متاورس سایبر ترید (Cybertrade)، بازی آیندگان!

سایبر ترید

در سال‌های اخیر و بخصوص بعد از سال 2021، بازی‌های مبتنی بر بلاک‌چین رشد سریعی را تجربه کرده‌اند.

بازی‌های Play-to-earn یا P2E ترکیبی از به‌کارگیری بلاک‌چین در فضای بازی‌ها هستند که دو صنعت به‌سرعت در حال رشد را شکل داده‌اند.

ازآنجایی‌که مردم دوست دارند در حین لذت بردن از بازی، درآمد هم داشته باشند، این نوع بازی‌ها فضای بلاک‌چین را به‌شدت تحت تاثیر قرار داده‌اند.

عناوین مطلب:

یکی از این بازی‌های محبوب، سایبر ترید است که در سال‌های اخیر تبدیل به یکی از ترندهای بازی‌های P2E شده است. این بازی فضای جذابی دارد و دست کاربر برای ساخت فضای متاورس کاملا باز است.

نکات کلیدی

  • بازی سایبر ترید یک بازی Play-to-earn است که روی زنجیره هوشمند بایننس ایجاد شده و در فضای آن از NFT ها استفاده می‌شود.
  • توکن بومی بازی CCASH نام دارد که به‌عنوان پاداش و مشوق به بازیکنان داده می‌شود، آن‌ها می‌توانند از آن برای خرید NFT ها و اهداف حاکمیتی استفاده کنند.
  • بازی cyber trade در فضای متاورسی با گرافیک فوق‌العاده در شهری در سال 2101 اجرا می‌شود که شهر در دست چند شرکت است و گیمر باید برای اهداف مختلفی مبارزاتی انجام دهد تا در مسیر بازی پیش برود.

سایبر ترید، دروازه ورود به متروپلیت

بازی سایبر ترید یک بازی NFT P2E با یک دنیای شبیه‌سازی‌شده از آینده است.

این بازی درحال‌حاضر چند ده هزار بازیکن دارد و دارای چندین حالت بازی مختلف نظیر نبردهای تیمی و مسابقات درگ (drag) است که بازیکن با جنگجوهای مختلف، ماشین‌های مسابقه و شرایط متفاوتی که همگی در قالب NFT ارائه می‌شوند وارد بازی می‌گردد.

فضای این بازی یک متروپلیت یا شهر گناه است که در آن انقلاب تکنولوژی رخ داده و شهر توسط افراد معدودی تسخیر شده است.

بازی در سال 2101 جریان دارد و کنترل طیف وسیعی از حوزه‌ها مثل اسلحه‌ها، ربات‌ها، داروسازی و ارتباطات در دست شرکت‌های مختلفی است که اکثر آن‌ها فراتر از قانون عمل کرده و به‌همین‌دلیل مردم زیادی در خیابان‌های شهر متروپلیت هستند که شانسی برای داشتن شغل ندارند.

بازیکنان این بازی با پیش رفتن در خط داستانی آن به یک شخصیت منحصربه‌فرد و با تجربه در دنیای آنلاین تبدیل می‌شوند.

بیشتر بخوانید: همه چیز درباره پروژه NFT جنجال برانگیز مکاورس (Mekaverse)

سایبر ترید
این بازی علاوه بر فضای گرافیکی به‌شدت عالی، NFT های جدید خود را در قالب کاراکترها، وسایل نقلیه، آیتم‌ها و مزایای متفاوت به کاربر عرضه می‌کند.

سایبر کش و NFT ها

سایبر ترید در بازی‌های خود از یک توکن داخلی به نام سایبر کش (CCASH) استفاده می‌کند که در طی بازی، مبارزه و مسابقه به کاربر داده می‌شود.

CCASH یک توکن انجمنی است که دارندگان آن می‌توانند روی تصمیمات آتی توسعه پروژه اثرگذار باشند.

زمانی که کاربر یک فعالیت روزانه را انجام می‌دهد یا اینکه در مسابقه‌ای با امتیاز بالا برنده می‌شود این توکن را به‌عنوان پاداش می‌گیرد.

توکن سایبرکش کار خود را با قیمت چند سنت شروع کرد و توانست حدود 4.3 میلیون دلار سرمایه جذب کند که باعث سود زیادی برای سرمایه‌گذاران این توکن شد. عرضه عمومی توکن نیز در پایان 2021 انجام گردید.

