تحلیل و بررسی کامل بازی DeFy

بازی DEFY

محبوبیت GameFi از همان زمانی که به مردم معرفی شد تا امروز، در یک رشد صعودی قرار گرفته است. مهم‌ترین دلیل این محبوبیت هم ترکیب دو عنصر پرکاربردی است که مردم دوست دارند؛ بازی و کسب درآمد! بازی Defy یکی از نمونه‌های جذاب گیم فای است.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این بازی و جزئیات آن، تا پایان این مطلب همراه ما در بورسینس باشید.

نگاهی کلی به بازی DeFy

Defy یک بازی موبایلی مبتنی بر حرکت یا «Move-to-Earn» است که دارای گیم پلی جذاب، تصاویر واقعیت افزوده، عناصر مختلف برای یادگیری و تقویت مهارت‌های فردی، از جمله هماهنگی مغز و دست و چشم و ادغام دنیای مجازی با فیزیکی است.

عناوین مطلب:

همین مقدمه کوتاه می‌تواند به ما بگوید که اگر دنبال یک بازی منحصر به‌فرد در دنیای بلاک‌چین هستید، قطعا خوش‌شانسید که قرار است DEFY را بشناسید.

چیزی که آن را از دیگر پروژه‌های GameFi متمایز می‌کند این است که این بازی واقعیت افزوده (AR) را در گیم‌پلی خود گنجانده است.

همچنین، واقعیت‌های افزوده، فضاها و تصاویر اضافه شده به این بازی کاملا حرفه‌ای، کاربرپسند و با گرافیکی جذاب و گیرا است. علاوه بر این، DEFY  بازیکنان را در دنیای آینده غوطه‌ور می‌کند. دنیایی که باید با سیستم‌های دیکتاتوری آینده مبارزه کرد و فضایی کاملا آزاد را خلق کرد.

بیشتر بخوانید: بازی‌های مبتنی بر بلاک‌چین! معرفی برترین بازی‌های NFT

داستان بازی Defy

Defy، یک بازی P2E است که دنیای مجازی و دنیای واقعی را به هم پیوند می‌دهد. این بازی با هدف ایجاد یک فرصت ارزشمند و مناسب برای گیمرهایی که می‌خواهند از استعداد و توانایی خود کسب درآمد داشته باشند، ایجاد شده است.

تیم بازی Defy متشکل از اعضایی است که در برنامه‌های کاربردی تلفن همراه مبتنی بر مکان، امور مالی بین‌المللی و بازاریابی دیجیتال تخصص دارند و همگی مشتاق استفاده از اکوسیستم‌های پایدار P2E و احترام به طبیعت هستند.

بازی Defy حول دنیای دیستوپیایی (آرمان‌شهر) می‌چرخد ​​که در آن یک شرکت غول‌پیکر و بدون چهره به نام «سیستم‌های آینده – Future System» سرانجام کنترل اینترنت جهانی را به دست گرفته است.

در واقع، این شرکت بزرگ که اکنون تبدیل به یک قدرت برتر دیکتاتوری در آرمان‌شهر دفی شده است، کنترل حوزه‌های حیاتی مانند مالی جهانی، مراقبت‌های بهداشتی و آموزش را هم در دست گرفته است. سهم اصلی قدرت این شرکت بر اینترنت متکی است.

یک شورشی مخفی در فیوچر سیستم به نام «خائوس – Khaos»  وجود دارد. خائوس در زبان یونانی به معنی آشوبگر است. این فرد، ابزار Private Mask را برای کمک به گروه‌های شورشی به نام «اپراتور‌ها» ایجاد کرده است.

این ماسک‌های مخفی وسیله‌ای است که به شورشگران اجازه می‌دهد تا از دید‌ها پنهان بمانند و نظارت شدید و کنترل سیستم دیکتاتوری نتواند آنها را تشخیص داده و از بین ببرد.

ماموریت مأموران، هک برج‌های مختلف Future System برای کسب FCOIN و ارسال به Khaos است. هنگامی که تعداد کافی FCOIN جمع‌آوری شد، خائوس در نهایت می‌تواند یک حمله 51 درصدی را به شبکه Future Systems انجام دهد و جهان دیفی را از حکومت ظالمانه آنها نجات دهد.

