بررسی بازی کریپتو رویال (Crypto Royale) و نحوه کسب درآمد از آن

بازی کریپتو رویال

کسب درآمد با بازی کردن در دنیای ارزهای دیجیتال به یک رویه تبدیل شده است. در این میان بازی کریپتو رویال در بین بازی‌های P2E جایگاه ویژه‌ای دارد.

در این بازی، بازیکنان می‌توانند با دنبال کردن گیم پلی اصلی بازی به کسب درآمد بپردازند. با این حال در این بازی نیازی به سرمایه گذاری سنگین نیست.

تقریبا در همه بازی‌های کریپتو، بازیکن باید یک سرمایه گذاری اولیه بر روی یک توکن NFT یا توکن‌های کاربری بازی انجام دهد.

عناوین مطلب:

هر چه مقدار این سرمایه گذاری بیشتر باشد، بازیکن از مزایای بیشتری نسبت به سایرین برای رقابت برخوردار خواهد بود. آیا درباره بازی کریپتو رویال نیز این موضوع صدق می‌کند؟

در این مقاله ما به صورت اختصاصی به نحوه دانلود بازی کریپتو رویال و انجام آن خواهیم پرداخت. در پایان مقاله شما می‌توانید در مورد نحوه برداشت از این بازی و سرمایه گذاری بر روی آن تصمیم آگاهانه‌تری اتخاذ کنید. 

نکات کلیدی

  • بازی کریپتو رویال کاملا رایگان است و برای کسب درآمد از آن نیازی به سرمایه گذاری نیست.
  • این بازی کاملا تحت مرورگر است و امکان دانلود آن وجود ندارد. در موبایل نیز با استفاده از مرورگر کروم امکان انجام بازی و کسب درآمد وجود دارد.
  • ارز دیجیتال ROY در قالب پاداش به بازیکنان اهدا می‌شود. 
  • بازیکن با داشتن کیف پول متامسک یا سایر کیف پول‌های سازگار با ERC-20 امکان برداشت از بازی کریپتو رویال را خواهد داشت.

بازی کریپتو رویال چیست؟

کریپتو رویال یک بازی مبتنی بر بلاک‌چین است که در آوریل 2021 در شبکه NANO راه‌اندازی شد و به سرعت به یکی از موفق‌ترین بازی‌ها در آن بلاک‌چین تبدیل شد.  

انجام این بازی رایگان است و نیازی به دانلود بازی کریپتو رویال نیست. از این رو شما می‌توانید آن را به راحتی از مرورگر اجرا کنید. با اینکه کریپتو رویال در نگاه اول ساده بنظر می‌رسد، اما مسلط شدن بر آن دشوار است. 

در آموزش بازی کریپتو رویال می‌توان گفت مکانیک اولیه بازی تقریبا شبیه بازی Agar.io است با این حال کسب درآمد واقعی از آن لزوما نیازمند انجام تمرین و تکرار زیادی است که در آن باید سایر بازیکنان را شکست دهید.

بیشتر بخوانید: معرفی بهترین بازی‌های بلاک‌چینی برای کامپیوتر

در حال حاضر روزانه بیش از 700 بازیکن در میدان بازی جمع می‌شوند و با هم به نبرد می‌پردازند. در انتها کسی که در این نبرد زنده بماند برنده توکن بازی یعنی ROY است!

امکان کسب درامد آسان و برداشت از بازی کریپتو رویال امکان پذیر است که در ادامه به آموزش دقیق آن خواهیم پرداخت.

در این بخش فقط لازم است بدانید کاربران با انجام این بازی، توکن‌هایی به دست می‌آورند که با سایر ارزهای دیجیتال قابل تعویض هستند. همچنین می‌توان به وسیله این توکن‌ها اقدام به خرید آواتار کرد. 

