معرفی بازی Gods unchained و نحوه کسب درآمد از آن

بازی gods unchained

بازی Gods Unchained یکی از بازی‌های کارتی معروف در دنیای کریپتو است که طرفداران خاص خود را دارد. اگر طرفدار بازی HeartStone هستید، مسلما این بازی برای شما می‌تواند جذاب باشد.

اغلب بازی‌های کریپتو در مدل P2E عرضه شده‌اند که بازیکن پس از یک سرمایه گذاری اولیه و انجام بازی می‌تواند کسب درآمد کند.

البته میزان کسب درآمد از بازی Gods Unchained به عوامل مختلفی بستگی دارد و نمی‌توانیم به صورت یک بُعدی به آن نگاه کنیم.

عناوین مطلب:

در این مقاله به معرفی بازی Gods Unchained و ابعاد آن خواهیم پرداخت. در ادامه نه تنها با روش‌های انجام این بازی آشنا خواهید شد بلکه در مورد ارز Gods و کاربرد‌های آن نیز اطلاعات مفیدی کسب خواهید کرد.

نکات کلیدی

  • بازی Gods Unchained یک بازی مبتنی بر NFT در شبکه اتریوم است که در سال 2018 عرضه شد.
  • از نظر روند بازی، بازی گادز آنچیند شبیه به بازی Heartstone عمل می‌کند.
  • ارز Gods توکن رایج بازی Gods Unchained است که در استاندارد ERC-20 اتریوم عرضه شده است.

بازی Gods unchained چیست؟

بازی Gods Unchained یکی از بازی‌های فعال و محبوب در دنیای کریپتو است که به کمک کلکسیون کارت‌های NFT تجربه هیجان انگیزی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

این بازی در شبکه اتریوم قرار دارد و در آن شما فقط با کارت‌ها سر و کار دارید.

این کارت‌ها به عنوان دارایی‌های توکنیزه شده در بستر اتریوم، در اختیار بازیکنان قرار می‌گیرند و کاربر می‌تواند در هر زمان که بخواهد آن‌ها را به فروش برساند.

بیشتر بخوانید: توکنیزه کردن (Tokenization) چیست و چه کاربردی دارد؟

هر کارت ویژگی‌های خاص خود را دارد و از نظر کمیابی نیز در دسته‌های مختلف قرار می‌گیرد که در هنگام خرید و فروش بر روی ارزش آن تاثیر زیادی دارد.

با این حال از نظر روند بازی و مکانیک‌های درگیر در جریان بازی، می‌توان آن را با نسخه Heartstone: Heroes of Warcraft مقایسه کرد.

gods unchained 2
هدف کلی بازی این است که با درست کردن یک دسته کارت (Deck) با دیگران به صورت تن به تن (PVP) مبارزه کرده و آن‌ها را شکست دهید.

تعداد کارت‌های موجود در این بازی بسیار زیاد است و براساس تجربه و مهارت‌تان در پیروزی در بازی‌های بیشتر، ممکن است پاداش بیشتری کسب کنید.

انجام این بازی و کسب درآمد از آن صرفا بر روی یک تکنیک یا ترفند خاص تکیه ندارد و شما باید استراتژی و روش‌های خود را در آن به کار ببندید.

از نظر نوع روند بازی، می‌توان آن را در دسته HardCore دسته بندی کرد. انجام بازی‌های هارد کور بیشتر مورد توجه بازیکنان کامپیوتر است تا موبایل.

دانلود بازی Gods Unchained برای آیفون امکان پذیر نیست اما براساس ادعاهای شرکت سازنده این بازی، آن‌ها در نظر دارند به زودی دانلود بازی Gods Unchained برای گوشی را فراهم کنند.

در حال حاضر این بازی به شکل رسمی برای ویندوز و سیستم عامل مک در دسترس است. با این حال نسخه اندروید آن نیز به صورت محدود قابل دریافت است.

بیشتر بخوانید: معرفی بهترین بازی‌های بلاک‌چینی برای کامپیوتر

بازی Gods Unchained چگونه کار می‌کند؟

در بازی گادز آنچیند، هر کارت ویژگی‌های خاص خود را دارد. به عنوان یک بازی کارتی، شما باید به خوبی با کارهایی که هر کارت انجام می‌دهد آشنا شوید.

گاهی ترکیب کارت‌ها با یک دیگر می‌تواند استراتژی خاصی را امکان پذیر کند و برعکس.

اگر به دنبال کسب درآمد آسان و سریع از بازی کریپتو هستید، مسلما دانلود بازی gods Unchained ایده خوبی نیست چرا که در این بازی، مهارت و هوش حرف اول را می‌زند.

برای کسب درآمد شما باید به صورت PVP با سایر بازیکنان به رقابت بپردازید.

البته روند مبارزه کارتی بازی Gods Unchained بر بستر بلاک‌چین نیست اما کارت‌های مورد استفاده در این بازی همگی از تکنولوژی بلاک‌چین در قالب NFT استفاده می‌کنند.

کارت‌های غیرمعمول که تعداد آن‌ها محدود است به صورت توکن‌های NFT ایجاد و در فروشگاه بازی عرضه شده‌اند.

به دلیل ماهیت دیجیتالی کارت‌های بازی گادز آنچیند، تایید اصالت آن‌ها امکان پذیر است و البته شما مالک کارت‌ها هستید نه شرکت سازنده بازی. همچنین به عنوان یک دارایی قابل خرید و فروش هستند.

بازی HeartStone را در نظر بگیرید، در این بازی مهم نیست شما چقدر کارت ارزشمند جمع کنید، توسعه دهندگان بازی در نهایت مالک اصلی آن کارت‌ها هستند.

