بررسی شبکه Delysium و ارز AGI؛ همبازی شدن با موجودات مجازی!

ارز agi

هوش مصنوعی فناوری نوینی نیست. در واقع سال‌هاست که از آن استفاده می‌شود.

اما با معرفی فناوری ChatGPT توجه‌ها به آن جلب شده و به کاتالیزوری تبدیل گردیده که باعث رونق هوش مصنوعی و محبوبیت بیشتر پروژه‌های این‌چنینی گردد.

درحال‌حاضر یکی از محبوب‌ترین پروژه‌های هوش مصنوعی در فضای کریپتو، Delysium است که کاربران در آن دنیای جدیدی را تجربه می‌کنند، با موجودات مجازی تعامل دارند و ارز AGI به دست می‌آورند.

عناوین مطلب:

در ادامه مقاله بیشتر درباره این پروژه هیجان‌انگیز و توکن بومی آن یعنی ارز AGI توضیح خواهیم داد.

نکات کلیدی

  • شبکه Delysium قصد دارد یک جامعه مجازی بر مبنای هوش مصنوعی بسازد تا انسان‌های واقعی و موجودات مجازی AI را گرد هم آورد.
  • این پروژه اولین موردی است که یک وایت‌پیپر قابل بازی دارد که کاربران با اجرای آن خود را وارد یک فضای بازی می‌کنند تا به این ترتیب بیشتر درباره Delysium بدانند.
  • کاربران این پلتفرم می‌توانند با سپرده‌گذاری، ارز AGI به دست آورند و از ارز دلیزیوم در رأی‌گیری‌های پلتفرم استفاده کنند.
  • ویژگی‌های منحصربه‌فرد این بازی و تکامل فضای آن با گذر زمان باعث می‌شود تبدیل به سرمایه‌گذاری مناسبی شود.  

پروژه Delysium چیست؟

پروژه Delysium و توکن بومی آن یعنی ارز AGI یک جامعه مجازی بر مبنای هوش مصنوعی ساخته است.

هدف این پلتفرم این است که یک میلیارد انسان و 100 میلیارد موجود مجازی هوش مصنوعی را در یک بلاک‌چین گردهم آورد!

این بازی، اولین بازی از نوع AAA بوده که در فروشگاه Epic Games Store لیست شده است.

بیشتر بخوانید: بلاک‌چین و هوش مصنوعی چه رابطه‌ای با هم دارند؟

ارز agi

Delysium و فضای باز آن تجربه‌ای از بازی آنلاین چندنفره گسترده (MMO) ایجاد می‌کند که بازیکنان آن می‌توانند برای خودشان همسفرانی در قالب شخصیت‌های هوش مصنوعی و نیز کاراکترهای غیربازیکن (NPC) ایجاد کنند تا در طول بازی به آن‌ها بپیوندند.

بازیکنان، می‌توانند شخصیت‌های مجازی مورد نظر خود را با توانایی‌هایی که در نظر دارند بسازند و تکامل دهند.

سپس برای آموزش در فضای کریپتو با آنها تعامل داشته باشند، دارایی‌های کریپتوی خود را معامله کنند، فرصت‌های پرسود را کشف کنند و خطرات را از قبل تشخیص دهند؛ در حالی که همه این ارتباطات در قالب زبان طبیعی انجام می‌شود.

قرار است با ظهور پدیده انتشار غیرمتمرکز بازی (DGP)، معرفی تعداد زیادی بازی منحصربه‌فرد با توکنومیک‌های اختصاصی و نیز دارایی‌های جذاب و مبتنی بر بلاک‌چین مثل NFT و توکن‌ها، انجمن مجازی مبتنی بر هوش مصنوعی شکوفا شود.

بیشتر بخوانید: بازی‌های مبتنی بر بلاک‌چین! معرفی برترین بازی‌های NFT

rct AI چیست؟

 rct AI شرکتی است که در ارائه راه‌کارهای مبتنی بر هوش مصنوعی به پروژه‌های بازی سازی تخصص دارد.

الگوریتم Chaos Box این شرکت موجب تمایز آن از رقبایی چون OpenAI و Inworld AI شده است.

