و بسته به وضعیت بازی و بازار می‌تواند نوسانات شدیدی را تجربه کند.

درآمد بازی SplinterLands چقدر است؟

واقعیت این است که در ابتدای بازی شما باید به صورت اجباری 10$ پرداخت کنید.

پس از آن برای پیروزی در نبردها باید حداقل یک بسته کارت خریداری کنید. این موضوع روی هم می‌تواند تا 100$ برای‌تان هزینه در بر داشته باشد.

براساس گزارش‌های انجمن Reddit بازی SplinterLands و بررسی قیمت ارز SPS و DEC، بازدهی سرمایه گذاری شما آن‌ چنان که مورد انتظار است نخواهد بود.

در واقع بسیاری از کاربران گزارش داده‌اند که حتی در اوج قیمت ارز DEC، پاداش روزانه شما ممکن است در بهترین حالت به 2$ برسد. گروهی دیگر از کاربران گزارش‌هایی مبنی بر دریافت 2 تا 4$ در هفته داده‌اند.

قضیه از این قرار است که بازیکنانی که در ابتدای عرضه این بازی وارد آن شده‌اند بیشترین منفعت را از آن کسب می‌کنند.

بسیاری از بازیکنان اولیه در ایردراپ‌های این بازی مشارکت داشته‌اند به همین دلیل کارت‌های آن‌ها از نظر کیفیت و هزینه بسیار به صرفه بوده است.

این در حالیست که کاربران جدید برای کسب درآمد از بازی باید چندین هزار دلار بر روی کارت‌های آن سرمایه گذاری کنند.

لازم به ذکر است در بازی SplinterLands داشتن چند حساب کاربری (مولتی اکانت) مجاز است چرا که توسعه دهندگان آن به ازای هر اکانت جدید، 10$ بر روی Summoner دریافت می‌کنند.

این موضوع باعث شده تا بات‌ها این بازی را تحت کنترل خود بگیرند و بازیکنان انسانی به فارم‌های این بات‌ها تبدیل شوند.

از نظر سرمایه گذاری بروی ارز SPS نیز این ایده می‌تواند به ضرر شما تمام شود.

در حال حاضر حجم معامله این توکن براساس داده‌های سایت کوین مارکت کپ حدود 100,000$ است که در تاریخچه قیمت خود، یک روند نزولی بزرگ را دنبال می‌کند.

در واقع سرمایه گذاران اولیه‌ای که هنوز ارز SPS خود را نفروخته‌اند در بیش از 90% ضرر قرار دارند.

با این که در بسیاری از پروژه‌های کریپتو، باید دید بلند مدت مد نظر قرار گیرد اما عملکرد آن پروژه و احساسات کاربران انجمن آن نیز اهمیت دارد و باید به آن توجه کنید.

با این حال، قبل از ورود به بازی SplinterLands یا سرمایه گذاری بر روی ارز SPS، تحقیقات خود را به طور کامل انجام دهید.

سوالات متداول

بازی SplinterLands چیست؟

بازی SplinterLands یک بازی خلاقانه کارتی برپایه کریپتو است که کاربران در آن مالکیت دارای‌های خود را در قالب توکن‌های NFT در اختیار دارند. در این بازی بازیکنان به خرید کارت پرداخته و پس از ایجاد Deck، با دیگران مبارزه می‌کنند.

بازی SplinterLands در کدام شبکه قرار دارد؟

بازی SplinterLands و توکن‌های NFT آن در شبکه Hive میزبانی می‌شود با این حال ارز SPS و DEC آن در شبکه بایننس اسمارت چین و اتریوم قرار دارد.

چگونه بازی SplinterLands را دانلود کنیم؟

امکان دانلود بازی Splinterland وجود ندارد با این حال شما می‌توانید با مراجعه به وبسایت آن، این بازی را در مرورگر انجام دهید.

درآمد بازی SplinterLands چقدر است؟

براساس گزارش‌های انجمن Reddit بازی SplinterLands و بررسی قیمت ارز SPS و DEC، بازدهی سرمایه گذاری شما آن‌ چنان که مورد انتظار است نخواهد بود.
در واقع بسیاری از کاربران گزارش داده‌اند که حتی در اوج قیمت ارز DEC، پاداش روزانه شما ممکن است در بهترین حالت به 2$ برسد. گروهی دیگر از کاربران گزارش‌هایی مبنی بر دریافت 2 تا 4$ در هفته داده‌اند.

نتیجه گیری

بازی SplinterLands یک بازی NFT کارتی است که در شبکه Hive میزبانی می‌شود.

شما می‌توانید با صورت رایگان در آن ثبت نام کرده و به انجام بازی بپردازید با این حال پس از پرداخت 10$ امکان کسب درآمد و سایر ویژگی‌های مهم آن فعال خواهد شد.

عملکرد ارز SPS بازی SplinterLand چندان جذاب نبوده است و بسیاری از کاربران از درآمد‌های پایین انجام این بازی ناراضی هستند.

برای ورود به این بازی، نیاز به دانلود بازی SplinterLand نیست و شما می‌توانید آن را در مرورگر انجام دهید.

انجام آن برای تفریح می‌تواند فعالیت خوبی باشد اما کسب درآمد از آن مسلما ایده جالبی نیست و می‌تواند باعث ضرر شما شود.

مقالات مرتبط:

آیا این مطلب مفید بود؟
‌بله‌‌خیر‌

شما در بورس، علاوه بر خرید و فروش سهام:

  • می‌توانید در دارایی‌هایی مانند طلا و مسکن سرمایه‌گذاری کنید
  • در صندوق‌های سرمایه گذاری بدون ریسک، سود ثابت بگیرید

برای شروع سرمایه‌گذاری، افتتاح حساب رایگان را در یکی از کارگزاری‌ها انجام دهید:

نام شرکتویژگی‌هاامتیاز
کارگزاری آگاه
  • باشگاه مشتریان با جایزه
  • نرم‌افزار معاملاتی پیشرفته
  • دریافت اعتبار معاملاتی
  • خرید آنلاین صندوق‌ سرمایه‌گذاری
  • ثبت‌نام آنلاین برای کد بورسی
blankثبت نام در بورس

برای سرمایه‌گذاری و معامله موفق، نیاز به آموزش دارید. خدمات آموزشی زیر از طریق کارگزاری آگاه ارائه می‌شود:

نام خدماتویژگی‌ها
دوره‌های آموزش تحلیل تکنیکال
  • دوره‌های حضوری + غیرحضوری
  • شناخته‌شده‌ترین اساتید
  • در سطح مقدماتی، متوسط و پیشرفته
  • ارائه مدرک معتبر گذراندن دوره
blank

بیشتر بخوانید:

بازی ارز دیجیتال (سرگرمی و کسب درآمد)

0 0 رای
به مطلب امتیاز دهید:
اشتراک
اطلاع از
guest

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
مشاهده همه دیدگاه‌ها

مطالب مرتبط

blank

در بورسینس از 10 سال گذشته تاکنون، تلاش ما این بوده به شما کمک کنیم:

  • ترید و سرمایه‌گذاری اصولی را شروع کنید
  • ارزش پول‌تان را در برابر تـورم حفظ کنید
  • از سرمایه‌تان برای کسب سود بیشتر استفاده کنید
  • سرمایه‌گذاری موفق‌تری داشته باشید

درباره بورسینس بیشتر بخوانید 

blank
0
از دیدگاه‌ شما استقبال می‌کنیمx