بررسی دقیق‌تر بازی Defy

یک پلتفرم امن، یک اکوسیستم خوش‌ساخت و مکانیسم‌های پاداش ‌دهی عادلانه را تصور کنید. این‌ها ستون‌های اصلی یک بازی بلاک‌چین هستند که واقعاً می‌توانند بازدهی مناسبی را برای گیمرها از نظر مالی و سرگرمی فراهم کنند و خوشبختانه بازی Defy نیز از آن‌ها بهره می‌برد.

ارز دوگانه و مدل دارایی NFT محور آن به این بازی اجازه می‌دهد در فروشگاه‌های اپل و اندروید، پلتفرم‌های غول‌پیکری که در حال حاضر هر برنامه‌ای با عملکرد ارز دیجیتال را ممنوع می‌کنند، مجاز باشد.

متأسفانه، بسیاری از بازی‌های P2E به‌جای توسعه این جنبه‌های مهم، بر وعده‌های پرزرق‌وبرق و بازاریابی تهاجمی تمرکز می‌کنند و بازیکنان را از فرصت‌های سرگرم‌کننده و پردرآمد محروم می‌کنند.

دیفی برای طول عمر و پایداری بیشتر، با مجموعه‌ای از دارایی‌های قابل تنظیم و مبادله محور و همچنین مکانیسم‌های درآمد فعال و غیرفعال ساخته شده است.

فرصت‌های کسب درآمد شامل مالکیت زمین‌هایی است که می‌توانند درآمد غیرفعال را برای بازیکنان فراهم کنند. همچنین امکان ایجاد دارایی‌های nft سفارشی هم از جمله امکاناتی است که به بازیکنان این بازی اجازه می‌دهد بتوانند آنها را بفروشند و سود بیشتری به دست آورند.

این بازی به‌عنوان یک بازی پریمیوم و رایگان برای گیمرهایی که هنوز آماده نیستند برای بازی‌های جدید P2E هزینه زیادی بپردازند، در دسترس است.

بیشتر بخوانید: 4 بازی بلاک‌چین بدون سرمایه اولیه + بازی‌های رایگان متاورس

Defy همچنین مدل درآمدی دیگری دارد که با عنوان «بورسیه فارغ‌التحصیلی» از آن یاد می‌شود. این بورسیه به گیمرهای بیشتری کمک می‌کند تا درآمد مناسبی کسب کنند و از این نظر برخلاف جریان سایر بازی‌های مشابه در فضای بلاک‌چین عمل می‌کند.

فیوچر سیستم، دیکتاتور بی‌چون‌وچرای آرمان‌شهر دیفی

سیستم آینده «Future Systems»، یک شرکت دیکتاتور در آرماشهر دیفی است. این شرکت کنترل کاملی بر شبکه‌های جهانی که از طریق نفوذشان به اینترنت قدرت می‌دهند، به دست آورده است.

پیش از به قدرت رسیدن این شرکت، یکی از بزرگ‌ترین ادعاهای آنها این بود که دسترسی رایگان به اینترنت را به کل دنیا می‌دهند. البته، در سایه چنین دسترسی عظیمی، دیگر چیزی به نام حریم خصوصی و فردیت افراد در این سیستم معنا پیدا نمی‌کند.

درواقع، آرمان‌شهر دیفی با حضور شرکت فیوچر سیستم به‌گونه‌ای درآمده است که مردم به‌جای اینکه برای سلامت، آموزش و امور مالی به دولت نگاه کنند، برای نیازهای اولیه خود به این شرکت وابسته هستند.

همین دیکتاتوری و تسلط کامل شرکت بر جهان و مردم دیفی، محلی برای بلند شدن اعتراض‌ها و شورشگرانی شده است که برای ازبین‌بردن این نابرابری و ناعدالتی، قیام کرده‌اند. این گروه را به نام خائوس می‌شناسند.

خائوس، مبارز سرسخت دیکتاتوری

 خائوس فردی است که به‌عنوان مدیر سیستم در Future Systems کار می‌کند و می‌خواهد از دل خود این سیستم بپا خیزد تا تسلط بی‌چون‌وچرای این شرکت دیکتاتوری را از بین ببرد، اما به‌تنهایی نمی‌تواند این کار را انجام دهد.