الگوریتم این شرکت از یادگیری تقویتی عمیق (Deep Reinforcement Learning) استفاده می‌کند تا برای کاربر تجربه‌ای غوطه‌ور‌کننده و همه‌جانبه‌ای بسازد که قبلا تجربه نکرده است.

شبکه Delysium با rct AI شراکت استراتژیک دارد و الگوریتم Chaos Box این شرکت می‌تواند موجودات مجازی هوش مصنوعی (که NPC یا کاراکترهای غیربازیکن هستند) ساخته و روند داستان بازی را به صورت خودکار تولید کند.

به این ترتیب کاربر یک تجربه تعاملی بی‌نظیر را به همراه خواهد داشت.

یادگیری تقویتی عمیق (Deep Reinforcement Learning) و قابلیت‌های تحلیلی آن، رفتاری نوآورانه را در شخصیت‌ها ایجاد می‌کنند که هیچ اسکریپتی از قبل برای آن تعریف نشده است.

پاسخ‌های پویا و منحصربه‌فرد آن امکان بررسی امکانات هیجان‌انگیزی را به کاربران می‌دهد که توسط هوش مصنوعی ایجاد می‌شوند تا هربار که بازی می‌کنند در دنیای جدیدی غوطه‌ور شوند.

بیشتر بخوانید: هر آنچه که باید درباره ارتباط متاورس و هوش مصنوعی بدانید!

تاثیر Delysium بر صنعت بازی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی

Delysium با ارز AGI و فناوری پشرفته هوش مصنوعی، صنعت بازی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی را متحول می‌کنند.

این پروژه با ترکیب تکنولوژی‌های هوش مصنوعی نظیر پردازش زبان طبیعی، یادگیری ماشینی و یادگیری تقویتی عمیق، تجربه‌ای بی‌بدیل از بازی‌ها را فراهم می‌کند که مثل هیچ یک از بازی‌های گذشته نیست.

ارز agi
در این بازی هر بازیکن انسانی و موجود مجازی هوش مصنوعی داستان خودش را دارد و واکنش و مکالمات آنها در شرایط مختلف متفاوت است.

بعلاوه استفاده از ارز agi در سیستم توکنومیک Delysium نیز باعث ایجاد انگیزه مالی در بازیکنان شده و یک پلتفرم امن برای تریدینگ ایجاد کرده تا بازیکنان بتوانند آیتم‌های خود را در آن معامله کنند.

به‌این‌ترتیب توسعه‌دهندگان می‌توانند میزان عرضه ارز دیجیتال Delysium را کنترل کنند و در‌عین‌حال به کاربرانشان نیز به خاطر وفاداری و مشارکت‌شان در بازی پاداش دهند.

نوآوری در دو بعد

معمولا وایت‌پیپر پروژه‌های کریپتو به صورت فایل‌های PDF و اسناد خواندنی ارائه می‌شوند که جزییات پروژه و نحوه عملکرد آنها را ثبت می‌کنند.

اما Delysium با معرفی اولین وایت‌پیپر قابل اجرای جهان، نوآوری جدیدی را وارد صنعت بازی‌های هوش مصنوعی کرد و اطلاعات معرفی بازی را در یک فضای دوبعدی معرفی نمود.

ارز agi

زمانی که در وبسایت رسمی بازی Delysium روی کلمه وایت‌پیپر کلیک کنید، یک بازی دوبعدی با قالب Cyberpunk اجرا می‌شود که کاربر می‌تواند با فشار دادن دکمه‌های A و D در آن حرکت کند و با دکمه Space بپرد.

در این دنیای دیجیتال، NPC های مختلفی هستند که می‌توان با فشار دادن دکمه E با آنها تعامل کرد. کاربران با این کار و نیز با وارد کردن آدرس ایمیل خود می‌توانند در بازی Delysium پیش-ثبت نام کنند.

کاربرانی که دوست دارند اطلاعات بیشتری درباره ویژگی‌های Delysium بگیرند می‌توانند کلید D را بفشارند تا با صحنه زیر روبرو شوند:

ارز agi

با فشار دادن دکمه E پنجره‌ای باز می‌شود که می‌توانید اطلاعاتی درباره پروژه Delysium کسب کنید.