سایبر ترید چندین NFT با استفاده از Chainlink VRF ارائه می‌کند که باعث تصادفی شدن ویژگی‌های NFT ها شده است.

این کار باعث می‌شود تجربه بازی برای همگان عادلانه و یکسان باشند چراکه از یک تولیدکننده اعداد تصادفی (RNG) استفاده می‌کند که علاوه بر منصفانه کردن فضای بازی باعث می‌شود جلوی دست‌کاری در سیستم گرفته شده و یکپارچگی آن حفظ شود.

قرارداد هوشمند بازی سایبرترید تنها زمانی ورودی اعداد تصادفی را قبول می‌کند که دارای رمزنگاری معتبری باشد. استفاده از Chainlink VRF موجب ایجاد یک تجربه بازی منحصربه‌فرد برای بازیکنان می‌گردد.

بیشتر بخوانید: چین‌لینک Chainlink (ارز دیجیتال LINK) چیست؟

سایبر ترید NFT های زیادی در قالب آیتم‌ها، کاراکترها، ماشین و غیره دارد. مثلا هر جنگجویی، ویژگی‌های تصادفی به دست می‌آورد که ویژگی‌های قوی‌تر و ضعیف‌تر او را مشخص می‌کنند.

مثل هر بازی دیگری این ویژگی‌ها در طی بازی و مبارزات، رتبه‌بندی می‌شوند. بااین‌حال می‌توانید درصورتی‌که مالک این کاراکترها باشید می‌توانید آن‌ها را در بازارهای NFT بفروشید.

متاورس بازی Cyber Trade

بازی cyber trade در فضای متروپولیت بازی می‌شود که این شهر در کنترل سه سندیکای بزرگ است و بازیکن باید در مقابل آن‌ها بایستد.

این بازی متاورس خاص خود را دارد. به این معنی که می‌توانید زمین و ساختمان داشته باشید و ویژگی‌های آن‌ها را مدیریت کنید. علاوه بر آن NFT های کمیاب را نیز به دست آورید.

برای مالکیت املاک و زمین‌ها باید وارد مبارزه شوید. درحال‌حاضر میزان این NFT ها محدود و به دست آوردن آن‌ها نسبتا ساده است. اما به مرور زمان تعداد آن‌ها بیشتر شده و رسیدن به آن‌ها هم دشوارتر می‌گردد.

متاورس، نسل بعدی بازی‌های AAA است که مبنای سایبرترید را شکل می‌دهد. در فضای متاورس می‌توان مالکیت خیابان، مغازه و ساختمان‌ها را داشت اما برای این کار نیاز به مبارزه است.

اگر کاربر تبدیل به یک مبارز ماهر شود می‌تواند کسانی که شکستشان داده را به‌عنوان NFT در خدمت بگیرد یا برای همیشه نابود کند. این، قانون جدید بازی است و به‌این‌ترتیب گیمرها می‌توانند روی بازی و فضای آن اثر بگذارند.

متاورس سایبرترید دروازه‌ای برای دارایی‌ها و خلاقیت‌های دیجیتالی از سراسر دنیاست. به این معنی که می‌توانید NFT خود را در آن وارد و قفل کنید.

به این ترتیب در صورت ورود به بازی، شهر و شخصیت‌های موردنظر خود را ساخته و توکن سایبرکش دریافت می‌کنید. هرقدر رتبه اجتماعی بازیکن بیشتر باشد سایبرکش بیشتری دریافت می‌کند.

سایبر ترید

7 دلیل برای بهترین بودن سایبر ترید نسبت به سایر بازی‌های NFT

همان‌طور که اشاره کردیم سایبرترید از زمان معرفی تاکنون توانسته گیمرهای زیادی را به خود جذب کند. اما محبوبیت هیچ پلتفرمی در حوزه بلاک‌چین بی‌دلیل نیست.

در ادامه به دلایل برتر بودن سایبرترید بر سایر بازی‌های P2E اشاره خواهیم کرد:

1. کسانی که زودتر وارد شوند مزایای بیشتری می‌گیرند

گیمرهای زیادی از سراسر دنیا دوست داشتند زودتر وارد بازی شوند.

بنابراین عرضه اولیه بازی (IGO) اوایل 2022 روی Seedify با قیمت 5 تا 7 سنت انجام شد و 5000 توکن CCASH اهدا گردید. امکان ورود به بازی از طریق Polkastarter نیز وجود دارد.