بازیکنان این بازی نقش عاملان را بر عهده می‌گیرند و با هک کردن شبکه آنها از طریق یک برنامه تلفن همراه و سرقت ارز جدید جهانی این شبکه (FCOIN) از کیف پول‌ها و رساندن آنها به خائوس، در مبارزه اولیه فیوچر سیستم، به او کمک می‌کنند.

به‌منظور تسهیل این ماموریت، خائوس ماسک‌های خصوصی مجازی NFT را برای اپراتورها ایجاد کرده است تا هویت خود را از سیستم‌های آینده پنهان کنند. بااین‌حال، Future Systems دارای شبکه امنیتی و دفاعی بسیار حرفه‌ای و نفوذناپذیری است و همه بازیکنان این بازی برای حفظ امنیت خود در بازی، باید مراقب باشند.

اگر سیستم دفاعی پهپاد شما را شناسایی کند، شما را شکار می‌کند و چاره‌ای برای شما باقی نمی‌گذارد جز اینکه از پهپاد پیشی بگیرید یا آن را با دستگاه پالس الکترومغناطیسی (EMP) خاموش کنید.

تیم سازنده بازی DEFY چه افرادی هستند؟

بررسی نام افرادی که در تیم سازنده DEFY  قرار دارند، ما را به نام‌های قابل‌توجه و مهمی می‌رساند. در ادامه، تمامی افراد و عناصر کلیدی و مهم تیم سازنده این بازی را بررسی می‌کنیم:

بن پمبر (BEN PEMBER) اولین همکار و شریک این پروژه است. بن را به‌عنوان یک کارآفرین باتجربه و با سابقه در صنعت ورزش و فناوری می‌شناسند. او پس از ترک مجموعه IMG، در ابتدا شرکت Exceed Sports & Entertainment را در سال 2013 تأسیس کرد. این شرکت در اصل یک کسب‌وکار منطقه‌ای مبتنی بر رویدادهای سلامت و سبک زندگی بود که توسط بن به وجود آمد

هشت سال متوالی این مجموعه میزبان 32 رویداد در 10 کشور با بیش از 500000 شرکت‌کننده بود. این آمار نشان از کارنامه موفق کاری بن و ظرفیت او برای انجام کار‌های بزرگ بود. تا جایی که بن با حرکت به دنیای فناوری، District Technologies را در سال 2017 تأسیس کرد.

او توانست تیمی ایجاد کند که برنامه‌های تلفن همراه تناسب‌اندام بسیار موفق را ساخته و مقیاس‌بندی کرده‌اند. همچنین بن مشارکت چندمیلیون‌دلاری را با برندهای جهانی مانند آدیداس، رد بول و مسترکارت تضمین کرده است.

به جز بن بمپر، باید سراغ نام دیگری در مجموعه تیم سازنده پروژه دیفی هم گرفت و این نام کسی نیست جز‌ تام ترلفال.

تام ترلفال (TOM THRELFALL) شریک دوم این پروژه است.

 تام بیش از 15 سال تجربه در سرمایه‌گذاری نهادی، مدیریت و تجارت دارد. او اخیراً بر سرمایه‌گذاری فناوری در بازار کریپتو تمرکز کرده است. تام کسب‌وکار B2C خود را تأسیس کرده و اداره می‌کند.

در حال حاضر تمرکز اصلی تام روی همکاری با کسب‌وکارهایی است که از بلاک‌چین و به‌ویژه فضای رمزنگاری، nft و بازی مربوط به این محیط استفاده می‌کند. او تلاش می‌کند تا کار با این مجموعه‌ها را به‌صورت حرفه‌ای‌تر پیش ببرد. همین موضوع هم زمینه‌ساز همکاری او با بمپر برای ساخت پروژه دیفی بود.

البته مایکل مک کنلگان (MICHAEL MCCLENAGHAN) فرد دیگری است که نام آن میان اسامی مهم و موفق تیم بازی DeFy به چشم می‌آید.  

 مایکل در سال 2017 شرکت فناوری نوپای خود به نام District Technologies را تأسیس کرد و به‌عنوان مدیر ارشد فناوری به این تیم پیوست. از سابقه‌های کاری مایکل راه‌اندازی استارتاپ Lightweave Technologies VR در استرالیا را می‌توان ذکر کرد. او علاقه زیادی به کار با فناوری‌های پیشرفته مانند VR/AR و بلاک‌چین و استفاده از آنها برای ارائه ارزش واقعی دارد.

