بازی کریپتوکارز (CryptoCars) چیست؟

بازی کریپتوکارز

توجه: طبق بررسی‌ها این بازی پرداختی ندارد و اسکم شده.

کریپتوکارز (CryptoCars) یک بازی اتومبیل‌رانی است که به بازیکنان اجازه می‌دهد آیتم‌های درون بازی خود (مانند اتومبیل‌ها، کارگاه‌ها و مواد) را در قالب توکن تعویض‌ناپذیر در اختیار داشته باشند. کاربران بازی کریپتوکارز می‌توانند اتومبیل بسازند، آن را تزئین کنند یا ارتقاء دهند و در نهایت با یکدیگر مسابقه دهند تا جوایز مختلفی به دست آورند.

زنجیره هوشمند وی‌ان (VNSmartChain) این بازی را در سال 2021 راه‌اندازی کرد تا در مدت زمان کوتاهی به یکی از محبوب‌ترین بازی‌های مبتنی بر بلاک‌چین تبدیل شود. کریپتوکارز در حال حاضر بیش از 673,000 بازیکن دارد و بیش از 188 میلیون دلار تراکنش درون‌بازی پردازش کرده است.

خبر خوب این است که تراکنش‌های درون‌بازی کریپتوکارز کارمزدی ندارد. این بازی روی زنجیره هوشمند بایننس سوار شده است و از استاندارد توکن BEP721 استفاده می‌کند. توکن‌های تعویض‌ناپذیر این بازی مانند اتومبیل‌ها، کارگاه‌ها و مواد مختلف در واقع توکن‌های مبتنی بر BEP721 هستند. این بازی از فناوری BigchainDB استفاده می‌کند تا امکان بازی بدون پرداخت هزینه گس را فراهم کند؛ این فناوری در حال حاضر بیش از 85 میلیون دلار در هزینه گس بازیکنان صرفه‌جویی کرده است.

عناوین مطلب:

برخلاف بسیاری از بازی‌های بلاک‌چینی دیگر، کریپتوکارز را می‌توانید علاوه بر مرورگر وب رایانه شخصی خود، روی تلفن اندروید و iOS هم بازی کنید.

بازی کریپتوکارز چگونه کار می‌کند؟

هدف شما در کریپتوکارز برنده‌شدن در مسابقات مختلف بازیکن با بازیکن، بازیکن با رایانه و بازی‌های مجازی است. با برنده‌شدن در این بازی، توکن‌های درون‌بازی، امتیاز و مواد اولیه موردنیاز دریافت می‌کنید. ارز بومی کریپتوکارز با نماد CCAR نشان داده می‌شود که یک توکن مبتنی بر BEP20 است.

اگر می‌خواهید مسابقه را شروع کنید، به اتومبیل و سوخت نیاز دارید. هر اتومبیل ظرفیت سوخت متفاوتی دارد، بنابراین بسته به اتومبیل شما ممکن است به سوخت بیشتر یا کمتری نیاز داشته باشید. شما می‌توانید اتومبیل خود را تنها یک بار در روز پر کنید که هزینه آن حدود 2 توکن CCAR است.

اتومبیل‌ها دارای چهار ویژگی مختلف هستند که تعیین می‌کند چه کسی برنده مسابقه خواهد بود: سرعت (speed)، قدرت (power)، رانش (drift) و سوخت (fuel). وقتی در مسابقه‌ای برنده می‌شوید، جعبه اقلامی را دریافت می‌کنید که در آن مواد اولیه وجود دارد. شما می‌توانید از این مواد برای ارتقای اتومبیل خود در یک کارگاه استفاده کنید.

کریپتوکارز بازار مخصوص به خود را دارد، بنابراین می‌توانید به راحتی اتومبیل خود را در ازای CCAR معامله کنید.

خریدوفروش اتومبیل در بازی کریپتوکارز

این اتومبیل‌ها چهار کلاس مختلف دارند: رایج (Common)، کلاسیک (Classic)، سوپر (Supercar) و نادر (Rare).