بیشتر بخوانید: عرضه اولیه بازی (IGO) چیست؟

2. تیم با تجربه

طراح این بازی QORPO یک شرکت بین‌المللی در حوزه بازی‌های کریپتوکارنسی و NFT است و تیم باتجربه‌ای دارد.

او یکی از رهبران اروپای مرکزی در حوزه متاورس است. این شرکت در حال ساخت دنیای NFT با سه محصول Trade Race Manager 2، والت QORPO و بازار QORPO است.

اگر راهنمای Trade Racer Manager را بررسی کنید می‌بینید که می‌توانید با انجام بازی تا 200 دلار در روز درآمد داشته باشید.

بنابراین مشخص است این تیم می‌داند بازی را چطور بسازد و از تجربیات خود در عرضه آن استفاده کرده است.

3. جذابیت و گرافیک فوق‌العاده

بسیاری از مردم فکر می‌کنند بازی‌های Play to Earn جذابیت زیادی ندارند. اما می‌توان بازی و جذابیت را با هم تجربه کرد. QORPO روی ارائه یک تجربه کاربری عالی در دنیای متاورس خود کار می‌کند.

زمانی که در این بازی هستید درحالی‌که با متاورس تعامل دارید، تبدیل به شهروند متروپولیت هم می‌شوید و می‌توانید در حاکمیت و ساخت شهر مشارکت کنید.

همچنین برای شروع بازی تنها به یک کاراکتر نیاز دارید بنابراین پورتال، به شما این دسترسی را می‌دهد که NFT موردنیازتان را بخرید.

بازی سایبرترید دارای 10 منطقه شهری است که کاربران می‌توانند در آن بازی کنند و پیش بروند. در هر محله امکان دزدی، غارت و کشتار وجود دارد و البته همین خطرات در کمین بازیکن است.

هر وظیفه‌ای که کاربر آن را به پایان برساند پاداشی در قالب CCASH می‌گیرد که می‌تواند با آن خریدوفروش کند.

علاوه بر همه این‌ها، بازی دارای گرافیک فوق‌العاده‌ایست که جوی اعتیادآور ایجاد می‌کند. بسیاری از بازیکنان ترجیح می‌دهند به‌جای تجربه بازی‌های دیگر، سایبر ترید بازی کنند و توکن CCASH خود را بیشتر کنند.

بیشتر بخوانید: چگونه بازی کریپتویی (P2E) مناسب خودمان را پیدا کنیم؟

4. شرکای عالی

وجود شرکا و سرمایه‌گذاران خوب در یک پروژه کریپتو ضروری است. آن‌ها می‌دانند این نوع سرمایه‌گذاری‌ها نیاز به صبر دارد تا جامعه آن رشد کند و به سود برسد.

از شرکای سایبرترید می‌توان به زنجیره هوشمند بایننس، مومنتوم 6، ماون کپیتال، VBC ونچرز و غیره اشاره کرد.

سایبر ترید
همه این‌ها همراه با دو لانچ‌پد عالی Seedify و Polkastarter نشانه این هستند که بازی، فضای روبه رشدی پیش رو دارد.

5. ساخت بازی روی زنجیره هوشمند بایننس

بایننس یکی از معدود بلاک‌چین‌هایی است که سابقه طولانی‌ای دارد، هرگز دچار مشکل نشده است و اجرای بازی روی آن راحت است.

بنابراین انتخاب هوشمندانه‌ای به نظر می‌رسد. همچنین امکان ایجاد توکن‌های بر بستر BEP20 و ERC20 نظیر CCASH را می‌دهد که باعث تسهیل فرآیند بازی می‌شود.  

6. برنامه سوزاندن توکن

12.5 درصد فروش خارجی بازار و زمین‌های متاورس سوزانده می‌شود. همچنین 25 درصد فروش‌های درون بازی نیز می‌سوزد.

برای این کار سایبرترید کار بازخرید را انجام می‌دهد.

بیشتر بخوانید: توکن سوزی یا سوزاندن توکن (Token Burning) چیست؟

7. شانس بالای به دست آوردن CCASH

یکی از راه‌های به دست آوردن CCASH سپرده‌گذاری است اما از طرق زیر نیز می‌توان این توکن را به‌دست آورد:

  • مسابقه
  • مبارزه و جنگیدن
  • اجاره ساختمان یا زمین
  • فعالیت‌های روزانه
  • ماموریت
  • بازار NFT
  • پاداش‌های حاکمیتی
  • و حتی برنامه‌های افیلیت (affiliate)

این مسئله موجب سرعت بخشیدن به رشد جامعه بازیکنان سایبرترید می‌شود.