در صفحه بازی، توسعه دهندگان آن، بازی کریپتو رویال را اینگونه توصیف کرده‌اند:

“یک بازی تحت مرورگر به سبک بتل رویال که در آن بازیکنان برای کسب شهرت، افتخار و کمی سود رقابت می‌کنند. آخرین کسی که هنوز در میدان باشد، جایزه کریپتو را کسب می‌کند. هیچ سرمایه گذاری اولیه‌ای نیاز نیست و بدون دانلود بازی کریپتو رویال می‌توانید آن را انجام دهید”

بیشتر بخوانید: 4 بازی کریپتویی بدون سرمایه اولیه + بازی‌های رایگان متاورس

پس از گذراندن یک دوره تست دوماهه برای پروژه کریپتو رویال، بنیانگذار و توسعه‌دهنده این بازی با توجه به استقبال کاربران، تصمیم گرفت تمام وقت خود را صرف این بازی کرده و پروژه را به صورت شخصی تأمین مالی کند.

توکنومیک ارز ROY

بازی کریپتو رویال از نظر فنی یک بازی کریپتویی محسوب می‌شود که در آن امکان کسب درآمد در قالب ارزهای دیجیتال فراهم شده است. 

ارز دیجیتال بازی کریپتو رویال ROY نام دارد. این توکن علاوه‌بر شبکه Harmony، در شبکه‌های پالیگان (Matic) و آوالانچ (AVAX) نیز عرضه شده است که با داشتن کیف پول سازگار می‌توانید آن را هولد کنید.

بیشتر بخوانید: توکنومیک (Tokenomics) چیست؟ + بررسی توکنومیک دو ارز پرطرفدار!

image 4

براساس اطلاعات ارائه شده از سوی سایت کریپتو رویال، حداکثر تعداد عرضه این توکن 400 میلیون واحد است که شما می‌توانید آن را در حساب کاربری خود در بازی نیز هولد کنید. 

علاوه‌بر آن، امکان استیک و کسب درآمد با سود تخمینی سالانه 16% APY نیز وجود دارد. از نظر کاربری، ارز دیجیتال ROY، یک توکن حاکمیتی است.

متاسفانه در حال حاضر اطلاعات دقیقی از این توکن در وبسایت کوین مارکت کپ وجود ندارد. با این حال در وبسایت CoinGecko می‌توانیم اطلاعات بیشتری از آن کسب کنیم. 

در اینجا با توجه به ادعاهای سایت بازی کریپتو رویال، مهم‌ترین کاربری‌های ارز دیجیتال ROY به شرح زیر هستند:

  • به عنوان ارز رایج داخل بازی 
  • پاداش بازی‌ها و کسب درامد 
  • استیک در اکوسیستم بازی کریپتو رویال 
  • ضرب توکن‌های NFT در فروشگاه بازی
  • اهداف حاکمیتی 
  • ارز رایج سایر بازی‌های فعال در اکوسیستم رویال

در ابتدای عرضه توکن ROY، فقط 110 میلیون واحد از آن ضرب شد که نحوه توزیع آن به شرح زیر است:

  • 4.65 میلیون سهم توسعه دهندگان
  • 7.38 میلیون برای سرمایه گذاران خصوصی
  • 7.58 میلیون نیز برای استخرهای نقدینگی
  • 0.58 میلیون برای ولت‌های گرم 
  • 48 میلیون برای هولدرهای عمومی
  • 41.8 میلیون نیز بدون استفاده مانده

بهترین کیف پول برای ارز ROY

ارز دیجیتال بازی کریپتو رویال در سه شبکه متفاوت عرضه شده است.

از آن‌جایی که شبکه پالیگان از محبوبیت بیشتری برخوردار است، شما می‌توانید با استفاده از یکی از کیف پول‌های متامسک (MetaMask) یا تراست ولت (TrustWallet)، آن را در این شبکه هولد کنید.

توکن‌های بازی به صورت پیش فرض درون کیف پول بازی قرار می‌گیرند و در کش مرورگر ذخیره می‌شوند. دقت کنید که اگر به طور اتفاقی کش پاک شود توکن‌ها از بین می‌روند!