صحبت از تیم سازنده این پروژه زمانی تکمیل خواهد شد که از ریکتس هم گفته باشیم!

دان ریکتس (DAN RICKETTS)، مهندس نرم‌افزار ارشد در District Technologies است.

علاقه ریکتس به فناوری‌های جالب و حل مشکلات چالش‌برانگیز مهم‌ترین عامل و انگیزه‌ای بود که او را به سمت بازی‌های بلاک‌چین سوق داد. قبل از تاسیس شرکت District، دان یک توسعه‌دهنده ارشد نرم‌افزار در بازوی تحقیقاتی SAP بود. جایی که او این فرصت را داشت که بسیاری از فناوری‌های پیشرفته را آزمایش کند و محصولات جالب و هیجان‌انگیزی بسازد. تحصیلات دان در رشته توسعه بازی در QANTM و توسعه نرم‌افزار در دانشگاه فناوری کوئینزلند است.

گیم‌پلی Defy چگونه است؟

جزئیات این بازی و مراحل و بخش‌هایی که در هر نوبت از این بازی باید به آنها توجه کنید، شامل موارد زیر است:

برج سلولی

شبکه برج‌های سلولی شبکه توسط Future Systems برای مدیریت دارایی‌های مالی جهان استفاده می‌شوند و محل آن‌ها توسط مرزهای شش‌ضلعی احاطه شده است.

اپراتورها باید وارد این مرزهای شش گوشه شوند تا ماموریت هک خود را آغاز کنند. مأموران Defy باید برج‌های مختلف را هک کنند تا از سرازیر شدن آن‌ها به خزانه شرکت جلوگیری کنند و از آنها برای کنترل آرمان‌شهر خود بهره ببرند.

برج‌های اسکن

برج‌های اسکن دارای ویژگی پنهان‌ شدن هستند که آن‌ها را از شهروندان پنهان می‌کند، اما بازیکنان می‌توانند از «ماسک‌های خصوصی» برای یافتن مکان دقیق برج‌ها استفاده کنند.

چگونه یک برج را هک کنیم؟

برای هک موفقیت‌آمیز یک برج و دسترسی به داده‌های موردنیاز مبارزه، یک بازیکن باید چالش‌های مختلفی که سر راه آن قرار می‌گیرد را برطرف کند. تمام این چالش‌ها بازه‌ زمانی محدودی دارند و فقط مهارت و توانایی بازیکن است که راه‌گشای چنین چالش‌هایی است.

هر چالش از بازیکنان می‌خواهد که کدهای خاصی را در شبکه‌ای از شخصیت‌ها پیدا کنند و قبل از اینکه بتوانند یک برج را هک کنند، باید تعداد معینی چالش را تکمیل کنند.

بازیکنان همچنین باید از محدودیت‌های زمانی هر برج آگاه باشند، زیرا این فشارهای زمانی تعیین می‌کنند که چه مدت قبل از اینکه Future Systems بتواند آنها را شناسایی کند، چالش‌ها باید برطرف و رفع شوند.

امنیت هر برج نسبت به دارایی‌هایی است که اداره می‌کند. به عبارت دیگر، هر چه دارایی آن بیشتر باشد، امنیت آن هم بالاتر است. همچنین به این معنی است که برج‌هایی که دارایی‌های متوسط ​​تا پایین را مدیریت می کنند دارای ویژگی‌های امنیتی متوسط ​​تا ضعیف هستند.

ظرفیت هر برج در مجموع 100000 توکن است و زمانی که مأموران با موفقیت آن را هک کنند، برج برای مدت محدود 1 ساعت آفلاین خواهد بود.

علاوه بر این، بازیکنان می‌توانند دنبال کیف پول‌های دیجیتالی که توسط هر برج نگهداری می‌شود بگردند. استفاده از کیف پول‌های دیجیتالی که توسط هر برج نگهداری می‌شود به بازیکنان کمک می‌کند تا از ماموریت هک خود سود ببرند و حتی از این روش، کسب درآمد داشته باشند.