علاوه‌بر آن، در صورتی که سرورهای بازی دچار مشکل شود، شما باید با کارت‌های عزیزتان وداع کنید.

اما در بازی Gods Unchained، آن‌ها با شعار تغییر مسیر بازی‌ها کار خود را آغاز کرده‌اند. توسعه دهندگان این بازی می‌خواهند بازیکنان با انجام بازی از محل درآمد آن سهمی داشته باشند.

درست مانند کارت‌های فیزیکی، فروش کارت در بازی Gods Unchained امکان کسب درآمد را برای شما فراهم می‌کند.

البته برای انجام این بازی نیز شما باید پک‌های کارت آماده خریداری کنید که از نظر حجم سرمایه گذاری نسبت به سایر بازی‌های کریپتو باید گفت سرمایه بسیار پایین‌تری نیاز دارد.

بیشتر بخوانید: بازی‌های مبتنی بر بلاک‌چین! معرفی برترین بازی‌های NFT

gods unchained 3
توکن بازی Gods Unchained فقط به ارز Gods محدود نمی‌شود و از توکن‌های مجازی دیگری نیز استفاده می‌کند که در حین بازی شما به عنوان پاداش آن‌ها را کسب خواهید کرد.

هر کارت بازی Gods Unchained دارای ویژگی‌های خاصی است که علاوه‌بر میزان کمیابی، بر روی ارزش آن به صورت مستقیم موثر است.

برای مثال اگر یک کارت باعث صدمه جدی به بازیکن حریف بشود، آن کارت در بازی اهمیت زیادی خواهد داشت از این رو تقاضا برای آن بالا خواهد بود.

البته تعداد بالای کارت‌های عرضه شده در بازی گادز آنچیند باعث شده تا قیمت آن‌ها به نظر ناچیز باشد.

در طرف دیگر، پاداش کسب شده نیز می‌تواند از این موضوع تاثیر بپذیرد. در ادامه به بررسی میزان درامد بازی Gods Unchained خواهیم پرداخت.

توکنومیک Gods

ارز Gods یک توکن ERC-20 در شبکه اتریوم است که برای دنیای بازی Gods Unchained استفاده می‌شود.

تعداد عرضه این توکن به صورت ثابت 500 میلیون واحد است که در زمان نوشتن این مقاله حدود 200 میلیون واحد آن عرضه شده است.

کاربردهای ارز Gods در این بازی متفاوت است و می‌توان گفت این توکن به بخش جدایی ناپذیر اکوسیستم بازی تبدیل شده است.

مهم‌ترین کاربرد‌های ارز Gods در بازی Gods Unchained عبارت‌اند از:

  • ساخت توکن‌های NFT جدید و استفاده از آن‌ها در Deck
  • خرید پک‌های کارت از بازارچه
  • استفاده به عنوان ارز رایج در فروشگاه توکن
  • حق رای و حاکمیت
  • استیکینگ که در آینده امکان پذیر خواهد بود.

با انجام بازی در حالت Ranked Matches می‌توانید ارز Gods کسب کنید.

دریافت این توکن یکی از مهم‌ترین راه‌های کسب درامد از بازی Gods Unchained محسوب می‌شود. البته با توجه به عرضه بیشتر توکن‌ها در بازار در این روش، مسلما شاهد افت قیمت آن خواهیم بود.

توکنومیک عرضه اولیه ارز GODS به شرح زیر است:

  • 34% برای پاداش مکانیزم P2E
  • 25% برای رزرو دنیای بازی Gods Unchained
  • 20.5% به عنوان دارایی‌های رزرو انجمن و اکوسیستم
  • 7% برای انجمن بازی
  • 6.5% برای بنیاد پروژه
  • 7% برای فروش اولیه در دو مرحله
gods unchained 4
با توجه به توکنومیک این ارز، آدرس‌های بزرگی ارز Gods را نگهداری می‌کنند که نگاه کردن به توکن Gods‌ به عنوان یک سرمایه گذاری، می‌تواند ریسک‌های زیادی به همراه داشته باشد.

با توجه به داده‌های درون زنجیره‌ای شبکه اتریوم در مورد ارز Gods، حدود 42% توکن‌ها در یک آدرس قفل شده‌اند. در طرف دیگر 43% توکن‌ها در اختیار سه آدرس نهنگ قرار دارد که کنترل بازار را در اختیار دارند.

جالب است بدانید فقط 1% آدرس‌ها به عنوان هولدرهای کوچک ارز Gods را در اختیار دارند.

این موضوع بدان معناست که 99% توکن‌های این ارز در اختیار آدرس‌هایی با حداقل موجودی بیش از 0.1% است. به همین دلیل سرمایه گذاری بر روی ارز Gods می‌تواند منجر به ضرر و زیان شما شود.

حتی این موضوع را می‌توان در هنگام تحلیل قیمت ارز Gods نیز مشاهده کرد. ارزش این توکن در زمان نوشتن این مقاله 97% از سقف خود فاصله دارد. همچنین سرمایه گذاران یکساله آن حداقل در 30% ضرر هستند.

برای کسب سود، انجام بازی Gods Unchained و فروش کارت در بازی شاید ایده‌ بهتری باشد که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت.

سیستم Deck در بازی Gods Unchained

قبل از این که به نحوه انجام این بازی و گام‌های شروع آن بپردازیم، باید در مورد کارت‌ها و ساختار آن اطلاعات بیشتری کسب کنیم.

مطالعه این بخش به شما کمک می‌کند تا بتوانید کارت‌های بازی را از یک دیگر تفکیک کرده و ارزش آن‌ها را درک کنید. ساخت Deck از کارت‌های کاربردی اولین کاری است که شما باید قبل از مبارزه با حریفان آن را یاد بگیرید.