بهتر است که کیف پول درون بازی را برای امنیت بیشتر به دیسکورد وصل کنید تا با این راه از پاک شدن اتفاقی توکن‌ها جلوگیری کنید.

هرچه توکن‌های بیشتری در بازی کسب کنید، کسب درآمد از crypto royal راحت‌تر خواهد بود.

ارز دیجیتال بازی کریپتو رویال را از کجا بخریم؟

در حال حاضر توکن ROY در شبکه‌های پالیگان و هارمونی بر روی صرافی غیرمتمرکز SushiSwap خرید و فروش می‌شود. البته شما می‌توانید در شبکه AVAX نیز آن را بر روی صرافی TraderJoe معامله کنید. 

image 3

ارز دیجیتال ROY در تعدادی از صرافی‌ها نیز لیست شده است اما نمی‌توان آن را مستقیماً با ریال خریداری کرد و باید از طریق ارزهای دیجیتال آن‌ها را خریداری کنید.

در حال حاضر می‌توان با خرید USDT از صرافی‌ها و انتقال آن به صرافی‌هایی که ارز ROY دارند، آن را خریداری کرد. در ادامه، مراحل خرید این ارز به تفصیل شرح داده شده است:

  • ابتدا باید در یک صرافی ایرانی مانند نوبیتکس، ارزی که با آن ارز امکان خرید ROY را دارید را خریداری کنید.
  • در این مرحله باید کیف پولی بسازید که بطور مثال هم BNB و هم ROY را بتوانید در آن نگهداری کرد. چون ROY در صرافی‌های غیرمتمرکز معامله می‌شود عموماً از کیف پول MetaMask می‌توانید استفاده کنید.
  • پس از ساخت کیف پول MetaMask به صرافی در آن ارز موردنیاز برای خرید ROY را خریداری کرده‌اید رفته و ارزهای خود را به کیف پول متامسک انتقال دهید. از طریق این ارزها می‌توانید روی صرافی غیرمتمرکز معامله انجام دهید و ROY بخرید.

توجه: برای شرکت در این بازی باید به یک کیف پول همانند متامسک دسترسی داشته باشید.

امنیت بازی کریپتو رویال چقدر است؟

امنیت بازی کریپتو رویال را باید به دو بخش مجزا تقسیم کنیم. بخش اول امنیت دارایی‌های شما و ارتباط آن با بلاک‌چین است. بازی Crypto Royal ادعا می‌کند امنیت دارایی کاربران خود را تضمین کرده است.

این پروژه تمام اقدامات لازم برای افزایش سطح امنیت بازی در محیط بلاک‌چین را انجام داده است. 

کریپتو رویال برای ایمنی بیشتر از ابزارهایی همچون گواهینامه رویال آرکید (Royal Arcade) و تیم‌هایی از متخصصان که با حساسیت بالایی انتخاب شده‌اند بهره می‌برد.

کاهش دادن هزینه انجام بازی‌ها، افزایش پاداش‌های مالی، کاهش ریسک و ضرر و محافظت از اطلاعات کاربران از جمله اهدافی است که این بازی دنبال می‌کند.

با این حال امنیت بازی Crypto Royal در بخش روند بازی سوالاتی را برای ما ایجاد می‌کند.

یکی از مهم‌ترین مشکلات بازی‌های تحت وب، انجام بازی توسط بات‌های خودکار است که روند بازی را بدون خطا دنبال می‌کنند. این موضوع باعث شده تا بازیکنان انسانی نتوانند با آن‌ها رقابت کرده و پاداشی کسب کنند.

ربات‌های فارم خودکار باعث کسب عمده پاداش‌ها خواهند شد.