سوالات متداول

بازی سایبرترید چیست؟

بازی سایبر ترید یک بازی مبتنی بر بلاک‌چین و از نوع P2E است که روی زنجیره هوشمند بایننس ساخته شده و شامل 10 سطح است که در فضای شهر متروپلیت پیش می‌رود.

توکن بومی بازی سایبرترید چیست؟

توکنی که در فضای سایبرترید استفاده می‌شود، CCASH نام دارد که به عنوان پاداش و مشوق به ازای تمام کردن هر ماموریت یا هر مرحله به گیمرها داده می‌شود. بازیکنان می‌توانند از آن برای اهداف حاکمیتی یا خرید NFT های موردنظرشان استفاده کنند.

چرا سایبر ترید؟

این بازی علاوه بر اینکه توسعه‌دهندگان باتجربه‌ای دارد و روی زنجیره هوشمند بایننس که بلاک‌چین امن و عالی است راه‌اندازی شده، شرکای بسیار عالی دارد و شرکت‌های بزرگی در این پروژه سرمایه‌گذاری کرده‌اند. بعلاوه فضای گرافیکی فوق‌العاده‌ای دارد و به گیمر امکان ساخت فضا را طبق دلخواه خودش می‌دهد و به دست آوردن توکن و پیشروی در مراحل آن نسبت به بسیاری از بازی‌های P2E ساده‌تر است.

نتیجه گیری

سایبر ترید تجربه بازی‌های مبتنی بر بلاک‌چین را یک گام به پیش برد تا گیمرها خودشان بتوانند بازی را از ابتدا بسازند.

شخصیت‌ها، ماشین‌ها و زمین‌های متروپولیت را کاربران می‌سازند و می‌توانند بر روند پیشرفت بازی اثر بگذارند. کاربر به‌راحتی و از روش‌های مختلفی می‌تواند توکن بومی بازی که CCASH است را به دست آورد.

به‌طورکلی بازی سایبر ترید در فضای متاورسی شهر متروپلیت با فضای گرافیکی فوق‌العاده زیبا انجام می‌شود که پیش روی در مراحل بازی و کسب توکن برای گیمرها جذاب و درعین‌حال ساده است.

آیا این مطلب مفید بود؟
‌بله‌‌خیر‌

شما در بورس، علاوه بر خرید و فروش سهام:

  • می‌توانید در دارایی‌هایی مانند طلا و مسکن سرمایه‌گذاری کنید
  • در صندوق‌های سرمایه گذاری بدون ریسک، سود ثابت بگیرید

برای شروع سرمایه‌گذاری، افتتاح حساب رایگان را در یکی از کارگزاری‌ها انجام دهید:

نام شرکتویژگی‌هاامتیاز
کارگزاری آگاه
  • باشگاه مشتریان با جایزه
  • نرم‌افزار معاملاتی پیشرفته
  • دریافت اعتبار معاملاتی
  • خرید آنلاین صندوق‌ سرمایه‌گذاری
  • ثبت‌نام آنلاین برای کد بورسی
blankثبت نام در بورس

برای سرمایه‌گذاری و معامله موفق، نیاز به آموزش دارید. خدمات آموزشی زیر از طریق کارگزاری آگاه ارائه می‌شود:

نام خدماتویژگی‌ها
دوره‌های آموزش تحلیل تکنیکال
  • دوره‌های حضوری + غیرحضوری
  • شناخته‌شده‌ترین اساتید
  • در سطح مقدماتی، متوسط و پیشرفته
  • ارائه مدرک معتبر گذراندن دوره
blank

بیشتر بخوانید:

بازی ارز دیجیتال (سرگرمی و کسب درآمد)

0 0 رای
به مطلب امتیاز دهید:
اشتراک
اطلاع از
guest

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
مشاهده همه دیدگاه‌ها

مطالب مرتبط

blank

در بورسینس از 10 سال گذشته تاکنون، تلاش ما این بوده به شما کمک کنیم:

  • ترید و سرمایه‌گذاری اصولی را شروع کنید
  • ارزش پول‌تان را در برابر تـورم حفظ کنید
  • از سرمایه‌تان برای کسب سود بیشتر استفاده کنید
  • سرمایه‌گذاری موفق‌تری داشته باشید

درباره بورسینس بیشتر بخوانید 

blank
0
از دیدگاه‌ شما استقبال می‌کنیمx