هر چه سطح و رده اتومبیل شما بالاتر باشد، بهتر و باارزش‌تر است. همچنین می‌توانید دو اتومبیل مختلف را در قالب یک اتومبیل واحد ترکیب کنید. هر اتومبیل هرروز بیشتر مستهلک می‌شود، بنابراین پس از مدت زمانی معین، باید آن را با مبلغ 60 واحد CCAR تعمیر کنید یا یک اتومبیل جدید برای مسابقه بخرید.

اما اتومبیل‌ها با ارزش‌ترین دارایی دیجیتال در بازی نیستند. باارزش‌ترین دارایی‌ها کارگاه‌های اتومبیل هستند. اگر صاحب یک کارگاه اتومبیل هستید، هر بار که شخصی سوخت اتومبیل خود را در کارگاه شما تأمین کند یا ارتقاء دهد، حقوق دریافت خواهید کرد. همچنین، می‌توانید برای یک نمایشگاه اتومبیل از بازیکنان دیگر اتومبیل کرایه کنید و درصدی از سود را برای خودتان حفظ کنید.

کریپتوکارز در ابتدا حدود 20 کارگاه را به حراج گذاشت و شاهد موفقیت بزرگی بود. یکی از این کارگاه‌ها با قیمت حیرت‌انگیز 354,000 دلار CCAR به فروش رسید.

حالت‌های بازی کریپتوکارز چیست؟

کریپتوکارز سه حالت دارد: بازیکن با بازیکن، بازیکن با رایانه و مسابقات مجازی. برای برنده‌شدن در مسابقات بازیکن با بازیکن و بازیکن با رایانه به امتیازهایی برای ارتقاء قدرت، سرعت و رانش احتیاج دارید. مسابقه مجازی هم یک شبیه‌سازی سریع است.

فراموش نکنید که هر بار که با اتومبیلی برخورد می‌کنید، قدرت شما کاهش می‌یابد. اگر با اتومبیل‌های زیادی تصادف کنید، قدرتتان تمام می‌شود و نمی‌توانید به فینال برسید.

علاوه بر این، سرعت اتومبیل شما به ارتقاهایی که انجام می‌دهید بستگی دارد. همچنین در طول مسابقه، شما می‌توانید از تقویت‌کننده‌ها برای حرکتی سریع‌تر از سایر بازیکنان استفاده کنید.

همچنین، هرچه امتیازهای رانش بیشتری داشته باشید، تغییر مسیر آسان‌تر خواهد بود. علاوه بر این، این امتیازها به شما شانس بیشتری برای حفظ قدرت در هنگام برخورد با اتومبیل‌های دیگر می‌دهد.

در اینجا اطلاعات بیشتری در مورد سه حالت مختلف بازی آورده شده است:

     1. مسابقه بازیکن با رایانه

مسابقه بازیکن با رایانه در بازی کریپتوکارز

در این حالت، شما با کامپیوتر رقابت می‌کنید. هزینه هر مسابقه 15 سوخت است و وقتی برنده شدید، می‌توانید آیتم‌های داخل‌جاده، توکن‌های XP یا CCAR دریافت کنید.

  1. مسابقه بازیکن با بازیکن

مسابقه بازیکن با بازیکن در بازی کریپتوکارز

در این حالت، شما با 3 بازیکن دیگر که در سطح مشابهی هستند، مسابقه می‌دهید. برای شرکت در مسابقه باید 10 واحد توکن CCAR بپردازید. اگر برنده شوید، 20 واحد CCAR دریافت خواهید کرد. برای مقام دوم و سوم، 14 و 2 واحد CCAR دریافت می‌کنید. کسی که آخرین نفر تمام می‌شود، چیزی دریافت نمی‌کند.

    3. مسابقات مجازی

4 4

مسابقه مجازی در کریپتوکارز یک شبیه‌سازی در برابر حریفان تصادفی است. برای رقابت در یک مسابقه مجازی، باید 15 سوخت هزینه کنید، کپچا وارد کنید و 30 ثانیه صبر کنید تا نتیجه را بدانید. در صورت تمایل، می‌توانید با استفاده از ویژگی Quick Race سرعت مسابقه را افزایش دهید، بنابراین لازم نیست منتظر بمانید.