ارز agi

واضح است که شبکه Delysium صنعت بازی‌سازی را یک گام به پیش برده است. تاثیری که Delysium بر این صنعت داشته است در تغییر روش طراحی و توسعه بازی مشهود است.

Delysium با آسان‌تر کردن ایجاد محیط‌های بازی اختصاصی برای توسعه‌دهندگان که مناسب سطح مهارت آنها باشد، موجب ایجاد نوآوری در طراحی بازی شده و فرصت‌های جدیدی را برای گیمرهای همه سطوح فراهم آورده است.

Delysium با فراهم آوردن دو ویژگی استفاده از ابزارهای بصری خلاقانه و نیز وایت‌پیپر قابل اجرا، یک سطح از غوطه‌وری ایجاد کرده که تجربه کاربر را در هنگام بازی بهبود می‌دهد.

ویژگی‌های بازی Delysium

این پلتفرم ویژگی‌هایی دارد که آن را از سایرین متمایز می‌کند. در ادامه به برخی از مهم‌ترین آنها اشاره می‌کنیم:

گیم پلی (Gameplay)

درحال‌حاضر Delysium یک گیم‌پلی اصلی به نام Battle Royale یا PvP را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد.

شما بعنوان یک بازیکن باید به دو بازیکن دیگر ملحق شده و یک تیم سه‌نفره بسازید. به‌این‌ترتیب هفت تیم سه نفره با هم مسابقه می‌دهند و آخرین تیمی که مقاومت کند برنده می‌شود.

بازیکنان باید در طی بازی برای جمع‌آوری سلاح، مهمات، زره، لوازم جانبی، کیت‌های پزشکی و غیره همکاری کرده و در فضای بازی که با گذر زمان کوچک و کوچکتر می‌شود بمانند.

آن‌ها می‌توانند با غارت توکن‌ها، NFT ها و سایر منابع درون بازی، رتبه خود را بالا ببرند. زمانی که بازی تمام شود و نیز در هنگام پایان فصل، رتبه بازیکنان ارتقا یافته و جایزه‌ای در قالب ارز agi می‌گیرند.

سه گیم پلی دیگر نیز طراحی شده‌اند که با همکاری DMO (Delysium Multiverse Operator) و تیم Delysium به مرور وارد گیم پلی می شوند.

این سه تجربه موارد زیر هستند:

  • Battle Royale (با پرداخت هزینه): این مبارزه با گیم‌پلی اصلی که قبل‌تر درباره آن صحبت کردیم متفاوت است؛ چراکه کاربران باید برای شرکت در آن هزینه بپردازند و میزان این هزینه که غالبا با ارز دیجیتال Delysium پرداخت می‌شود را DMO ها تعیین می‌کنند.

کاربران بر اساس رتبه‌بندی هایی که در مسابقه یا فصل نهایی می‌گیرند جعبه‌هایی از امتیازات و آیتم های ارزشمند دریافت می‌کنند که احتمالا دربرگیرنده توکن‌ها، NFT ها، دارایی‌های درون بازی و آیتم‌های ارزشمند دیگر است.

  • Casual Royale (تجربه رایگان): همه بازیکنان می‌توانند وارد این مبارزه شوند اما پاداشی بر‌اساس رتبه خود دریافت نمی‌کنند. بلکه بعد از اینکه هر روز تعداد مشخصی بازی انجام دادند بلیط‌هایی دریافت می‌کنند که می‌توانند هر یک از  آنها را برای یک بار ورود به Battle Royale هزینه کنند.
  • Arena Royale (با پرداخت هزینه): مثل Battle Royale، این مبارزه نیز با هزینه ورود همراه است و میزان هزینه آن را DMO تعیین می‌کند. این هزینه‌ها جمع‌آوری شده و در پایان بازی، براساس رتبه و عملکرد بین بازیکنان تقسیم می‌شوند.