قبل از این بازی حتما بازی‌های کارتی دیگری نیز بازی کرده‌اید، تقریبا در همه بازی‌های کارتی شما باید یک دسته کارت برای خود ایجاد کنید تا امکان مبارزه و تقابل با حریفان مهیا شود.

در این بازی یک Deck شامل ترکیب 30 کارت مختلف است که باید قبل از ورود به مبارزه آن‌ها را به خوبی انتخاب کنید.

به خاطر داشته باشید یکی از حساس‌ترین مراحل بازی Gods Unchained چیدن یک دسته کارت مناسب است، بدون توجه کافی به این بخش، خبری از کسب درامد از بازی Gods Unchained نخواهد بود.

نوع چیدمان و کارت‌هایی که در Deck قرار می‌دهید نشان دهنده استراتژی و سبک بازی‌تان است که می‌توان با تکیه به آن رقبا را از میان برداشت.

به عبارت ساده‌تر، دسته کارت بهتر یعنی پیروزی بیشتر که در نهایت بر روی میزان درآمد بازی Gods Unchained تاثیر دارد.

ساخت یک دسته کارت مناسب نیازمند شناخت کارت‌های بازی است به همین دلیل برای کاربران تازه وارد این موضوع چالش برانگیز خواهد بود.

این بازی برای کاربرانی که به تازگی به بازی ملحق شده‌اند 6 Deck آماده فراهم کرده است که می‌توانید برای شروع یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

پس از آشنایی کافی با کارت‌ها بعدا می‌توانید دسته کارت سفارشی خود را ایجاد کنید اما مسلما باید به اندازه کافی برای شناخت کارت‌ها و انجام بازی زمان بگذارید.

انواع کارت‌های بازی Gods Unchained

در هنگام آموزش بازی Gods Unchained، اولین گام توجه به ماهیت کارت‌های این بازی است. بدون توجه به ماهیت کارت‌ها و خرید کارت‌های غیرمرتبط، سرمایه گذاری شما در معرض خطر قرار خواهد گرفت.

هر کارت بازی Gods Unchained شامل عناصر مختلفی است که در نگاه اول ممکن است کمی گمراه کننده باشد. برای انتخاب کارت مناسب در هنگام ایجاد یک دسته کارت، باید بدانید به چه چیزی نگاه می‌کنید.

gods unchained 5
هر کارت شامل خصوصیاتی مانند دامنه، هزینه مانا، نوع ست، کمیابی، قدرت، میزان سلامتی، قبیله، کیفیت و ماهیت کاراکتر است.

‌دامنه کارت‌ها

دامنه کارت به معنای خدایی است که شما از آن استفاده می‌کنید.

در گوشه بالا راست هر کارت می‌توانید دامنه کارت را براساس علامت نشان داده شده مشخص کنید. کارت‌های Neutral در بین همه دامنه‌ها مشترک است و می‌توان از آن استفاده کرد.

زمانی که شما قصد ایجاد یک دسته (Deck) جدید را دارید، باید ابتدا نوع God مورد استفاده در آن دسته را مشخص کنید.

برای مثال انتخاب دامنه War به معنای استفاده از کارت‌های Auros است و شما فقط می‌توانید از کارت‌های این دامنه در ساخت دسته خود استفاده کنید.

قبیله کارت‌ها

در پایین وسط کارت می‌توانید قبلیه‌ای که کارت متعلق به آن است را مشاهده کنید.

هر قبیله قابلیت‌های خاصی دارد که در هنگام مبارزه در میدان می‌تواند برای شما مزایایی داشته باشد.

ست کارت‌ها

ست کارت‌ها نشان دهنده موضوع یا رویدادی است که کارت در آن قرار می‌گیرد.

برای مثال ست کارت‌های Free to play، تبلیغاتی (promotional)، Expansion و One-of-Kind-set فقط شامل کارت‌های یک نوع خاص مثل Mythic هستند.

نوع کارت

در کنار ویژگی‌های گفته شده، یک فاکتور دیگر به نام نوع (Type) وجود دارد که نشان دهنده نقش کارت در دسته است.

به طور کلی در بازی Gods Unchained سه نوع کارت وجود دارد که شامل موجودات (Creature)، اسپل (Spell) و جواهر (Relic) می‌شود.

هر کدام از آن‌ها در بخش‌های مختلفی از زمین بازی استفاده می‌شوند و شما باید به خوبی در مورد نحوه کار هر کدام از آن‌ها مطلع شوید.

در هنگام آموزش بازی Gods Unchained دانستن نحوه کار هر یک از کارت‌های هر نوع مختلف به شما کمک می‌کند تا در مقابل حریف خود تصمیمات بهتری اتخاذ کنید.

کمیابی کارت

کارت‌های بازی را می‌توان از نظر میزان کمیابی نیز دسته بندی کرد. البته توجه به میزان کمیابی یک کارت می‌تواند در هنگام فروش کارت در بازی اهمیت پیدا کند و بر روی قیمت نهایی تاثیر مستقیم داشته باشد.

هر چه کارت کمیاب‌تر باشد، ارزش آن نیز بیشتر است و امکان یافتن آن در پک‌های کارت سخت‌تر خواهد بود.

به طور کلی دسته بندی کارت‌های NFT بازی Gods Unchained از نظر کمیابی به شکل زیر است:

  • کارت رایج (Common) با علامت جم خاکستری
  • کارت نادر (Rare) با علامت جم آبی
  • کارت حماسی (Epic) با علامت جم بنفش
  • کارت افسانه‌ای (Legendary) با علامت جم زرد
  • کارت اسطوره‌ای (Mythic) با علامت جم قرمز

به خاطر داشته باشید در هنگام ایجاد یک دسته کارت، شما فقط می‌توانید از دسته کارت افسانه‌ای و اسطوره‌ای یک کارت را انتخاب کنید.