برندگان این مسابقه بر اساس آمار اتومبیلشان انتخاب می‌شوند. به‌عنوان پاداش، آنها می‌توانند مواد اولیه، XP و CCAR دریافت کنند.

چگونه از بازی کریپتوکارز توکن CCAR به دست آوریم؟

کریپتوکارز به ​​افراد اجازه می‌دهد از دو روش درآمد غیرفعال کسب کنند:

  • اتومبیل خود را برای نمایش به یک کارگاه اتومبیل اجاره دهند و درصدی از سود را دریافت کنند.
  • سهام یک کارگاه اتومبیل را بخرند.

بازیکنان فعال کریپتوکارز می‌توانند توکن‌های CCAR را با استفاده از روش‌های زیر به دست آورند:

  • برنده شدن در مسابقات بازیکن با رایانه، بازیکن با بازیکن و مسابقات مجازی
  • فروش اقلامی که از جعبه اقلام دریافت می‌کنند
  • ارتقاء و فروش اتومبیل خود در بازار
  • فروش سهام خود از یک کارگاه اتومبیل

چگونه بازی در کریپتوکارز را شروع کنیم؟

در مجموع، باید 5 مرحله آسان را برای شروع بازی کریپتوکارز طی کنید.

مرحله 1: خرید توکن CCAR

ابتدا باید توکن CCAR خریداری کنید. حداقل 600 واحد CCAR برای دریافت اولین اتومبیلتان مورد نیاز است. می‌توانید این کوین را در یک صرافی ارز دیجیتال مانند خریداری کنید و سپس آن را به متامسک در شبکه زنجیره هوشمند بایننس انتقال دهید.

مرحله 2: وارد وب‌سایت کریپتوکارز شوید و یک جعبه جدید بخرید.

با کیف پول متامسک خود در شبکه زنجیره هوشمند بایننس وارد شوید و 1 جعبه با 600 واحد CCAR خریداری کنید. آن را باز کنید تا اولین اتومبیل خود را بگیرید.

5 5

مرحله 3: خرید شماره پلاک و 5 روز سوخت گیری در ازای 20 واحد توکن CCAR

قیمت فعلی توکن CCAR در بازار حدود 1 سنت است. بنابراین، برای ورود به این بازی به حدود 353 هزار تومان بودجه احتیاج دارید.

مرحله 4: حالت بازی را انتخاب کنید: مسابقه مجازی، بازیکن با بازیکن، بازیکن با رایانه.

توجه داشته باشید که برای بازی بازیکن با رایانه، به نام کاربری و رمز عبور نیاز دارید.

مرحله 5: از بازی لذت ببرید!

آیا این مطلب مفید بود؟
‌بله‌‌خیر‌

قصد خرید یا فروش ارز دیجیتال در ایران را دارید؟ در این سایت می‌توانید با اطمینان و با چند کلیک خرید کنید:

نام ویژگی‌هاامتیاز
نوبیتکس
  • خرید ارز دیجیتال با کارت بانکی شتاب
  • بدون نگرانی از تحریم
  • معامله با کارمزد و سرعت مناسب
  • ترید ارز دیجیتال با دلار (تتر) و ریال
blankblank
صرافی خارجی MEXCblankblank
بیشتر بخوانید:

بازی ارز دیجیتال (سرگرمی و کسب درآمد)

0 0 رای
به مطلب امتیاز دهید:
اشتراک
اطلاع از
guest

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
مشاهده همه دیدگاه‌ها

مطالب مرتبط

blank

در بورسینس از 10 سال گذشته تاکنون، تلاش ما این بوده به شما کمک کنیم:

  • ترید و سرمایه‌گذاری اصولی را شروع کنید
  • ارزش پول‌تان را در برابر تـورم حفظ کنید
  • از سرمایه‌تان برای کسب سود بیشتر استفاده کنید
  • سرمایه‌گذاری موفق‌تری داشته باشید

درباره بورسینس بیشتر بخوانید 

blank
0
از دیدگاه‌ شما استقبال می‌کنیمx