موجودات مجازی دنیای هوش مصنوعی

 موجودات مجازی که مربوط به دنیای هوش مصنوعی هستند، هسته Delysium را شکل می‌دهند.

آنها با حق مالکیت مجازی خود روی اکوسیستم دیجیتالی وب 3 می‌توانند مثل بازیکنان انسانی، از حالت‌های مختلف بازی لذت ببرند و درآمد داشته باشند.

آنها با استفاده از یک سیستم مغزی عصبی جامع که به خاطر بهره‌گیری از یادگیری تقویتی عمیق، همه‌چیز از مکالمات تا رفتار را پوشش می‌دهد، تمام تلاششان را برای موفقیت خود انجام داده و در‌عین‌حال موجب ارتقای کل اکوسیستم می‌شوند.

بیشتر بخوانید: 5 پروژه برتر ارز دیجیتال در حوزه هوش مصنوعی

ارز agi

سیستم مکالمه

تعامل با موجودات مجازی AI حس مشارکت بیشتر و تجربه عمیق غوطه‌وری ایجاد می‌کند. مکالماتی که بازیکنان با این موجودات مجازی دارند، داستان، پیشینه و شخصیت آنها را نشان می‌دهد.

علاوه‌بر‌این، این موجودات سیستم مکالمه پیچیده‌ای دارند که موجب می‌شود رفتار ثابتی داشته باشند و در‌عین‌حال با توجه به وضعیت آموزشی و ویژگی‌های فردی‌شان، هر کدام قابلیت‌های منحصربه‌فردی از خود نشان دهند.

به‌این‌ترتیب می‌توان اطمینان داشت که تعامل بین بازیکنان همیشه منحصربه‌فرد و هیجان‌انگیز است.

سیستم رفتاری

موجودات مجازی هوش مصنوعی، اقتصاد پرجنب‌و‌جوشی دارند که به دلیل سیستم رفتاری آنها شکل گرفته است.

این لایه هوش مصنوعی، باعث افزایش نوآوری شده و فرصت‌های بی‌پایانی را برای هر موجود ایجاد می‌کند تا همراه با سایر بازیکنان، این دنیای فریبنده را کشف کند.

Delysium با استفاده از Deterrence مربوط به شرکت rct AI به چنین قابلیتی رسیده است.

قوانین و اسکریپت‌ها

بازیکنان این قدرت را دارند تا دنیای مجازی خودشان را با کمک موجودات مجازی که نقش حمایتی مهمی در NPC ها دارند بسازند.

بازیکنان و توسعه‌دهندگان می‌توانند در کنار هم برای ایجاد رفتارهای اختصاصی در این کاراکترهای هوش مصنوعی از این قوانین و اسکریپت‌ها استفاده کنند.

از آنجایی که این موجودات قابلیت درک زبان طبیعی را دارند طوری برنامه‌نویسی می‌شوند که به محرک‌های محیطی به صورت پویا و براساس شرایط پاسخ دهند و این یک لایه بیشتر به تجربیات مجازی می‌افزاید.

تبدیل متن به گفتار

با سیستم تبدیل متن به گفتار، بازیکنان روی صدای MetaBeing ها کنترل کامل دارند. می‌توانند با استفاده از ویرایشگرها، صداهای اختصاصی بسازند یا اینکه خودشان، صدای دلخواهشان را ضبط کنند.

بازیکنان همچنین به مجموعه‌ای از دیتاست‌های ضبط شده‌ای که روی بازار Data Marketplace قرار دارد هم دسترسی دارند.

بسیاری از این صداها را افراد حرفه‌ای ضبط کرده‌اند و بازیکنان با استفاده از این امکانات می‌توانند برای کاراکترهای خود دیالوگ‌های منحصربه‌فرد و شخصی بسازند.

اپراتور چند وجهی Delysium یا DMO

Delysium Multiverse از چند جهان آزاد Delysium تشکیل شده است و هر یک از این جهان‌ها متعلق به یک اپراتور Delysium Multiverse (DMO) است.  

این محیط‌ها با ارائه یک لایه انگیزشی بی‌نظیر روی بلاک‌چین (OIL) باعث ایجاد تنوع شده‌اند.