توسعه دهندگان بازی از این روش برای جلوگیری از اسپم کردن کارت‌های کمیاب در دست استفاده کر‌ده‌اند.

کیفیت کارت

فاکتور دیگری که در هنگام خرید و فروش کارت در بازی باید به آن توجه کنید، کیفیت کارت است که در 5 دسته مختلف تقسیم شده‌اند.

gods unchained 6
این دسته بندی فقط برای خود نمایی است و تاثیری در روند بازی ندارد.

دسته‌های کیفیت بازی عبارت‌اند از:

  • Plain (کارت‌های مجازی که NFT نیستند)
  • Meteorite
  • Shadow
  • Gold
  • Diamond

کارت‌های دسته Plain در بخش فروشگاه قابل معامله نیستند ولی همچنان می‌توانید از آن‌ها در بازی استفاده کنید.

در بخش Forge می‌توانید با خرج کردن ارز Gods و Flux، آن‌ها را به دسته بعدی یعنی Meteorite ارتقا دهید. هر کارتی که در دسته Plain نباشد به عنوان کارت‌های Shiny شناخته می‌شود و در فروشگاه قابل معامله هستند.

به خاطر داشته باشید کیفیت کارت‌ها در کسب پاداش‌های بیشتر در پایان بازی و در صورت برد تاثیر گذار هستند.

شما می‌توانید با مراجعه به راهنمای بازی Gods Unchained، در مورد این کارت‌ها اطلاعات بیشتری کسب کنید.

انواع حالت‌های بازی Gods Unchained

در اینجا به معرفی انواع حالت‌های انجام بازی و امکان کسب سود بازی Gods Unchained‌ می‌پردازیم.

مطالعه این بخش به شما کمک می‌کند تا نگاه دقیق‌تری از ساختار و روش‌های انجام بازی کسب کنید.

به طور کلی چهار حالت بازی وجود دارد که عبارت‌اند از:

  • ماموریت‌های آموزش بازی Gods Unchained
  • حالت مجرد (Solo Mode)
  • چالش مستقیم (Direct Challenge)
  • مسابقات رتبه بندی (Ranked Matches)

در بخش ماموریت‌های آموزش بازی شما می‌توانید تجربه نزدیکی را از انجام این بازی کسب کنید. در این بخش امکان یادگیری و تعامل با بخش‌های مختلف بازی برای‌تان فراهم می‌شود.

با دنبال کردن ماموریت‌های آموزشی، راهنمای بازی Gods Unchained به طور کامل در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

اگر قصدتان در دنبال کردن آموزش بازی Gods Unchained جدی است، توصیه می‌شود ماموریت‌های آموزشی را با دقت دنبال کنید.

پس از این که با مکانیک‌های اولیه بازی آشنایی کافی پیدا کردید، در حالت Solo می‌توانید با هوش مصنوعی به رقابت بپردازید.

این بخش به شما کمک می‌کند تا دسته کارت‌های خود را مورد ارزیابی و آزمایش قرار دهید. البته قبل از آغاز بازی برای هوش مصنوعی نیز باید دسته کارت تعیین شود.

gods unchained 7
بخش Solo فقط برای آزمایش و تجربه شما ایجاد شده است و هیچ پاداشی با از بردن هوش مصنوعی به شما تعلق نمی‌گیرد.

در طرف دیگر حالت چالش مستقیم وجود دارد که می‌توانید برعلیه سایر بازیکنان به مبارزه بپردازید.

البته این بخش امکان بازی با دوستان‌تان را نیز فراهم می‌کند که با ساخت یک کد دعوت موقت می‌توانید آن‌ها را به چالش دعوت کنید.

در اینجا نیز پاداش یا جایزه‌ای در ازای انجام بازی به شما یا دوستان‌تان تعلق نمی‌گیرد اما می‌توانید از تجربه بازی لذت ببرید.

و در آخر مهم‌ترین قسمت بازی، حالت Ranked Match است که امکان انجام بازی‌های رتبه بندی و کسب درآمد از بازی Gods Unchained را فراهم می‌کند.

در اینجا شما با بازیکنانی که از نظر رتبه به شما نزدیک هستند مبارزه خواهید کرد.

البته میزان قدرت دست بازیکنان در پیدا کردن حریف نقشی ندارد و اگر حریف شما یک بازیکن ثروتمند با کارت‌های قدرتمند باشد، کار شما بسیار مشکل خواهد بود.

با این حال اگر بتوانید حریف خود را در این بخش شکست دهید، مشمول دریافت آیتم‌های زیر خواهید بود:

  • امتیاز تجربه
  • ستاره که به عنوان ارز درون بازی استفاده می‌شود.
  • امتیاز رتبه

اما اگر در مقابل حریف شکست بخورید، همچنان مشمول دریافت امتیازاتی خواهید بود که به شرح زیر هستند:

  • امتیاز تجربه
  • یک ترک خوردگی در سپر‌

در بخش رتبه بندی یک سپر وجود دارد که بر روی آن یک حرف انگلیسی نشان دهنده رتبه شما نوشته شده است. با هر بار شکست در مقابل حریف، این سپر متحمل خسارت خواهد شد.

اگر 4 بار شکست بخورید، رتبه شما یک سطح سقوط می‌کند.

میزان درامد بازی Gods Unchained در این بخش به دو فاکتور مهم بستگی دارد که شامل رویداد آخر هفته رتبه بندی و پاداش‌های روزانه play and earn است.