با این که در سرور دیسکورد بازی کریپتو رویال امکان گزارش آن‌ها وجود دارد اما این موضوع راه قطعی برای جلوگیری از آن‌ها نیست. برخی از بات‌ها می‌توانند با تغییر کمی رفتار خود، حساسیت‌ها را کاهش داده و به کار ادامه دهند.

آموزش بازی کریپتو رویال

برای دنبال کردن آموزش بازی کریپتو رویال نیاز به ثبت نام یا دانلود هیچ فایلی نیست. 

روند بازی به این شکل است که بازیکنان در فضای بازی دارای یکی از سه رنگ زرد، صورتی و آبی هستند. البته رنگ شما به صورت خودکار توسط بازی در آغاز مرحله انتخاب می‌شود.

این رنگ‌ها به وسیله جمع‌آوری جعبه‌هایی که درون میدان نبرد وجود دارد، قابل تعویض است. در طول یک مرحله بازی، شما ممکن است بارها رنگ خود را عوض کنید تا بتوانید برعلیه حریف‌های موجود به مبارزه بپردازید. 

image 5

هر یک از بازیکنان برای پیشی گرفتن از سایرین در تلاش است و از طریق مانور دادن و گول زدن سایر بازیکنان سعی در حذف آن‌ها را دارد.

بازی‌ها در سه قالب تند (Fast)، کند (Slow) و استراتژیک (Strategic) انجام می‌شوند و هر یک از بازیکنان سبک مخصوص خود را دارند. 

پس از انجام نبرد، فقط یک بازیکن پیروز میدان است. پاداش این بازیکن در قالب توکن ROY داده می‌شود.

بازیکنان در ابتدا دارای میزان سلامتی (HP) 100 امتیاز ضربه (HP) هستند. همچنین مانند بازی «سنگ کاغذ قیچی»، هر یک از این رنگ‌های بازیکنان دارای برتری نسبت به رنگ دیگری است. 

رنگ بازیکنان در کریپتو رویال
آبی در برابر صورتی، صورتی در برابر زرد و زرد در برابر آبی دارای مزیت هستند.

پس از پیروزی در هر نبرد، بازیکن برنده 50 درصد از HP از دست رفته خود را دوباره بدست می‌آورد.

جعبه‌های رنگی که در بازی وجود دارد دارای سلامتی یا HP برای بازیکنان هستند. جعبه‌های براق ممکن است دارای مقدار کمی ROY نیز باشند. 

برای انجام بازی در سیستم، می‌توانید از موس برای انتخاب جهت حرکت و کلیک کردن استفاده کنید.

هر دور از این بازی ممکن است در بهترین حالت 5 دقیقه زمان ببرد. البته لازمه انجام این بازی داشتن اینترنت با پینگ مناسب است تا بتوانید در لحظه واکنش انجام داده و کاراکتر خود را حرکت دهید.

انجام بازی کریپتو رویال اندروید امکان پذیر است اما باید کمی با آن تمرین کنید.

اگر با گوشی موبایل بازی می‌کنید، باید بدانید که ضربه اول برای انتخاب جهت حرکت و ضربه دوم برای تقویت هیروی شما استفاده می‌شود. البته دقت کنید که هر جهش 25 درصد از میزان HP را مصرف می‌کند!

بیشتر بخوانید: همه چیز درباره بازی بلاک‌چین اندرویدی + معرفی بازی‌های برتر

در این بازی با زدن دکمه Enter‌ شما می‌توانید پیام خود را بنویسید و چت کنید. البته پیام‌های از پیش آماده نیز وجود دارد که با انتخاب‌ آن‌ها می‌توانید در زمان خود صرفه جویی کنید.

علاوه‌بر چت متنی، امکان ضبط پیام صوتی و ارسال آن نیز با زدن دکمه V امکان پذیر است. در حال حاضر امکان انجام چت در نسخه موبایل این بازی امکان پذیر نیست. شاید در آینده آن‌ها امکانی برای آن ایجاد کنند.