قفل‌های رمز و محدودیت‌های زمانی

زمان راه‌اندازی پروژه، تعداد 100 عدد DML NFT در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت که می‌توانند به صورت رایگان آنها را ضرب کنند.

اگر یک DMO بخواهد دوره اعتبار خود را افزایش دهد باید ارز agi بیشتری قفل کند. مدت و شرایط اعتبار به صورت زیر است:

  • 6 ماهه: باید حداقل 100،000 دلار در قالب ارز دیجیتال agi به مدت 100 روز متوالی قفل شود.
  • 12 ماهه: باید حداقل 200،000 دلار در قالب ارز agi به مدت 360 روز متوالی قفل شود.
  • 18 ماهه: باید حدقال 250،000 دلار در قالب ارز agi به مدت 540 روز متوالی قفل شوند.
  • 24 ماهه: باید حداقل 300،000 دلار به صورت ارز agi به مدت 720 روز متوالی قفل شود.

تیم Delysium برای سرورهای بازی و تعمیر و نگهداری آنها راهکار ساده‌ای دارد. تنها کاری که DMO می‌کند تنظیم قوانین شناسایی است.

یعنی کاربران می‌توانند بدون نگرانی درباره مسائل فنی یا هزینه‌های راه‌اندازی سرور وارد بازی شوند.

Delysium نیز در مقابل خدماتی که ارائه می‌دهد هر ماه بخشی از درآمد ایجاد شده را دریافت می‌کند و به بازیکنان کمک می‌کند تا تجربه سطح بالاتری از بازی داشته باشند.

همچنین از آنها در توسعه اکوسیستم اجتماعی رو‌به‌رشد بازی حمایت می‌کند.

شتاب دهنده مولتیورس Delysium (Delysium Multiverse Accelerator یا DMA)

تیم Delysium یک سیستم انگیزش و همکاری جدید ایجاد کرده که از انتشار بازی‌هایی با ساختار غیرمتمرکز حمایت می‌کند.

کاربران می‌توانند با وارد کردن ارز agi به این DMO ها رای دهند تا فضای کلی Delysium بهبود یابد.

در مقابل، مشوق‌هایی مثل جوایز روزانه ارز agi و پاداش بیشتر برای سپرده‌گذاری دریافت می‌کنند که به وسیله آنها می‌توانند در کل فضای شبکه Delysium، دسترسی بیشتری به NFT ها داشته باشند.

برنامه DMA به کسانی که می‌خواهند بر دنیای انتخابی خود تاثیر بیشتری داشته باشند قدرت رای بیشتری می‌دهد.

این مسئله باعث بهبود سریعتر فضای بازی می‌شود. در مقابل مشوق‌های بیشتری هم دریافت می‌کنند. در این فریمورک جدید انتشار غیرمتمرکز بازی، همه چیز براساس عدالت طراحی شده است.

Delysium از یک ساختار ابتکاری برای انتشار غیرمتمرکز بازی استفاده می‌کند که برای ایجاد یک اکوسیستم متعادل از مشوق‌های مبتنی بر عدالت و حکمرانی کارآمد دو سیستم DMO و DMA را به کار می گیرد.

بازار NFT

بازیکنانی که دوست دارند دارایی‌های درون-بازی خود را بیشتر کنند می‌توانند برای خرید NFT وارد بازار NFT شوند.

این بازار، سلاح، لباس و وسایل کلکسیونی متنوعی دارد که در آینده نزدیک آیتم‌های جدیدی مثل سایبربادی و حق عبور از مبارزات نیز به آن اضافه می‌شود.

سایبربادی یک موجود بیسیم و غیرارگانیک بوده که از بیت‌های اطلاعات ساخته شده است.