در مورد کسب درآمد در ادامه بیشتر توضیح خواهیم داد:

آموزش بازی Gods Unchained

با این که آموزش بازی Gods Unchained شامل چند گام ساده‌ است اما پیروزی در آن به شکل چشمگیری به تجربه و مهارت شما بستگی دارد که باید زمان زیادی را برای رسیدن به چنین سطحی صرف کنید.

قبل از دانلود بازی Gods Unchained باید به برخی نکات توجه کنید. اول این که این بازی در شبکه اتریوم قرار دارد و برای انجام آن نیاز به یک کیف پول سازگار با Web3 خواهید داشت.

در زمان نوشتن این مقاله دانلود بازی Gods Unchained برای کامپیوتر به راحتی امکان پذیر است و شما می‌توانید با مراجعه به صفحه اول وبسایت و زدن گزینه Download، کار خود را آغاز کنید.

اما در مورد دانلود بازی Gods Unchained برای گوشی، تیم توسعه دهندگان این بازی نسخه آزمایشی آن را برای اندروید عرضه کرده‌اند که به شکل محدود در دسترس است.

اولین گام برای انجام این بازی، ساخت یک حساب کاربری است. همه دارایی‌ها و توکن‌های NFT که بعدا در بازی خریداری و استفاده می‌کنید تحت این حساب کاربری قابل دسترس خواهند بود.

داشتن این حساب کاربری برای انجام بازی، معامله دارایی‌ها، خرید توکن و کسب پاداش ضروری است.

برای ثبت نام در این بازی، در گام اول به سایت بازی Gods Unchained به این آدرس مراجعه کرده و با استفاده از ایمیل ثبت نام کنید.

gods unchained 8
پس از وارد کردن یک ایمیل معتبر و تعیین رمز عبور، باید ایمیل تایید آن‌ها را دنبال کنید.

در ادامه باید یک نام کاربری مناسب با حداکثر 16 کاراکتر تعیین کنید که با زدن دکمه NEXT، امکان دانلود بازی Gods Unchained برای شما فراهم می‌شود.

البته بعدا می‌توانید نام کاربری تعیین شده در این بخش را تغییر دهید بنابراین نیازی به حساسیت بر روی آن نیست. در هنگام تعیین رمز عبور، یک کادر Referral وجود دارد که همان سیستم دعوت از دوستان است.

با وارد کردن کد دعوت دوست‌تان امکان کسب درآمد از محل پاداش‌های گوناگون بازی برای او فراهم می‌شود. البته وارد کردن کد دعوت کاملا اختیاری است.

gods unchained 9
پس از دانلود و نصب بازی باید وارد حساب کاربری خود شوید.

در صورتی که در پایین چپ صفحه عبارت Update required را مشاهده کردید، باید بر روی آن بزنید تا فایل‌های مورد نیاز بازی دانلود شوند. پس از آن امکان انجام بازی فراهم خواهد شد.

gods unchained 10

با مراجعه به بخش Arena می‌توانید کار خود را شروع کنید. البته دنبال کردن Tutorial سرنخ‌های خوبی در اختیار شما قرار می‌دهد.

اما کار شما هنوز تمام نشده و باید کیف پول خود را به حساب کاربری ایجاد شده متصل کنید.

البته امکان انجام بازی بدون اتصال به کیف پول نیز امکان پذیر است اما برای دریافت مالکیت دارایی‌های کریپتو مانند توکن‌های NFT و کسب پاداش‌ها، نیاز به کیف پول خواهید داشت.

اتصال کیف پول بسیار آسان است و با چند کلیک ساده می‌توانید آن را تکمیل کنید. ما در ابتدا به یک کیف پول سازگار با Web3 مانند MetaMask یا GameStop نیاز خواهیم داشت.

از آن‌جایی که ما در بورسینس آموزش‌های زیادی برای کیف پول متامسک فراهم کرده‌ایم، ادامه آموزش را با این کیف پول دنبال می‌کنیم.

gods unchained 11
پس از آماده سازی کیف پول، باید آن را به حساب کاربری متصل کنیم.

از داخل بازی بر روی تصویر پروفایل در گوشه بالا بزنید و از آن‌جا گزینه manage Wallet‌ را انتخاب کنید. البته با ورود به وبسایت بازی Gods Unchained و ورود به حساب کاربری نیز دسترسی به این بخش امکان پذیر است.

gods unchained 12

پس از آن بر روی دکمه Add wallet to GU بزنید تا یک کیف پول جدید به حساب کاربری‌تان متصل شود. افزونه متامسک فورا خود را نشان می‌دهد و از شما می‌خواهد تا مجوز اتصال به وبسایت را صادر کنید.

اکنون کیف پول شما متصل شده اما کارمان با این بخش هنوز به پایان نرسیده است. ما باید یک کیف پول پیشفرض انتخاب کنیم تا تراکنش‌ها از آن کیف پول انجام شوند.

دوباره در بازی از بخش Manage wallet، از بخش کیف پول‌های اضافه شده، بر روی آیکون سه نقطه بزنید و گزینه Set as default را انتخاب کنید.

gods unchained 13
اتصال ولت به بازی در اینجا به پایان رسیده و همه چیز آماده است.

در ادامه این مقاله به نحوه خرید کارت و آماده سازی Deck می‌پردازیم.

چگونه کارت‌های بازی Gods Unchained را بخریم؟

برای انجام بازی نیازی به خرید کارت نیست با این حال برای کسب درآمد و مبارزه با بازیکنان حرفه‌ای نیاز به کارت‌های خوب خواهید داشت. برای ایجاد یک Deck سفارشی می‌توانید از کارت‌های مناسب استفاده کنید.