رتبه بندی در بازی کریپتو رویال

در این بازی یک سیستم رتبه‌بندی وجود دارد که شما با انجام بازی در حالت Rank نه تنها در رتبه‌بندی شرکت می‌کنید بلکه امکان کسب درآمد بیشتر نیز خواهید داشت.

image 6

این بازی از سیستم رتبه بندی ELO استفاده می‌کند که در آن مهارت بازیکنان نسبت به سایرین رتبه بندی خواهد شد. در این حالت اگر شما برعلیه یک بازیکن با رتبه ELO‌ بالاتر پیروز شوید، رتبه بندی شما افزایش پیدا خواهد کرد.

در حالت برعکس نیز اگر برعلیه یک بازیکن با رتبه ELO کمتر از خودتان شکست بخورید، رتبه‌تان پایین می‌رود. 

این سیستم به بازیکنان کمک می‌کند تا آن‌ها را براساس مهارت و توانایی در انجام بازی تفکیک کنید.

ورود به بازی‌هایی که در آن بازیکنان با رتبه بالا حضور دارد برای شروع ایده خوبی نیست و می‌تواند باعث تجربه منفی‌ شما از بازی شود.

آموزش اتصال کیف پول به بازی کریپتو رویال

با توجه به راهنمای سایت بازی کریپتو رویال، آن‌ها استفاده از کیف پول متامسک (MetaMask) را توصیه می‌کنند.

افزونه متامسک در مرورگر‌های کامپیوتر قابل استفاده است و شما می‌توانید با نصب آن، به راحتی به بازی متصل شوید. 

نسخه موبایل کیف پول متامسک نیز امکان اتصال به بازی کریپتو رویال اندروید را فراهم می‌کند.

برای اتصال کیف پول به بازی Crypto Royal، ابتدا شبکه Harmony را به متامسک اضافه کنید.

پس از آن، ارز رایج این شبکه یعنی ONE را مشاهده خواهید کرد. برای انجام هر تراکنشی در این شبکه باید ارز ONE را به عنوان کارمزد پرداخت کنید. 

پس از آن باید آدرس قرارداد هوشمند توکن ROY را به کیف پول خود اضافه کنید. 

در گام بعد به بخش کیف پول بازی کریپتو رویال مراجعه کنید. در اینجا می‌توانید توکن ROY را در بین کیف پول خود و بازی جابه‌جا کنید.

image 7

برای اتصال کیف پول، بر روی دکمه Link Blockchains بزنید تا کیف پول‌تان به ولت وبسایت متصل شود. پس از امضای تایید اتصال، کیف پول متامسک شما به وبسایت متصل خواهد شد.

آموزش واریز و برداشت از بازی کریپتو رویال

برای واریز یا برداشت دارایی‌ها به کیف پول خود در بازی یا متامسک، باید به بخش Wallet مراجعه کنید.

البته اگر قصد انجام جدی بازی را دارید بهتر است حساب کاربری خود را به دیسکورد متصل کنید تا دارایی‌های شما از بین نروند. 

درباره بازی کریپتو رویال نباید روی درآمد آن حساب باز کنید با این حال اگر قصد سرگرمی و کسب کمی درآمد را دارید، این بخش می‌تواند مفید باشد.

در بخش Wallet سایت بازی کریپو رویال، بر روی دکمه Withdraw ارز ROY بزنید.

image 8

پس از آن یک پنجره کوچک برای وارد کردن جزییات برداشت به شما نشان داده می‌شود.

image 4

در ابتدا شبکه خود را انتخاب کرده و دکمه Next Step را بزنید. به خاطر داشته باشید آن‌ها 0.1% از ارزهای شما را به عنوان کارمزد کسر می‌کنند.

image 5

در اینجا آدرس کیف پول خود را در کادر اول وارد کنید و پس از آن مقدار برداشت را تعیین کنید.