سرقت کیف پول پس از هک کردن یک برج، عامل مهمی است که به بازیکن کمک می‌کند کیف پول‌های دیجیتالی مختلفی که برج را با آن اداره می‌کنند، ببیند. هنگامی که یک بازیکن به محل نگهداری و حفاظت کیف پول دسترسی پیدا می‌کند، می‌تواند جزئیات و دارایی‌ها آن را ببیند. باوجوداینکه حتی کنترل و اختیار کیف پول در دسترس بازیکن خواهد بود، اما همچنان رمزنگاری شده است و فقط با رسیدن به مراحل بعدی، می‌توان آن را رمزگشایی کرد.

هنگامی که یک کیف پول به دست آمد، بازیکن باید به‌سرعت به مکان‌های دیگر برای جمع‌آوری کیف‌های دیگر حرکت کند.

بیشتر بخوانید: معرفی بازی دارک فارست (Dark Forest) و کسب درآمد از آن

پهپاد‌ها و اسلحه‌های لازم برای هک برج

 بازیکنان از اسلحه‌ها و پهپادهای ARM برای مراقبت از  محوطه هر برج استفاده می‌کنند.

هیچ‌کدام از این اسلحه‌ها تهاجمی نیستند زیرا معمولا استفاده از آنها باعث می‌شود مأموران نتوانند به برج تسخیر شده دسترسی پیدا کنند و از دید و حمله آنها در امان بمانند.

با‌این‌وجود، این پهپادها پس از شناسایی یک فعالیت هکری در یک برج، تغییر حالت می‌دهند و به مود «جانوری» تغییر حالت می‌دهند. حالت جانوری برای اسلحه‌های با‌زیکنان به‌گونه‌ای است که می‌تواند تمام محیط اطراف را بررسی کرده و عوامل خطرآفرین در محیط اطراف را بررسی و شناسایی کند.

همچنین، در طول یک حادثه هک، مکان هر کیف پول در معرض دید را پنهان می‌کنند و به دنبال عواملی که در هر نقطه نزدیک برج در کمین هستند، می‌پردازد.

پهباد دیگری که در مسیر مبارزه با مأموران شرکت فیوچر و شورش علیه آنها استفاده می‌شود، پهبادهای ARMED است.

بازیکنان همچنین باید مراقب گرمای تولید شده توسط فعالیت‌های هکری و هر کیف پولی که در اختیار دارند باشند. زیرا این اسلحه‌ها در مجموع سطح خاصی از گرما را تولید می کنند.

 هنگامی که این پهپادها یک عامل را شناسایی و دستگیر کنند، او تمام کیف پول‌ها و احتمالاً سایر موارد موجودی خود را از دست خواهد داد.

ویژگی‌های واقعیت افزوده، کلید اصلی محبوبیت بازی Defy

 از طریق ویژگی‌های واقعیت افزوده Defy (AR)، بازیکنان می‌توانند با پهپادها در هرجایی که ظاهر می‌شوند مبارزه کنند. این مهم‌ترین ویژگی‌ای است که باعث شده جذابیت و عملکرد این بازی ارتقا پیدا کند و یک گزینه بسیار هیجان‌انگیز بین دیگر بازی‌های بلاک‌چین و گیم فای باشد.

هنگامی که یک ARM یک عامل را دستگیر می‌کند، به طور موقت از دسترسی به شبکه سیستم‌های آینده منع می‌شود و جریمه‌ای می‌پردازد. مقدار این جریمه بستگی به کیف پول‌هایی دارد که در اختیار آن عامل یا برج قرار گرفته است. جریمه‌ای که از طریق این عامل باید به شبکه پرداخت شود شامل دو مورد مهم است:

  • اول پرداخت جریمه با توکن‌های FCOIN
  • دوم اینکه اگر FCOIN کافی برای پرداخت جریمه وجود نداشته باشد، باید منتظر بماند تا زمان ممنوعیت برج، منقضی شود. زمان در نظر گرفته شده برای هر عامل شناسایی شده معمولا شامل 5 تا 120 دقیقه است.

توکن حاکمیتی بازی Defy چیست؟

بررسی‌ها درباره پروژه DEFY به ما می‌گوید که این بازی  بر اساس یک ارز دوگانه به همراه مدل دارایی NFT ساخته شده است.