پس از ایجاد حساب کاربری، شما دو راه برای خرید کارت دارید. راه اول خرید Pack آماده است که با مراجعه به وبسایت و Buy Packs در دسترس است.

در اینجا با انتخاب یک پک کارت و پرداخت هزینه آن در قالب ارز اتریوم (ETH)، امکان دریافت کارت‌های تصادفی اما با سطح کمیابی مشخص را خواهید داشت.

قیمت پک‌های بازی Gods Unchained به شرح زیر است:

  • پک Rare با قیمت 2$ که حداقل 1 کارت با سطح Rare یا بالاتر و 4 کارت Common یا بهتر را دارد.
  • پک Epic با قیمت 5.85$ که حداقل 2 کارت با سطح Epic یا بالاتر و 3 کارت Common یا بهتر را دارد.
  • پک Legendary با قیمت 20.91$ که حداقل 1 کارت Legendary و 1 کارت Rare و 3 کارت Common یا بهتر را دارد.
  • پک Shiny با قیمت 125.51$ که شامل تعداد زیادی کارت ارزشمند با سطح کمیابی بالا است.

راه دوم برای خرید کارت، مراجعه به فروشگاه است که می‌توانید کارت‌های مورد نظر خود را انتخاب کرده و خریداری کنید.

خرید کارت‌ها در این روش ممکن است کمی گران‌تر برای‌تان تمام شود اما کارت‌ها دستچین شده خواهند بود و می‌دانید دنبال چه چیزی هستید.

با این حال، برای شروع انتخاب یک پک ارزان کارت می‌تواند آزمایش خوبی باشد چرا که سرمایه زیادی را درگیر نمی‌کند.

در هر صورت قبل از خرید پک‌ها لازم است در مورد میزان درامد بازی Gods Unchained و ریسک‌های آن آگاهی کامل پیدا کنید.

علاوه‌بر آن، یادگیری روش انجام بازی و کسب مهارت زمان زیادی نیاز خواهد داشت که در کنار خرید کارت، باید برای ایجاد Deck و آزمایش آن‌ها نیز زمان بگذارید.

چگونه در بازی Gods Unchained کسب درآمد کنیم؟

برای بسیاری از بازیکنان، کسب درآمد از یک بازی کریپتو یکی از فاکتور‌های مهم انتخاب بازی محسوب می‌شود.

البته در کشور‌های با تورم بالا این فاکتور همیشه اولویت دارد چرا که درآمد دلاری از طریق بازی‌های کریپتو موضوعی است که باعث کسب درآمد بسیاری از مردم شده است.

در مورد بازی Gods Unchained نیز این موضوع صدق می‌کند و بسیاری از بازیکنان قبل از سرمایه گذاری بر روی کارت‌های NFT، به خروجی آن نگاه می‌کنند.

از آن‌جایی که راه درامد اصلی بازی Gods Unchained در قالب پرداخت توکن‌های Gods خلاصه می‌شود، ما باید به قیمت و میزان کسب این توکن‌ها دقت کنیم.

اما روش‌های دیگری نیز برای کسب درآمد از بازی Gods Unchained وجود دارد که در این بخش به بررسی همه آن‌ها خواهیم پرداخت.

gods unchained 14

اما قبل از پرداختن به موضوع کسب درآمد، لازم است به چند نکته مهم توجه کنید.

اول این که اگر طرفدار این سبک از بازی‌ها نیستید، مسلما ورود به آن باعث تلف شدن وقت و سرمایه‌تان خواهد شد. داشتن علاقه و لذت بردن از انجام این بازی در کنار کسب درآمد مسیر ایده‌الی خواهد بود.

نکته دوم این که بازی به ما می‌گوید برای شروع نیاز به هیچ سرمایه گذاری اولیه‌ای نیست.

اما حقیقت این است که شما فقط در حالت Ranked Match می‌توانید کسب درآمد کنید که رقابت در آن‌جا نیز نیازمند داشتن یک Deck قدرتمند و سنجیده‌ است که مسلما مشمول سرمایه گذاری اولیه خواهد بود.

برای مشاهده بهترین Deck مورد استفاده سایر بازیکنان می‌توانید به این وبسایت مراجعه کنید.

براساس اطلاعات این وبسایت، هزینه یک دسته می‌تواند از 2$ تا 1000$ متغیر باشد. اما آغاز کار با 10$ و آزمایش خروجی مسلما ایده‌ بهتری است.

حجم سرمایه گذاری اولیه در کارت‌ها فقط یک روی سکه است. روی دیگر سکه مهارت شما در مبارزه با حریف است که نیازمند صرف زمان و انرژی خواهد بود که باید به آن دقت شود.

کسب پاداش در قالب توکن بازی Gods Unchained

اولین روش کسب درآمد از بازی Gods Unchained، دریافت پاداش در قالب ارز Gods است. در این روش پاداش شما به دو فاکتور مهم بستگی دارد که شامل رویداد رتبه بندی آخر هفته و کسب پاداش روزانه است.

در رویداد رتبه بندی آخر هفته در قالب پک‌های کارت پاداش دریافت می‌کنید. البته تنظیم کیف پول پیش فرض در بخش حساب کاربری برای دریافت این پاداش‌ها ضروری است.

مقدار و کیفیت پاداش نیز به دو عامل مهم بستگی دارد که عبارت‌اند از:

  • تعداد پیروزی‌ها در 18 بازی اول این رویداد
  • رتبه شما قبل از آغاز رویداد

در حالت دوم شما با انجام بازی‌های Ranked Match، توکن بازی God Unchained را دریافت می‌کنید.

در این حالت، در هر روز از 10 بازی اولی که بازی می‌کنید در قالب امتیازی به نام Fragment پاداش دریافت خواهید کرد.

gods unchained 15
البته 3 بازی اول هر روز دو برابر Fragment به شما می‌دهند.