حداقل مقدار ارز دیجیتال قابل برداشت در این بازی 1 ROY است. در این تصویر ما توکن کافی نداریم اما پس از اطمینان از آدرس وارد شده در کادر اول، دکمه WITHDRAW را برای برداشت از بازی کریپتو رویال بزنید.

برای واریز دارایی‌ها نیز بر روی دکمه Deposit‌ بزنید. 

image 6

پس از آن باید مقدار ارز دیجیتالی که قصد دارید به حساب کاربری خود در بازی واریز کنید را تعیین کنید.

پس از زدن دکمه Deposit، باتوجه به شبکه انتخابی، کیف پول متامسک شما در پنجره جدید، امضای تراکنش‌های مربوطه را تقاضا می‌کند.

در این بخش ابتدا به آدرس سایت بازی کریپتو رویال دقت کنید. بسیاری از وبسایت‌های جعلی سعی در کلاهبرداری از شما دارند که پس از واریز دارایی‌ها، هیچ راه بازگشتی برای‌تان وجود نخواهد داشت.

آموزش استیک ارز دیجیتال Roy

برای دریافت پاداش استیک باید ارز ROY‌ را در کیف پول بازی هولد کنید. این کار به صورت خودکار برای‌تان پاداش به همراه دارد.

علاوه‌بر آن شما می‌توانید با اتصال کیف پول متامسک (MetaMask) خود به بازی، از قابلیت استیک در حالت بازی Ranked، LowStake و HighStake بهره‌مند شوید.

بیشتر بخوانید: چگونه استیکینگ کنیم؟ راهنمای استیک ارزهای دیجیتال

البته توکن‌های هولد شده در کیف پول متامسک (یا هر کیف پول سازگار با ERC-20) نیز مشمول دریافت این پاداش خواهند شد. 

پاداش‌های استیک بازی کریپتو رویال به صورت روزانه به حساب درون بازی واریز خواهند شد و شما می‌توانید در کانال دیسکورد این بازی با فرمان !rewards مقدار آن را مشاهده کنید.

البته برای کسب درامد از این بازی باید حداقل 28 ROY هولد کرده باشید. پاداش استیک متغیر است اما با توجه به ادعاهای سایت بازی کریپتو رویال،‌ مقدار آن 20% APY ‌است.

در موبایل نیز با استفاده از اپلیکیشن کیف پول MetaMask امکان استیک و برداشت از بازی کریپتو رویال وجود دارد.

نکاتی برای کسب درآمد از بازی کریپتو رویال

برای کسب درآمد جدی از Crypto Royale باید در بیشتر نبردها شرکت کنید. 

انجام نبرد در تورنمنت‌ها که معمولاً یکشنبه‌ها برگزار می‌شود پاداش بیشتری دارد. پس سعی کنید در تورنمنت‌ها نیز شرکت کنید.

ROY های کسب شده خود را نگه دارید تا ROY بیشتری به دست بیاورید. هرچه میزان ROY شما در کیف پول بازی یا در MetaMask بیشتر باشد امتیاز و رتبه شما افزایش می‌یابد. 

انتخاب جعبه‌های براق و از بین بردن سایر بازیکنان، ROY بیشتری را نصیب شما می‌کند.

اسکین‌ها در بازی کریپتو رویال
قبل از اقدام به خرید و فروش اسکین (Skin) حتماً قیمت آن را در بازارچه بازی بررسی کنید. 

برای برنده شدن در تورنمنت‌ها باید بتوانید با سرعت جعبه‌ها را برداشته و سایر بازیکنان را کنار بزنید. 

در مسابقات روز یکشنبه، پاداش‌های سه‌گانه هر نیم ساعت فعال شده و در نیم ساعت دوم دو برابر می‌شوند. 

بنابراین پس از انجام نبردهای یکشنبه در بازی بمانید تا از کسب جوایز محروم نشوید.  