توکن AGI چیست؟

AGI توکن اصلی پلتفرم Delysium است که روی بلاک‌چین اتریوم ساخته شده و برای مقاصد زیر استفاده می‌شود:

  • رای‌گیری درباره پیشنهادات مربوط به بهبود اکوسیستم  Delysium
  • معامله در بازار آزاد
  • خرید دارایی‌های درون بازی
  • پرداخت هزینه ورود به تجربیات خلاقانه گیم‌پلی
  • سپرده‌گذاری برای کسب ارز agi بیشتر و مشوق‌های تعیین شده توسط DMO ها
ارز agi

توکنومیک ارز agi

تا اینجا شناخت خوبی از Delysium به دست آوردیم و حالا توکن آن را بررسی می‌کنیم.

در مجموع 3 میلیارد ارز agi وجود دارد که 57 درصد آن ذخیره شده، 20 درصد به اعضای تیم، 10 درصد به فروش استراتژیک، 10 درصد فروش خصوصی، 2 درصد به بازارسازی و 1 درصد به ایردراپ تعلق گرفته است.

ارز دلیزیوم بر اساس زمانبندی درج شده در وایت‌پیپر، در مدت 4 سال ارائه می‌شود.

ارز agi

اگر نگران فشار تورم بر کاهش ارزش ارز دیجیتال agi هستید باید بدانید که این توکن‌ها در فعالیت‌های مختلفی مثل نبردها، ماموریت ها یا رویدادها، زمانی که برای فعال کردن قابلیت‌های خاص یا پاداش‌دهی به بازیکنان استفاده شوند از بین می‌روند.

بیشتر بخوانید: مقایسه ارزهای دیجیتال تورمی و ضد تورمی

این فرآیند با کنترل تعداد توکن‌های موجود، ایجاد محیط بازی متعادل‌تر را برای توسعه‌دهندگان تسهیل می‌کند.

همچنین بازیکنان تشویق می‌شوند که از توکن‌های خود با حس مسئولیت بیشتری استفاده کنند و این باعث می‌شود دسترسی به آیتم‌ها یا مهارت‌های خاصی در بازی، برایشان راحت‌تر شود.

ارز agi

آیا ارز agi سرمایه‌گذاری خوبی است؟

Delysium و سیستم عامل هوش مصنوعی وب 3 آن یعنی Lucy و نیز همکاری استراتژیک آن با rct AI در راهکارهای مبتنی بر هوش مصنوعی، یک پروژه کریپتوی عالی بر مبنای فناوری AI را ایجاد کرده است.

همچنین ارز agi منحصربه‌فرد بوده و به صورت خاص برای استفاده در پلتفرم Delysium طراحی شده‌ است.

کاربرد اصلی آن این است که در هنگام تکمیل وظایف درون بازی بعنوان پاداش به بازیکنان داده می‌شود و بازیکنان می‌توانند آن را برای هم بفرستند.

به‌این‌ترتیب کسانی که می‌خواهند از محبوبیت روزافزون Delysium و تکنولوژی AI آن حداکثر استفاده را کنند می‌توانند روی این ارز دیجیتال سرمایه گذاری کنند.

سرمایه‌گذاران خوشحال می‌شوند که بدانند تیم پشتیبان Delysium از متخصصان جهانی بازی‌های سبک AAA تشکیل شده‌اند که مهارت‌های بالایی در طراحی دارند.

تیم توسعه‌دهنده این پروژه سالها تجربه دارند و در بسیاری از شرکت‌های معروف مثل Ubisoft، EA، Scopely، Kabam و Xsolla کار کرده‌اند.

علاوه‌بر‌این، Delysium توسط شرکت‌های معتبری مثل rct AI و Deterrence، Immutable X، Polygon، Galaxy Interactive، Republic Crypto و Y Combinator پشتیبانی و حمایت می‌شود.

روی‌هم‌رفته ارز agi برای کسانی که به دنبال سرمایه‌گذاری روی پلتفرم‌های مبتنی بر هوش مصنوعی با محبوبیت روبه افزایش هستند گزینه مناسبی بنظر می‌رسد.

سیستم‌های پیشرفته DMO و DMA، در ترکیب با ویژگی‌های کریپتو، تجربه غوطه‌ور‌کننده‌ای از بازی می‌سازد که می‌تواند به یکی از محبوب‌ترین پلتفرم‌های بازی مجازی تبدیل شود.