دریافت امتیاز Fragment فقط در صورتی امکان پذیر است که بتوانید حریف خود را شکست دهید اما مقدار دریافتی این امتیاز به رتبه و کیفیت کارت‌های شما بستگی دارد.

به امتیاز Fragment مانند سهم مشارکت خود در مبارزات روزانه در کسب پاداش نگاه کنید. میزان ارز Gods دریافتی کاملا به میزان امتیاز Fragment و تعداد بایکنانی که در آن روز در مبارزات شرکت کرده‌اند بستگی دارد.

هر چه تعداد مشارکت کنندگان بیشتر باشد، پاداش‌ها نیز بیشتر خواهد بود.

به طور خلاصه، در هر روز شما فقط از انجام 10 بازی اول امکان کسب درآمد خواهید داشت که هر چه کارت‌های شما در آن مبارزات بهتر باشد و بتوانید حریف را شکست دهید، امکان کسب توکن Gods بیشتری را خواهید داشت.

توکن‌های کسب شده به صورت خودکار به حساب شما واریز نمی‌شوند و شما باید در بازی، در بخش Daily Play & Earn، آن‌ها را Claim کنید.

ما در اینجا نمی‌توانیم عدد دقیقی را اعلام کنیم اما براساس جستجوهایی که در انجمن بازیکنان این بازی داشته‌ایم، اعداد زیر به دست آمده است.

اگر همه کارت‌های شما حداقل در سطح Meteorite و رتبه Mythic‌ باشند، با فرض این که هر 10 بازی را برنده شده‌اید، پاداش شما 6.5 واحد توکن Gods خواهد بود.

قیمت ارز Gods در زمان نوشتن این مقاله به ازای هر واحد 0.23$ است که پاداش یک روز شما در بهترین حالت با کارت‌های مذکور، حدود 1.5$ خواهد بود.

این رقم به نظر بسیار ناچیز است اما حقیقت این است که با کاهش ارزش ارز Gods، پاداش بازی به شکل چشم گیری کاهش پیدا کرده است.

البته با عرضه بیشتر این توکن، به نظر می‌رسد روند کاهشی آن همچنان ادامه داشته باشد.

بیشتر بخوانید: مقایسه ارزهای دیجیتال تورمی و ضد تورمی

فروش کارت در بازی

کسب توکن Gods تنها روش کسب درامد از بازی Gods Unchained نیست و شما می‌توانید کارت‌های NFT به دست آمده از پک‌های جایزه را در بخش فروشگاه لیست کنید.

البته نکته مهمی که باید در اینجا به آن دقت کنیم فراوانی توکن‌های لیست شده در بخش فروشگاه است که به شکل موثری باعث کاهش ارزش توکن‌ها شده است.

در حال حاضر توکن‌های NFT کارت‌های مختلف با قیمت کمتر از 1$ معامله می‌شوند.

سیستم دعوت از دیگران (Referral)

روش دیگر کسب درآمد از این بازی دعوت از سایر دوستان و گروه‌هایی است که در آن عضو هستید. شما می‌توانید با ارائه لینک دعوت خود به دوستان‌تان و عضویت آن‌ها و خرید پک‌های کارت، کسب درآمد کنید.

درآمد کسب شده در این بخش نیز کاملا به فعالیت دعوت شدگان بستگی دارد. طبق ادعاهای سایت بازی Gods Unchained، اگر دعوت شده مورد نظر بتواند به رتبه 6 برسد، شما و او با هم 10$ توکن Gods دریافت خواهید کرد.

همچنین پاداش‌های کسب شده یک ماه پس از ثبت نام و فعالیت دعوت شده پرداخت می‌شوند.

بیشتر بخوانید: رفرال ارز دیجیتال و نحوه کسب درآمد از آن

بهترین کیف پول بازی Gods Unchained چیست؟

برای انجام بازی Gods Unchained شما می‌توانید از کیف پول‌های مذکور در این مقاله شامل متامسک (MetaMask) و GameStop استفاده کنید. این کیف پول‌ها امکان تعامل با این بازی را برای‌تان فراهم می‌کنند.

اما برای هولد ارز Gods انتخاب‌های بیشتری پیش روی شماست. با این حال قبل از سرمایه گذاری بر روی این ارز ما اکیدا توصیه می‌کنیم خطرات آن را که کاهش قیمت توکن Gods در دراز مدت است را در نظر بگیرید.

از آن‌جایی که ارز Gods در قالب توکن ERC-20 عرضه شده است، شما می‌توانید با استفاده از کیف پول‌هایی مانند تراست ولت در موبایل یا سایر کیف پول‌های سخت افزاری آن را هولد کنید.

در میان کیف پول‌های سخت افزاری، لجر (Ledger) و Trezor امکان هولد این ارز را برای‌تان فراهم کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: لجر یا ترزور؛ کدام کیف پول سخت افزاری بهتر است؟

ارز Gods را از کجا بخریم؟

با توجه به قدمت این بازی در دنیای کریپتو، صرافی‌های معتبری آن را لیست کرده‌اند. برای مثال شما می‌توانید با مراجعه به صرافی کوینکس آن را در جفت ارز USDT خریداری کنید.

در بین صرافی‌های غیرمتمرکز شبکه اتریوم نیز صرافی‌های یونی‌سواپ (Uniswap) و سوشی‌سواپ (SushiSwap) امکان معامله ارز Gods را در جفت ارز Eth میسر کرده‌اند.

شما صرفا با داشتن یک کیف پول سازگار با Web3 مانند متامسک یا تراست ولت امکان معامله آن را خواهید داشت.