سایر نکاتی که باید درباره بازی Crypto Royal بدانید

از آن‌جایی که این بازی تحت مرورگر است، دانلود بازی کریپتو رویال حتی در موبایل نیز امکان پذیر نیست و در صورت مشاهده اپلیکیشن‌ بازی کریپتو رویال، حتما کلاهبرداری است.

همچنین برای انجام بازی نیاز به پرداخت هزینه‌ای نیست.

شاید برایتان جالب باشد که بازیکنان جدید برای فراگیری اصول اولیه بازی می‌توانند از اتاق تمرینی (Training Room) موجود در این بازی استفاده کنند.

نام این بازی قبلاً NanoRoyale بوده که بعد از انتقال آن به بلاک‌چین به CryptoRoyale تغییر نام داد. 

مسابقات یکشنبه ساعت 15:00 به وقت محلی برگزار می شود. برنامه‌های مسابقات در این بازی به راحتی قابل دسترس هستند.

همچنین نیمه نهایی و فینال در اتاق High stakes برگزار می‌شود. ضبط فینال مسابقات را می‌توانید در کانال Clips-and-box-art مشاهده کنید.

آیا انجام بازی کریپتو رویال برای کسب درآمد ارزشش را دارد؟

پاسخ کوتاه منفی است. 

در این بازی برای یک ساعت انجام بازی، اگر در بهترین حالت بتوانید همیشه جایگاه اول را کسب کنید، پاداش شما چیزی بین 30 تا 300 ارز ROY خواهد بود.

در حال حاضر ارزش ارز دیجیتال بازی کریپتو رویال در بازار 0.004$ است که اگر آن را ضرب کنیم با عدد ناچیزی مواجه خواهیم شد. 

قبل از انجام این بازی به خاطر داشته باشید با عرضه توکن‌های بیشتر، ارزش آن نیز افت بیشتری را تجربه خواهد کرد.

شاید با انجام یک ماه مداوم این بازی بتوانید هزینه اینترنت خود را در ایران پرداخت کنید (که احتمالش بسیار پایین است). اما برای تفریح و هیجان، بازی کریپتو رویال ارزش امتحان کردن را دارد.

سوالات متداول

بازی کریپتو رویال چیست؟

کریپتو رویال یک بازی مبتنی بر بلاک‌چین است که در آوریل 2021 در شبکه NANO راه‌اندازی شد و به سرعت به یکی از موفق‌ترین بازی‌ها در آن بلاک‌چین تبدیل شد. انجام این بازی رایگان است و نیازی به دانلود بازی کریپتو رویال نیست و شما می‌توانید آن را به راحتی از مرورگر اجرا کنید. با اینکه کریپتو رویال در نگاه اول ساده بنظر می‌رسد، اما مسلط شدن بر آن دشوار است. 

ارز دیجیتال بازی کریپتو رویال چیست؟

توکن ROY در استاندارد ERC-20 بر روی شبکه‌های پالیگان، آوالانچ و هارمونی قرار دارد که در قالب پاداش به بازیکنان ارائه می‌شود. شما می‌توانید از آن برای کسب حق رای و استیک استفاده کنید.

آیا بازی کریپتو رویال رایگان است؟

برای انجام بازی کریپتو رویال نیاز به هیچ نوع سرمایه گذاری اولیه‌ای نیست. با این حال امکان خرید Skin و انواع توکن‌های NFT‌ برای بهبود تجربه بازی و کسب درآمد بیشتر وجود دارد. 

چگونه بازی کریپتو رویال را دانلود کنم؟

بازی کریپتو رویال تحت وب است و هیچ نسخه‌ای تحت اپلیکیشن قابل دانلود ارائه نکرده است. برای انجام بازی کریپتو رویال اندروید کافیست به مرورگر کروم گوشی خود مراجعه و آدرس سایت بازی کریپتو رویال را وارد کنید.