با این حال قبل از هر گونه سرمایه گذاری روی پروژه‌های ارز دیجیتال باید مطالعات و تحقیقات کافی روی آن‌ها انجام دهید.

سوالات متداول

بازی Delysium چیست؟

این بازی بر مبنای هوش مصنوعی و با کمک گرفتن از فناوری وب 3 اجرا می‌شود. در فضای آن بازیکنان انسانی و نیز بازیکنانی که به صورت موجودات مجازی هستند برای رقابت و برنده شدن همکاری می‌کنند. بازیکنان می‌توانند این موجودات را طبق سلیقه خود ایجاد کنند و با آن‌ها تعامل داشته باشند.

ارز agi چیست؟

ارز agi توکن بومی بازی Delysium است که از آن برای رای‌دهی، استیکینگ و خرید اقلام درون بازی استفاده می‌شود. همچنین می‌توان آن را برای سایر بازیکنان نیز فرستاد.

نوآوری بازی Delysium در وایت‌پیپر آن چگونه است؟

وایت‌پیپر این بازی قابل اجراست و کاربر را وارد فضایی دوبعدی به صورت بازی می‌کند که می‌تواند در آن پیش رود. چنین قابلیتی در بازی‌های گذشته دیده نشده بود.

جمع بندی

Delysium یک بازی مبتنی بر هوش مصنوعی است که با بازی‌های موجود در بازار تفاوت دارد. این بازی توسط rct AI پشتیبانی شده و بر بهبود تجربه کاربر در اکوسیستم وب 3 تمرکز دارد.

بعلاوه ارز AGI آن نیز می‌تواند با توجه به کاربردهای آن در طی زمان به توکنی پرتقاضا تبدیل شود.

Delysium با ارائه اولین وایت پیپر قابل اجرای دنیا، می‌تواند با گذشت زمان و ایجاد موجودات مجازی بیشتر، تجربه بازی بهتری را به کاربران ارائه کند.

آیا این مطلب مفید بود؟
‌بله‌‌خیر‌

شما در بورس، علاوه بر خرید و فروش سهام:

  • می‌توانید در دارایی‌هایی مانند طلا و مسکن سرمایه‌گذاری کنید
  • در صندوق‌های سرمایه گذاری بدون ریسک، سود ثابت بگیرید

برای شروع سرمایه‌گذاری، افتتاح حساب رایگان را در یکی از کارگزاری‌ها انجام دهید:

نام شرکتویژگی‌هاامتیاز
کارگزاری آگاه
  • باشگاه مشتریان با جایزه
  • نرم‌افزار معاملاتی پیشرفته
  • دریافت اعتبار معاملاتی
  • خرید آنلاین صندوق‌ سرمایه‌گذاری
  • ثبت‌نام آنلاین برای کد بورسی
blankثبت نام در بورس

برای سرمایه‌گذاری و معامله موفق، نیاز به آموزش دارید. خدمات آموزشی زیر از طریق کارگزاری آگاه ارائه می‌شود:

نام خدماتویژگی‌ها
دوره‌های آموزش تحلیل تکنیکال
  • دوره‌های حضوری + غیرحضوری
  • شناخته‌شده‌ترین اساتید
  • در سطح مقدماتی، متوسط و پیشرفته
  • ارائه مدرک معتبر گذراندن دوره
blank

بیشتر بخوانید:

بازی ارز دیجیتال (سرگرمی و کسب درآمد)

0 0 رای
به مطلب امتیاز دهید:
اشتراک
اطلاع از
guest

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
مشاهده همه دیدگاه‌ها

مطالب مرتبط

blank

در بورسینس از 10 سال گذشته تاکنون، تلاش ما این بوده به شما کمک کنیم:

  • ترید و سرمایه‌گذاری اصولی را شروع کنید
  • ارزش پول‌تان را در برابر تـورم حفظ کنید
  • از سرمایه‌تان برای کسب سود بیشتر استفاده کنید
  • سرمایه‌گذاری موفق‌تری داشته باشید

درباره بورسینس بیشتر بخوانید 

blank
0
از دیدگاه‌ شما استقبال می‌کنیمx