سوالات متداول

بازی Gods Unchained چیست؟

بازی Gods Unchained یکی از بازی‌های فعال و محبوب در دنیای کریپتو است که به کمک کلسیون کارت‌های NFT تجربه هیجان انگیزی را در اختیار شما قرار می‌دهد. این بازی در شبکه اتریوم قرار دارد و در آن شما فقط با کارت‌ها سر و کار دارید.

درآمد بازی Gods Unchained چقدر است؟

درامد بازی Gods Unchained به عوامل مختلفی بستگی دارد و نمی‌توان عدد دقیقی را عنوان کرد. با توجه به کاهش چشمگیر ارزش ارز Gods و براساس گفته‌های اعضای انجمن این بازی، درآمد روزانه شما در بهترین حالت می‌تواند از 1$ تا 5$ متغیر باشد.

چگونه بازی Gods Unchained را برای گوشی دانلود کنم؟

در حال حاضر دانلود بازی Gods Unchained برای گوشی فقط به صورت غیررسمی برای اندروید و با مراجعه به بخش مستندات این بازی امکان پذیر است. نسخه اصلی بازی در پلتفرم PC عرضه شده است.

بازی Gods Unchained در کدام شبکه قرار دارد؟

بازی گادز آنچیند در شبکه اتریوم(ETH) قرار دارد که شما باید قبل از انجام تراکنش‌ها، در مورد کارمزدها مطمئن شوید.

حداقل سرمایه گذاری در بازی Gods Unchained چقدر است؟

حداقل سرمایه گذاری مورد نیاز در بازی Gods Unchained از 10$ برای خرید پک‌های کارت NFT آغاز می‌شود. با این حال برای بازگشت سرمایه باید زمان زیادی برای پیروزی در نبردها صرف کنید یا کارت‌های خود را در فروشگاه لیست کنید.

راه‌های کسب درامد در بازی Gods Unchained چیست؟

به طور کلی سه راه کسب درآمد در این بازی وجود دارد. راه اول کسب ارز Gods با انجام بازی و پیروزی بر حریفان. راه دوم فروش کارت در بازی و راه سوم دعوت از دوستان در یک برنامه Referral‌ است. البته با توجه به میزان بازی‌های موفق هفتگی و رتبه، مشمول دریافت پک‌های کارت نیز خواهید شد.

نتیجه گیری

بازی Gods Unchained یک بازی NFT‌ کریپتو است که در سال 2018 توسعه یافت. توسعه دهندگان این بازی با توجه به علاقه‌ای که به بازی Heartstone داشته‌اند این بازی را توسعه دادند.

امروزi این بازی یکی از بهترین بازی‌های کریپتو NFT شناخته می‌شود که در کنار سرگرم کننده بودن، امکان کسب درآمد را نیز فراهم کرده است.

با توجه به افت قیمت ارز Gods، بهتر است بیشتر بر روی جنبه سرگرمی این بازی تمرکز کنید تا کسب درآمد برای زندگی کردن.

شما می‌توانید با دانلود بازی Gods Unchained برای کامپیوتر و ایجاد یک حساب کاربری، لذت یک بازی کارتی NFT را تجربه کنید.

اگر قصد سرمایه گذاری بر روی توکن بازی Gods Unchained‌ را دارید، با توجه به عرضه دائم ارز Gods به بازار، قیمت آن دائما در حال کاهش است و این موضوع می‌تواند باعث افزایش ریسک سرمایه گذاری شما شود.

در هر صورت قیمت ارز Gods نیز مانند سایر دارایی‌ها تابع عرضه و تقاضا است.

آیا این مطلب مفید بود؟
‌بله‌‌خیر‌

شما در بورس، علاوه بر خرید و فروش سهام:

  • می‌توانید در دارایی‌هایی مانند طلا و مسکن سرمایه‌گذاری کنید
  • در صندوق‌های سرمایه گذاری بدون ریسک، سود ثابت بگیرید

برای شروع سرمایه‌گذاری، افتتاح حساب رایگان را در یکی از کارگزاری‌ها انجام دهید:

نام شرکتویژگی‌هاامتیاز
کارگزاری آگاه
  • باشگاه مشتریان با جایزه
  • نرم‌افزار معاملاتی پیشرفته
  • دریافت اعتبار معاملاتی
  • خرید آنلاین صندوق‌ سرمایه‌گذاری
  • ثبت‌نام آنلاین برای کد بورسی
blankثبت نام در بورس

برای سرمایه‌گذاری و معامله موفق، نیاز به آموزش دارید. خدمات آموزشی زیر از طریق کارگزاری آگاه ارائه می‌شود:

نام خدماتویژگی‌ها
دوره‌های آموزش تحلیل تکنیکال
  • دوره‌های حضوری + غیرحضوری
  • شناخته‌شده‌ترین اساتید
  • در سطح مقدماتی، متوسط و پیشرفته
  • ارائه مدرک معتبر گذراندن دوره
blank

بیشتر بخوانید:

بازی ارز دیجیتال (سرگرمی و کسب درآمد)

0 0 رای
به مطلب امتیاز دهید:
اشتراک
اطلاع از
guest

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
مشاهده همه دیدگاه‌ها

مطالب مرتبط

blank

در بورسینس از 10 سال گذشته تاکنون، تلاش ما این بوده به شما کمک کنیم:

  • ترید و سرمایه‌گذاری اصولی را شروع کنید
  • ارزش پول‌تان را در برابر تـورم حفظ کنید
  • از سرمایه‌تان برای کسب سود بیشتر استفاده کنید
  • سرمایه‌گذاری موفق‌تری داشته باشید

درباره بورسینس بیشتر بخوانید 

blank
0
از دیدگاه‌ شما استقبال می‌کنیمx