این ویژگی به پروژه این امکان را می‌دهد تا در فروشگاه‌های پلی استور و اپل استور کار کند. دو ارز دیجیتال اصلی این بازی شامل گزینه‌های زیر است:

  • ارز درون بازی: FCOIN سیستم امتیازدهی درون بازی که برای پاداش و خرید در بازی استفاده می‌شود.
  • ارز دیجیتال بازی: توکن DEFY؛ توکن حاکمیت در اکوسیستم DEFY

DEFY Token یا توکن DEFY یک توکن ERC-20 است و به‌عنوان توکن حاکمیتی پلتفرم عمل می‌کند.FCOIN که مخفف کلمه Future Systems Coin است، توکن درون بازی Defy است و همچنین به‌عنوان یک سیستم امتیازدهی برای پاداش و خرید در اکوسیستم استفاده می‌شود.

درواقع می‌توان گفت که روش‌های کسب درآمد از این بازی و به‌دست‌آوردن توکن‌های آن، از دو روش مختلف انجام می‌شود. اولی از طریق تبادل FCOIN و دومی با خرید آن در صرافی‌های متمرکز و غیرمتمرکز.

از توکن Defy می‌توان برای خرید دارایی‌های NFT و به‌عنوان یک توکن حاکمیتی برای سازمان DAO این پلتفرم استفاده کرد. همچنین این توکن به کاربران اجازه می‌دهد در رأی‌گیری در مورد پیشنهادها، مشارکت‌ها و سایر برنامه‌های توسعه در پلتفرم شرکت کنند.

علاوه بر این روش‌ها، موقعیت‌های دیگری که به بازیکنان کمک می‌کند بتوانند در مراحل انجام بازی و ماموریت خود، توکن FCOIN دریافت کنند، مربوط به دو بخش مختلف می‌شود:

  • هک کردن «برج‌های فیوچر سیستم» واقع در دنیای مجازی Defy
  • انجام وظایف درون بازی مانند رمزگشایی کیف پول

همچنین می‌توان از کوین‌ها برای خرید یا ارتقای دارایی‌های ارزشمند NFT یا مبادله آنها با توکن‌های DEFY از طریق پورتال وب Defy هم استفاده کرد.

سازمان DAO در Defy به چه صورت عمل می‌کند؟

بازی محبوب و پرمخاطب دیفی، بدون DAO کامل نخواهد بود. سازمان خودگردان غیرمتمرکز فعالی که به بازیکنان اجازه می‌دهد به ساختار پاداش و گیم‌پلی Defy و حتی توسعه داستان آن رأی دهند.

تیم Defy در حال حاضر محدودیت‌ها و مکانیسم‌هایی را برای رأی DAO تعیین می‌کند تا کل فرآیند را ساده‌سازی کند و تاحدامکان برای همه ذی‌نفعان مفید باشد.

سرمایه‌گذاری در دیفی مناسب است؟

این پروژه توسط سرمایه‌گذاران زیادی شناخته و پذیرفته شده است. از جمله نام‌هایی که در لیست حامیان و پشتیبانان این شبکه به چشم می‌خورد شرکت‌هایی چون Animoca Brands ،Spartan و PathDAO است.

توجه به این اسامی و حامیان بازی می‌تواند مهر تاییدی بر این موضوع باشد که نه تنها می‌توانید مطمئن باشید که DEFY یک گیم‌پلی اعتیادآور، گرافیک خیره‌کننده و یک مدل اقتصادی سالم ارائه می‌دهد که شما را درگیر می‌کند، بلکه سرمایه‌گذاری خوبی نیز خواهد بود.

توجه: در حال حاضر این بازی در مرحله تست آلفا در دسترس است و نسخه بتای آن در سه‌ماهه سوم سال 2022 عرضه خواهد شد.

توکن DEFY را از کجا بخریم؟

 ارز دیجیتال DEFY هنوز در هیچ صرافی معامله نمی‌شود. در نتیجه نمی‌توان خرید و معامله این توکن‌ را در صرافی‌های متمرکز و غیرمتمرکز انجام داد. تنها راه به‌دست‌آوردن آن شرکت در ماموریت خائوس و مبارزه با استبداد فیوچر سیستم، در آرمان‌شهر دیفی است.

البته، انتظار می‌رود با محبوبیت روزافزون این بازی، در آینده بسیار نزدیکی شاهد ارائه توکن FCOIN و Defy در صرافی‌های معتبر جهانی، مثل بایننس و یونی‌سو‌آپ باشیم.