بهترین کیف پول سازگار با بازی کریپتو رویال چیست؟

برای انجام بازی کریپتو رویال استفاده از کیف پول متامسک می‌تواند شروع خوبی باشد. با این حال کیف پول‌های سازگار با ERC-20 و یکی از شبکه‌های پالیگان، آوالانچ و هارمونی نیز امکان انجام بازی را برای شما فراهم می‌کنند. داشتن کیف پول برای اتصال و کسب درآمد در این بازی ضروری نیست.

درآمد بازی کریپتو رویال چقدر است؟

در بهترین حالت با انجام هر بازی، شما بین 5 تا 30 توکن ROY دریافت خواهید کرد که با توجه به ارزش آن، درآمد چندانی ندارد. این بازی بیشتر از جنبه سرگرمی قابل توجه است و نباید به عنوان روشی برای کسب درامد در جهت گذران زندگی به آن نگاه کنید.

سخن پایانی

بازی crypto royal بازی رایگانی است که بر بستر مرورگر قابل اجراست و برای انجام آن نیازی به دانلود بازی کریپتو رویال نیست.

این بازی علاوه بر دارا بودن جنبه سرگرمی باعث کسب درآمد از طریق توکن‌های انحصاری آن به اسم ROY می‌شود. توکن‌های به دست آمده از بازی کریپتو رویال را می‌توان در کیف پول بازی یا در کیف پول MetaMask نگهداری کرد.

برداشت از بازی کریپتو رویال صرفا با داشتن یک آدرس کیف پول امکان پذیر است با این حال درآمد حاصل از بازی چندان چشمگیر نیست.

آیا این مطلب مفید بود؟
‌بله‌‌خیر‌

شما در بورس، علاوه بر خرید و فروش سهام:

  • می‌توانید در دارایی‌هایی مانند طلا و مسکن سرمایه‌گذاری کنید
  • در صندوق‌های سرمایه گذاری بدون ریسک، سود ثابت بگیرید

برای شروع سرمایه‌گذاری، افتتاح حساب رایگان را در یکی از کارگزاری‌ها انجام دهید:

نام شرکتویژگی‌هاامتیاز
کارگزاری آگاه
  • باشگاه مشتریان با جایزه
  • نرم‌افزار معاملاتی پیشرفته
  • دریافت اعتبار معاملاتی
  • خرید آنلاین صندوق‌ سرمایه‌گذاری
  • ثبت‌نام آنلاین برای کد بورسی
blankثبت نام در بورس

برای سرمایه‌گذاری و معامله موفق، نیاز به آموزش دارید. خدمات آموزشی زیر از طریق کارگزاری آگاه ارائه می‌شود:

نام خدماتویژگی‌ها
دوره‌های آموزش تحلیل تکنیکال
  • دوره‌های حضوری + غیرحضوری
  • شناخته‌شده‌ترین اساتید
  • در سطح مقدماتی، متوسط و پیشرفته
  • ارائه مدرک معتبر گذراندن دوره
blank

بیشتر بخوانید:

بازی ارز دیجیتال (سرگرمی و کسب درآمد)

0 0 رای
به مطلب امتیاز دهید:
اشتراک
اطلاع از
guest

1 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی‌ترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
مشاهده همه دیدگاه‌ها
پیمان

سلام این بازی مثل بازی های بیتکوینی به cpu کامپیوتر که فشار وارد نمیکنه برای استخراج؟؟ و اینکه برای برداشت ارز باید بر چه بستری انجام بشه اتریوم؟

مطالب مرتبط

blank

در بورسینس از 10 سال گذشته تاکنون، تلاش ما این بوده به شما کمک کنیم:

  • ترید و سرمایه‌گذاری اصولی را شروع کنید
  • ارزش پول‌تان را در برابر تـورم حفظ کنید
  • از سرمایه‌تان برای کسب سود بیشتر استفاده کنید
  • سرمایه‌گذاری موفق‌تری داشته باشید

درباره بورسینس بیشتر بخوانید 

blank
1
0
از دیدگاه‌ شما استقبال می‌کنیمx