سوالات متداول

DEFY چیست؟

Defy یک بازی موبایلی P2E است که دارای گیم پلی جذاب، تصاویر واقعیت افزوده، عناصر مختلف برای یادگیری، تقویت مهارت‌های فردی و ادغام دنیای مجازی با فیزیکی است.

توکن‌های اصلی بازی DEFY کدام‌اند؟

بازی Defy دارای دو توکن است: توکن FCOIN که مربوط به سیستم امتیازدهی درون بازی بوده و ارز DEFY که توکن حاکمیتی اکوسیستم DEFY محسوب می‌شود.

آیا سرمایه گذاری در Defy مناسب است؟

بازی DEFY دارای گیم‌پلی اعتیادآور، گرافیک خیره‌کننده و یک مدل اقتصادی سالم است که کاربر را کاملا درگیر می‌کند. همچنین این پروژه توسط سرمایه‌گذاران زیادی شناخته و پذیرفته شده است. شرکت‌های معروفی چون Animoca Brands ،Spartan و PathDAO از جمله نام‌هایی هستند که در لیست حامیان و پشتیبانان این شبکه به چشم می‌خورد.

جمع‌بندی

 Defy یک بازی موبایلی مبتنی بر بلاک‌چین است که می‌توانند جاذبه‌های زیادی برای گیمرهای موبایل داشته باشد. بازی قوی و کاملی که داستانی جذاب، گیرا و کامل دارد و در کنار داستان آن، جاذبه‌های دیگری چون واقعیت افزوده، محبوبیت آن را دوچندان کرده است.

دیفی را می‌توان پیشنهادی مناسب برای افرادی دانست که قصد دارند از مهارت و توانایی خود در زمینه بازی‌های دیجیتالی، استفاده کرده و کسب درآمد کنند.

در نهایت زمان نشان خواهد داد که آیا این پروژه واقعا می‌تواند به یک جریان محبوب تبدیل شود یا خیر، اما تا اینجا بازی DeFy موفق شده مسیر روشن و پرامیدی را طی کند.

آیا این مطلب مفید بود؟
‌بله‌‌خیر‌

شما در بورس، علاوه بر خرید و فروش سهام:

  • می‌توانید در دارایی‌هایی مانند طلا و مسکن سرمایه‌گذاری کنید
  • در صندوق‌های سرمایه گذاری بدون ریسک، سود ثابت بگیرید

برای شروع سرمایه‌گذاری، افتتاح حساب رایگان را در یکی از کارگزاری‌ها انجام دهید:

نام شرکتویژگی‌هاامتیاز
کارگزاری آگاه
  • باشگاه مشتریان با جایزه
  • نرم‌افزار معاملاتی پیشرفته
  • دریافت اعتبار معاملاتی
  • خرید آنلاین صندوق‌ سرمایه‌گذاری
  • ثبت‌نام آنلاین برای کد بورسی
blankثبت نام در بورس

برای سرمایه‌گذاری و معامله موفق، نیاز به آموزش دارید. خدمات آموزشی زیر از طریق کارگزاری آگاه ارائه می‌شود:

نام خدماتویژگی‌ها
دوره‌های آموزش تحلیل تکنیکال
  • دوره‌های حضوری + غیرحضوری
  • شناخته‌شده‌ترین اساتید
  • در سطح مقدماتی، متوسط و پیشرفته
  • ارائه مدرک معتبر گذراندن دوره
blank

بیشتر بخوانید:

بازی ارز دیجیتال (سرگرمی و کسب درآمد)

0 0 رای
به مطلب امتیاز دهید:
اشتراک
اطلاع از
guest

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
مشاهده همه دیدگاه‌ها

مطالب مرتبط

blank

در بورسینس از 10 سال گذشته تاکنون، تلاش ما این بوده به شما کمک کنیم:

  • ترید و سرمایه‌گذاری اصولی را شروع کنید
  • ارزش پول‌تان را در برابر تـورم حفظ کنید
  • از سرمایه‌تان برای کسب سود بیشتر استفاده کنید
  • سرمایه‌گذاری موفق‌تری داشته باشید

درباره بورسینس بیشتر بخوانید 

blank
0
از دیدگاه‌ شما استقبال می‌کنیمx